Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Megane Grandtour E-Tech plug-in 160 R.S. Line – Nenechte se zmást

Sportovní nárazníky, parádní 18“ kola a plaketky R.S. Line lákají na svižné svezení, silné stránky plug-in hybridního megana však leží docela jinde.
Zpět na článek
29. 3. 2023 13:17
29. 3. 2023 14:52
29. 3. 2023 15:14
29. 3. 2023 15:46
29. 3. 2023 16:10
30. 3. 2023 07:18
30. 3. 2023 10:12
30. 3. 2023 10:46
30. 3. 2023 11:26
30. 3. 2023 12:06
30. 3. 2023 12:54
30. 3. 2023 13:00
30. 3. 2023 13:07
30. 3. 2023 14:02
31. 3. 2023 14:35
30. 3. 2023 12:47
29. 3. 2023 21:49
30. 3. 2023 06:54
30. 3. 2023 08:29
30. 3. 2023 08:37
30. 3. 2023 09:35
30. 3. 2023 09:54
30. 3. 2023 10:08
30. 3. 2023 10:48
30. 3. 2023 11:22
30. 3. 2023 12:07
30. 3. 2023 10:40
30. 3. 2023 11:20
30. 3. 2023 11:26
30. 3. 2023 11:29
30. 3. 2023 11:31
30. 3. 2023 11:55
29. 3. 2023 15:44
29. 3. 2023 15:46
30. 3. 2023 11:31
30. 3. 2023 12:08
30. 3. 2023 15:48
29. 3. 2023 16:17
30. 3. 2023 11:33
30. 3. 2023 12:00
30. 3. 2023 12:03
30. 3. 2023 12:56
30. 3. 2023 15:41
29. 3. 2023 22:04
30. 3. 2023 11:35
30. 3. 2023 11:50
30. 3. 2023 15:46
31. 3. 2023 22:51
1. 4. 2023 02:13
1. 4. 2023 21:04
Avatar - lamal
29. 3. 2023 13:17
GT
Vtedajsie (3 gen.) GTčko s 2.0 TCE 132 kW, alebo 1.6 DCi, odolnejsie 6 kvalty, to by mu slusilo. V tych casoch nemastne, neslane, dnes by to bol ideál.

´´umí překvapit velice solidní kombinací komfortu a jistoty. I na největších dostupných kolech zvládá Renault Megane Grandtour parádně filtrovat menší i větší nerovnosti, při svižnější jízdě neodskakoval, podvozek byl hezky odhlučněný a karoserie působila stabilně´´ - typicke pre tie lepsie podvozky od vagoša

S touto motorizaciou a cenou je to tazke, s manualom mi dava zmysel s 1.3Tce 140k, alebo blue DCi. Oba s dobrou spotrebou, akurat nie uplne do mesta, na kratke trasy.
Rozbalit vlákno
49
Avatar - Ozzman
29. 3. 2023 14:52
Re: GT
Jezisi, ty sis dovolil doporučit dci? :D No tvuj boj, to se tady nenosí, já se distancuju :D

Mimochodem, mne by dával smysl ten fullhybrid, ktery Megan kdovíproč nemá, sice není tak dobrý, jako hybrid Toyoty, ale vlastně to docela jede na 140 koní. TCe je pak super motor, ale odolnost na popojíždky po městě bych osobně nechtěl testovat, pokud někdo jezdí i dálky, je to skoro nejlepší motorizace v nižší střední v poměru cena výkon... a ta samozřejmě skončí, jako celej Megan v takovéhle podobě, což už je jistota.
Avatar - lamal
29. 3. 2023 15:14
Re: GT
Osobne by som DCi nebral, no 1.6ka bola myslim cista a ma odolny emisny system vratane DPF, takze vlastne na dialky do Meganu v pohode. Pokial tu moze este koncern pachnut s dieslami, preco nie frantík...

Mne by sa v tom pozdaval hybrid od Toyoty prave (mesto jednoznacne), s jeho prejavmi nemam problem, viem auto ovladat plynom a obcasne stoporené otacky v dialnicnom stupani ma neprivadzaju do šialenstva :-) Ako vravim, hybrid do mesta, dialnica by tym padom bola skor vynimka. Tie posledne gen hybridov od Toyoty s tym moc problem nemaju. Na druhej strane Corolla ma tak dobry podvozok, ze vlastne Megana do mesta asi nepotrebuješ... :-( V Corolle nemas 140k Tce alebo diesel s manualom, takze tu zmysel ma, preto je škoda ze nie je GT s manualom, idealne bez 4controllu.

