Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Mazda6: první oficiální fotografie

Mazda zveřejnila měsíc před frankfurtskou premiérou první snímek svého nového vozu střední třídy.
Zpět na článek
7. 8. 2007 10:38
7. 8. 2007 10:56
7. 8. 2007 11:44
neregistrovaný "Shr3k"
7. 8. 2007 11:44
anonym
7. 8. 2007 11:14
neregistrovaný "DUSHA"
7. 8. 2007 11:05
7. 8. 2007 13:25
7. 8. 2007 13:38
7. 8. 2007 20:36
neregistrovaný "někdo"
7. 8. 2007 11:37
neregistrovaný "Shr3k"
7. 8. 2007 11:40
neregistrovaný "Pipo"
8. 8. 2007 07:59
neregistrovaný "skejpa"
8. 8. 2007 09:03
neregistrovaný "andy"
7. 8. 2007 11:53
neregistrovaný "ZZ"
7. 8. 2007 14:59
neregistrovaný "well"
7. 8. 2007 12:29
neregistrovaný "Paja"
7. 8. 2007 13:57
neregistrovaný "Jutilla"
7. 8. 2007 14:51
neregistrovaný "King"
7. 8. 2007 15:11
neregistrovaný "well"
7. 8. 2007 15:20
neregistrovaný "King"
7. 8. 2007 15:21
anonym
7. 8. 2007 15:25
neregistrovaný "well"
7. 8. 2007 15:27
neregistrovaný "King"
6. 9. 2007 15:29
neregistrovaný "Echo"
7. 8. 2007 15:12
neregistrovaný "King"
7. 8. 2007 15:42
neregistrovaný "Paja"
7. 8. 2007 15:25
neregistrovaný "King"
7. 8. 2007 15:30
neregistrovaný "Well"
7. 8. 2007 15:38
neregistrovaný "King"
7. 8. 2007 15:35
neregistrovaný "King"
7. 8. 2007 15:46
neregistrovaný "Paja"
7. 8. 2007 16:52
neregistrovaný "Paja"
7. 8. 2007 17:13
neregistrovaný "Paja"
7. 8. 2007 21:23
neregistrovaný "ZZ"
7. 8. 2007 22:41
8. 8. 2007 09:00
8. 8. 2007 09:11
8. 8. 2007 09:33
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 09:36
8. 8. 2007 09:43
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 10:33
8. 8. 2007 11:14
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 11:52
8. 8. 2007 12:17
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 12:23
8. 8. 2007 13:31
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 13:49
8. 8. 2007 13:57
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 16:40
8. 8. 2007 15:11
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2007 07:19
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 07:19
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 08:55
8. 8. 2007 09:03
8. 8. 2007 09:26
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 09:33
8. 8. 2007 09:40
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 09:48
8. 8. 2007 09:56
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 16:42
8. 8. 2007 10:35
8. 8. 2007 11:18
8. 8. 2007 09:24
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 10:47
8. 8. 2007 11:18
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 11:58
8. 8. 2007 12:19
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 12:20
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 12:24
neregistrovaný "Well"
7. 8. 2007 16:57
7. 8. 2007 17:04
neregistrovaný "Paja"
7. 8. 2007 17:56
7. 8. 2007 18:54
neregistrovaný "Well"
7. 8. 2007 21:29
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2007 07:22
neregistrovaný "Paja"
7. 8. 2007 12:35
neregistrovaný "Shr3k"
7. 8. 2007 12:36
neregistrovaný "Shr3k"
7. 8. 2007 12:52
neregistrovaný "Paja"
7. 8. 2007 13:13
anonym
7. 8. 2007 22:24
neregistrovaný "zzbysekk"
8. 8. 2007 12:25
neregistrovaný "Well"
7. 8. 2007 12:12
7. 8. 2007 12:15
7. 8. 2007 12:46
neregistrovaný "Dave"
7. 8. 2007 13:15
neregistrovaný "ZZ"
7. 8. 2007 13:24
7. 8. 2007 13:36
neregistrovaný "ZZ"
7. 8. 2007 13:53
7. 8. 2007 15:33
7. 8. 2007 14:11
neregistrovaný "Jutilla"
7. 8. 2007 14:27
neregistrovaný "Pipo"
7. 8. 2007 14:27
neregistrovaný "ZZ"
7. 8. 2007 14:49
7. 8. 2007 15:17
neregistrovaný "Well"
7. 8. 2007 15:41
7. 8. 2007 14:25
neregistrovaný "Juha"
7. 8. 2007 14:30
neregistrovaný "ZZ"
7. 8. 2007 14:57
neregistrovaný "VDC"
7. 8. 2007 15:33
neregistrovaný "ZZ"
7. 8. 2007 15:42
neregistrovaný "VDC"
7. 8. 2007 14:47
neregistrovaný "Jasoň"
7. 8. 2007 14:49
neregistrovaný "ZZ"
7. 8. 2007 15:20
neregistrovaný "Well"
7. 8. 2007 17:36
neregistrovaný "Drsoň"
7. 8. 2007 15:01
neregistrovaný "e)voVIII®"
7. 8. 2007 16:12
neregistrovaný "Paja"
7. 8. 2007 17:56
7. 8. 2007 18:43
neregistrovaný "6mps"
7. 8. 2007 18:45
neregistrovaný "6"
8. 8. 2007 00:46
neregistrovaný "Benz"
8. 8. 2007 06:50
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 09:19
8. 8. 2007 09:29
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 09:31
8. 8. 2007 07:29
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 09:30
8. 8. 2007 09:38
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 12:35
neregistrovaný "Well"
8. 8. 2007 10:32
7. 8. 2007 20:10
neregistrovaný "Well"
7. 8. 2007 21:33
neregistrovaný "ZZ"
7. 8. 2007 21:13
neregistrovaný "mozgog"
7. 8. 2007 21:38
neregistrovaný "Joe_ST"
7. 8. 2007 22:53
8. 8. 2007 17:36
8. 8. 2007 16:56
28. 8. 2007 12:47
neregistrovaný "10"
28. 8. 2007 22:01
neregistrovaný "Vose"
8. 8. 2007 20:37
neregistrovaný "mauví"
13. 8. 2007 21:52
neregistrovaný "Chris"
Avatar - Blue Sun
7. 8. 2007 10:38
:)
Jo, tenhle čenich se mi líbí. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
7. 8. 2007 10:56
fotky
Dufam, ze coskoro uvolnia aj dalsie fotky, vratane interieru.
Rozbalit vlákno
2
anonym
7. 8. 2007 11:44
Re: fotky
2008-mazda6/320055/full/
7. 8. 2007 11:03
Skoda ze nedali vic fotek
Takhle to auto velikostne vypada jako mazda 3, ne jako mazda6, skoda ze nedali vic fotek.....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "DUSHA"
7. 8. 2007 11:14
Re: Skoda ze nedali vic fotek
Neboj... M6 bude ještě větší než Mondeo ;-)
7. 8. 2007 11:05
CARS 2
Viděl jsi ten dokonale biják, Cars? No, vidím, že vizualita přední masky McQueena boduje i v reálném světě. BRAVO... 8-s
Rozbalit vlákno
3
7. 8. 2007 13:25
Re: CARS 2
>:D Jenom ty zuby a občas vyplazený jazyk chybí >:D
neregistrovaný "někdo"
7. 8. 2007 20:36
Re: CARS 2
No jo máš recht celej blesk a já taky furt dumal co mi připomíná Golf to je tutově Burák >:D
neregistrovaný "Shr3k"
7. 8. 2007 11:37
Světla
Světla jsou ve skutečnosti mnohem více protažená do blatníků, což z tohoto pohledu není vidět. Co se týče podvozku, není to tak úplně jisté, že se nejedná o rozvinutou platformu (přezdívanou CD3-2) původní současné Mazdy 6. Mazda s ní ani zdaleka nekončí. Co se týče motorů, jistý je nový 3.7 V6 273 k (určitě pro Ameriku), taky patrně DISI motory 2.0 a 2.3-2.5 s cca 150-180 k. Diesely budou prozatím 2.0, později se počítá s převzetím nějakého většího motoru od Fordu (pětiválce).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pipo"
7. 8. 2007 11:40
Frankfurt nad Mohanom
Tak prave som si zarezervoval vylet na autosalon ;-) aj ked sa mi tam zda jeden deň málo ale aj tak už sa teším. Nemčinu neznášam ale čo by človek neurobil kvoli autám(a čo potom tie hostesky :D) už sa neviem dočkať :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "skejpa"
8. 8. 2007 07:59
Re: Frankfurt nad Mohanom
presne !!! tohle auto musim videt !!! * my doma premyslime o BMW misto soucasne Mazdy 6 a ted tohle ! *...
neregistrovaný "andy"
8. 8. 2007 09:03
Re: Frankfurt nad Mohanom
Bočné línie sú veľmi podobné BMW. Počkaj ďalšie fotky :-!
neregistrovaný "ZZ"
7. 8. 2007 11:53
Víc fotek
Vypadá to velmi nadějně. M6 bude dravec. Jsem zvědavý na další fotečky, ale ještě víc na osobní setkání. Mondeo mě v tomhle směru velmi překvapilo. Je velice nefotogenické. Na živo mu to celkem sluší, ale chcete to tmavou barvu a velká kola.
