Autofun
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNeuvěříte, jak v Indii vykládají nové Jawy. Může to být práce pro kaskadéra
10 komentářů
Othello
1
Jsem čekal co předvede ale dyť jen normálně sjel dolů 😐
Barry Lyndon
Jawy z mnohými vysmívané Indie vypadají asi 100x líp než to, co zplodili za posledních minimálně 50 let v tom socialistickém panoptiku v Týnci nad Sázavou, kam se akorát nalilo mnoho desítek milionů dotací z daní nás všech. 😁
což bude tím, že jim to designoval Pinninfarina vid.
V týci se vyrábí jakorát doutaktní 350 na e😜ort do Kuby, ruska, zezmí bývalého sojuzu + afrika. + přestavby zde v čr.
A pak dál jen nádrže, kaslíky a nějaká drobotina, zbytek je Indie nebo Čína (RVM + Shineray) . Nalité peníze byly na vývoj Jawa 1000 a 1200 a ten furt pokračuje a na opravu a modernizaci fabriky (což bylo provedeno)
V týci se vyrábí jakorát doutaktní 350 na e😜ort do Kuby, ruska, zezmí bývalého sojuzu + afrika. + přestavby zde v čr.
A pak dál jen nádrže, kaslíky a nějaká drobotina, zbytek je Indie nebo Čína (RVM + Shineray) . Nalité peníze byly na vývoj Jawa 1000 a 1200 a ten furt pokračuje a na opravu a modernizaci fabriky (což bylo provedeno)
Nechápu, proč mám ze svých daní platit něčí koníček v podobě jakože "vývoje Jawa 1000 a 1200" nebo modernizaci fabriky, kde "výroba" spočívá v dovozu z Indie a rebrandování čínských mrdek. Peníze vyhozené z okna (jako ostatně 90 % dotací).
Můžeš jim pomoci vývoj urychlit, jestli víš o českých kontrukrérech spalovacích motorů vě veku mladším jak 70 let, o designerech co nemaj do čeho píchnout a o firmách, co jsou schopny vyrobit díly třeba pro produkci 300 motorek ročně za rozumné ceny a nevyžadují odběr 40 000 kapotáží za rok, což je Jawě u 1000 a 1200 přesně na dvě věci 😄
Napiš Jirkovi Kraftovi, on ti to vysvětlí jak snadné je dneska kontruovat "českou motorku" 😄
Napiš Jirkovi Kraftovi, on ti to vysvětlí jak snadné je dneska kontruovat "českou motorku" 😄
Netvrdím, že je to snadné. Problém je, že když se dneska nejedná o globální značku (ala KTM) a nebo domácí značku na obrovském trhu (Čína, Indie), tak je to v mainstreamu v podstatě marná snaha. To je asi jako snažit se vyrábět ve zkrachovalém AZNP Fabie bez VW... předem odsouzeno k nezdaru... Protože to buď bude stát za prd, nebo to bude drahé a nebo nejpravděpodobněji obojí. Takový malosériový výrobce si musí najít specifickou díru na trhu a ideálně být naprostá špička ve svém oboru, aby to mohla být hodně drahá díra. V podstatě to musí být něco ala Koenigsegg, Pagani a že to jde i z východní Evropy ukazuje Rimac. Motorka sice není tak komplexní věc jako auto, ale principy tam platí podobné, buď to musí být výjimečné a nebo masové. Cokoliv mezi tím zkrachuje. Sorry jako 😉
Víceméně souhlas, ale on ten litr právě nemá být levný.
Má to být prostě vlajková lod Jawy a počítá se, že se jich moc neprodá. Proto je to na doluho no. Slyšel sem s Kraftem rozhovor a tam říká že už do toho investovali tolik, že ten projekt zahodit nechtěj. Ale kdy to přesně bude že nedokáží říct . Tak snad se to povede.
AZNP bez VW by určitě byl schopna vyrábět a modernizovat Favorita a teeoreticky stvořit ještě i tu Felicii, ale tím by asi tak končily bez pomoci jiné automobilky nebo masivních investic státu.
Něco jako Octavia 1 nebo Fabia 1 už by sami nedali, o tom není sporu.
Má to být prostě vlajková lod Jawy a počítá se, že se jich moc neprodá. Proto je to na doluho no. Slyšel sem s Kraftem rozhovor a tam říká že už do toho investovali tolik, že ten projekt zahodit nechtěj. Ale kdy to přesně bude že nedokáží říct . Tak snad se to povede.
AZNP bez VW by určitě byl schopna vyrábět a modernizovat Favorita a teeoreticky stvořit ještě i tu Felicii, ale tím by asi tak končily bez pomoci jiné automobilky nebo masivních investic státu.
Něco jako Octavia 1 nebo Fabia 1 už by sami nedali, o tom není sporu.
DaewooMaster
Možná zajímavější by bylo video, jak tam ty motorky nakládali. 😉
Ja som pracoval v bmw ako nakladac novych aut na zeleznicne vagony. A viac nez pracu kaskadera by som tu pracu nazval rozladovac geometrie 🤡
mufalon
Příspěvek podléhá schvalování.