Novinky
Zpět na článek
Senior zůstal uvězněný ve své tesle, protože nenašel kliku. Viní automobilku
45 komentářů
rohor
Vypáčila dveře nebo rozbila sklo? Jakože najednou chcíply 12v Aku nevadil? Jo vlastně, baterku ze smartfouna připojila za pouziti náušnici a obojku od psa k servomotorku a ten dědka vysvobodil. Je to v každém hollywooodskem filmu. Mumlala u toho: bože funguj, zatraceně, funguj! Avšak úřad pro uvádění filmových scén na pravou míru tvrdí, že tím smartfounem prostě jen zavolala na hotline.
Barrichello
Tak proč lezeš na web o autech , když tě nebaví řídit? Forum zahrádkářů a kurzy pletení sou jinde.
Komická sestava tyhle zelený neostalinisti tady.
Komická sestava tyhle zelený neostalinisti tady.
ericn
Pak nechápu, co děláš tady :'-( Mě to i po těch skoro 30 letech řízení baví a jen tak nepřestane, dokud budu schopný, budu řídit :yes:
lyon667
A když se to stane pasažerovi? Nebo je v Tesle každý cestující povinen před nástupem pročíst manuál?
Arese
Je mi tě upřímně líto. :no: Proč vůbec zoufalci jako ty píší do diskusí na automobilovém webu? :-[]
Zetti
Pockej az po tobe prijde dalsi generace, taky se nebudes stacit divit, ze te ma za blbce :D:D:D
Ja mam takove tri postpubertalni chytroliny doma, je s nima moc legrace. Kdyby nemeli hloupeho fotra, tak by bydleli pod mostem
Ja mam takove tri postpubertalni chytroliny doma, je s nima moc legrace. Kdyby nemeli hloupeho fotra, tak by bydleli pod mostem
ljube
za reakce. přijde mi s podivem, že auto chytré jak rádio / počítač na kolech, dopustí vybití baterie, která pohání celý systém. to mi hlava nebere.
jinak tedy článek na úrovni drbů, tvl, to je úroveň auto.cz (!).
kua hoši, rádoby odborníci, mohli byste se chytit za rypák a třeba k tomu napsat, proč se tak může stát. úroveň zdejších diskuzí jen dokresluje úroveň článků. je to bída z vaší strany.
jinak tedy článek na úrovni drbů, tvl, to je úroveň auto.cz (!).
kua hoši, rádoby odborníci, mohli byste se chytit za rypák a třeba k tomu napsat, proč se tak může stát. úroveň zdejších diskuzí jen dokresluje úroveň článků. je to bída z vaší strany.
KIaudius
Američania majú všetko inak. Keď do návodu k mikrovlnke nenapíšu, že v nej nesmieš sušiť domácich miláčikov po kúpaní, tak tam kľudne hodia mačku ale ratlíka. A potom od výrobcu za tú kravinu vysúdia majland...
KIaudius
Ty si opica už teraz. Akrát asi nie cvičená, len stará a blbá zo ZOO. :-[]
KIaudius
Faktom je, že nahrádzať lacnú primitívnu a hlavne funkčnú techniku elektrickými a elektronicky ovládanými serepetičkami je kravina. Ešteže tie dvere nespravili na heslo. To by bolo minimálne 9 znakov s veľkým písmenom, malým písmenom, číslicou a možno aj jedným čínskym znakom...
Pepa__007
Dveře se však nakonec podařilo otevřít jinak – Meggison zavolal své sestře, které se nějak podařilo otevřít dveře skrz aplikaci ve smartphonu......
Tak 12V akumulátor byl v pořádku a nebo nebyl? Aplikací to šlo a madlem ne? To mi neříkejte..... :D
Tak 12V akumulátor byl v pořádku a nebo nebyl? Aplikací to šlo a madlem ne? To mi neříkejte..... :D
Xylo
Já jsem úplně hloupej a nijak se za to nestydím. Mám hloupej telefon a většinu času stejně vyplej. Už radši nemám ani auto a jezdím na kole nebo chodím pěšky :D
Zetti
Neopravili. Jsme v CZ. Baterku jsem vymenil sam. Misto kyselinove 45Ah jsem osadil 60 AGM , na kterou je tam typizovany prostor. Ta baterka z toyoty je divna, nabil jsem ji mimo auto a jeden den ukaze 12,2V, jiny den 12,7V. Merili jsme ji 4x na zatezovem testeru a 2x ukazala ze je v poradku a 2x ukazala ze je nestabilni.
