Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Ferrari Testarossa vychutnejte si zvuk dvanáctiválce

Dvanáctiválcové Ferrari, které bylo hvězdou osmdesátých let dokáže stále chytit za srdce, obzvlášť když slyšíte symfonii, kterou produkuje dvanáctiválec uložený před zadní nápravou pod karoserií pocházející od dvorního dodavatele Pininfariny.
Zpět na článek
11. 8. 2007 00:39
anonym
11. 8. 2007 12:15
neregistrovaný "x"
11. 8. 2007 12:18
neregistrovaný "x"
11. 8. 2007 13:52
neregistrovaný "Wenca"
13. 8. 2007 10:47
anonym
11. 8. 2007 08:06
anonym
11. 8. 2007 11:05
11. 8. 2007 14:09
11. 8. 2007 19:33
anonym
11. 8. 2007 19:59
11. 8. 2007 12:12
anonym
11. 8. 2007 18:25
neregistrovaný "ozojik"
11. 8. 2007 12:16
neregistrovaný "x"
11. 8. 2007 13:53
neregistrovaný "Wenca"
11. 8. 2007 20:00
11. 8. 2007 20:16
11. 8. 2007 22:05
11. 8. 2007 22:26
1. 9. 2007 22:18
neregistrovaný "Zilin"
11. 8. 2007 21:12
neregistrovaný "x"
11. 8. 2007 21:35
anonym
11. 8. 2007 00:39
Ale já chci XJ-220!!!
Někdo by měl konečně udělat tribute-video s XJ-220, detailní a efektní akcí i obrazem.
XJ-220 se občas mihne na YouTube.com v TopGearu, ale to je většinou kratinký vystoupení ve vedlejší roli (jako to "srovnání" se Zondou), nebo to je ještě z dob Tiffa Needela, kdy byla XJ-220 vcelku aktuální, a to je pak otřesná kvalita (nemluvě o stylu).
Ještě sem-tam nějaký to 10sec walk-around kolem spící XJ-220, nebo když se XJ-220 mihne na nějakym tom Gumballu... ;-\

A chci a chci a chci! >:D
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "x"
11. 8. 2007 12:15
Re: Ale já chci XJ-220!!!
nedělá náhodou Needel Fifth gear ??
neregistrovaný "x"
11. 8. 2007 12:18
Re: Ale já chci XJ-220!!!
jo jinak svého času měl XJ 220 jeden z papalášů brněnskýho okruhu, takže jsem měl možnost ho vidět live a je to fakt kus. Bylo to jediný XJ 220 v ČR.
neregistrovaný "Wenca"
11. 8. 2007 13:52
Re: Ale já chci XJ-220!!!
XJ220 je pěknej hnus ale uznávám že každýmu se líbí něco jinýho.
anonym
13. 8. 2007 10:47
Re: Ale já chci XJ-220!!!
jj, jediny supersportovni auto s pouze 6valem pod kapotou.
anonym
11. 8. 2007 08:06
290 ??
Pokial ma pamäť neklame Testarossa vošla do dejín ako prvé sériovo vyrábané auto, ktoré dokázateľne a opakovane dosahovalo v testoch motoristických časopisov 300kmh. Po prvý krát v dejinách mohol íst človek do predajne a kúpiť si auto ktoré chodí 300kmh.

