Technika
Já se zase ani moc nedivím, když jim trvalo asi tak 10 let než se naučili jakž takž nalakovat auto.
Dělají to jinak, po svém, proč by se někoho ptali. 😄 Kvalita, servis, termíny (Semi, Cybertruck), přístup k reklamacím nejsou pro Teslu tak podstatné, řeší to tak nějak postupně za pochodu a žíly jim to evidentně netrhá. Kdo to chce, musí se s tím smířit. Každý kupec má možnost volby, informace jsou běžně dostupné.
Dělají to jinak, po svém, proč by se někoho ptali. 😄 Kvalita, servis, termíny (Semi, Cybertruck), přístup k reklamacím nejsou pro Teslu tak podstatné, řeší to tak nějak postupně za pochodu a žíly jim to evidentně netrhá. Kdo to chce, musí se s tím smířit. Každý kupec má možnost volby, informace jsou běžně dostupné.
... si již na problémy s kvalitou volantů nestěžují tak často, ......... protože je ještě nestačili vochmatat. To je přece logický. 😁
Tesla se stacila stat predevsim nejhodnotnejsi automobilkou sveta.
Zakaznici Tesly sva auta miluji.
Pouzitym materialum navzdory. 8-s
Ano, kdyby se to stalo u "premiove" automobilky, tak je to disaster, bo kuze nappa je nejdulezitejsim atributem premiovosti.
😁
Zakaznici Tesly sva auta miluji.
Pouzitym materialum navzdory. 8-s
Ano, kdyby se to stalo u "premiove" automobilky, tak je to disaster, bo kuze nappa je nejdulezitejsim atributem premiovosti.
😁
a proto má skladem 75 000 ks vyrobených auta, haha
https😐/www.autoforum.cz/…kvuli-tomu-pada/
zdroj REUTERS 😄
https😐/www.autoforum.cz/…kvuli-tomu-pada/
zdroj REUTERS 😄
Začali prodávat za cenu mainstreamu, logický krok, ceny tesel byly vzhledem k jejich nekvalitě materiálů, smontování, úrovně interiéru atp. už neudržitelné, co se do ev pustily i automobilky. Sranda je, jak vlastníci tesel krásně skousli těch 30% snížení cen, tohle udělat jiný výrobce, roznesou ho zákazníci na kusy, tesláci jsou prostě zvláštní sorta lidí.
V poměru cena/výkon jsou dnes bezkonkurenční, má to svoje ale. Po zkoušce TM3 je pro mě třeba špatně naladěné tlumení podvozku a příliš lehké i necitlivé řízení dost překážka. Podvozek je opravdu tvrdý.
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zjevne spatne zvoleny material. Tohle je ale celkem resitelny. Divim se ze se nezeptali vyrobcu volantu z ceho je dobre to vyrobit
Volant musí být kulatej, aby si ho i v krizové situaci, a třeba potmě, dokázal před sebou rukama "najít" ne že s ním budeš motat a šáhneš do prázdna. Nechápu, proč má někdo potřebu dělat inovaci za každou cenu a zrovna tam kde to není inovace, ale krok zpět.
Ale jo, ja s tebou souhlasim. Take mi to prijde jako pitomy napad. Jenom pisu, ze se i tahle "inovace" da udelat (v ramci toho, ze to je blby napad) bud dobre nebo spatne. A Tesla ji podle vseho moc dobre nema, z hlediska pouzitelnosti.
Spíš než materiál by mě štval ten designově zastaralej, neergonomickej a nebezpečnej tvar volantu. Že se může začít loupat bych mu odpustil. Konec konců se dá sundat a potáhnout pořádnou kůží, takže za mě to je marginální problém.
už to nemají komu prodat, protože svědků Elonových je jen omezené množství 😄
ale vynahrazují si to výrobou aut, které pak nahrazují nabouraná auta, i lehká bouračka je vždy totálka 😒] 😒] 😒] visí to na U-tube 😄 Tesly se stačí dotknout a už je to totálka. 😒] 😒] 😒]
ale vynahrazují si to výrobou aut, které pak nahrazují nabouraná auta, i lehká bouračka je vždy totálka 😒] 😒] 😒] visí to na U-tube 😄 Tesly se stačí dotknout a už je to totálka. 😒] 😒] 😒]
Pojízdné elektrospotřebiče s katastrofální kvalitou dílenského zpracování a ergonomie, arogantním jednáním výrobce se zákazníky a nedávno ještě životu nebezpečným půlvolantem! 😒] 😒] 😒] :no:
Ted s nim prisel i Lexus, ale ten to ma pry udelane o dost lip. Videl jsem recenze a s Lexusi verzi se pry da zit, protoze se nikdy nemusi krizit ruce. Zatimco Tesla je pry za trest.
Aha. Zato v Tesle ostane len volantová tyč a všetko ostatné asi opadá. Pozrel si sa do galérie?
P.R. oddělení mimo jiné komunikuje i se zákazníky. Hlavně řeší jejich stížnosti. To jsi nevěděl? 😒]
Volanty se nerozpadaj ani u Mahindra and Mahindra, Bombaj