AGM baterie funguje tuktukytuk uplne bez potizi. Incident se stal koncem cervna
AGM baterie funguje tuktukytuk uplne bez potizi. Incident se stal koncem cervna
Roland Von Wagen
Mechanická klika by měla být samozřejmá a intuitivní. Neoznačená a z designových důvodů zamaskovaná klika někde za rohem je facka ergonomii a dobré zkušenosti s produktem. Být dědou, teslu už nekoupím. Ať si ten "super design a zázrak EV budoucnosti" prodají nějakému estétovi sebevrahovi. ;-)
Xylo
Prostě elektroauta jsou určena jen pro mladé a chytré lidi. Divil jsem se, že u Smarta byl takový obr klíč ala Octavia 1+2 (zaklapávací hovado). Když se vybila 12V, tak se klíč vyklapl a prostě postaru se mrtvý vůz odemkl. Pak se otevřela šroubovákem krytka ve středovém panelu a odjistila se pojistka řazení,čímž se dala řadička vyřadit na neutrál a autem se dalo i pohnout. Naštěstí přístup u Smarta na 12V baterku je úplně v pohodě a není potřeba baterka při dobíjení ani vyndávat (2x osobní zkušenost). Nabíjet je potřeba úplně neinteligentní nabíječkou, protože ta inteligentní Vám samozřejmě sdělí, že baterka je mrtvá a je potřeba zakoupit novou :D
Renoo
Tak nebudu jezdit v autě. Otec od 70 nejezdil. Mě to nebaví už teď. Za těch víc jak 20 let už fakt řídit nebudeme. Dnes už se někde jezdí na FSD a nemám v plánu na staré kolena dál tahat za klacky, točit kolem a šlapat na pedály jak cvičená opice v cirkuse.
Frantisek Fida
Tak Amíci a jejich inteligence. Když tam můžou dát kočku do mikrovlnky , nebo psa do pračky atd. Nedivím se ani tomu, že se nemohl dostat z auta
Zetti
Mitsubishi Outlander PHEV za 5,5 let s baterii zadny problem, jeto pres 60 pct na baterku
Barry Lyndon
V RAV4 PHEV, když se jezdilo v zimě hodně v EV režimu a skoro vůbec na spalovák, klekla baterka u cca rok starého auta... Problém je, že ty baterie jsou jednak strašně malé (to bych ještě pochopil) a hlavně jim to z těch trakčních baterií nějak slabě nabíjí (to nechápu vůbec).
Xylo
Je divné ... už jsem tady odkaz dával, ale trochu to vysvětluje James May po trablech se svojí Teslou S - viz. http://www.youtube.com/watch?… . James May odstavil auto s tím, že nechal připojený nabíjecí kabel, což sice zabezpečilo na 100 % nabitou trakční baterii při nepoužívání :-O , ale 12V baterie se vybila. Ve videu si stěžuje na to, jak je 12V baterie těžko přístupná. U Ioniqu 5 se prý 12V baterka vybíjela díky aktivitě na BlueLinku - prostě moc často někdo požadoval data o autě, ale už to opravili ;-)
ljube
to nefunguje tak, že se 12V baterie automaticky dobíjí tou trakční? to je problém?
gutex
To je dobrá otázka a u správně navržených EV by se měla 12V dobít automaticky, když napětí poklesne. Už ioniq 1. generace měl funkci Aux Battery Saver, která dobití z hlavní baterie zajišťovala. Nezdá se mi, že by modernější EV tuto funkci neměly. Těžko spekulovat, proč v tomto případě k vybití 12V baterie došlo.
Renoo
nemá co dělat v autě. I totální diletant tam tu páčku uvidí a nebo nahmatá. Dokonce ani nemusí vědět, že tam je, protože její tvar dává přímo najevo a možnost směru táhnutí přímo vybízí k tomu, že to je otevírání. Já jsem dokonce takhle ty dveře otevřel omylem, když jsem měl Y půjčenou a zapomněl jsem na tlačítko.
rohor
Udržovací nabíječka je před barákem na sídlišti problém. Odpojit v Priusu můžu bez obav, vyzkoušeno asi 10x.
Zetti
Kdyz odstavuju auto na delsi dobu davam ho na udržovací nabíječku. Neodpojil jsem baterku ani kdyz jsem ji menil, toho se u modernich aut trochu bojim.
rohor
Napříští zimu raději asi odpojím celou baterku :-) Ten vypínač ve trojkovém buď není nebo jsem ho nenašel. Ještě trošku pohledám. Díky za info.
