Elektromobily
Niccolò Machiavelli
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jasný není. Jen lidém musí dojít, co pro ně tohle ekofašistické rozhodnutí eurohujerských pablbů z Evropské komise zbude znamenat.
A protože to je stádo ovcí, tak jim to dojde až nic co bylo dříve nebude a všichni se budou hrozně divit kdo za to může.
EU chce jen diktovat, nařizovat, omezovat, regulovat. Jde jen o omezení lidské svobody, svobody pohybu. Všechny nás chtějí nacpat do vlaku nebo trolejbusu či autobusu. Nedej bože aby někdo chtěl mít vlastní auto!!! To bude výsadou jen pro horních 10 tisíc!!!
A protože to je stádo ovcí, tak jim to dojde až nic co bylo dříve nebude a všichni se budou hrozně divit kdo za to může.
EU chce jen diktovat, nařizovat, omezovat, regulovat. Jde jen o omezení lidské svobody, svobody pohybu. Všechny nás chtějí nacpat do vlaku nebo trolejbusu či autobusu. Nedej bože aby někdo chtěl mít vlastní auto!!! To bude výsadou jen pro horních 10 tisíc!!!
A víš, že o tom, co se teď děje nerozhoduje EU a její nicotná politika? Elektromobily nastoupí, protože nastupují u těch, který řídí svět = USA/Čína, EU si může plácat co chce. Levné elektromobily pomalu ale jistě zaplaví trh EU a pokud se "tradiční" automobilky nevzpamatují, tak jejich ICE jednoduše přestanou lidí kupovat, protože se to neoplatí. Takový MG4 Electric v plné palbě stojí skoro o 30 % méně než E-Tech, nabíjí se rychleji a je to zadokolka. A to je pouze začátek čínské invaze.
Uryvek z ruske propagandy aeronews, zakazane na zacatku valky na Ukrajine😒br />
"Evropský parlament odhlasoval zákaz prodeje osobních a užitkových vozů se spalovacími motory od roku 2035! Skončí veškerá osobní doprava po vlastní motorizované ose s výjimkou nejbohatších lidí, kteří budou mít několik milionů korun na elektrické SUV, protože jiné modely aut nakonec automobilky vyrábět nebudou, protože dotace na malé elektromobily skončí.. "
:no: :no: :no:
Je to stejny bullshit co pises ty.
Ja uz ted jezdim v EV svobodneji nez driv se spalovakem. Diky nizsim nakladum.
:yes:
"Evropský parlament odhlasoval zákaz prodeje osobních a užitkových vozů se spalovacími motory od roku 2035! Skončí veškerá osobní doprava po vlastní motorizované ose s výjimkou nejbohatších lidí, kteří budou mít několik milionů korun na elektrické SUV, protože jiné modely aut nakonec automobilky vyrábět nebudou, protože dotace na malé elektromobily skončí.. "
:no: :no: :no:
Je to stejny bullshit co pises ty.
Ja uz ted jezdim v EV svobodneji nez driv se spalovakem. Diky nizsim nakladum.
:yes:
6 let a pořád si nenajmuli designera. Třeba to konečně udělají, když už musí sáhnout i ke klasické reklamě 😉
žabotlam, mileniálům s vkusem pro design na úrovni bublajícího bahna to vyhovuje .
A interiér designovanej pravítkem, kde uprostřed trčí tablet s úhlopríčkou 700" 😄 😄 😄 😄
A materiály sou z recyklovaný dětský stoličky z Ikey 😄 😄 😄
A interiér designovanej pravítkem, kde uprostřed trčí tablet s úhlopríčkou 700" 😄 😄 😄 😄
A materiály sou z recyklovaný dětský stoličky z Ikey 😄 😄 😄
Muzu vedet, jake auto z dnesni produkce povazujes za krasne?
Mne se TM3 libi hodne, obzvlast exterier.
Mne se TM3 libi hodne, obzvlast exterier.
Když zůstaneme ve střední třídě, tak nejvíc se mi líbí AR Giulie, pak Arteon a 3er 😉
U TM3 mi vadí ten tupý předek i světla (denní svícení) a ten naprosto odfláknutý a vykradený interiér jen s tabletem...