Z hladiska tych odporuceni, to uz mam davno zrhuba - mesto EV/Hybrid, okresky benal/hybrid, dialnice (cisty) diesel (nie jazdenu stocenku s vykuchanym DPF). Problem je, ze zakaznici sa tym moc riadit nebudu, takze diesel skonci vsade :D
Avatar - Ozzman
29. 3. 2023 15:46
Re: GT
Tak Corolla se dost liší dle motorizace, nejepsi do mesta co jsem mel moznost zkusit je 1.8, ale nejlepsi na rozbite mestske silnice byla 1.2 t, hodne rozdilny podvozek, francouzsky mekky :)

S tim rozdelenim souhlas, ale osobne bych i ma dalnici uz bral benzin s turbem, diesel jen v pripde, ze nebude adekvatni benzin
Avatar - lamal
29. 3. 2023 16:10
Re: GT
Rozmerom diskov nastavis potrebny komfort v nizkych rychlostiach na rozbitom povrchu. V aute do mesta by som stale bral 16ky, max 17. Corolla s rozumnym rozmerom je komfortna az az, nemusi to byt len 1.2.

Napr v Stellantise si mozes volit 1.2 pjurtek, alebo 1.5 HDI... na dialnice by som asi mal jasno. Z mojho pohladu sa v takomto aute musi benal tocit na dialnici do 6,5l/100 (130kmh tacho), inac mi to nedava zmysel... to asi 140k TCe zvladne.
Avatar - Ozzman
30. 3. 2023 07:18
Re: GT
Ta Corolla ale byla fakt odlišná nejen kolama :) I řízení bylo víc přeposilované, bylo to jiné auto, takové rozdíly jsem nečekal..

S TCE 140 jsem na dálnici jel a velmi pozitivně mne překvapilo jak jede do těch cca 160ti to je opravdu živé, hezky tomu leze výkon s otáčkami, žádné ploché TSI :D Motory Stellantis neznám, 1.5HDI jsem jezdil v nějaké jeho inkarnaci jako 1.5TDCI v trojkovém Fokusu, jestli je to tedy ten stejny motor, jakože dnes už asi není :D
Avatar - lamal
30. 3. 2023 10:12
Re: GT
Si myslis, ze 1.2ku takto preladovali ? Popisujes rozdiely spojene s lahsim motorom nad prednou napravou (riadenie) a vdaka tomu makksim ladenim celeho pruzenia. Uplne standardna zalezitost.
Plati, ze bezny hybrid na 17kach je v Corolle pohodlny nadstandartne (megan chybat nebude), kolega ma GR sport kombik na 18kach a aj ten je vytecne pohodlny, makksie by som to uz asi nechcel.
Avatar - Ozzman
30. 3. 2023 10:46
Re: GT
No, řídil jsem mimo 1.6 atmosféry všechny motorizace Corolly a ta 1.2 byla výrazně odlišná.