Máme se ale na co těšit - vždyť současná M6 je stále velmi aktuální :yes: A pokud slibují 4x4 prakticky ke všem silnějším motorům :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - King
7. 8. 2007 12:10
Kingovo rejpanec :o)
No, Mazdě už nestačí, že ukradla Hondě pětiúhelník, teď už vypadají stejně i boky a kapota. Otevřete si fotku Mazdy 6, k tomu si otevřete v odkazu [odkaz] druhou fotku v galerii a pomocí Alt+TAB přehazujte oba snímky. To řešení je úplně stejné. :-O A nezkoušejte to s RX-8, to má přechod blatníku a kapoty jiný, blatník je nahoře vodorovný, nikoli svažující se směrem ven. Tak by mě zahímalo, kdy začne Mazda dávat na svoje auta logo s H...
Rozbalit vlákno
77
Avatar - Dinar
7. 8. 2007 12:19
Re: Kingovo rejpanec :o)
Nelze než souhlasit, nedávno jsem tu psal, že z posledních japonských výtvorů typu sedan se zdá, že snad mají v Japonsku jen jednoho kreslíře, všechny nové sedany vaří podle receptu, Accord stokrát jinak. :no:
Avatar - Ricardo
7. 8. 2007 13:40
Re: Kingovo rejpanec :o)
Jsi trošku mimo :-)
neregistrovaný "well"
7. 8. 2007 14:59
Re: Kingovo rejpanec :o)
Je to už nemoc, za vším vidět Hondu ;-) .
neregistrovaný "Paja"
7. 8. 2007 12:29
Re: Kingovo rejpanec :o)
Kingu jsi trochu zaujaty, ja vidim pouze spojeni novejsi Mazdy 3, RX8 a CX7. Zepredu tezko soudit generelni tvar, ale pokud bude mit stejny svih i zadni cast, pak tu mame aspiranta na nejkrasnejsi sedan. K Dinarovu postesknuti...Mazda 6 prisla pred Accordem, Avensis je bliz k nemecke designerske skole, Nissan sedan stredni tridy pro Evropu nema a Infinity jsou svym ztvarnenim absolutne svebytne. To same plati pro Legacy...takze kde je japonske kopirovani napric koncerny?
Avatar - King
7. 8. 2007 13:21
Re: Kingovo rejpanec :o)
Jsem trošku zaujatý, to nepopírám. ;-) Zatím bych to s těmi ovacemi moc nepřeháněl, z toho, co tu zatím vidím, odhlédnu-li od Hondainspirace, je příliš velká maska chladiče a malým dojmem působící světlomety. Nebýt toho plagiátorství, stávající M6 je mi sympatická a přeju jí, aby i nadále vypadala dobře, ale zatím nevím nevím. ... jaks to myslel s tím, že Mazda 6 přišla před Accordem? Stávající šestka očividně čerpala z minulého Acco [odkaz] , jen byl mazďácky zaoblen. Současný Accord měl premiéru o půl roku později, stejně tak tomu bude i tentokrát, ale ve Frankfurtu bude alespoň prototyp nového Acco. A nebudeme tady doufám řešit, kdo komu ukradl charakteristický poznávací znak přídě, že ne? Zajímalo by mě, jestli by si někdo dovolil kopírovat dvě ledvinky na chladiči. ;-)
Avatar - SpiderJ
7. 8. 2007 13:51
Re: Kingovo rejpanec :o)
souhlas :no:
neregistrovaný "Jutilla"
7. 8. 2007 13:57
Re: Kingovo rejpanec :o)
Jasně, nebudeme se dohadovat, kdo koho zabil... ;-) To už bychom mohli zabrousit k masce Xedosu z roku 1992. Tam je původní inspirace masky šestky. A tím rozhodně netvrdím, že ji Honda okopírovala. >:D
neregistrovaný "King"
7. 8. 2007 14:51
Re: Kingovo rejpanec :o)
Co já si pamatuju, měly xedosy na masce nějaký šišoid, který byl vším, jen ne pětiúhelníkem. To už máš moc bujnou fantazii. ;-) Takže přejděme raději k roku 1994 a americké Hondě Accord, která jako první pětiúhelník použila. Někde jsem četl, že nějaká Acury byla ještě dříve, ale nejsem schopen to doložit :-) Nicméně od té doby ho Honda běžně používá.
neregistrovaný "well"
7. 8. 2007 15:11
Re: Kingovo rejpanec :o)
Poslední generace Mazdy 626 měla taky pětiúhelníkovou masku chladiče. Mazda 323F a Civic 3D 5g. jsou přední částí taky hodně podobná auta a podobných případů by se našlo. Nemá cenu to řešit. Tahle nová šestka se Hondě nepodobá ani za mák ;-) .
neregistrovaný "King"
7. 8. 2007 15:20
Re: Kingovo rejpanec :o)
Předposlední 626 vypadala skoro stejně jako 626, 323F a Civic taky hodně podobně (spolu s Coltem, ten ale přišel o pár let později), nejen přídí, ale i celkově karoserií. Docela by mě zajímalo, kdo s čím přišel dřív, asi si to najdu. ;-)
anonym
7. 8. 2007 15:21
Re: Kingovo rejpanec :o)
Nepodobá se ani za mák? Kdyby mi někod smáznul logo, tak bych se dokázal poprat, že to je nový Accord. Dokud to bude mít stejnou masku, bude to jako Honda vypadat.
neregistrovaný "well"
7. 8. 2007 15:25
Re: Kingovo rejpanec :o)
Až přijdou fotky z boku, tak hned poznáš, že ty boky a návaznost na kapotu je odkaz na RX-8.
P.S.: Accord snad bude vypadat líp ;-)
neregistrovaný "King"
7. 8. 2007 15:27
Re: Kingovo rejpanec :o)
Jsem zvědavý. :-) No v to pevně doufám, zatím nikdy to nebylo jinak. ;-)
neregistrovaný "Echo"
6. 9. 2007 15:29
Re: Kingovo rejpanec :o)
Nejde o pětiúhelník, ale o tvar a celkový vzhled přídě, Xedos mě v této souvislosti také napadl.
7. 8. 2007 14:00
Re: Kingovo rejpanec :o)
No, dvě ledvinky jsou jinou ikonou, než ten trojúhelník. A i když s tebou souhlasím, že takový kanibalismus se opravdu jen tak nevidí (zejména u takové markanty jakou je přední maska) já Hondu za přední masku nechválím. Jedno je ale jisté, Honda ztvárnila svou přední masku s úplně jiným přehledem. Tam to jaksi přirozeně sedí.