Takže takto:
(a) The operation procedure is as follows: Precondition: Power switch off, driver door closed and unlocked. (1) Push the unlock switch of the key once. (2) Open the driver door within 5 seconds. (3) Push the unlock switch of the key twice within 5 seconds. (4) Close and open the driver door twice within 30 seconds. (Driver door: Close → Open → Close → Open) (5) Push the unlock switch of the key twice within 5 seconds. (6) Close and open the driver door within 30 seconds. (Driver door: Close → Open) (7) Close the driver door within 5 seconds. When electrical key cancel is activated, the wireless door lock buzzer sounds twice. To return to the original condition, perform the procedure again. When the original condition is returned, the wireless door lock buzzer sounds once.
:-):-):-):-):-):-)
Takže takto:
(a) The operation procedure is as follows: Precondition: Power switch off, driver door closed and unlocked. (1) Push the unlock switch of the key once. (2) Open the driver door within 5 seconds. (3) Push the unlock switch of the key twice within 5 seconds. (4) Close and open the driver door twice within 30 seconds. (Driver door: Close → Open → Close → Open) (5) Push the unlock switch of the key twice within 5 seconds. (6) Close and open the driver door within 30 seconds. (Driver door: Close → Open) (7) Close the driver door within 5 seconds. When electrical key cancel is activated, the wireless door lock buzzer sounds twice. To return to the original condition, perform the procedure again. When the original condition is returned, the wireless door lock buzzer sounds once.
:-):-):-):-):-):-)
JirkaVejrazka
Mozna proto je v navodu presne popsano, co mas delat pokud planujes nechat auto stat delsi dobu, ne?
U 2. generace bylo jasne zduraznene, ze je vhodne vypnout system bezklicoveho vstupu tlacitkem pod palubni deskou. Parkrat jsem to delal kdyz jsem jel na delsi dobu do zahranici.
U 2. generace bylo jasne zduraznene, ze je vhodne vypnout system bezklicoveho vstupu tlacitkem pod palubni deskou. Parkrat jsem to delal kdyz jsem jel na delsi dobu do zahranici.
rohor
V Priusu se kouzlo schovává za "jezdím hodně". Pak už je jedno, kdy a v jakém režimu. Nech auto stát přes zimu venku bez ježdění a můžeš si po měsíci jít pro novou 12V. Možná už po 14 dnech.
JirkaVejrazka
Ktera baterka? Hybridniho systemu nebo 12V?
EDIT: Aha, uz jsem to pochopil. Evidentne 12V. Zvlastni, ja jezdim hodne na EV v lete i v zime a mam v Priusu po peti letech stale puvodni.
EDIT: Aha, uz jsem to pochopil. Evidentne 12V. Zvlastni, ja jezdim hodne na EV v lete i v zime a mam v Priusu po peti letech stale puvodni.
Mokrous
Baterie se vybila, auto bylo úplně mrtvé a proto se otevřelo pomocí aplikace. Gratuluji k dalšímu levelu ubohosti milé auto.cz!
rohor
Trakční baterie je u 95 procent aut, které ji mají, úplně odpojena od systému ve stavu vypnutého auta (aka non Ready). Je to kvůli bezpečnosti. Jen výjimečně několik modelů EV dobíjí 12v z trakční i ve vypnutém autě.
Miroslav Světlík
Když jsem novou Teslu v ČR přebíral, tak mě prodejce Teslu model 3 více než důkladně ukázal a na tohle si dost dobře pamatuji (ta páčka je pane jen pro nouzové otevření, dveře se otevírají jen tímto tlačítkem). Nebylo mi ale tehdy ukázáno spouštění stěračů a to se fakt za jízdy učit nechcete. Zvlášť když jste před tím zvyklí na koncern jako já. Celkově jsem si ale TM3 oblíbil. Nevím, co bych si teď koupil jiného. Většina věcí je na Tesle fakt lépe řešena než u ostatních automobilů. Myslel jsem, že konkurence dožene Teslu rychleji, ale chyba lávky a to nejsem Tesla fanatik. Prostě mi přijde Tesla fajn pořád. Ano, nějaké chyby se najdou a dokážou naštvat, ale to má každé auto.
Presne kvuli tomuhle bych teslu nemohl. Otevirat auto elektrickym tlacitkem a vsechno ovladat tabletem. Neumim si predstavit, ze mi to auto blafne pod zadkem, exne 12V baterka a ja budu hledat schovanou packu abych se dostal ven.
https://moje.auto.cz/…tti/bezetko.html