Byla lépe odhlučněna (protože hybridy díky váze byly očesány), měkké nastavení pružin a zároveń extrémě přeposilované, na naše cesty vlastně ideální auto pro neřidiče :) On je rozdíl v komfortu, který i hybrid má velmí dobrý, ale není houpavý = měkký, jako ta jednadvojka. Jenže zase, tohle byly corolly ze začátku produkce, to už je 5 let, dnes ta auta mohou být jiná, jsou novější modelové roky, úpravy dělá každá automobilka.
Avatar - lamal
30. 3. 2023 11:26
Re: GT
Pride mi to skor akustikou toho turbo motora, holt vysledok je iny, pretoze ten pohon vyruší svojim prejavom ine hluky ako hybrid (ked ide HY v EV je ticho a hluk okolia vyde na povrch), pochybujem ze by budgetovu 1,2ku celu preladili vratane riadenia a investovali do odhlucnenia, to je ekonomicka samovrazda. :-)
Avatar - Ozzman
30. 3. 2023 12:06
Re: GT
Tak bude to převážně v nastavení tlumičů a posilovače, který je elektronický. Odhlučnění, mne spíš příjde, že u hybridu něco vyndali, minimálně ten dvoulitr akusticky od podvozku prozradil i kamínky :)
Avatar - lamal
30. 3. 2023 12:54
Re: GT
Tak jo, mas svoje poznatky, taka 1.2čka v chipu mmm... :D
Avatar - Ozzman
30. 3. 2023 13:00
Re: GT
Tobě by se to nelíbilo, bylo to hodně přeposilovaný :D
Avatar - lamal
30. 3. 2023 13:07
Re: GT
Ked sa to snubi s pohodlim, ktore popisujes je to OK, mam rad ked je to vyvazene... makke auto s tuhym riadenim (bez posilovaca) to bude nejaky žilien, alebo iny socík :-)
Avatar - Ozzman
30. 3. 2023 14:02
Re: GT
Už jsem to tu psal víckrát, mne se to auto líbilo a doporučil bych ho tehdy (dnes se nevyrábí a hlavně by dnes stálo víc) jako velmi zajímavý kombík nižší střední pro nenáročného řidiče. Prostorné auto pro rodinu na úrovni Oktávky (teď padne shitstorm, že ten kufr je o trocšku menší :D), měkký podvozek na naše rozbité cesty, motor tak akorát (85kw stačí), jednoduchá ovladatelnost a tehdy cena něco kolem 0,5m tušim.
Avatar - lamal
31. 3. 2023 14:35
Re: GT
V poriadku, snazil som sa naznacit, ze mi vyhovie aj pohodlne auto a preposilovane riadenie v nom nevadi, pokial je to zladene ako celok a dava to zmysel. :-)
Avatar - Mikesus
30. 3. 2023 12:47
Re: GT
Ano. 1.2 byla úplně jinak naladena. 1.8 byla něco mezi 2.0 a 1.2, cca na půl cesty.
Avatar - Emel
29. 3. 2023 21:49
Re: GT
1.6dCi byl myslím jeden z nejšpinavějších motorů (dle měření ADAC).
Avatar - Ozzman
30. 3. 2023 06:54
Re: GT
Ale jízdně to bylo hodně fajn na downsizovany motor v Meganu
Avatar - lamal
30. 3. 2023 08:29
Re: GT
Fakt ? Tak nič :D V jazdenkach sa prezentuje dobre riesenym emisnym systemom, mozno v jazdenkach bude svoj eko rating navysovat, lebo mu to bude fungovat dlhsie :-)
Avatar - Ozzman
30. 3. 2023 08:37
Re: GT
Ono je více verzí, minimálně 96kw jednoturbo a 118kw biturbo... no, ale to jsme to dospěli, že řešíme, kolik vypustí splodin auto, které už nové s tímto motorem nevyrobí, namísto, jestli je to dobrá volba jako ojetina... Ale vím, že o tom Dci se mluvilo, že po dieselgate taky není uplně čistej, ale tuším, že to bylo v Espace, kterej je těžší..
Avatar - lamal
30. 3. 2023 09:35
Re: GT
jj v megane s 96kW to bude asi lepsie nez v espace, alebo talismane... tipujem, ze na tom bude emisne lepsie nez stare PDčka, idealne bez DPF :-)
Avatar - Ozzman
30. 3. 2023 09:54
Re: GT
Ode mne by to byla jen doměnka, ale staré TDI pouští hlavně saze a ty prej nejsou tak zlé, jako jiné jedy... Mne tedy smrdí spíš ty saze :D
Avatar - lamal
30. 3. 2023 10:08
Re: GT
tuhe karcinogenne castice nie su tak zle ? s tym nesuhlasim, pre zdravie cloveka su zasadne... ale potesi reakcia palčiakov, kydol som na PDčka a hned mam 2 palčeky dolu, ty si ho obhajil a mas 2 hore... boti vyebatí
Avatar - Ozzman
30. 3. 2023 10:48
Re: GT
No, pokud vím, tak tu bylo řečeno, že ty neviditelné NOx jsou mnohem horší, než saze.... není to zmé hlavy.... a stím jsem alespoň dobře odhadl místní kolorit :D p.s. kdy dáme ten sraz? Nějak jsem na to pozapoměl :D
Avatar - lamal
30. 3. 2023 11:22
Re: GT
skor ci rozlisujes vplyv na zivotne prostredie a na zdravie ludi resp. respiracne a karcinogenne nasledky, myslim ze tuhe castice su pri nadychnuti najvacsi problem... srazik dame, momentalne mam fofry v praci aj v sukromi, nejak to snad dopadne a auta budu na letnych :-!
Avatar - Ozzman
30. 3. 2023 12:07
Re: GT
No, jak říkám, do této debaty se nechci pouštět, jistě sem zavítá někdo jiný, pro koho je to hobby a vyžívá se v kritice naftových motrů :D Přenechávám ring volný.¨