neregistrovaný "King"
7. 8. 2007 15:12
Re: Kingovo rejpanec :o)
To je jasné, jsou tu jiné značky, které je třeba chválit za masku chladiče. Třeba Audi... >:D
7. 8. 2007 17:41
Re: Kingovo rejpanec :o)
Káps´na to. Fakt ;-)
neregistrovaný "Paja"
7. 8. 2007 15:42
Re: Kingovo rejpanec :o)
Asi mam spatny oko, ale inspiraci v predchozi generaci Accordu, krome mozneho pouziti masky nejsem schopen videt. Je pravda, ze oba jsou sedany, prip. liftbacky. To spis u Accordu vidim inspiraci v zadnich lampach prvni generace Audi A4. Tebou kritizovane svetlomety mozna pri celnim pohledu matou (me ne, libi se mi), pri trictvrtecnim pohledu bude jejich vnimani jine, diky protazenosti do boku. Jinak kopirovani dvou ledvinek si sveho casu dovolil a u nekterych modelu jeste dovoluje Pontiac (Grand Prix, Bonneville). Puvodni Mazda 6 mela pro me zvlastni kouzlo specialni tim, ze i na standardnich 15" kolech nevypadala smesne narozdil od svych konkurentu. Accord oproti ni je trochu silnejsi v bocich, je pravda, ze diky instalaci kol 16" a vys to neni tolik patrne. M6 mela jeste jednu ohromnou vyhodu a to v podstatne pohlednejsim, nebo spise klasictejsim ztvarneni modelu wagon, kombi verze Accordu je vselijaka, jen ne pohledna a na nesporne designerske kvality sedanu nenavazala. Jinak pokud bude novy Accord podobny napr. budouci Acure TL, pak nas ceka pekny podzim. ;-)
neregistrovaný "King"
7. 8. 2007 15:25
Re: Kingovo rejpanec :o)
Asi je dobře, že Honda kvůli odlišení designu od Acury přechází na šestiúhelníkovou masku chladiče a její čtyřúhelníkovou alternativu pro speciální modely (CR-V, Stream). Jsem zvědavý, kdy do toho zase šlápne Mazda. >:D
Avatar - Dinar
7. 8. 2007 15:25
Re: Kingovo rejpanec :o)
Možná máš se šestkou pravdu, nejde mi ani tak o to, kdo byl první, to postesknutí je spíš nad absolutní vyhořelostí, Japonci dokola omílaného, receptu na tzv. sportovně laděný sedan, tj. dej tomu klínovitý profil (aneb obkresli žehličku), dopředu šoupni úzká podélná světla, dozadu úzká podélná světla (á la Alfa). Mazda 6, Accord, po nich přišel IS a teď Lancer, všechno na jedno brdo. Tahle nová šestka má předek z RX8 ale na "klínovitý profil" a zadní světla si vsadím. Už je to nuda, i když nutno říct, že někteří evropští výrobci, se zase zhlídli v jiném rádobysportovním "prvku", totiž nesmyslně vysoké zádi se zadními světly na odtrhové hraně kufru. (Mondeo, nová Laguna). To už je taky passé, bomba to byla v roce 2000, v podání A4. Design sedanů nespí, jde ale jiným směrem, viz. nový MB C, tohle je a bude trend (z obrázků bych řekl, že to pochopil i Opel a nová vectra bude trefa), ještě uvidíme, co ukáže A4.
neregistrovaný "Well"
7. 8. 2007 15:30
Re: Kingovo rejpanec :o)
Novou šestku můžeš nazvat různě (líbí-nelíbí), ale rozhodně její design netrpí vyhořelostí. Mercedesy mám rád, ale céčko mě vůbec nevzalo. Proporce přední masky mi neladí se zbytkem vozu (problém i téhle Mazdy), zadní svítilny se k agresivní přední části nehodí vůbec.
neregistrovaný "King"
7. 8. 2007 15:38
Re: Kingovo rejpanec :o)
Jak to z té jedné fotky poznáš? ;-) No, nové céčko vypadá dobře jen se sportpackem, blbé je, že se spoilery vlastně každé auto, a to není pro MB zrovna dobrá vizitka.
neregistrovaný "King"
7. 8. 2007 15:35
Re: Kingovo rejpanec :o)
Tak s tím tak docela nesouhlasím. To, co popisuješ jako vyhořelost, je prostě japonská tradice výroby sedanů střední třídy, speciálně Hondy a Mazdy. Mercedes C nemá klínovitý profil? BMw 3 nemá klínovitý profil? Zatímco Japonci se této filozofie (tedy až na Toyotu, Nissan a Infiniti) drží, což je podle tebě špatně, Evropa se nám pokorejštila (BMW) a to má být ta inovace? Zadej si do Googlu Hyundai HCD tuším 3, a uvidíš, kde na to Bangle přišel. Speciálně Lancer má dle mého do vyhoření dost daleko, co mě ale opravdu vadí, je ta nestydatost Mazdy. Malou satisfakcí je, že tak moc lpí na těch svých oblinkách a obloučcích, takže se to brzo okouká.
neregistrovaný "Paja"
7. 8. 2007 15:46
Re: Kingovo rejpanec :o)
Klinovity profil se zrejme u BMW nenazyva klinovitym profilem. :-) Mercedes C ma jednu z nejhure ztvarnenych zadi segmentu a je pravdou, ze ji vytahne az k silnici protazena verze s AMG paketem. Silueta Lexu IS je diky ulozeni motoru nekde jinde nez u M6 a Accordu...tady je Dinar opet mimo...takze zbyla spousta klise tvrzeni bez argumentu.
Avatar - Dinar
7. 8. 2007 16:44
Re: Kingovo rejpanec :o)
Pájo, mrkni na význam slova klišé, ať nepíšeš nesmysly. Tvoje tvrzení, že MB C má jednu z nejhůře ztvárněných zádí segmentu, je pravdou? Čí? Zřejmě tvojí, proč ne, máš na ni právo, pak ale nehodnoť názor jiného jako tvrzení bez argumentu, pokud je sám používáš. Že se ti MB C nelíbí, ok, ale zvykej si, tohle je trend a budoucnost sedanů, klín se už přežil. Ale japonská auta budou takto vypadat až v další generaci, co naplat, i když tebe to trápit nemusí, je jasné, co se ti líbí.
neregistrovaný "Paja"
7. 8. 2007 16:52
Re: Kingovo rejpanec :o)
Ano, neustale omilana radobypravda...cti subjektivni nazor, je z meho pohledu Tve klise. Pro me je M-B C nevyuzita prilezitost u jinak pohledneho sedanu, svetla, vc. ztvarneni vika kufru budi dojem uzsiho a vyssiho vozu nez doopravdy je. To, ze mi nekdo bude tvrdit domnenky o trendu jeste neznamena, ze tomu tak bude, pochybuji, ze se jednotliva centra vyvoje budou ptat tebe, jak ma jejich pristi vuz vypadat. Nejblize k zadi noveho C ma ideove Primera z roku 2002, ta vsak s celkove odvaznejsimi tvary dohromady ladi. U M-B vidim pouze hledani mozneho, ne nalezeni definitivy, to same se deje u BMW.
Avatar - Dinar
7. 8. 2007 17:00
Re: Kingovo rejpanec :o)
Primera 2002 a MB C :-O šmarjapano, Pájo, tahle diskuse je opravdu zbytečná.
neregistrovaný "Paja"
7. 8. 2007 17:13
Re: Kingovo rejpanec :o)
S Tebou jako vzdy, ten kdo design deli misto na dobry a spatny na evropsky a mimoevropsky musi mit svuj pohled na vec. ;-)
Avatar - Dinar
7. 8. 2007 18:04
Re: Kingovo rejpanec :o)
Copak mi to tu podsouváš, jaké dělení na to nebo ono, já konstatuju, že souč. design japonských automobilek mi připadá jako kreslený jedním člověkem. Dnes v éře globálních design center není žádný design spjatý s lokalitou, pokud s něčím, pak s historií vlastní značky. Možná to je problém souč. tvarů japonských sedanů, možná nedostatek invence, nevím a je mi to jedno. Pokud mám tedy hodnotit design v kontextu tematu, tedy nové sedany, pak bych při hodnocení posledních japonských výtvorů nepoužil ani tvé kategorie dobrý/špatný jako spíš vyčpělý nebo na místě přešlapující nebo prostě nemoderní.
neregistrovaný "ZZ"
7. 8. 2007 21:23
Re: ...
Jestli spíš nebudeš mít už vyčpělo v palici, starochu. Protože mám nakoukanej design (samozřejmě že z plakátů) té japonské značky, co má všude děsně tlačítek, tak ti mohu s naprosto klidným srdcem říci, že právě tato značka z té své byť krátké historie vychází. Podívej se na předchozí generace IS a GS a pak na současné. U obou najdeš nosné rysy jak na karoserii tak v interiéru, které jsou evolucí těch minulých.
A když ses v úvodu již odprostil od sedanů, tak se musím smát tomu tvému nemoderní a na místě přešlapující. Proč se směju? Vzpomněl jsem si na Civic, Murano, RX8... >:D Možná máš autama něco najeto, ale tvé názory z tebe dělají jen starého zaslepeného chuje, jakým je třeba GTI. Navíc jsi podle mě rasistické hovado. Howgh
7. 8. 2007 22:41
Re: ...
