Novinky
lordlord
7
Co čekat, když si Pražáci zvolili Piráty, kteří nenávidí auta...
Přejít do diskuze
Souhlas. Lepšočlověk by měl platit 500. Jednak si to může dovolit, jednak ta jeho těžká neohrabaná plečka ohrožuje chodce a nakonec s ní ničí ulice jak naložená dodávka.
Primárne ide iba o peniaze, na emisie a zdravie iba počujú ľudia aby nepindali pre nové poplatky.
Tak si to tam hoši užívejte. Jsem rád, že v tý díře nebydlím. Popravdě po Praze člověk jezdit vlastně ani nechce. 😁
.. je potřeba vykopat z Prahy i s nebolševickou pirátskou pakáží a ***y z Praha sobě. Schneiherr je podobné hovado.
Ne chtějí odtamtud vyštvat všechny obyvatele = Praha 1 umře, obchody a služby s ní. Nikdo tam jezdit nebude a řemeslníci to přihodí do ceny 😉 Takže takové vymalování na 3 dny bude 600kč navíc + parkování na modré zóně 40-80Kč/hodinu a to se vyplatí...
Ať jde ta pirátská náplava Hřib do míst, kde slunce nesvítí :no:
Ať jde ta pirátská náplava Hřib do míst, kde slunce nesvítí :no:
Ale kulový, klima je jen jedno = nějakou nakreslenou zónu nerespektuje. Jde jen o to, vytáhnout z lidí víc peněz. Nejde o ekologii, ale zase o naplnění městské kasy :no:
Pěší zóny, zpoplatnění vjezdu nebo parkovací zóny jsou v gesci magistrátů každé obce. Primárně jde o prachy, ale je potřeba zdůvodnění nějakými argumenty. Ať již legitimními nebo alespoň zástupnými a ty zvolit tak citlivě - spolu s podmínkami - , aby je z magistrátu hned nevypráskali.
A v malé obci, když to přeženou, tak zejtra ráno najde starosta svýho psa voběšenýho a pozejtří mu hoří barák a dobrovolní hasiči budou zrovna všichni na nemocenský.
A v malé obci, když to přeženou, tak zejtra ráno najde starosta svýho psa voběšenýho a pozejtří mu hoří barák a dobrovolní hasiči budou zrovna všichni na nemocenský.
Jsem docela překvapený, že tohle píše někdo kdo vlastní firmu… Naše dodávky na Prahu 1 vozí měsíčně řádově tuny zásob pro místní služby s tím, že je to jedna ze zastávek na cestě mimo Prahu, takže ta dodávka na jedné trase najede něco jako 100 - 400 km za den a je plně naložená, tj. asi 1.5 tuny nákladu. EV dodávky stojí skoro dvojnásobek, ujedou reálně asi 250 km a uvezou o cca 500 kg méně.
Jinak řečeno, pokud tam máme platit vjezd, bude to per závoz vysoký náklad nahoru a další zdražení pro místní služby (pokud to cenově unesou). Nebo pokud to máme vozit EV dodávkami, tak se bavíme asi o 400% růstu nákladů, protože na to jedno auto nestačí, ale budou potřeba dvě dražší auta + dva řidiči místo jednoho. Plus ten okruh mimo Prahu to ani nedá na jeden zátah, takže někde potřeba počítat s dobíjením (které dnes komfortně mimo Prahu a hlavní tahy není řešené v podstatě vůbec) - tj. čas a zajížďka.
Takže proveditelnost toho tvého nápadu je naprosto nulová a bude možná pouze pokud se změní legislativa aby N1 mohla být na 4 tuny, BEV dodávky zlevní, budou mít delší dojezd a rychlejší nabíjení a rychlonabíječky budou v každé vesnici.
Jinak řečeno, pokud tam máme platit vjezd, bude to per závoz vysoký náklad nahoru a další zdražení pro místní služby (pokud to cenově unesou). Nebo pokud to máme vozit EV dodávkami, tak se bavíme asi o 400% růstu nákladů, protože na to jedno auto nestačí, ale budou potřeba dvě dražší auta + dva řidiči místo jednoho. Plus ten okruh mimo Prahu to ani nedá na jeden zátah, takže někde potřeba počítat s dobíjením (které dnes komfortně mimo Prahu a hlavní tahy není řešené v podstatě vůbec) - tj. čas a zajížďka.
Takže proveditelnost toho tvého nápadu je naprosto nulová a bude možná pouze pokud se změní legislativa aby N1 mohla být na 4 tuny, BEV dodávky zlevní, budou mít delší dojezd a rychlejší nabíjení a rychlonabíječky budou v každé vesnici.
Takže teď si každá vesnice, která nemá obchvat, zpoplatní vjezd? Stejná logika, nebo snad P1 je nějaká nadřazená kasta?
tady nejde primárně o ničení ulic, ale o ničení zdraví obyvatel v centrech měst se špatnými rozptylovými podmínkami.