Ok, dej vedet
Avatar - Emel
30. 3. 2023 10:40
Re: GT
Tak samozřejmě tomu můžeš a nemusíš věřit... ale tady je z nějakých odhadem 50 testovaných hned třikrát v top 5 (ano, jsou to - logicky - větší auta... xTrail, Espace, Scenic)
https://ctrlv.cz/olaP
...ale rozhodně bych si nedělal iluze o nějaké zvláštní čistotě toho motoru.
Avatar - lamal
30. 3. 2023 11:20
Re: GT
tebe verim o to nejde, skor myslim ze posudzujem trvacnost tych hodnot, bavili sme sa o jazdenke Megane 3gen.. nemam prehnane iluzie o tom motore, ako som pisal vyssie ja by som ho nevolil, akurat to nebola spatna volba z pohladu pomer vykon/cena/hmotnost
Avatar - Emel
30. 3. 2023 11:26
Re: GT
Myslím, že můžeš a nemusíš věřit ADACu... viděl jsem i nějaké jiné real-life měření, které nevycházely pro 1.6dCi vůbec dobře... ale je to všechno takové... něco jako ty zeperfs, vidíš nějaká čísla, ale jejich důvěryhodnost určitě není 100% (ani ADACu).
Určitě ten motor jezdil hezky... dávný kolega Ronault s ním jezdil právě v tom Meg3.
Avatar - lamal
30. 3. 2023 11:29
Re: GT
suhlas, len si je nutne uvedomit, ze odolnost a stabilita hodnot kazdeho emisneho riesenia je ina, za novoty dajme tomu moze byt horsi vo vysledkoch, ale casom mu to vydrzi, co moze byt opak a nejake emisne chulostivejsie riesenie za novoty podavalo lepsie vysledky, ale rychlo zdegraguje... tych rieseni je mnoho, dobre spravene emisne systemy funguju aj po napr 400tis km (na to som narazal s tym dobrym hodnotenim vydrze emsineho systemu pri jazdenke 1.6DCI)
Avatar - Emel
30. 3. 2023 11:31
Re: GT
Určitě je ta životnost další aspekt. Ono taky... ten rok 2015 se začaly prosazovat diesely s AdBlue, což určitě právě proti těm NOx pomáhá, takže klidně mohla varianta stejného motoru s a bez SCR mít úplně diametrálně jiné výsledky.
Avatar - lamal
30. 3. 2023 11:55
Re: GT
jj uvidime co bude s tymi dieslami, eko palivami a ich cenou po 2035 :-)
29. 3. 2023 15:44
Re: GT
GT 220 bylo kombi derivátem RS. Šlo, přo troše smlouvání, jít pod 500! To byla kára. Dodnes lituju že jsem ji v 2015 nekoupil. Odradila spotřeba řes 10l. Lituju doteď.

Ps.: Nebyl problém to "čipnout" na výkon RS, dokonce i Trophy. Majitelé Oktávek RS mohli zažít nepěkné překvapení ;-)
Avatar - Ozzman
29. 3. 2023 15:46
Re: GT
Mne jezdi za 10 predchozi generace s timhle motorem bez turba a žiju :-[]

Jeste ze si to nekoupil, zavidel bych ti :D
30. 3. 2023 11:31
Re: GT
No, já měl tehdy nájezdy okolo 30tkm. Ale jo, byla to blbost.

Alespoň jsem ti nezkazil den ;-)
Avatar - Ozzman
30. 3. 2023 12:08
Re: GT
:-[] předevčírem jsem jednoho černého potkal, to auto je pořád krásný, když není zničené tuningem :)
30. 3. 2023 15:48
Re: GT
Jo, i dneska vypadá skvěle. Dneska za ty peníze nekoupíš Oktávku v základu. A nevím, jestli vlastně Megana IV. Jako 1.33 TCe super, ale tohle je jiná liga.
Avatar - lamal
29. 3. 2023 16:17
Re: GT
Nedavno som sa presiel kratko s Megane 3 coupe a 2.0Tce 132kW, potesila skvela tuhost karoserie, tlmenie nerovnosti a odhlucnenie... a vlastne interier z Laguny velice slusny, nic neklepalo.