U TM3 mi vadí ten tupý předek i světla (denní svícení) a ten naprosto odfláknutý a vykradený interiér jen s tabletem...
Můj názor😒br />
ani jedno z tebou uvedených není žádná hitparáda
Arteon se mi nelíbí vůbec - to už je hezčí Superb, BMW průměr, Gulia OK.
TM3 vedle Gulie budou mít design na podobné úrovni - podle mě.
https😐/www.motortrend.com/…fa-romeo-giulia/
Jo, Gulia je svalnatější. 😄
A TM3 vypadá víc jako lednička, jak říkali v Top Gearu. 😁
Interiér TM3 je strohý. Mně neuráží.
Ale nepopírám, že BMW se mi uvnitř libí víc. Obzvlášť ty nový minimalistický.
Designový skvosty ze současné produkce (nejen z této třídy) za mě😒br /> Kia Stinger, Hyundai Ioniq 5, Volvo V60, Polestar 4, Audi E-tron GT, Peugeot 508, Nissan Maxima
ani jedno z tebou uvedených není žádná hitparáda
Arteon se mi nelíbí vůbec - to už je hezčí Superb, BMW průměr, Gulia OK.
TM3 vedle Gulie budou mít design na podobné úrovni - podle mě.
https😐/www.motortrend.com/…fa-romeo-giulia/
Jo, Gulia je svalnatější. 😄
A TM3 vypadá víc jako lednička, jak říkali v Top Gearu. 😁
Interiér TM3 je strohý. Mně neuráží.
Ale nepopírám, že BMW se mi uvnitř libí víc. Obzvlášť ty nový minimalistický.
Designový skvosty ze současné produkce (nejen z této třídy) za mě😒br /> Kia Stinger, Hyundai Ioniq 5, Volvo V60, Polestar 4, Audi E-tron GT, Peugeot 508, Nissan Maxima
Se Stingerem souhlasím, P508 taky jde. Zbytek nic moc...
Červen 2023 v čr😒br />
Tesla 3: 28 ks
Tesla S: 3 ks - zde prestižní vlajkovou lod Ajlona Mlaska porazil i vodíkový Mirai se 6 ks, HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Tesla X: 4 ks
Ještě že máte ten model Y co, že si pipinky a pepíci mohli nakoupit elektrický esuvečko, aby to naprášili na semaforu sousedovi s Kokodákem od šáde group
Než přišel model Y, Teslu pravidelně poráželo donvitkákovo oblíbené fosilní duo Dodge/RAM (dříve jedna značka Dodge před umělým rozdělením FCA) 😄 😄 😄
Jinak by tu Tesla prodala akorát velký HOOOOOOOOO*NO.
Prodej v řádu 3-4 ks sou na úrovni superluxusních modelů či sportáku typu Ferrari Portofino (4 ks); Alpine A110 (7 ks); RR Cullinan (4 ks), Lambo Urus (4 ks) atd
Tesla S: 3 ks - zde prestižní vlajkovou lod Ajlona Mlaska porazil i vodíkový Mirai se 6 ks, HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Tesla X: 4 ks
Ještě že máte ten model Y co, že si pipinky a pepíci mohli nakoupit elektrický esuvečko, aby to naprášili na semaforu sousedovi s Kokodákem od šáde group
Než přišel model Y, Teslu pravidelně poráželo donvitkákovo oblíbené fosilní duo Dodge/RAM (dříve jedna značka Dodge před umělým rozdělením FCA) 😄 😄 😄
Jinak by tu Tesla prodala akorát velký HOOOOOOOOO*NO.
Prodej v řádu 3-4 ks sou na úrovni superluxusních modelů či sportáku typu Ferrari Portofino (4 ks); Alpine A110 (7 ks); RR Cullinan (4 ks), Lambo Urus (4 ks) atd
No, přečti si článek ještě jednou.
A pak třeba přestaneš psát informace, který nikoho nezajímají.
