Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Škoda Auto: zisk 10 miliard Kč za 6 měsíců roku 2007

54 komentářů

tak už aspoň vim proč jsou ty HTP srágory tak drahý
Vždyť tě nikdo nenutí si Fabii kupovat.Mě je přeci úplně jedno,jestli je drahý auto,který si nehodlám koupit.Nebo po ní toužíš a je na tebe moc drahá??? 😄Tak to nekomentuj a radši šetři (kdybys měl málo-zkus Logana).
Máš sice pravdu,ale to víš,kritizovat za každou cenu škodu je v pidi česku už národní sport.Jo,ještě všichni uměj hrát fotbal a hokej.Po 5.pivu v hospodě. :-!
Nevšiml jsem si, že by si ten, komu to podsouváš, STĚŽOVAL. Rozdíl mezi konstatováním a stěžováním si na něco bys už asi rozpoznat mohl...
Nechci se tě nějak dotknout, ale ono to v těchto případech vychází nastejno. Nebo proč máš tak neodolatelnou chuť KONSTATOVAT?!
"US automobilky soustředily své síly a zdroje převážně do vývoje gas-guzzlerů, a nedokázaly zabránit bujení odborů. Také proto na domácím trhu ztrácejí."
Stěžuju si? Ne.

"Obecně nejoblíbenější chutí je chuť sladká. Také proto je na světě tolik obézních lidí."
Stěžuju si? Ne.

Ona "neodolatelná chuť" (tedy tak tomu říkáš ty) dotyčného na tom nic nemění. Nemluvě o tom, že podobně by se člověk mohl ptát tebe, tedy kdyby ho to zajímalo...
Ano, rétorika je dobrá věc. Ale je to trochu složitější. Důležité je, kdo, proč, jakým způsobem, v jakém kontextu, komu a kde něco konstatuje. Ale to ty velmi dobře víš. 😄
*YAWN*
Also, gute Nacht.
Beast
Blahozelam Skode a VW k skvelym obchodnym vysledkom :yes: Skoda je vlastne rovnako kvalitny, ale lacnejsi Volkswagen - v koncerne zvolili pre Skodu spravnu strategiu - Octavia aj Superb su vlastne na rozhrani tried a tak, za rovnake peniaze ako konkurencia, ponukaju "vacsi kus auta" :yes:
Jestli ona Škoda není vlastně takovej stejnej jen trošičku levnější Bentley, co? Myslím, že image mají srovnatelnou :yes: :-!
Avatar - CtvrtSardel
CtvrtSardel
Jen jestli ty nejsi vlastne takovej stejnej jen trosicku levnejsi ko.ko.t... :no:
Skoda se da do urcity miry porovnat s produkci (nekterou!) od VW, passat a superb napriklad...jsou to podobny auta (i kdyz technicky toho spolu az tak moc spolecnyho nemaj), ale Skoda se profiluje jako "Produkt VW za mensi penize". Proc ne, VW je hlavne u nas dobre zavedenou a vnimanou znackou co se kvality tyce, Skoda z toho tezi. Jednak je sama na spickove urovni, jednak se muze oprit o VW a podporit to o neco malo nizsi cenou. Skode fandim! :yes:
Avatar - vlafi
vlafi
škoda,že "Produkt VW za mensi penize" je pro Čechy dražší než jiná a kvalitnější automobilka z ciziny..Sám jsem ji měl v combiku,ale potkalo mě,že je nejkradenější :no: ted ani nelituju..Každé auto má své :yes: a taky :no: Co se mi ale nelíbí je,že se Škoda musí pakovat i tady,v základu toho opravdu moc nemají..Mají výdělky,ale aby přidali zaměstnancům,tak to se jim nechce...
tvoje starost o namáhanost švů škodováckých kapes je dojemná :no:
A nemá snad pravdu?Jak dlouho měla Škoda velký výdělky a po jaké době jim přidali co????Ty by jsi asi dělal rád víc a víc práce a pořád za stejné peníze..Tak to musíš Škodu asi hodně v oblibě >😁
Ale ty jsi mi srandista... Jak jsi přišel na to, že dělají víc práce? (Že má Škodovka vyšší zisky? Má ty prostato to doufam ne.)
Těším se na odpověď. >😁
Nevim, proc by jim meli pridavat. Vyvoj novy fabie a superbu urcite taky neco stal... vcera rikali, ze vyvoj favoritu stal 210 milionu! Tak si to prepoctete na dnesni ceny. Skodovka je na zdejsi pomery snad to nejlepsi co muzeme mit.