Praveze tie nizkotlake Tce 132kW maju nizsie emisie, nez atmosfery z toho isteho zakladu :D V megane coupe to je myslim cca 165g/km CO2 a v Cliu RS mam 190g... Bezne sa s tymi TCe da jazdit za 7-8l, mesto 9.5-10.
Ked ho budes zdimat nebude problem 14, ale to je snad jasne. Podstatne je, ze ma dlhu 6ku, v klude pojde za malo, ticho a pruzne.
30. 3. 2023 11:33
Re: GT
Hele, já to tehdy hodně řešil a pod deset jen s krajním sebezapřením. Viz. uživatelské recenze zde. Zpětně bych se rozhodl jinak.
Avatar - lamal
30. 3. 2023 12:00
Re: GT
Vychadzam z toho a z emsii, kedze som ho zvazoval, cital som komentare nemeckych majitelov a zhoduju sa stym spritom. Kazdopadne ked ho chces aj trochu potískať tak tych 10 tam bude hned bez debaty... kazdy ma ine predstavy o spotrebe VS dynamika.

https://www.spritmonitor.de/…/372-Megane.html?…
Avatar - Emel
30. 3. 2023 12:03
Re: GT
On Lukáš na začátku nepíše o 2.0TCe 132kW, ale o tom GT se 162kW
https://www.spritmonitor.de/…/372-Megane.html?…
Avatar - lamal
30. 3. 2023 12:56
Re: GT
To bude ono, mne prisla naj prave 132kW o ktorej som pisal, aj vzhladom na ´´obyč´´ podvozok a prenos vykonu :-)
30. 3. 2023 15:41
Re: GT
Jo jo, tak teď jsme přišli no to, proč nám to neštymuje. ;-)
Avatar - Emel
29. 3. 2023 22:04
Re: GT
Nějaké drobné mušky to mělo... myslím, že 2015 je fl a tam snad nešly objednat xenony? Ale za částky kolem 500 rozhodně super.
Octa RS byla minimálně o 70 výš... no ale zase tam byla nějaká výbava navíc (třeba ty xenony, vyhřívané sedačky, elektrické víko kufru).
Každopádně ta "klasická" kombinace džínově modré metly a šedých doplňků byla moc fajn... asi za mě před fl i o kousíček lepší.
30. 3. 2023 11:35
Re: GT
Ono to bylo pod 500 i s nějakými extras, ale už si to tolik nepamatuju.

Cenový odstup od ORS byl hodně přes 100.

A ano, modrá metla a šedé doplňky - to bylo ono. :yes:
Avatar - Emel
30. 3. 2023 11:50
Re: GT
Hmm... no tak asi jo, já to přece jen objednával o něco dřív.
https://ctrlv.cz/8E0D
Ceník 2015 je Octa RS Combi za 684t, standardní sleva byla někde přes 12% při koupi jednoho auta, takže okolo 600 v základu.
30. 3. 2023 15:46
Re: GT
Jo, to tak zhruba odpovídá, co si pamatuju. Já jsem dostal na Megana velmi výhodnou nabídku - už jsem jednoho měl a dlouhodobě jsem to tam dával do servisu. To se hned jedná jinak. Nakonec vyhrál Limited s 1.2 TCe 130 a téměř všemi extras. Sleva podobná tomu, co ty jsi dostal na víc než dvakrát dražší RS, procentulné přes 20 %. Pět let dobře sloužil, až na spotřebu oleje, ale srdcovka to nebyla.

Jinak - pěkný a pěkně nakofigurovaný auto :yes:
Avatar - Mikesus
31. 3. 2023 22:51
Re: GT
Jo renault hodně bodoval cenou ( I slevou ). Ale bohužel tomu teď už tolik není. Já jsem se u arkany při testu zapomněl zeptat na nabídku, protoze mne ten hybrid tak zklamal, že bych ho nechtěl ani zadarmo.
Budu muset ještě jednou projet megane s phev, jestli se tobude chovat lépe.
Nevíš jak jsou na tom cca aktuálně se slevami?
1. 4. 2023 02:13
Re: GT
Nevím. Naposledy jsem domlouval Scénica pro rodiče, někdy 2020 a tehdy to fungovalo jako dřív - poměrně velká základní sleva a extras cca za polovinu ceníkové ceny - tzn. čím vybavenější, tím výhodnější. Dnes fakt netuším.
29. 3. 2023 14:08
Dýchavičný Renault...
.... za 900? asi bych s tím autem dokázal žít, ale ta cenovka je těžce přestřelená.... chtěl jsem napsat něco o Octavii iV za podobné prachy ale ta nám nějak vysublimovala z nabídky.... :'-(

