Novinky
ptr078
5
Tak vw dufa, ze ked fosil bude drahy, ludia zacnu kupovat ev, co im stoji na sklade a nik o to nejavi zaujem
Přejít do diskuze
No neschopní evidentně jsou. Kdyz by to auto zbytečně netahali k 5 metrům, ale nechali na normální délce, bylo by zase o kus levnější.
Já to vidím trochu jinak. Pokud bude Passat pod 40k EUR a ID7 bude startovat od 57k EUR, tak bych se o Passat nebál, myslím, že v prodejích ID7 spolehlivě rozdrtí.
BMW ukázalo, že umí fosilní a elektrickou "čtyřku" nabízet za ty samé peníze. A v takovém případě je elektrická varianta opravdu na zvážení. VW to nabídnout nedokáže, takže se bude dál prodávat zejména fosilní varianta.
Tak uvidíme časem, kdo se trefil 😄.
BMW ukázalo, že umí fosilní a elektrickou "čtyřku" nabízet za ty samé peníze. A v takovém případě je elektrická varianta opravdu na zvážení. VW to nabídnout nedokáže, takže se bude dál prodávat zejména fosilní varianta.
Tak uvidíme časem, kdo se trefil 😄.
Tak nechcú platiť pokuty za flotilové emisie. Snáď si nemyslíš, že sú zrazu všetci výrobcovia takí neschopní a nevedia predávať autá. Skôr nemôžu.
Na dĺžku bude mať 4,9 metra (+ nejaké milimetre).
Aká bude cena, to som tiež zvedavý, keďže v tejto generácii ide fakt len preznačkovaný Superb a ešte znižujú výrobné náklady presunom produkcie na Slovensko.
Na dĺžku bude mať 4,9 metra (+ nejaké milimetre).
Aká bude cena, to som tiež zvedavý, keďže v tejto generácii ide fakt len preznačkovaný Superb a ešte znižujú výrobné náklady presunom produkcie na Slovensko.
Bude väčší, dlhší - ešte sa to vojde do parkovacieho miesta? Som zvedavý na tie reakcie, keď nejaký základ s 1,4 motorom bude tesne pod miliónom a pol...
Nerozumiem tejto neschopnosti či neochote predávať normálne autá za normálne ceny. Nechcú predávať a mať zisky?
Nerozumiem tejto neschopnosti či neochote predávať normálne autá za normálne ceny. Nechcú predávať a mať zisky?
Teda to je ale stunning & brave, že vám seberou 37 kW, aby jim vyšly tabulkové emise o 3 gramy (nebo kolik) na kus lépe.
VW chce na jednu stranu ICE zákazníkům znepříjemňovat život a dosáhnout "cenové parity" s EV, a na druhou stranu se na nich potřebuje hojit kvůli investicím do EV. K tomu prakticky veškerá konkurence to v této třídě vzdala, což ceny ještě navýší.
Ano naše firma taky slepě jede na eko vlně a neustále snižuje emisní limity, ale reálný dopad je jen ten, že už máme zakázáno nakupovat 2.0 TDI 147 kw, povolený už je jen 2.0 TDI 110 kw, který naše interní emisní limity plní. Že existuje benzín nebo dokonce PHEV nebo BEV se k vedení firmy ještě nedostalo, tak jestli jsou i ostatní firmy podobně pružné a reaktivní, tak bych se o naftový Passat nebál, ještě mnoho let se bude dobře prodávat, přestože na trhu budou ekologičtější varianty..
Tak teraz najlacnejsie kombi je od 37, vw avizovalo dalsie zdrazovanie fosilov od septembra, tak cakam, ze to bude zacinat od 40
Tak reakce by byla celkem jasná - prostě by si člověk řekl, že na VW už nemá a šel bych si koupit BMW 😄. Ale já myslím, že to nebude tak zlé, základ bych čekal kolem 40 tis. EUR, jinak to nikdo kupovat nebude.
To neviem ja a myslím, že ani ty posúdiť, že koľko im to pridalo na výrobných nákladoch. Je však jasné, že Passat aj Superb sú obľúbené kvôli vnútornému priestoru a svoje mohla spraviť aj zástavba nového plug-in hybridu s väčšou batériou.
Mámkolo Naprdeli
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Netreba zabudat, ze Passaty primarne kupuju firmy. A ak maju firmy "eko" normy, tak je mozne, ze cast manazerov bude tlacena do ID7. Navyse Passat v PHEV prevedeni bude za podobne peniaze ako ID7, to uz fakt dava viac zmysel ta ID7.
Bude zaujimave sledovat cisla predajnosti v DE. Ja osobne mam tusak, ze ID7 bude len mierne zaostavat a casom dokonca dosiahne aj vacsie cisla ako samotny Passat.
Zakladna 1.5 TSI v mildhybride bude zacinat v akcia na 39 999, so zlavou casom mozno aj za 37-38t EUR. Rozhodne sa uz Passat nebude predavat od ~25t EUR, ako to bolo pri B8. Na druhu stranu clovek dostava viac auta, ako aj systemov uz v zaklade. Vzdy to bude automat, rovno aj kombi.
Zakladna 1.5 TSI v mildhybride bude zacinat v akcia na 39 999, so zlavou casom mozno aj za 37-38t EUR. Rozhodne sa uz Passat nebude predavat od ~25t EUR, ako to bolo pri B8. Na druhu stranu clovek dostava viac auta, ako aj systemov uz v zaklade. Vzdy to bude automat, rovno aj kombi.