Koukám že opět najíždíš na mozkovou menstruaci. Dej si pauzu, ZZ, tohle přece nemůžeš dlouhodobě vydržet. Vždyť ty lítáš od zdi ke zdi jak hadr na své holi... P.S. Tím minulým IS jsi mě tedy pobavil :-) To by potřebovalo bývalo nikoli evoluci, ale revoluci >:-[] :no: Asi ti budu muset připomenout Pitbulla na druhou... to tě možná dostane do reálu. Do tvého reálu >:D
Avatar - Dinar
8. 8. 2007 09:00
Re: ...
Dřív mě párkrát překvapilo, jak rychle ztrácíš nervy, jak rychle se dokáže rozpadnout maska "mladého intelektuála s nadhledem" a objevuje se nepěkný pohled na ubohou malou dušičku. Teď už mě to ale nepřekvapuje, Zoufalý Zajochu. ;-)
8. 8. 2007 09:11
Re: ...
>:-[] Zoufalý Zajoch >:-[] tak to je trefa, přímo (fakt) na komoru >:D :yes: Je příliš mladý a nevyzrálý... také mě vždy překvapuje to, jak se sesype. Mládí v tomto neomlouvá. Musel jsem se smát, jak opatrně přiznává, že máš (možná... >:D něco najeto >:-[] I takoví jsou lidé... malí, nízcí, bez charakteru.
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 09:33
Re: ...
Auto.cz si zrejme najalo psychology :-). Vas panove taky nikdo neomlouva...bohuzel ani vek.
8. 8. 2007 09:36
Re: ...
Nech toho. Moc dobře víš, o čem píši. Nemá "kinderstube"
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 09:43
Re: ...
Nevim, ty pouzivas mozna ponekud mene expresivnich slov, ale na vsechny...vzajemna revnivost mezi Vami dvema je vseobecne znama a nemenna. Jaky je tedy rozdil? Ze ZZ je mladsi a mel by mit respekt? Ze nemuze mit rozhled? To rozhodne ne...nekdo dokaze s 5-ti lety zkusenosti vice nez jiny s 20-ti. Osobne tyto putky nesnasim.
Avatar - Dinar
8. 8. 2007 10:33
Re: ...
Pájo, to o čem je tu řeč, se dá shrnout velmi lapidárně, buď má člověk úroveň nebo nemá. Klidně si ze mě sarkasticky utahuj za mé názory na design, můžu to samé dělat tobě, a že se v pohledu na věc neshodnem? No, a? To je přece život, co člověk to názor, jiná věc je jakým způsobem si ty sarkasmy ironie a hanění názorů toho druhého sdělujeme, ten způsob vypovídá něco o respektu k názoru druhého potažmo schopnosti vůbec akceptovat existeni jiného názoru. Mně nikdy nepřistihneš při diskusi způsobem a na úrovni ZZ, to si můžeš být jistý. A jakákoliv argumentace věkem, třeba jako garance úrovně nebo naopak předpoklad zaostalosti názorů? To je k smíchu, buď máš úroveň nebo ne, ve dvaceti jako v šedesáti.
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 11:14
Re: ...
Mam obavu, ze tve nazory pusobi stylem dogmativniho charakteru, bez jakekoliv akceptace jineho nazoru...jak jsem psal vyse, pouzivani silnejsich vyrazu neni na serveru vysadou jednotlivce a deje se tak bez rozdilu vzdelani a urovne lidi. To, ze nekdo pouzije mene slusneho vyrazu ve vztahu k jinemu a ten druhy udela totez, byt s pouzitim mene tvrdych slov, smaze tebou avizovany rozdil v udajne urovni techto dvou lidi.
Avatar - Dinar
8. 8. 2007 11:52
Re: ...
Pájo, jak si vlastně představuješ akceptaci jiného názoru? :-O To bychom si asi měli ujasnit. To, že akceptuju, tvůj, jiný názor, jeho exitstenci a oprávněnost, to přece nemusí znamenat, že s ním souhlasím. Znamená to ale, že jen proto, že tvůj názor je jiný než můj, tě nebudu považovat za starého chuja atd. atp. je jedno jestli to napíšu takto nebo to vyjádřím nějakým opisem o tvé mentální nedostatečnosti. To je ten rozdíl v úrovni, mě odlišný názor nezdvihá hladinu adrenalinu v krvi ani mě nenutí vyblít se na netu z vlastní nenávisti. Ale řekl bych, že dobře chápeš, o čem je řeč, takže je zbytečné ZZ v tomto směru nějak obhajovat. A co se týká dogmatičnosti mých názorů, jestli mluvíme o automobilovém designu, Pájo, nic není dál od pravdy, být dogmatikem, budu s tebou tvrdit, že E46 je nejhezčí BMW všech dob, před pár lety bych za to dal ruku do ohně, dnes to vidím jinak. Tak, kdo je tu dogmatik? ;-)
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 12:17
Re: ...
V nazoru na ZZ se neshodneme, znam ho velmi dobre, takze vim vic. Dogmaticky nazor je ten, ktery neustale omilan je podsouvan vsem okolo jako jedina pravda. Nazory na design nemeni cas, budto je kvalitni, nebo ne...na tom nezmeni nic rok, desetileti, staleti..
8. 8. 2007 12:23
Re: ...
Důležité není zda ho znáš. Důležitá je prezentace na diskuzi.
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 13:31
Re: ...
Kdyz budes soudny, tak vis, ze mozna expresivne vyjadrena, ale ferova.
Avatar - Dinar
8. 8. 2007 13:49
Re: ...
No, Pájo, pokud ZZho nenávistné zblitky nazýváš expresinvě vyjádřenou, ale férovou diskusí, pak sám přestáváš být soudný. Možná jste se ZZ členy stejného Lex klubu, ale to by ti snad nemělo bránit v tom, pojmenovat věci pravými jmény. Jo, a výraz dogmatický vysvětluješ stejnými slovy jako včera klišé. Dogma a klišé jsou dvě rozdílné věci, Pájo, navíc tvá definice nepasuje ani na jeden z nich.
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 13:57
Re: ...
Dogma=poučka, tvrzení s nárokem na naprostou platnost bez ... pravdu a nepřipouštějící pochybnost.
Klise=ustálený, automatizovaný slovní obrat, například formule v dopisech, při úředních výkonech, ve společenském styku, v novinách. Také zevšednělá básnická metafora (v hodině dvanácté). Zneužíváním klišé vzniká frázovitost.
:-) Toliko slovnik. Mimochodem, opet me radis nekam, kam se ti to momentalne hodi...jaky Lexus klub...dogma? >:D
8. 8. 2007 16:40
Re: ...
Je vratkej, vyměklej, nemá kvalitní postoj a mozkově menstruuje. Tím je pro mne jako diskutér jen póvlem, spodinou. Co se týká expresivity výrazu, vůbec neví co to je.
neregistrovaný "ZZ"
8. 8. 2007 15:11
Re: ...
Jen si ulev, chudinko. Musíš mi to přeci "nějak vrátit" >:D K tématu stejně už nemáš, co bys doplnil. Protože si nevidíš do huby :no:
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 07:19
Re: ...
Jedno se ti musi nechat...tve nazory jsou nemenne a byly by nemenne i v pripade, ze by pristich dvacet let evropane pozivali pouze facelifty. Jsem rad, ze pouzivas slovni spojeni "pripada mi" a nepises sve nazory jako dogma...tedy pokud se nemylim. Na Banglea nekomu staci par mesicu, ja ho nedokazal rozdychat dodnes a spousta kupcu zrejme taky. Jak jinak si vysvetlit relativni neuzpech Z4 v porovnani s SLK, BMW6 vs. SL. Pro vestinu lidi je nejhezcim BMW soucasnosti kupe rady 3, ktere uz byt klasictejsi ani nemohlo,z Bangleovi rozmachnute ery zbyl pouze prolis a neprilis sebejiste predni lampy.
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 07:19
Re: ...
...omluva vsem za preklepy... ;-\
Avatar - Dinar
8. 8. 2007 08:55
Re: ...
Pájo, před čtyřmi pěti lety první Bangleho bavoráky kupovali zákazníci BMW se sebezapřením, ok, jenže prodeje BMW rostou rok od roku stabilně, těžko pak přijmout argument, že zákazníci Bangleho nevydýchali, je to naopak, přijali ho. A to, že se ti zdá, jako by na dalších modelech z Bangleho nic nezbylo, je jen potvrzením toho, že i tvé oči si zvykly, ty linky tam jsou pořád. Sám Bangle před pár lety mluvil o dvou fázích, tedy první generace modelů = revoluce, v následující se ubere z extrémů, design se "ohladí", jenže ty nové základní linky už jsou v podvědomí a další dvě generace stačí jen ladit a pilovat, tak jak to bylo s předchozí designovou linií BMW s počátky v 70. letech.
