Novinky
S tim opravdu hodne----------souhlasim.Ono uz jen to,ze motorari toyoty dokazali z litriku vymacknout temer 70koni je celkem umeni.pote podvozek na prcka ktery je take dobry- mno a hned tu mame vozidlo,ktere se jen tak hned(az za nejakou dobu)neztrati 😉
300000,- je opravdu moc, ale je to za naftu, která se ti u tohohle auta nikdy nevyplatí (rozdíl v ceně se vrátí po asi 160000km). MámeC1 a ta se prodávala v době kdy jsme jí kupovali 190 tis. S vyšší výbavou 220. A dojmy? Vadí mi až moc úsporných opatření (hlavně když začínali na prodejní ceně 260, teď už odpovídá), ale dojmy z jízdy super. Hlavně co se dá vymáčknout z motoru 1.0 se třema válcema mě nikdy do tý doby ani nenapadlo. Řekl bych, že do města neexistuje lepší volba...
Myslim, ze se uz prodava. Za prvni pololeti O7 bylo prihlaseno pres dvacet P107 v kategorii N1. (zadny C1, ani Aygo, proc?)
Mě by teda zajímalo, kde si na to přišel že se nad automobilkou stahují mračna...
Vyrábím tyto autíčka a spíš máme problémy s tím aby sme stíhaly vyrábět a plnily plán...
U nás se moc neprodávají, všehno to de na západ...
Vyrábím tyto autíčka a spíš máme problémy s tím aby sme stíhaly vyrábět a plnily plán...
U nás se moc neprodávají, všehno to de na západ...
Největší fór roku ( snad i desetiletí ) byl, když u testu silně nepraktické Škody Praktik uvedli hned v úvodu: " Jenže když potřebujete opravdového pomocníka, raději si pořídíte auto, které si na nic nehraje. Třeba novou Škodu Praktik". Kdo kdy měl nějaký pick-up musel se řezat smíchy >😁 >😁 >😁
Obvykle nemám proti článkům žádné výtky, ale dnes nemohu nereagovat. Nejsem si jist, zda se dá považovat nutná základní a dnes zcela samozřejmá výbava jako hodně muziky. V roce 2007 se zmiňovat o stírači zadního skla, náhradním kolu nebo dokonce nastavitelné opěrce hlavy to už je opravdu kumšt. Dobrá perla je také "Za příplatek si lze pořídit některé ZBYTEČNOSTI JAKO POSILOVAČ ŘÍZENÍ" a tvrdit že "zaoblená záď evokuje erotické myšlenky" to je také odvážné 😉 :😉
Tohle sračkoidní trio by dávalo smysl za nějakých 120.000,- až 150.000,- a rozhodně ne za 300.000,-
A Ty sa divis ? Ved za tieto auta chceli ovela viac ako za vacsie konkurencia. Ja by som si teda aygo ani 107 za tie prachy nekupil. :-!
Nechci nikoho odrazovat od koupě tohoto auta, ale je to nechutná malá rozpočtovka s přemrštěnou cenou kvůli nutnosti zaplatit novou továrnu. To už radši jít do Kia Picanto, ta mě mile překvapila, i když taky není kdovíjak levná.