Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW chystá premiéru plug-in hybridní šestiválcové řady 5 i konceptu Neue Klasse

12 komentářů

Arese
Tak určitě, ale takových "fosilových pomatenců" bude jen zlomeček, protože drtivá většina zákazníků netouží po ničem jiném, než po skvělé a úúúežasné elektrodebilitě! :-[] :-[] :-[]
https://www.autoforum.cz/…k-se-dalo-cekat/
https://www.autoforum.cz/…nedokazi-prodat/
https://www.autoforum.cz/…stu-pro-rohliky/
https://www.autoforum.cz/…jejich-dotacemi/
Avatar - N6600
N6600
No, tvrdit, ze v roce X prodame tolik a tolik toho a toho je jen vesteni z koule. Samozrejme, ze si BMW, jako kazda jina firma naplanovala rust. Akcionari by ji jinak sezrali.
Ale pokud se Euro 7 odlozi, o 2 roky, tak ty cisla skutecne sedet nemusi. Protoze infrastruktura pro nabijeni se zas tak moc nezlepsuje.
Avatar - speedfred
speedfred
Ako píšeš, základné modely zdraželi kvôli emisným odpustkom (peniaze až na prvom mieste ako všade).
Síce momentálne žiadne BMW nemám (pretože už nakúpené nejaké autá bez zbytočných ev cocotín) a ktovie či budem ešte nejaké kupovať pretože interiér des a k R6 motorom pridávajú veci bez možnosti výberu. 45e/50e sú špička ale ale prečo nám nedajú možnosť výberu? Som už z tejto doby otrávený alebo skôr sklamaný keď vidím čo sa deje aj v priemysle v záujme GD.
adamzprahy
i4 je skutečně levnější, ale otázkou proč musí stát 420i tolik? Prostě aktuální legislativní tlak to vnutí, to asi vidíme všichni.

Až bude 550e tak to chci zkusit, ale netušim proč si musim kupovat stovky kilo elektroniky navíc abych tahal 90% prázdné baterky a nabíjecího aparátu po dálnici.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Jj, plány stačí o pár let později kapku zkorigovat, protože epidemie ptačí chřipky, drahé lithium nebo tak něco... :D
ericn
Ty si pořád stejně pomatenej Done. Ano, tahle generace bude zlomová, ale jinak. Bude to generace, kterou nebude nikdo z fanoušků značky kupovat ;-) To co vidíme na tech renderech jako “Neue Klasse” totiž není BMW, nemá žádné typické znaky této automobilky a jen logo to nezachrání… :no:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...až to dojede na jedno nabití poctivě 900-1300km a z nuly na sto se nabije během 5-10 minut, nemám problém a klidně si to na lítačku vezmu. Jinak to je furt spíš opruz než služba.
DonVito
Krome tvych pitomych urazlivych vykriku, mas nejaky odhad pomeru fosilu a EV prodanych BMW v roce 2025? A co v roce 2030?

“By the end of 2025, we will have delivered a total of around two million fully electric vehicles to customers. We will also be growing our sales of fully electric models by well over 50% per year over the next few years—more than 10 times the figure for 2020.” By 2030, the company said approximately half its global sales will be battery cars.

V roce 2030 bude polovina prodanych BMW elektricka.
:yes: :yes:
Nebo mas nejaky lepsi odhad z autoforu (jasne ze nula, protoze EV nikdo nechce...) nez reditel BMW??
:D

PS Kdy uz se konecne hejtri prestanou ukajet dojezdem prvni generace EV s puvodnimi 20kWh? :-) Doba je jinde. Dnes ma BMW nejmensi baterku 67kWh a degradace je prirozene nasobne nizsi!
:-!
Avatar - N6600
N6600
Mimochodem, k tomu planu :)

Der Bestand an Batterieautos (BEV) in Deutschland ist im ersten Halbjahr auf knapp 1,2 Millionen gestiegen - das entspricht bei einem Bestand von gut 49 Millionen Autos einem Anteil von 2,4 Prozent. Im ersten Halbjahr wurden laut Kraftfahrtbundesamt 220.000 BEVs neu zugelassen. Für den angestrebten schnellen Hochlauf wären laut Bratzel in diesem Jahr 750.000 neue BEVs erforderlich. Realistisch seien aber nur 450.000 Neuzulassungen. Auf dem jetzigen Wachstumspfad sei bis 2030 mit einem Bestand von sieben bis acht Millionen Stromern zu rechnen - halb so viel wie von der Regierung geplant.

Der Verband der Internationalen Kraftfahrzeughersteller forderte eine Verlängerung der Subventionen. "Der Markt für E-Pkw erreicht 2023 bis dato nur in etwa das Vorjahresniveau", sagte VDIK-Präsident Reinhard Zirpel. "Elektromobilität ist noch kein Selbstläufer."

Jeste bych poznamenal, ze BMW v roce 2022 prodalo celosvetove 2.1 miliona aut, z toho cca 10% bylo EV. Jestli do 2025 chteji zakaznikum dodat celkove 2 miliony, tak se musim jen smat. Do konce 2025 jim zustavaji 2 roky a 3 mesice. To by prodej EV musel stoupnout na 50% vsech prodanych aut. Vazne si myslis, ze to BMW dokaze?

Zdroj: https://www.automobilwoche.de/…o-ziel-verfehlen
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
No jo, ono ale farika na fanoušcích nestojí. Jinak souhlas.
kesumb
slibovali hlavne +25% kapacity baterie. Pokud dostane iX vyuzitelnych 130kwh, uz to bude hodne zajimavy
DonVito
bude zlomova. Uz ted je elektricka ctyrka levnejsi nez odpovidajici spalovaci.

U pristi generace bude elektrina u BMW no-brainer.
Jen skutecni fanousci vrceni si budou kupovat fosily.

Budiz jim to doprano.
:D