Avatar - CtvrtSardel
CtvrtSardel
Jasne, prestoze jsou pod cenou VW, porad jsou nad cenou CR >😒] V tom souhlasim. Je si asi potreba uvedomit, ze Skoda je pravoplatna EVROPSKA automobilka, ktera ma evropsky ceny, "nepodbizi" se duchodcum z Cech...Ma kvalitu a necha si ji zaplatit. Jako VW, PSA, BMW, ... Stejne bych to videl s tou vybavou jak rikas. Jsou +- na evropskym prumeru. Takova Kia se potrebuje dostat na evropsky trh (dostat = vyrazneji prosadit), proto ma vyssi vybavy a nizsi ceny...Jinak gratuluju ke krasnymu Cee´du, fakt mazel! :yes:
Tak se nejdřív nauč slušně chovat, až zase budeš chtít komunikovat mezi lidma :no:
Avatar - CtvrtSardel
CtvrtSardel
Me chovani bledne zavisti ve srovnani s Tvymi kecy >😒] :yes:
Bárt
Jen malá poznámka - Superb není nic jinýho, než prodloužená verze Passatu minulé generace. Sedni si do minulého Passatu, pak hned do Superbu a jediný rozdíl bude (na předních sedadlech) v designu volantu... Ve zbytku ale s tebou souhlasím.
Avatar - CtvrtSardel
CtvrtSardel
Ja vim, mluvil jsem o srovnani soucasneho passatu a superbu, co se konkurence a srovnani tyce. To ze je superb prifoukla verze starsiho passatu je znama vec!
😄 Tak proc jsou jich plne bazary ??
Bárt
No tak asi dává smysl, že bude v bazarech víc Škodovek, kterých se ročně prodá hromada, než třeba (v extrému) Rollsů, kterých jezdí po republice pár, ne?
Tak moc pěkný výsledek Škody, holt busines ve vysoké hře je něco jiného, než prodávat jablka a hrušky na trhu. Ale přece všichni víme, že nás to nemůže zlomit. "MY" víme jak být "IN". Znamená to milovat Fiat a Japonce, pomlouvat Škodu, koncern, GTI-toho hlavně, zaslepence jednoho! Nenávidět Schumachra, nenávidět ve formuli Ferrari, loni fandit Renaultu a Alonsovi, dnes už být fanatický fanda toho přeci nejlepšího Hamiltona! Jo jo, jak jednoduchý je nalajnovaný svět některých!
Avatar - CtvrtSardel
CtvrtSardel
Trefne a bohuzel mnohdy pravdive 😒 :yes: Casto se fandi tomu, kdo je zrovna na vrcholu, cehokoliv. Abysme byli IN...Škoda... 😉
Tak,tak...... :yes: :yes:
Trefné....hold lidi jsou stádo, češi jsou bohužel trošku tupější stádo ;-\
Tos myslel koho? Bylo by dobré mluvit sám za sebe a neohánět se národností.Slyšel jsem,že zloděj křičí chyťe zloděje,že by i tupec poznal tupce? Možné to je,ale tohle fakt nedokážu posoudit :-!
Avatar - CtvrtSardel
CtvrtSardel
Ma bohuzel pravdu, kazdy vetsi shromazdeni lidi se chova jako stado. At uz je to shromazdeni technaru nekde na louce nebo pokojnych obcanu ve state. Osobne bych nerek ze Cesi jsou nejak extra tupy stado, vsude se najdou tupci, bohuzel ma Georg asi zkusenost pouze s ceskou tuposti, s zadnou jinou.
S tím souhlasím.Když zůstaneme v EU,je to až na malé odchylky jak kde a jak v čem nastejno.Zase na druhou stranu,jsou-li údajně tupci,o to více vyniknou tzv."inteligenti",tj. ti,co se za ně pokládají. :-!
Fiat - no problemo
Japonci - no problemo
Škoda - no problemo, jen Fabia e-e
GTI - |
Uvědomuješ si, že tvé skuhrání vyjadřuje pod slupkou úplně stejnou zášť, jakou na povrchu kritizuje? Ukazuješ co se ti nelíbí, to je v pořádku. Bohužel svým konkretizováním ses odstřelil. :no: :no: :no: :no: :no:
GTI
Teď se velmi mýlíš. Kolega nahoře jen velmi zřetelně nastavil zrcadlo... jistým vrstvám.
Nemýlím se. Kdyby svůj názor zobecnil, neměl bych s ním žádný problém. Ale takhle lacině vyselektovat "špatné" od "dobrého" (v jeho pojetí "jakobyIN" a "jakobyOUT") na základě osobních sympatií a použít výsledek jako všeobecný modelový závěr, nezlob se na mě, to mi přijde jako výraz dětinského, uraženého a především naprosto zaslepeného jednání. :-!
Škodovka jede, važme si toho. Cožpak to není báječný pocit, když se něco daří?! Kdyby v našem státě jelo všechno tak, jako Škodovka, měli bychom určitě důvod k radosti.
Wartburg 353W
Problem vidim v tom, ze Skoda na to maka pul roku a ceska vlada stejnou castku zaplati CME po prohrane arbitrazi a ani nemrkne, stane se.
Pánové, máte tam někde prosím také údaj o čistém zisku za 2. kvartál? Ten hrubý zisk se těžko s něčím porovnává, díky.
Pokud někdo máte zájem o podrobnější informace, najdete je na ihned.cz
mě by spíš zajímalo, kdo ten předražený šrot vlastně kupuje???