8. 8. 2007 09:03
Re: ...
Tři roky to trvalo, než do nás mistr Bangle nahustil svou představu o BMW. Dnes se člověk podívá na trojkové BMW a uvědomí si, že ty tvary fakt předurčily pojetí designu aut (ve všech třídách) po Celé Evropě. Bangle dokázal vnutit světu náročný design pro masově vyráběná auta, to je ojedinělý úkaz. Starý IS a nový IS mohou klidně jezdit vedle sebe. Nikdo nepozná, jaké auto bylo vyrobené dříve. Předchozí BMW vypadá vedle nového jako chudý příbuzný. Například předchozí pětce vlastně nelze nic vytknout, vše (vše) v harmonii, vše dotažené... do té doby, než kolem tebe proletí nová pětka... ten kompozičně dokonalý vesmír hran a tvarů...
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 09:26
Re: ...
Stare a nove IS od sebe rozezna kazdy...tedy zrejme krom tebe. To, ze se uz prvni model nadmiru povedl je jina vec, druhy mohl pouze cizelovat, i presto vsak je naprosto svebytny.
8. 8. 2007 09:33
Re: ...
Nejde o rozeznání. Já nahoře píši o tom, že ta aute neurčíš jaksi generačně...
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 09:40
Re: ...
...ano, puvodni IS byla tak nadcasova, ze by se dala privest na svet znovu klidne za dva roky...to same jako u Xedosu 6. :-)
8. 8. 2007 09:48
Re: ...
Pajo... nadčasovost... a IS, dva míjející se pojmy. Dokonale :-)
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 09:56
Re: ...
Jiste z evropskeho hlediska najdeme tak nadcasovych modelu zoufale malo, snad minule BMw rady 3, Puvodni A4, P406, nebo AR156...viz me nenapada...ale zadny z nich by nemohl prijit znovu na trh...vyjma IS. :-)
8. 8. 2007 16:42
Re: ...
:-) No, to by byly fronty... :-) ;-)
8. 8. 2007 11:18
Re: ...
GTI :"Starý IS a nový IS mohou klidně jezdit vedle sebe. Nikdo nepozná, jaké auto bylo vyrobené dříve."
Předchozí BMW vypadá vedle nového jako chudý příbuzný".
Problem je, aj nove BMW 3 vyzera ako chodobny pribuzny, napr. v porovnani s IS. Ci uz sa jedna o interier alebo exterier.
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 09:24
Re: ...
...ale no tak. U nove rady 3 a jejich derivatu spatris spise linie predchozich modelu, nez plamenny design. Me oci si na nic nezvykly, ani na radu 7, ani na rady 5 a 6. Trojka boli podstatne mene.
Avatar - Dinar
8. 8. 2007 10:47
Re: ...
Na začátku jsem psal o tom, s čím je spjat design nového modelu, pochopitelně s předchůdci, pokud to dává smysl, tedy pokud byli úspěšní a je na co navazovat. Silueta, postoj na silnici, vyváženost hmoty karoserie vpředu, vzadu, vůči kolům, to jsou základní prvky podvědomě vnímané při pohledu na auto, pokud ty, pro značku (model) typické, zůstanou zachovány, pak lze i vlastní linky tvořící tvar karoserie zcela změnit třeba na způsob Bangleho plamenů, ale stejně při prvním pohledu na auto každý řekne, to je BMW. Tak se to dělá, jasně že u trojky vidíš tu siluetu, rozvržení hmoty vpředu vzadu, postoj vše jako u staré, ale linky kastle jsou naprosto jiné. Možná to je podstata mých výtek k Civicu nebo nové CX7, ta prvoplánovost tvarů, žádná rafinovanost, všechny designerské náboje vystříleny pro efekt prvního pohledu. Podíváš se podruhé, už tě nedojímá, potřetí nuda. Za dva roky zíváš.
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 11:18
Re: ...
Osobne s tim ani u jednoho z tebou jmenovanych designovych "looseru" problem nemam...prvni CX7 se v CR objevily coby individulani dovozy pred rokem, stale se clovek rad podiva na krasne sladene tvary, Civic se navic za dobu sveho pusobeni stal klasikem silnic...jak fadne proti nemu vypada vetsina konkurence.
Avatar - Dinar
8. 8. 2007 11:58
Re: ...
No, potom to tak asi má být, a díky bohu za širokou nabídku, můžem to shrnout tak, že BMW dělá auta k potěše mého oka, o spokojenost tvého se postará Mazda. ;-)
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 12:19
Re: ...
...nejen Mazda...kdyz bude stejne vypadat SsangYong bude se mi libit take...nemam vyvolenou znacku.
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 12:20
Re: ...
...diskuze na urovni... :-) Jiste! Velmi rad. ;-)
neregistrovaný "Well"
8. 8. 2007 12:24
Re: ...
:yes:
Avatar - Dinar
7. 8. 2007 16:57
Re: ...
Kingu, prakticky každý sedan bude mít nižší přední hranu než zadní, takže pokud budu chtít, můžu označit všechno za klínovitý profil. Tady jde o to, že u Japonců je klínovitý profil základní, ale taky bohužel jedinou, designovou linkou určující tvar karoserie, a v tom to je, nová evropská produkce, viz. už zmíněný MB C jde už jinou cestou, kombinace několika linek, jestli ji nazýváš pokorejštěním, ok, i když těžko říct co to má znamenat, a brát k tomu ještě Banglea, který design aut těmito kombinacemi posunul o dekádu vpřed, jako příklad neumětelství resp. kopírování od korejců, to je už úsměvné. Na ničem se lépe nedemonstruje jak může vypadat cesta od vizionářství k všeobecnému respektu jako právě na jeho výtvorech. Ale fakt těžko debatovat, jestli považuješ Lancer za, z hlediska designu, podařené auto, dle mého je to krok o pět let zpět.
neregistrovaný "Paja"
7. 8. 2007 17:04
Re: ...
Mas pravdu, ze Lancer vypada jako mensi braska posledniho Galantu, ovsem ne novejsi. Otazka (ne)umeni Banglea je natolik kontroverzni, ze ji neni mozne v kratkodobem casovem obdobi posoudit...to vyresi pristich par let. Pro me je jeho sefovani designu BMW cestou neustaleho hledani moznych cest. Vizionaru bylo a bude vzdy spousta, nemalo z nich vsak skoncilo v kolonce "snazivy neumetel", proto je na hodnoceni jeho prace casu dost. Navic ne vsichni hledaji na svem voze sokozni tvarovani a expresivni linky...
Avatar - Dinar
7. 8. 2007 17:56
Re: ...
Pájo, já jsem si tehdy tu Bangleho pětku koupil, ale jen proto, že jsem skalní zákazník, i přes ten nesmyslný design, abych se za pár let p. Banglemu omluvil. Žádné, na hodnocení je času dost, ne, těch pár let stačilo, a očividně nejen mě, z vizionářství je respektovaná realita. Že ji nerespektuješ ty, je jen tvoje zaslepenost.
neregistrovaný "Well"
7. 8. 2007 18:54
Re: ...
Zrovna o vizionářství bych u Bengla nemluvil, když každý nový model BMW je střízlivější a usedlejší než jeho první výtvory. Sám poznal, že přestřelil. Třeba šestku když postavíš vedle jakéhokoliv jejího konkurenta, tak chudák vypadá jako ošklivé kačátko od chudých příbuzných bez vkusu.
S Lancerem s tebou souhlasím, ale jinak vidím větší problém u evropské trojky.Ta díky ledvinkám, obříím tlamám, trojcípé hvězdě má problém udělat opravdu pohledné auto. Tradice prostě svazuje ruce a tyhle prvky tam prostě musí za každou cenu být. Poslední parádní BMW bylo Z8.
neregistrovaný "ZZ"
7. 8. 2007 21:29
Re: ...