Každý ví, že sedany v ČR oblíbený nejsou a když je alternativa Crossover, tak Čech zvolí TMY.
Kolik že se prodalo TMY? 😁
A pak třeba přestaneš psát informace, který nikoho nezajímají.
Každý ví, že sedany v ČR oblíbený nejsou a když je alternativa Crossover, tak Čech zvolí TMY.
Kolik že se prodalo TMY? 😁
ne vono se sedany pořád prodávaj, ale Teslu nikdo nechce. Akorát pár milenálů a fanatiků co si kupují model Y aby byli cooll a měli zrychlení jako V8, kterou nemaj koule si koupit 😄
Stejně tak se masivně prodávaj luxusní auta s R6/V6, V8, V10 a W12. Stačí se podívat do statistik.
Akorát ty milionáři ty Tesly pořád nechtěj a kupují BMW, Lambo, Rollls, Bentley, Mercedes, Range Rover, Ferrari, Porsche, Maserati atd atd
Stejně tak se masivně prodávaj luxusní auta s R6/V6, V8, V10 a W12. Stačí se podívat do statistik.
Akorát ty milionáři ty Tesly pořád nechtěj a kupují BMW, Lambo, Rollls, Bentley, Mercedes, Range Rover, Ferrari, Porsche, Maserati atd atd
Tesla 3 má už 6 let a pořád je to stejný krám 😒]
Když se podivam kde byla před 6ti lety Čínské automobily a kde je dnes, tak Tesla je courák tažený koňma zatímco Čínské automobilky maglev :-!
Když se podivam kde byla před 6ti lety Čínské automobily a kde je dnes, tak Tesla je courák tažený koňma zatímco Čínské automobilky maglev :-!
To se nějak vylučuje s
"rohYpnol
Víc než automobilová revoluceTesla není automobilová budoucnost, Tesla je jediná automobilová budoucnost, Tesla je hrobem konvenčních modelů, Tesla je vrahem celého zkostnatělého automobilového průmyslu. Tesla je nová filozofie automobilismu. Tohle vše, díky Elonu Muskovi."
"rohYpnol
Víc než automobilová revoluceTesla není automobilová budoucnost, Tesla je jediná automobilová budoucnost, Tesla je hrobem konvenčních modelů, Tesla je vrahem celého zkostnatělého automobilového průmyslu. Tesla je nová filozofie automobilismu. Tohle vše, díky Elonu Muskovi."
1. Tesla Model Y 27.825
2. VW ID.4 + ID.5 18.377
3. VW ID.3 11.875
4. Fiat 500 Elektro 8.672
5. Audi Q4 e-tron 8.262
6. Skoda Enyaq 7.768
7. Tesla Model 3 7.287
8. Smart Fortwo 6.235
9. Mini Cooper SE 5.983
10. Cupra Born 5.914
Vše E-auta 220.244
Vše auta 1.396.870
Podíl E-aut 15,8 %
Zdroj: http😐/insideevs.de/…023-deutschland/
Doplnění: Žádné BMW ani žádný Mercedes v první desítce.
2. VW ID.4 + ID.5 18.377
3. VW ID.3 11.875
4. Fiat 500 Elektro 8.672
5. Audi Q4 e-tron 8.262
6. Skoda Enyaq 7.768
7. Tesla Model 3 7.287
8. Smart Fortwo 6.235
9. Mini Cooper SE 5.983
10. Cupra Born 5.914
Vše E-auta 220.244
Vše auta 1.396.870
Podíl E-aut 15,8 %
Zdroj: http😐/insideevs.de/…023-deutschland/
Doplnění: Žádné BMW ani žádný Mercedes v první desítce.
Doplnění: docela slabota při všech těch dotacích.
Při tom, jak řežou diesely je pořád v dieselu 25%. Bez dotací a dá se říci "proti všem".
Na to kolik se do elektrozkratů investovalo, ubohé.
Minulý rok se nakupovalo v předstihu, protože dotace byly sníženy, tento rok se znovu nakupuje s předstihem, protože od 1/1/2024 nebudou dotace žádné.