Tady se přímo nabízí možnost paušálu na časovou dobu, který musí být značně výhodnější... jako u dálniční známky, jednorázově, měsíčně, pololetně a tak...
No, že jich na malé straně a smetanově nábřeží bydlí 😁
Hele, tohle by mělo smysl, pokud budou existovat objízdné trasy, které jsou již nyní plné, do těchto míst jen tak pro srandu asi nejezdí nikdo autem, kdo nemusí, co taky tam ? A ve výsledku to naštve pražany dále od centra a takhle to je tady pořád, jen se odsouvá problém, než aby se vyřešil.
Infrastruktura, parkoviště - pak zpoplatnění (a možná ani nebude třeba, protože lidi budou mít kudy jet a kde parkovat a nebudou se cpát do měst).
Hele, tohle by mělo smysl, pokud budou existovat objízdné trasy, které jsou již nyní plné, do těchto míst jen tak pro srandu asi nejezdí nikdo autem, kdo nemusí, co taky tam ? A ve výsledku to naštve pražany dále od centra a takhle to je tady pořád, jen se odsouvá problém, než aby se vyřešil.
Infrastruktura, parkoviště - pak zpoplatnění (a možná ani nebude třeba, protože lidi budou mít kudy jet a kde parkovat a nebudou se cpát do měst).
Všude? Ty perlíš a taky nejsou vůbec přeplněný 😄 😄 😄
A taky tou MHD z periferky třeba na severu těsně přes půlku prahy na druhou stranu vůbec nejdeeš 75-110 minut, podle výluky a dalších mimořádných, nicméméně ne neobvyklých situací 😄 😄 😄
Já sem MHD jezdil v letech 1995-2016, vyprávět pohádky mi tu nemusíš
A taky tou MHD z periferky třeba na severu těsně přes půlku prahy na druhou stranu vůbec nejdeeš 75-110 minut, podle výluky a dalších mimořádných, nicméméně ne neobvyklých situací 😄 😄 😄
Já sem MHD jezdil v letech 1995-2016, vyprávět pohádky mi tu nemusíš
za mně též by stačilo zakázat vjezd všemu co není euro6d, nebo to zpoplatnit. Také si myslím, že by nebyl takový tlak na EV. A zároveň zpřísnit kontrolu ME, aby opravdu emise byly takové jaké mají být.
Však v pořádku.
Ja nemám problém si připlatit za lepší ovzduší. Jak jsem psal, lepší by byly nizkoemisni zóny a zpoplatnit euro6b a starší. Jakmile nemá RDE, tak poplatek. Ale protože by tu byly křiky o tom, jak jsou chudáci s těmi vraky diskriminovaní, tak se to udělá paušálně na všechny. Nemám s tím problém, na P1 jezdim často a akceptuji. Už teď tam platím roční parkování, tak se k tomu přidá vjezd. Nebo mám druhou možnost, nejezdit tam vůbec. Můžu si vybrat, neudělat byznys, nebo udělat byznys. Kdyz to chtějí na P1, tak to chtějí místní většina, která si je zvolila.
Investuju do čistšich aut už dlouho než se vůbec vědělo o podvodech u dieselu. Nemám problem s tím pokračovat dál.
Ja nemám problém si připlatit za lepší ovzduší. Jak jsem psal, lepší by byly nizkoemisni zóny a zpoplatnit euro6b a starší. Jakmile nemá RDE, tak poplatek. Ale protože by tu byly křiky o tom, jak jsou chudáci s těmi vraky diskriminovaní, tak se to udělá paušálně na všechny. Nemám s tím problém, na P1 jezdim často a akceptuji. Už teď tam platím roční parkování, tak se k tomu přidá vjezd. Nebo mám druhou možnost, nejezdit tam vůbec. Můžu si vybrat, neudělat byznys, nebo udělat byznys. Kdyz to chtějí na P1, tak to chtějí místní většina, která si je zvolila.
Investuju do čistšich aut už dlouho než se vůbec vědělo o podvodech u dieselu. Nemám problem s tím pokračovat dál.
dodávka, kategorie N1, možná i N2, by určitě v tom měla být též zahrnuta. Dnes už dost kurýrů jezdí v EV po Praze.
až sem nebudou jezdit vraky neplnící emise, pak bych s tebou i souhlasil. Za mně by bylo lepší zavést nízkoemisní zóny, ale v tomto případě převážila hodnota peněz, jak říkáš
v pohodě, tady si to normální člověk užívá a bohužel takové věci musí vymýšlet kvůli vychcaným vesničanům, kteří musí jezdit autem až do centra, když mají P+R všude spoustu
Nechápu, proč by měl lepšočlověk v elektromobilu platit za vjezd stejně jako nějaký dieseldezolát. A není ani fér, aby dieseldezolát s Euro 6d platil stejně jako dieseldezolát s Euro 3 (nebo nedejbože s něčím horším)
Omezit, popř. zpoplatnit to podle emisí ve smyslu starších EURO norem za mě problém není a dává mi to smysl, protože taky nemám rád zkažené ovzduší starými vraky a pak se bavíme o akceptovatelné ceně dodávky. Reagoval jsem na ty BEV, protože to je v tomto segmentu zatím scifi.
