Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Spy Photos: Citroen pošle mezi mini-MPV model C3 StreetLounge

19 komentářů

tudydudy
No jasne,ale zajemce o Roomster uz pocita s tim ze je uzsi,proto si ho poridi spis proto,ze do neho v nouzovem pripade nasklada vyssi veci nez do oktavky.
to je ale krásná modlitbička
takže ani Filcvágn?
no já uplně slyšim ten jeho zlej smích, jak jsi mu naletěl.. zní to nějak takhle😒br /> MMMUHAHÁÁÁÁÁ!!! >😒]
no ja som ho kupoval ako druhe auto do rodiny, ale tak sa mi zapacil, ze to prve velke (zvonku) TDI som dal zene. ale to je v pohode, ona jazdi dlhe streky a ja pri nastupovani do toho TDI furt nadavam "kua, za.s.rane male auto zku.evene" 😊
buducnost europskych miest patri takymto autickam, male motory, male vonkajsie rozmery, vysoka uzitna hodnota. dufam, ze casom uzeru pekny kus z kolaca malym hatchbackom.
_patrik
Modus vůbec není špatné auto, dost jsem o něm jednu dobu uvažoval jako o 2. do rodiny+do města. :yes: Rád slyším, že s ním máš dobrou zkušenost. - Imho novinky v tomhle segmentu začnou zanedlouho přibývat, teď asi s větším důrazem na ekologii, řekl bych, že tím výrobci budou chtít zabít 2 mouchy 1 ranou - přijít s novou módou + nahnat si malolitrážními a případně do hybridu kombinovanými motory u malých aut potřebný emisní náskok, aby mohli zároveň dělat i velká auta s velkými motory a přitom v průměru plnili limity EU.
Avatar - delphino
delphino
ty jsi to ještě nepochopil viď. To je skrytá placená reklama. ty ze zvědavosti proč je to či ono slovo bráno jako odkaz na to klikneš a ejhle seš na stránkách zadavatele reklamy
Ano, tento segment som si zamiloval, uz davnejsie som pokukoval po Lancii Muso, ked som videl v akych vybavach sa predava (koza, audio system Bose, ...), naprosto dokonale auto do mesta pre kazdodenne parkovanie a bez kompromisov v luxuse.
Sice si teraz vozim * v Modusu, vybava tradicna (DO, klima, el.okna, ...), naprosta spokojnost, ale uz zacinam premyslat o nastupcovi, takze som rad za akukolvek novinku tohoto segmentu.
Tenhle malej Ctrónek bude ve skutečnosti ohromně roztomilej 😄 Lehmannovci se s německo-buldočí snahou všem retuším snaží vtisknout co možná nejagresivnější podobu (jak typické), ale v záplavě pseudoagresivních linek bude tohlé "Bebé" milé a šikovné.. A co víc.. s podvozkem 207 budou hloupoidní žvásty o jízdních vlastnostech jen duněním prázdného sudu... Těším se! 😉
tak trochu miešaš jablká s hruškami.
A čo takto Ferrari :-!
Tento model ma len utvrdil v mojom doterajsom nazore.
Nikdy by som nechcel auto na F, teda FIAT alebo Francuza .
Ale vynimka potvrdzujuca pravidlo je Ford. 😉
podle mne jste podvodník.Když kliknu na "s automatickou spojkou Sensodrive a klasický automat."

a otevře se jakási rekama, která nemá nic společného s automatickou převodovkou, tak mne klamete. Pozdravuje svoji mámu, takhle Vás vychovala.Pavel Svoboda
Humbert
jo, tak to je asi pravděpodobnější :yes:
Důvod chybějícího Breaku u Citroenu je spíš PSA..Peugeoty mají breaky, citroeny MPV.
😄 Teda napsat že při nákupu malého MPV není rozhodující místo je poněkud zarážející, určitě to není pro cílovou skupinu "mladý závodník" ale spíš "mladá rodina".
Humbert
Docela zajímavé, jak Citroën sabotuje karoserii typu break. Vlastně jediný zástupce je stará C5. C1, C2, C3, C4 - vsechno hatchbacky. K nim pak přichází MPV - C3 StreetLounge, Berlingo, Xsara Picasso, C4 Picasso, Grand Picasso, C8. Důvod? Jen spekuluji, ale MPV je jistě v dnešní době již poznávací znak Citroënu, umožňuje výraznější a designově dotaženější linky. Příkla😜 máte sedan/hatchback a teď k němu udělejte break. Musíte, ať chcete nebo ne, napojovat a tedy být omezeni v možnostech, také tím rozmělňujete původní myšlenku.

Ještě k spyfotu - předek (po A sloupky) je docela uvěřitelný, kde se ale Lehmannovcům (jako obvykle) nedaří zachytit francouzský design je/jsou boční/zadoboční linie, ta linka pod okny je úplně bez nápadu. Pokud je jako výchozí podvozek P207, tak se máme na co těšit. Z jeho velikosti by mohl vzniknout opravdu na šířku prostorný vůz. Velikostí půdorysu bude vůz odpovídat Berlingu/Roomsteru. Vlastně tak bude mít Citroën 2 stejně velké vozy, dodávka Berlingo (v osobní verzi levnější zástupce) a pak tento C3 StreetLounge (plnohodnotné malé MPV).
_patrik
Tenhle mezisegment MPV kolem 4 metrů délky (čili jen nepatrně víc než běžný subkompaktní hatch) má imho velký, zatím nevytěžený potenciál. Řešení od Roomsteru po Fusion jsou různá, cíl je ale jeden: odsát ty klienty, kteří by přecejen raději něco trochu užitkovějšího než subkompaktní hatch, ale z nějakého důvodu nechtějí kombík, nebo si netroufají na nižší střední. Tipuju druhé kolo aktivity výrobců s nějakými novými nápady - pro Merivu, Fusion atd., ale i novou generaci Hyundai-Kia, která naváže na globálně dost úspěšný Matrix.
tudydudy
...tak nebude mit proti Roomsteru sanci(alespon u nas).Jasne,Roomster je sice uzkej,ale zato ma daleko lepsi jizdni vlastnosti,coz je daleko vice rozhodujici nez vyuzivani pateho mista.A designem zatim taky nic moc.