Takže si chlapče vzpomeň a můžeme se spolu podívat na prodejní výsledky ledna 2024.
Budeš plakat. Už jen 6 měsíců dotací. A potom se teprve uvidí jak jsou konkurenceschopné. 😄 😄 😄
Při tom, jak řežou diesely je pořád v dieselu 25%. Bez dotací a dá se říci "proti všem".
Na to kolik se do elektrozkratů investovalo, ubohé.
Minulý rok se nakupovalo v předstihu, protože dotace byly sníženy, tento rok se znovu nakupuje s předstihem, protože od 1/1/2024 nebudou dotace žádné.
Takže si chlapče vzpomeň a můžeme se spolu podívat na prodejní výsledky ledna 2024.
Budeš plakat. Už jen 6 měsíců dotací. A potom se teprve uvidí jak jsou konkurenceschopné. 😄 😄 😄
Leden 2024 ti vůbec nic neřekne. To bude obrovský pád, protože lidi uspíší svůj nákup na konec roku 2023. Že je to dost ošidné, bylo vidět letos v Norsku, kde se stalo právě toto. Výpadek několika menších dotací a leden přinesl obrovský pád, skoro na nulu a všichni elektrohateři z toho měli Vánoce. Jenže už v březnu tam měla EV nejvyšší tržní podíl v historii. Jestli chceš vidět skutečný vliv dotací, budeš se muset dívat tak na jaro 2023 versus jaro 2024, ale ne leden (protože tam to spadne možná až na jednotky procent).
Vzhlad kvalita a spolahlivost vec druha.... aspon u mna teslu ani zadarmo... a keby ze zadarmo tak ju hned predam a kupim za tie prachy nieco seriozne a kvalitne... kazdopadne gratulujem k uspechu ktory sa velakrat s kvalitou ani nevylucuje .. vid citrony pezoty a pod...
No vidis. Mne presli rukami 2x Ford, 1x Seat, 4x BMW, 2x Audi, 1x Lexus, 1x Hyundai a 2x Tesla. Vsetko boli kupovane ako nove auta a isli z domu pri cca 60-70tis km, jedine Hyundai a Tesla sa dostali cez 170.000km. Bezproblemove boli len Lexus a obe Tesly (aj napriek 2-3x najazdu oproti ostatnym), a su to jedine znacky, ktore by som bol ochotny kupit znova. Jednoznacne najhorsie bolo BMW a toho tureckeho kramu by som sa nedotkol uz ani 2 metrovou palicou.
Tenhle clanek budou hejteri tezko kousat.
Hosi kdy nastane sebereflexe?
Jak moc jste se s Teslou mylili... 😁
Diky Elone.
Diky acz, takove clanky jsou pro me balzamem.
:yes😒br />
Shrnovacka😒br /> "dostupnější plnohodnotnou elektromobilitu s technickými vlastnostmi, díky nimž se vyrovná konvenčním spalovacím autům za bezkonkurenční cenu"
"Tesla Model 3 na světový trh s elektromobily přinesla technickou revoluci, protože je plnohodnotnou alternativou konvenčních spalovacích aut, aniž by své uživatele omezovala nízkým dojezdem nebo pomalým nabíjením."
"Musk začal budovat jednu z nejrespektovanějších automobilových značek dneška."
:yes: :yes:
Ale nenapisu.
Je to ubohy.
A Prius se mi libi.
BEV nepotrebuju ziadnu bulicitu, od com svedcia nulove reklamy Tesly s aktualne najpredavanejsim autom EU (Arese klame ze je to Peugeot 20😄, aj celeho sveta a zaroven aj kumulativne najpredavanejsieho BEV historie, pricom ho onedlho predbehne iny model samotnej Tesly.
Statistika mistnich prodeju je celkem nedulezita. Kupni sila je u nas nizka a EV nedotovane a tudiz doposud drahe.
Ale casy se meni...
Fotovoltaika k EV samozrejme nutnosti neni.
Jen fotovoltaika dela z EV no-brainer.
Predpovidam, ze po zruseni dotaci v Nemecku pujde cena EV u nas dolu. 😉