A čeští blbové budou pořád tu předraženou hujdu kupovat..... Ale je to o tom odlišit se, ale nenas.rat sousedy anebo neprovokovat obchodní partnery. Česká Škoda žije z českého malošství..... .
Bárt
Studenej hadr na čele a/nebo pročtení statistik pomůže - Škodovka už dávno prodává víc za hranicema, než u nás. Neboj se nic, 10mld Kč by jen s prodejem v ČR nevydělala ani omylem...
GTI
Ten, kdo se zajímá o auta nemůže než před škodovkou smeknout. Špičková auta (Octavia I je dodnes kráskou silnic, malý zázrak.), evropská vynikající technika, servisní síť v každé vesnici, statisícové prodeje, rostoucí modelové portfolio. Kritické projevy malých, neznalých lidí, kteří dokázali vymyslet než dokonalý protimluv, totiž "že ta drahá škoda je přece autem pro socky" není potřeba brát vůbec na světlo diskuze. Vždyť, být každý podnik v Česku úspěšný jako Škoda... je Česko evropským rájem. BRAVO ŠKODA :yes:
Odcitaj si z mnozstva vyrobenych aut dva minitrhy spravajuce sa inak ako zvysok europy (cesky a slovensky) a potom pouvazuj nad tym percentualnym rozdielom a mozno ti dojde ze az taka uspesna nie je. Ale zaraba, to jej samozrejme neberiem.
Beast
Skoda pekne rastie a je velmi uspesna na zapadoeuropskych (Nem, VB..) aj stredoeuropskych trhoch vratane Polska a Madarska. K tomu este Rusko a Ukrajina :yes😒br />
V Nemecku patri O2 do Top 20 najpredavanejsich aut :-!
Bárt
:yes: Ještě konkretizuju - Škoda se na německém trhu přetahuje s Toyotou o prvenství mezi importovanými značkami. po prvních 6ti měsících roku 07 vede těsně Toyota s náskokem necelých 4tis. aut...
Dejme tomu, že Škoda letos umístí na trhu řádově 600 000 vozů. To sice není tak moc ve srovnání s řadou konkurentů, ale její časově omezená výhoda spočívá v tom, že působí převážně v regionu Evropy, takže tady může případně lokálně dosahovat lepších výsledků (na počet kusů) třeba i než takový kolos jako Toyota. Pro budování image značky je taková věc určitě velmi důležitá ("být všude vidět"). Na druhé straně si Škoda musí trvale hlídat záda a snažit se e😜andovat mimo Evropu, závislost na jediném trhu (i když zásadním) je hodně riziková při jeho případném zpomalení nebo dokonce nějaké vážnější poruše, nemluvě o penetraci (to je ale pěkné slovo >😁 ) evropského trhu asijskými a nejnověji i USA značkami. A poruchy evropského trhu jsou hodně pravděpodobné.
z 10 miliard zisku je 6 miliard zisku na ušetrených mzdách resp
nízkých mzdách,dalej na lacnej výrobe v rozvojových krajinách ako je Slovensko Česko Ukrajina Rusko rôzných dielov do aut
a samozrejme na tom že na Slovensku aj v Cechách si kupujú ovela drahšie autá než potrebujú,dalej na zostrvačnosti že Skoda je české auto a dalo by sa ešte podrobnejšie rozpísať :no:
Bárt
Co to znamená kupovat auta o mnho dražší, než potřebujem? Kdybys to vzal do extrémů, tak z A do B tě z trochou štěstí doveze i Ford T... A ačkoliv je Slovensko (statisticky) ekonomicky trochu za ČR, ani já bych ho nenazval rozvojovou zemí...
Avatar - CtvrtSardel
CtvrtSardel
Cesko a Slovensko rozvojove krajiny, to se Ti povedlo >😁
Souhlasim s Bartem, co myslis tim drazsi auta nez potrebujem? De facto by pak auto nikdo ani nemel! Kupujeme si auta, na ktere mame penize a ktera CHCEME, ne ktera potrebujeme. Je to tak, ze kdyz mas vyhrazenej milion na auto, koupis ho za +- milion a nebudes koukat po Loganu za 25Ok. Kdyz mas 100000,-, koupis +- za 100000,- . Nikdo nepotrebuje treba V6 ci V8 nedejboze V12 motory, tak proc si je sakra lidi kupujou??? 😉 Kdybysme meli jen to, co potrebujeme, tak toho moc nemame...
Avatar - DoubleSix
DoubleSix
Pokud si vydělíš zisk 10mld Kč počtem prodaných aut, vyjde ti "průměrný zisk na jedno prodané auto" ve výši asi 31 000 Kč. Přijde ti to hodně? Mě tedy ne.
Fandím Škodě a jsem rád, že se jí daří.
jestli je skoda OI okrasou nasich silnic tak to jsi na me gusto trochu prehnal
Avatar - Merkur
Merkur
Škodovka překastlováním fabie I na fabii II a tudíš ušetření peněz za vývoj má do budoucna našlápnuto ještě ke světlejším zítřkům.Bravo škoda."Kdo umí,ten umí a zákazník to žere.PR škodovky zase vítězí.
Avatar - Merkur
Merkur