Nejsou střízlivější kvůli němu, ale protože to mělo důsledek v odlivu dlouholetých zákazníků, kteří prostě TAKOVÉ BMW nechtějí. Takže management zatlačil, aby to vyměklo a bylo to schůdné pro více lidí. Být to dále Bangleoviny, tak se na to nedá koukat už vůbec. Zkusit tohle Bangle s jinou značkou, než která má tolik zaslepených fandů, tak by to zřejmě mělo tragické následky... možná ale ne - taková sázka do loterie zafungovala i u Civicu. Kdo ví. Poslední pěkné BMW bylo E46.
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 07:22
Re: ...
Civic je v principu hezky...BMW rady 7 vypada jako rozezrana nemecka kucharka s prebujelym obocim.
neregistrovaný "Shr3k"
7. 8. 2007 12:35
Re: ...
Já bych to neviděl tak tragicky. Stále není problém odlišit Hondu od Mazdy, Toyotu od Nissanu atd.

Až se dorazí kopie z Číny, potom už to asi problém bude.

A co se týče designu nové Mazdy6, je zcela v duchu stávajících modelů - přední blatníky ala CX-7/Mazda3 HB, střecha podle Mazdy3 SDN a zadní světla z CX-9.
neregistrovaný "Shr3k"
7. 8. 2007 12:36
Re: ...
Oprava "až sem dorazí"...
neregistrovaný "Paja"
7. 8. 2007 12:52
Re: ...
Mas snimky celeho vozu, nebo vychazis z kreseb z jap. casopisu? Je pravda, ze s celni casti se ilustratori trefili do puntiku.
anonym
7. 8. 2007 13:13
Re: ...
Spy fotky a podle toho, co mi řekl majitel autosalónu, co byl v Leverkusenu na dealerské konferenci.
neregistrovaný "zzbysekk"
7. 8. 2007 22:24
Re: ...
mazda 6 byla prvni se supr predni maskou..accord pred ni bylo auto ala forman skoda 120 ,,, myslim ze vsichni kresli podle mazdy honda neumi delat auta a mazda patri pod ford tak kdo pak kopiruje? ford od hondy ??? >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] focus ala civic >:-[] >:-[] blbost hodna umi akorat motorky a dobry motory do lodi ale auta.....NE
neregistrovaný "Well"
8. 8. 2007 12:25
Re: ...
A teď tu o červené Karkulce >:D .
Avatar - Ruffi
7. 8. 2007 12:12
6
Pekné predné partie, aj tie hmlovky sú zaujímavé. Som zvedaví, či budú kolesá trochu utopené ako je to u Mondea
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ruffi
7. 8. 2007 12:15
oprava
zvedavý
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Dave"
7. 8. 2007 12:46
Re: oprava
No nevim, snad zlepsi hlavne interier, u prvni generace to byla ostuda. Podvozek podle me bude o neco horsi nove Mondeo IV. (konec koncu jako u predchozi generace)
neregistrovaný "ZZ"
7. 8. 2007 13:15
Re: oprava
Interiér u Mazdy 6 ostuda?? Nepleteš si to náhodou s Mazdou 626. Od té doby, co Mazda používá jednočíselné označení, tak interiéry dělá velmi dobré :yes:
Avatar - King
7. 8. 2007 13:24
Re: oprava
No, design pěkný, ale materiály trošku "číp". Ale musím říct, že mi to nikdy moc nevadilo. :-)
neregistrovaný "ZZ"
7. 8. 2007 13:36
Re: oprava
Nepatřím k těm, kteří při usednutí za volant začnou olizovat plasty. A upřímně řečeno je mi úplně u pyče, jestli tam je takovej nebo makovej plast a jaké má složení. Šahám na volant a na řadičku. A Mazdy, které jsem řídil (tyto nové 3 a 6, vlastně i starší 323, 626 a MX5) měli volant kůží obšitý a některé i hlavice řadící páky. Nejsem chemik a nedělám si doma po večerech rozbor složení chemických prvků palubky mého auta. Důležité je, aby se člověk v autě dobře usadil, na všechno dosáhl, nic nevrzalo a fungovalo. Pokud to ještě dobře vypadá tak paráda. Ale asi nikdo od Mazdy nečeká, že bude dělat celou palubku obšitou kůží. Na svou třídu dělá Mazda velmi povedené interiéry. Vlastně i když srovnám třeba palubku 6tky a 3er, tak jasně vítězí Mazda6. A kecy o prémiovosti jsou ty tam. Audi je na tom jen o trochu lépe. Svezl jsem se teď v A5 a takovou hrůzu jsem nečekal. Interiér mě velmi zklamal. Takhle nesmí vypadat interiér u něčeho, co chce být prémiovka a stojí to jeden a půl mega. To jako bohužel...
No a ještě k té Mazdě. O interiér strach nemám. Všechny nové vozy jdou dál co se týče materiálů a kvality. Takže i zde to bude nutně posun pro ty, kteří osahávají plasty. Já raději osahávám jiné věci >:D ;-)
7. 8. 2007 13:53
Re: oprava
Jasně, takhle to nějak bude, A5 má uvnitř hrůzu, BMW 3 má horší palubku než mazda 6 a AUDI (asi mino A5 :-) je na tom o trošičku lépe. Já bych z toho snad dokonce dovodil, že můžeme klidně i Mazdu 6 řadit mírně nad prémiový segment, někam mezi BMW 7 a Bentleye, co?

Vedle toho, nezapomeň, že je rozdíl mít představy (jako ty) o tom, co má člověk očekávat od nového vozu a osobní zkušenost s novým autem samotným. Tu evidentně nemáš zažitou ve své životní praxi. Tvrdit, že kvalita plastů nerozhoduje, že jde mimo volantu a řadičky stejně jen o pohledový vjem je než tvrzení, které s praxí má společného málo co. Ostatně, sám píšeš, že jsou i ti, kteří přístrojovku obšívají kůží... pročpak asi.

Ovšem souhlasím s tebou, že Mazda vyrábí přístrojové desky v kvalitě třídy, kam patří. To znamená do šedi mainstreamu. Mazda přece není mainstreamový premiant. To bys musel k Hondě Accord, pokud tedy hodláš setrvat na japonské půdě.
7. 8. 2007 15:33
Re: oprava
Medzi "kvalitou" palubovky u Mazdy 6 a Hondy Accord nie je ziadny rozdiel. Rovnake mäkcene plasty, rovanko "uz zastaraly" interier. Honda nie je ziadny premiant, je to bezna japonska znacka. O premiovych znackach sa da hovorit v suvislosti s Lexusom, Infinity, Acurou...
neregistrovaný "Jutilla"
7. 8. 2007 14:11
Re: oprava
Proboha, chlapče, mlč! Vem si katanu a víš snad, co s ní máš dělat. Provinil jsi se smrtelným hříchem - máš opačný názor, než GTI - a to se neodpouští. Dokonce jsi ho tak rozhodil, že poslal Mazdu nejdřív BMW 7 a Bentleye, aby se vzápětí spletl a usadil ji na místo Passatu - do designerské šedi. ;-)
neregistrovaný "Pipo"
7. 8. 2007 14:27
Re: oprava
H to len teraz zacne vyvadzat ze o Apoštolovi(GTI-ho chorý prelud) hovoríš ako o priemernom premiantovi. Ale nemože reagovať bo mal vizitu a dostal prašky >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
7. 8. 2007 14:27
Re: oprava
;-) Hele, upřímně nevím, co v těch svých blitkách píše. Už dávno jakmile vidím "GTI", tak to přeskakuji. Výjimku jsem udělal jen o víkendu u Lancie. To byla sranda >:D :yes: Myslím, že už je na tom fakt dost špatně, chudáček. Psal tam úplné nesmysly, ale o to to bylo zábavnější, jakej je to hňup. ;-)
7. 8. 2007 14:49
Re: oprava
Ovládej se. Zvykej si, že tvé představy o autech holt nemusí sdílet každý. Zejména pokud řadíš přístrojovku Mazdy nad BMW >:D
neregistrovaný "Well"
7. 8. 2007 15:17
Re: oprava
Tak k tomu názoru se přidávám. BMW a jeho interiéry ala Rencek mě teda neberou ;-) .
