Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Neuvěříte, jak v Indii vykládají nové Jawy. Může to být práce pro kaskadéra

Indická Jawa nedávno na tamní trh uvedla nový model 42 Bobber. Podívejte se na video, které zachycuje mimořádně zvláštní vykládku nové motorky. 
Zpět na článek
Avatar - Barry Lyndon
27. 3. 2023 21:27
nejvtipnější na tom je, že:
Jawy z mnohými vysmívané Indie vypadají asi 100x líp než to, co zplodili za posledních minimálně 50 let v tom socialistickém panoptiku v Týnci nad Sázavou, kam se akorát nalilo mnoho desítek milionů dotací z daní nás všech. :D
28. 3. 2023 03:56
Re: Obráceně
Ja som pracoval v bmw ako nakladac novych aut na zeleznicne vagony. A viac nez pracu kaskadera by som tu pracu nazval rozladovac geometrie 🤡
Avatar - Barry Lyndon
28. 3. 2023 11:12
Re: nejvtipnější na tom je, že:
Nechápu, proč mám ze svých daní platit něčí koníček v podobě jakože "vývoje Jawa 1000 a 1200" nebo modernizaci fabriky, kde "výroba" spočívá v dovozu z Indie a rebrandování čínských mrdek. Peníze vyhozené z okna (jako ostatně 90 % dotací).
Avatar - Barrichello
28. 3. 2023 16:26
Re: nejvtipnější na tom je, že:
Víceméně souhlas, ale on ten litr právě nemá být levný.

Má to být prostě vlajková lod Jawy a počítá se, že se jich moc neprodá. Proto je to na doluho no. Slyšel sem s Kraftem rozhovor a tam říká že už do toho investovali tolik, že ten projekt zahodit nechtěj. Ale kdy to přesně bude že nedokáží říct . Tak snad se to povede.

AZNP bez VW by určitě byl schopna vyrábět a modernizovat Favorita a teeoreticky stvořit ještě i tu Felicii, ale tím by asi tak končily bez pomoci jiné automobilky nebo masivních investic státu.
Něco jako Octavia 1 nebo Fabia 1 už by sami nedali, o tom není sporu.
Avatar - Barrichello
28. 3. 2023 10:48
Re: nejvtipnější na tom je, že:
což bude tím, že jim to designoval Pinninfarina vid.

V týci se vyrábí jakorát doutaktní 350 na export do Kuby, ruska, zezmí bývalého sojuzu + afrika. + přestavby zde v čr.

A pak dál jen nádrže, kaslíky a nějaká drobotina, zbytek je Indie nebo Čína (RVM + Shineray) . Nalité peníze byly na vývoj Jawa 1000 a 1200 a ten furt pokračuje a na opravu a modernizaci fabriky (což bylo provedeno)
Avatar - Barry Lyndon
28. 3. 2023 14:08
Re: nejvtipnější na tom je, že:
Netvrdím, že je to snadné. Problém je, že když se dneska nejedná o globální značku (ala KTM) a nebo domácí značku na obrovském trhu (Čína, Indie), tak je to v mainstreamu v podstatě marná snaha. To je asi jako snažit se vyrábět ve zkrachovalém AZNP Fabie bez VW... předem odsouzeno k nezdaru... Protože to buď bude stát za prd, nebo to bude drahé a nebo nejpravděpodobněji obojí. Takový malosériový výrobce si musí najít specifickou díru na trhu a ideálně být naprostá špička ve svém oboru, aby to mohla být hodně drahá díra. V podstatě to musí být něco ala Koenigsegg, Pagani a že to jde i z východní Evropy ukazuje Rimac. Motorka sice není tak komplexní věc jako auto, ale principy tam platí podobné, buď to musí být výjimečné a nebo masové. Cokoliv mezi tím zkrachuje. Sorry jako ;-)
Avatar - DaewooMaster
27. 3. 2023 22:47
Obráceně
Možná zajímavější by bylo video, jak tam ty motorky nakládali. ;-)
27. 3. 2023 21:13
Co že je na tom kaskadérské?
Jsem čekal co předvede ale dyť jen normálně sjel dolů :-|
Avatar - Barrichello
28. 3. 2023 12:30
Re: nejvtipnější na tom je, že:
Můžeš jim pomoci vývoj urychlit, jestli víš o českých kontrukrérech spalovacích motorů vě veku mladším jak 70 let, o designerech co nemaj do čeho píchnout a o firmách, co jsou schopny vyrobit díly třeba pro produkci 300 motorek ročně za rozumné ceny a nevyžadují odběr 40 000 kapotáží za rok, což je Jawě u 1000 a 1200 přesně na dvě věci :-)

Napiš Jirkovi Kraftovi, on ti to vysvětlí jak snadné je dneska kontruovat "českou motorku" :-)