Ono obecně s tím jak se řeší emise, tak mám svůj soukromý názor, že kdyby se podařilo dostat většinu aut do euro 6d, tak elektrifikace nemusí být tak zbytečně prudká, ale to je samozřejmě legislativně neřešitelná věc, resp. leda tímto způsobem jako to dělají Němci už léta.
Ono obecně s tím jak se řeší emise, tak mám svůj soukromý názor, že kdyby se podařilo dostat většinu aut do euro 6d, tak elektrifikace nemusí být tak zbytečně prudká, ale to je samozřejmě legislativně neřešitelná věc, resp. leda tímto způsobem jako to dělají Němci už léta.
Našel jsem tento návrh
http😐/scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/371805367_6942793202400104_3481158834245590459_n.jpg?_nc_cat=110&ccb=1-7&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=WeZQvN5AENQAX_Xw8zJ&_nc_oc=AQlwzr02XXBvswvkDotvzX518dxijM9zsCNx_YYCnh9btqhIHmat9TyBJaiFP99sMbM&_nc_ht=scontent-prg1-1.xx&oh=00_AfDg-wHtIVDiQ_Nb310WVoZzwqE6KokH31C5II5ZhmrNrA&oe=64F2ABBF
Tohle se mi zdá již docela velký okruh, který v sobě zahrnuje pátření komunikace (né celé, ale jen jejich malé části, aby se muselo zaplatit!), které nemají alternativu a z toho je patrné, že jde jen o výběr peněz... nemožnost bez poplatku dojet k hlavnímu nádraží, nebo projet magistrálou, která je hlavním spojem mezi severem a jihem Prahy (protože není obchvat), stejně jako tam násilím dostat jen pulku Jiráskova mostu a již né třeba Ječnou, ale Žitnou ano 😁) je docela fail, nehledě na to, že to bude většina objíždět přes Vinohrady, nebo přes Prahy 5 a 6, rezidenční oblasti, no to se bude občnaum moc líbit, ještě, že po centru jezdím MHD...
http😐/scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/371805367_6942793202400104_3481158834245590459_n.jpg?_nc_cat=110&ccb=1-7&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=WeZQvN5AENQAX_Xw8zJ&_nc_oc=AQlwzr02XXBvswvkDotvzX518dxijM9zsCNx_YYCnh9btqhIHmat9TyBJaiFP99sMbM&_nc_ht=scontent-prg1-1.xx&oh=00_AfDg-wHtIVDiQ_Nb310WVoZzwqE6KokH31C5II5ZhmrNrA&oe=64F2ABBF
Tohle se mi zdá již docela velký okruh, který v sobě zahrnuje pátření komunikace (né celé, ale jen jejich malé části, aby se muselo zaplatit!), které nemají alternativu a z toho je patrné, že jde jen o výběr peněz... nemožnost bez poplatku dojet k hlavnímu nádraží, nebo projet magistrálou, která je hlavním spojem mezi severem a jihem Prahy (protože není obchvat), stejně jako tam násilím dostat jen pulku Jiráskova mostu a již né třeba Ječnou, ale Žitnou ano 😁) je docela fail, nehledě na to, že to bude většina objíždět přes Vinohrady, nebo přes Prahy 5 a 6, rezidenční oblasti, no to se bude občnaum moc líbit, ještě, že po centru jezdím MHD...
Aký je zmysel toho opatrenia? Keď chcú znížiť počet áut v centre, tak by to mali spoplatniť aj rezidentom, ktorí budú tvoriť dosť veľký podiel áut, nie? Alebo keď chcú len viac peňazí, tak nech spoplatnia vstup do všetkých miest a dedín 🙂
Niccolò Machiavelli
Koblizek muze zustat v klidu, plzen je vod Prahy daleko.
Natoz ze ma stejne par vraku, ktere nesplnuji zadne Euro: https😐/maps.app.goo.gl/pMskzRe2R4AArKtJ8?g_st=ic
Natoz ze ma stejne par vraku, ktere nesplnuji zadne Euro: https😐/maps.app.goo.gl/pMskzRe2R4AArKtJ8?g_st=ic
Ještě jsi mohl doplnit, že ten s Euro3 a horším by to měl mít zadarmo, protože😒br />
1. poplatek si nemůže dovolit a beztak by to byla daň z chudoby
2. jeho 30 let staré auto je nejvíc eko, protože za tu dobu, co s ním jezdí, 3 jiná auta (nebo nedejbože 6-8 elektromobilů!!!) nemusela být vyrobena
😁 😁
2. jeho 30 let staré auto je nejvíc eko, protože za tu dobu, co s ním jezdí, 3 jiná auta (nebo nedejbože 6-8 elektromobilů!!!) nemusela být vyrobena
😁 😁