Každopádně se určitě dají najít lepší PHEV auta, ten PHEV Pežot má taky své chyby a je o něco dražší, ale aspoň to má pořádný motor....
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ozzman
29. 3. 2023 14:55
Re: Dýchavičný Renault...
Jakejch 900 ? V té tabulce pod testem je cena 0Kč... už jsem objednal dva Megany :D
29. 3. 2023 16:41
Re: Dýchavičný Renault...
Třeba ještě dostaneš slevu. :-D
29. 3. 2023 17:13
Re: Dýchavičný Renault...
Tenhle Megane je ještě normální auto, ale raději bych ho viděl takto:

https://www.renault.cz/…tor/summary.html?…

I když i tam cena vylezla přes 700tis Kč ...
29. 3. 2023 17:51
Re: Dýchavičný Renault...
V autosalonu dostaneš na tu výbavu tak 70 tis. slevu takže reálně okolo 650 tis., ale před rokem jsem podobnou konfiguraci bral za 530 tis. :'-(
30. 3. 2023 13:15
Re: Dýchavičný Renault...
No jo, před rokem, ale jak jsou asi svolní to nabídnout dnes. Mě by spíš zajímal jen hatch...
30. 3. 2023 12:25
Naprosto nekoupitelná motorizace!
Proč takové absurdní motorizace auto.cz vůbec testuje? Vždyť pro 99 % Čechů je takové auto zcela nekoupitelné! :-O :-( :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Dzakobo
30. 3. 2023 14:47
Re: Naprosto nekoupitelná motorizace!
Naprosto souhlasím. Chceme test Mazdy CX-60 3.3 diesel AWD, snad se poučili a šestiválec bude trvanlivější oproti nepovedeným 2.2D...
Avatar - Mikesus
31. 3. 2023 06:59
Re: Naprosto nekoupitelná motorizace!
Další nekoupitelný auto pro 99% Čechů :-[]
31. 3. 2023 07:13
Re: Naprosto nekoupitelná motorizace!
Tak to sa zasmejem, keď sa raz Arese presunie k tomu 1%...

Píše sa rok 2050. Všetci jazdia na elektrinu. Posledný mohykán Arese hrdo nastupuje do jedného z posledných legálne prevádzkovaných hybridov. Dva valce pod kapotou a nádrž na 15 litrov benzínu, tým sa môžu pýšiť naozaj len tí najskalnejší srdciari. Arese tvrdí, že pri benzíne zotrvá. Hoci mu manuálnu prevodovku a mechanickú ručnú brzdu už vzali, od e-benzínu ho neodradí ani jeho cena 450 Kč za liter. Klasický "ropák" oktánového čísla 98 má vo fľaštičke na šnúrke, na vnútornom späťáku ako talizman.
31. 3. 2023 09:23
Re: Naprosto nekoupitelná motorizace!
Hmm, až na to, že v roce 2050 nejen že už nebude platit žádný Green Deal, ale ona už nebude existovat ani EU (minimálně v současném rozsahu zemí). :-)
Avatar - lamal
31. 3. 2023 14:34
Re: Naprosto nekoupitelná motorizace!
:D
Avatar - Mikesus
31. 3. 2023 22:48
Re: Naprosto nekoupitelná motorizace!
Vždyť to říkám pořád, že jsi už starej a nechápeš pokrok. Proto ta ručka a manual. Takhle to prostě byla před 40 lety a bude to do smrti. :-[]
31. 3. 2023 19:39
Re: Naprosto nekoupitelná motorizace!
Tuhle kombinaci si nekoupí nikdo. Proč by to dělal, když může ušetřit 200tis Kč a mít srovnatelnou dynamiku se 140k lehkým čistě benzinovým TCe ;-) Dynamika u benzinu lepší, je o 300kg lehčí, tj není co řešit …