Akoby náhodou tých 300mh nenamerali len v nemeckých časopisoch. Ešte si pamatám ako som s údivom pozeral na nemecký porovnávací test Testarossy versus Porsche 959 a Porsche bolo rýchlejšie. Vtedy som prvý krát pochopil niečo o nemeckom tisku.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - da_b0mb
11. 8. 2007 11:05
Re: 290 ??
V clanku je to dobre...skutecnost je takova, ze samotny Ferrari Testarossa (1984) melo opravdu maximalku 290km/h...Pres 300km/h se dostalo Ferrari 512 TR (1991) ;-) Doufam,ze nekecam blbosti
11. 8. 2007 14:09
Re: 290 ??
Tak, aby jsme si v tom udělali pořádek. Testarossu bych s 959 vůbec nesrovnával. Ta patří po bok F40, obě auta vznikla díky sk.B, proto i Ferrari používá přeplňování. 959 bylo v 80.letech opravdu high-tech supersport. Motor měl vícestupňové přeplňování, které dnes s oblibou používá BMW, elektronicky řízený pohon všech kol, na každém kole dvě pružící jednotky. Tlumiče elektronicky řízené, řidič mohl nastavit tuhost i světlou výšku. Brzdy z 917 doplněné o ABS. Maximální rychlost byla 315km/h, 0-100 3,7s. O titul nejrychlejšího vozu ho připravilo právě F40. 959 byla hodně rychlá pojízdná laboratoř.
anonym
11. 8. 2007 19:33
Re: 290 ??
BaracudaJ máš pravdu. Ja som splietol dve rozdielne veci dohromady. Sorry, sú to už roky a danú tematiku nehlcem. Ale pointa sa nemení, v nemeckých časopisoch bola skrátka 959 rýchlejšia ako F40. Vo všetkých ostatných to bolo naopak.

A s tou laboratorí máš pravdu, 959 bola neskutočne nadupaná elektronikou (na tú dobu), F40 bol čistý športiak bez elektroniky. Ešte je známe že cena 959 bola totálny úlet, vraj pokrývala cca 50 percent výrobných nákladov a bola to pre Porsche síce imidžová záležitosť ale vysoko stratová.
11. 8. 2007 19:59
Re: 290 ??
V roce 1987 stála Porsche 959 cca $225,000 USD, vyrobily jich asi 260 kusů. Hodnoty zrychlení jsou i dnes omračující 0-200 za 12,7 s tedy jako nové Turbo (997). Prostě střela. ;-)
anonym
11. 8. 2007 12:12
Nice
ale Lepší je F40 :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ozojik"
11. 8. 2007 18:25
Re: Nice
a F430.to je bozi... :yes:
neregistrovaný "x"
11. 8. 2007 12:16
Zvuk
no tvuk... jistě pěkný ale v tomhle směru je můj favorit jednoznačně F50. A to mezi všema autama. A ještě když někdo natočil tu přeplňovanou verzi... mňam...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Wenca"
11. 8. 2007 13:53
Re: Zvuk
Ale Aston Martin konkrétně třeba DB9 má lepší zvuk
Avatar - BikerArny
11. 8. 2007 13:52
Eště dyž sem chodil do školky
A tak nějak eště neuměl řídit auto (i když ;-) ) tak se mi tohle Ferrari strašně líbilo. A jak koukám teď, porát eště líbí :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Falco
11. 8. 2007 20:00
Zonda
Nejhezčí zvuk má naše Zonda, když se nastartuje v pit lane, tak se Vám rozskočí bubínky!! [odkaz]
Rozbalit vlákno
5
11. 8. 2007 20:16
Re: Zonda
Tohle taky není špatný [odkaz]
Avatar - da_b0mb
11. 8. 2007 22:05
Re: Zonda
>:D :yes: mam strach aby me ten zvuk neporezal
11. 8. 2007 22:26
Re: Zonda
>:D ostrý je na to dost ;-) :yes:
neregistrovaný "Zilin"
1. 9. 2007 22:18
Re: Zonda
No tak tady u tohohle mi přeběhl mráz po zádech >:D :yes:

Příště aspoň napiš varování, že si mám zeslabit zvuk ;-)
neregistrovaný "x"
11. 8. 2007 21:12
Re: Zonda
tady porovnáváme sériovky ty kubo ! Ze závodních ti říkám že pro mě má nejhezčí zvuk McLaren F1 le Mans s motorem od BMW ....
Avatar - Enzo
11. 8. 2007 21:35
F 50 Tubi style
Pro všechny milovníky 12ti válců. Ferrari F50 s prostýma svodama. Božskej zvuk a počkejte si na výjezd do kopce před koncem videa, stojí za to... uf [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
11. 8. 2007 22:29
Re: F 50 Tubi style
Znám, nádhera :yes:
Avatar - Sonny Crockett
25. 9. 2010 21:17
80. léta
Toto auto je pro mne symbolem automobilismu 80. let. Bílá Testarossa ze seriálu Miami Vice byl vždy můj sen ;-)
Rozbalit vlákno
0