7. 8. 2007 15:41
Re: oprava
Co sa tyka designu, tak by som rovnako radil pristrojovku Mazdy 6 nad BMW 3. OStatne parametre tazko porovnavat.
neregistrovaný "Juha"
7. 8. 2007 14:25
Re: oprava
BMW dokáže udělat palubovku v kůži, že vypadá jako z plastu. Kombinace černá ,šedá a hliník a ten tvar, toje fakt hrůza. V příjemnosti za volantem jasně vítězí M6. Stejně jedině Civic má interiér hodný 21. století i když není omotaný v kůži. Nepapouškuje furt dokola co už tu je 20 let nebo nekopíruje ty přible umístěné budíky uprostřed.
neregistrovaný "ZZ"
7. 8. 2007 14:30
Re: oprava
To máš pravdu. Pokud máš na autě laser-gun, tak se k tomu skvěle hodí interiér ze Civica ;-) Ne, dělám si srandu. Civic celý předskočil dobu... a nemyslím to negativně, ikdyž to není zrovna šálek mého espressa ;-)
neregistrovaný "VDC"
7. 8. 2007 14:57
Re: oprava
Pockat, M6 snad JE bavorak, nebo mi neco unika? Jeden stoji na Andelu, bilej... parada. >:D >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
7. 8. 2007 15:33
Re: oprava
Uniká ti, že se o M6 bavíme jako o Mazdě6 ;-)
neregistrovaný "VDC"
7. 8. 2007 15:42
Re: oprava
Samozrejme, ze to vim, ale je to blbost. ;-)
neregistrovaný "Jasoň"
7. 8. 2007 14:47
Vypadá to pěkně, ale...
Vypadá to pěkně, ale škoda, že tahle japonská auta (a nejen ta) jsou tak trochu bez rodokmenu... když se podívá člověk na Alfu, Audi, Peugeot, Citrón, ..., ... pozná, co je to za značku... když se podívám na fotku Magdy, tak na tu kapotu můžu dát jakékoliv logo... Tak to je jen taková malá pondělní úvaha... :-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ZZ"
7. 8. 2007 14:49
Re: Vypadá to pěkně, ale...
Prima pondělní úvaha... takhle při úterku >:D :no:
neregistrovaný "Well"
7. 8. 2007 15:20
Re: Vypadá to pěkně, ale...
Ano, když vidím velkou tlamu a vní narvanej kus svodidel nevkusně naroubovanou na všechny modely značky, vždycky poznám, že jde o Pažouta. Poznávací znak je to jistě výbobrý, ale že se to k 3/4 produkce vůbec nehodí, nějak nikoho nezajímá :no: .
neregistrovaný "Drsoň"
7. 8. 2007 17:36
Re: Vypadá to pěkně, ale...
>:D no jo... je úterý a už mi to leze na mozek
neregistrovaný "e)voVIII®"
7. 8. 2007 15:01
WoW
parááááda a tie modré svetla tam ale pasujú jaj :yes: ;-) spredu ma pekne črty mazdy 3 ....Dokonalé japonske auta.... >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paja"
7. 8. 2007 16:12
Invence
Uspesna Mazda 6 dostava nastupce. Jedna se o evolucni vuz, obzvlastneny o prvky sportovni rady RX8 a noveji take CX7. Spionazni snimky potvrzuji pouziti podobne koncipovane siluety, tj. klasicky profil s dynamicky sklonenym celnim a zadnim sklem. Vse ostatni je zatim zastreno rouskou tajemstvi (napohled stejna silueta budouciho G VI. byla jeste minuly tyden naopak vynasena do nebes za svou genialitu). Presto je invence japonskych navrharu okamzite napadena nekolika vseznalky, kritizujicich v zasade neznamy design. Panove, maloktera evropska automobilka prisla v poslednich letech s fungujicim prelomovym designem, ktery by se pri zatim jedinem zverejnenem snimku vyrovnal nove M6...to ze sedan zustane sedanem, liftback liftbackem je nabiledni. Kdyz vezmeme konkurenci, tak Alfa vychazela z tvarove povedeneho predchudce, Audi drzi v zasade stale koncepci danou modelem Audi 80 z roku 1986, BMW prastilo Banglea pres prsty ze strachu z neuspechu, Ford mohl byt s Mondeem jeste odvaznejsi, Citroen ceka, Opel take a podle vseho ceka obrat k lepsimu, Peugeot je vyjimka, ktera se nebala pripravit sportovbnejsi sedan s vedomim mozne ztraty tradicni klientely z pohledu P406, Renault je vzdy svuj a VW pouzilo neobratne styl BMW k vytvoru lidove zvanemu Otylka. Nemam tedy strach z jiz publikovanych snimku o to, ze by Mazda zaostavala... ;-)
Rozbalit vlákno
0
7. 8. 2007 17:56
SHRNOVAČKA
Tak jsme se to zase dozvěděli. Mazda má údajně nejkrásnější přístrovky světa. BMW to může zabalit a AUDI do A5 snad montuje přístrojovky co zbyly z neprodanejch Trabantů. Jo, tohle není ani tak diskuze o autech jako diskuze o autech tatínků. Škoda, že jen málo tatínků diskutérů má bavoráka nebo AUDI...

A tak ten nejdůležitější příspěvek napsal jeden kolega, který zaklíná ty kýčaře, co vyrábí dvacet let nudné přístrojovky (BMW a spol.) a jako inspiraci pro toto století nabízí přece dokonalou přístrojovku Civica... jasně... jasně... jasně...
:-)

P.S. Ta přední maska mi tak trochu připomíná anface pivovarníka Bernarda... teď na plakátech po celém Česku. Vám ne? ;-) :-)
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "6mps"
7. 8. 2007 18:43
Re: SHRNOVAČKA
a teraz to celé zhrnieme!!čo nám s toho vyplýva???

iba jedno, že GTI je * ;-)
neregistrovaný "6"
7. 8. 2007 18:45
Re: SHRNOVAČKA
inač nová mazda 6 sa mi páči!!ale teším sa hlavne na novú mps ;-), bo tá stará je perfektná
neregistrovaný "Benz"
8. 8. 2007 00:46
Re: SHRNOVAČKA
Ať už je pod tou hvězdičkou cokoliv, souhlasím s tebou. ;-) :yes:
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 06:50
Re: SHRNOVAČKA
Ty mas s tatinky prispivatelu nejake trauma...ze by z detstvi? Kazdy kdo tu napise jiny nazor je svorcak, nebo plakatovy onanista, popr. se vzhlizi v otcove aute. Co takhle navsteva psychologa GTI, nepomohla by? ;-)
8. 8. 2007 09:19
Re: SHRNOVAČKA
No zkus to, osobně si myslím, žes ztracený případ ;-) sám bych ti to nedoporučoval, ale chceš-li, prosím.

Jinak napsat, že Mazda kraluje před BMW a A5 v přístrojovkách... co na tohle mám napsat jiného? Vždyť z toho ta "tatínkova garáž" trčí jako mrakodrap :-) Co Bernard, zabral? ;-)
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 09:29
Re: SHRNOVAČKA
Neslusne ses vyhnul otazce, ale budiz...Pokud si mam vybrat mezi pristrojovou deskou BMW nebo Mazdy, pak se priklonim ke klasice, tj. Mazda. Audi do toho netaham, vedle par dalsich se mi jejich interiery libi, viz. nize.
8. 8. 2007 09:31
Re: SHRNOVAČKA
já ti dám neslušně :-) O přístrojovkách ti píši dole.
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 07:29
Re: SHRNOVAČKA
BMW nevyrabi 20 let nudne interiery, BMW od konce 90-tych let neudelalo ani jeden pekny interier. Tam se revoluce odehrava jinde...ja byl v A5 treba narozdil od ZZ spokojen (jeho nazor mu samozrejme neupiram). Tam, kde v A6 prekvapi velke jakoby nezaplnene plochy-mezi pristrojovym panelem a informacni obrazovkou je A5 kompaktni. Vzhledem k tomu, ze v zasade stejnou armaturu dostane i nova A4, meli by se hosi z BMW zamyslet. I presto vsechno jsem tradicionalista a preferuji presto radio/navigaci vedle volantu, ovladace klimatizace pod a okolo par ovladacu elektronickych systemu, vyhrivani sedacek apod., tj. radsi klasiku nez hloubani v informacnim systemu pomoci pseudomysi.
8. 8. 2007 09:30
Re: SHRNOVAČKA
To chápu, také mám jisté konzervativní postoje v těchto věcech. Souhlas s A5... Já vnímám přístrojovky prémiovek takto - BMW možná až příliš "koloraturní" zdobné, přesto dokonale funkční (dvojkapličku nemusím). AUDI - chladné, dotažené, není co vytknout. Mercedes - usazenější, než BMW, dokonale funkční, přirozeně krásné. Velmi mě oslovují přístrojovky ve VOLVU, a to jak v dnes dosluhující řadě (60) tak v nové 80ce. Z hlediska "vnitřního" obsahu má pro mne největší přitažlivost v tomto ohledu styl VOLVO.
neregistrovaný "Paja"
8. 8. 2007 09:38
Re: SHRNOVAČKA
U BMW se da jeste dodat "vyrobene s vedomim si vnimane prestize, proto leckdy levne"...viz ovladace manualni klimatizace v radach 3 a 5, schranka mezi sedadly u rady 3, plocha sedadla atd. Pristup BMW se mi proste nelibi. Volvo je pravym kralem evropskeho interieru, tomu se da vytknout opravdu maloco.
neregistrovaný "Well"
8. 8. 2007 12:35
Re: SHRNOVAČKA
Vidím to podobně jako GTI, snad interiéry Volva bych tam netahal. Na fotkách vypadají dobře, ale na živo mě vůbec nesedí. K luxusním vozům bych po bok Mercedesu přidal interiér Legenda. V lidových vozech má ale nejlepší interiéry Mazda a o půl kroku za ní pokulhává Honda (nový Accord to snad dožene). Docela hezkou palubku má i Passat. ale je to světlá výjimka v nudě VW.
8. 8. 2007 10:32
Re: SHRNOVAČKA
Minuly tyden me na dalnici stopnul typek, co mu zrusili let z Vidne do Ostravy a tak to vzal stopem, zvlastni ze? Taky mi chvili trvalo, nez jsem rozdychal, ze mi na Rohlence klepe na okno typek v nazehlenym kvadru a chce abych ho svezl na Mosnov... Jak sem se s nim tak bavil, tak rikal, ze nemuze zapomenout na stary BMW 3(E36), ktera mela uplne krasny, prehledny a funkcni interier, ale kdyz si koupil novou 3-ku(asi E90), rikal, ze do mesice sla z baraku kvuli cit. "strasnemu" interieru :) Docela mazec typek :)
7. 8. 2007 19:59
stale jen Mazda
Vozy Mazda jiz dlouhou dobu tak trochu zaostavaji za tou nej konkurenci a myslim,ze nova Mazda 6 to nezmeni ;-\
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Well"
7. 8. 2007 20:10
Re: stale jen Mazda
Netvrdím, že nemáš pravdu ,ale docela by mě zajímalo, jak jsi na to přišel? Taky prosím tě vyspecifikuj tu svoji "Nej konkurenci" :-!
neregistrovaný "ZZ"
7. 8. 2007 21:33
Re: stale jen Mazda
Mě by zase zajímalo, čím zaostávají.
Avatar - skejpa
8. 8. 2007 17:28
Re: stale jen Mazda
cim ze zaostavaji ? ja nerikam ze mazda kraluje ale urcite je na vrcholu.
neregistrovaný "mozgog"
7. 8. 2007 21:13
Hmmm
nevypadá špatně, ale spíš epizodka, čekám na nového Avensise :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Joe_ST"
7. 8. 2007 21:38
porovnani
no tak se tu pekne tlucete mezi sebou... jeden chvali to, druhy ono... japonologove haji sikme oci, starokontinentalnici zase Bawce a Vlcata, podle prvni fotky se bavite jen o designu, coz je tak subjektivni oblast... kazdemu se libi neco jineho a presvedcovat srdcare Hondare ze Bmw ma lepsi palubku je blbost, on si to nenecha vymluvit i kdyby to 1000x byla pravda.... mazda protoze nema svou premiovou znacku jako Toy, Hon, Niss. Tak si myslim ze delaji dobra a kvalitni auta, ty auta proste funguji, maji i nejaky ten Zoom Zoom oblacek kolem sebe neco jako charizma. Diky bohu, ze jsou tu znacky jako Peugeot, Alfa, Volvo, MB, BMW.... atd protoze mame velky vyber si kazdy najit to co se nam libi a co nam treba priroste k srdci. Verim ze v kazde tovarne (asi krom Ciny) kde se delaji auta chteji aby ta auta byla dobra a hezka a tudiz se prodavala. Tak tu hadaci diskuzi spis berte tak co se komu na jake znacce libi... ja miluju Zoom Zoom .... nikdy me Mazda v nicem nezklamala.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - skejpa
8. 8. 2007 17:36
Re: porovnani
CTES MI MYSLENKY ! nemohu nez souhlasit. at si kazdy koupi co chce. at si kazdy chvali co chce a kdyz chce hanit, at aspon napise nejake duvody. slova "nemyslim si ze se to bude prodavat" "neni to pekne" je vse hrozne subjektivni. nas mazda nikdy nezklamala. a ikdyz se nam libi 5er klidne premyslime i o teto mazde a co vic, kdyz bude pekna mozna ma vetsi sance. ne kvuli cene ale kvuli reputaci. kdyz nekam prijedete s M6kou nemysli si o vas lidi ze ste snob apod. a kdyz si ji date v plny palbe bude to urcite nadherne a spolehlive auto. nevidim potom tedy duvod proc M6 neuprednostnit pred BMW... ale jak si psal. kazdy ma jiny nazor a ja jim je neberu. sam nesnasim fordy (ano, vim ze z 33% vlastni mazdu...) a kdyz si nekdo koupi forda taky mu na to hned neflusu. proste ma jiny nazor a koupi si to. ja bych to nekoupil ale jemu to muze byt jedno a me je po tom taky kulovy.

myslim ze nova M6 bude urcite bomba (stejne jako starsi generace) a treba bude stale tak drzet svuj vzhled.
8. 8. 2007 16:56
HVEZDA TRIDY
Ja vidim novou Mazdu6 jako hvezdu sve tridy ktera zazari hned po vypusteni na trh. Designove se Mazda trefila uz na prvni pokus. Motoristicky je na tom tez velmi dobre a kvalita je jedna z nejlepsich na svete. Uz tvar jeji karoserie napovi vyborne jizdni vlastnosti a sportovniho ducha. Nemuzeme zapomenout na nejlepsi podvozek v teto tride. Interier Mazda tradicne umi. BRAVO MAZDA.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - skejpa
8. 8. 2007 17:38
Re: HVEZDA TRIDY
ano, to je muj nazor. nevim tedy jestli ma mazda nejlepsi podvozek ve sve tride ale z vlastni zkusenosti vim ze je opravdu kvalitni a sportovne zalozeny. design vypada taky skvele a kdyz budou i dobre benzinaky tak uz nebude duvod proc o ni vazne nepremyslet...

BRAVO MAZDA !
8. 8. 2007 17:42
Re: HVEZDA TRIDY
Sestka dostava podvozek z Mondea, ktery se pysni tim, ze jeho podvozek je prave ten nejlepsi. A ted se bude o nej delit se Sestkou.
neregistrovaný "10"
28. 8. 2007 12:47
Re: HVEZDA TRIDY
ale i když má podvozek z Mondea tak určitě bude trochu jinak nastaveny, teď jen záleží jestli koncern dovolí nebo jestli mazda dokáže podvozek naladit lépe než ford, a to si myslím, že se nestane... ale každopádně si myslím, že bude stejně dobrý nebo trošku horší než u mondea... design je supr!!! společně s Mondeem to bude trhák a konečně pohledné auto... passaty a spol to mají spočítané hned dvakrát...
Avatar - skejpa
28. 8. 2007 16:47
Re: HVEZDA TRIDY
jasne ze to nebude to same jako mondeo ale urcite bude prinejmensim stejne kvalitni. spis si myslim ze to bude zase trochu vic tvrdsi nastaveni nez mondeo...
neregistrovaný "Vose"
28. 8. 2007 22:01
Re: HVEZDA TRIDY
Tak co mám info od dealerů, tak ti říkají, že to má být naladěno úplně jinak než mondeo. Jiné rozložení hmotnosti atd. atd. Takže to může být zajímavé. Sám se na ni těším.
neregistrovaný "mauví"
8. 8. 2007 20:37
Stále jí to sluší!
Když potkávám šestku vždycky si říkám jak ji to stále neskutečně sluší i přes to že má přijít druhá generace. Pro mě je to premiant třídy (společně s Accordem!) :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Chris"
13. 8. 2007 21:52
Celna maska
Mala poznamka, Mazda mala 5-uholnikovu masku PRED Hondou.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - skejpa
28. 8. 2007 00:54
konkretni vykony
nevite nekdo konkretni vykony benzinovych motoru co budou v nove M6 ??
Rozbalit vlákno
0