Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Hyundai, který neznáte: Osmiválcová luxusní limuzína pro ředitele olympiády je na prodej

4 komentáře

Tarsinion
Tak pár let zpět se tento model s osmiválcem a černé barvě vídával u jedné firmy v Ostravě
Avatar - Anonym
Anonym
a 5st automat v roce 2001, sakryš, to se korejci překonali. Zajímala by mě dobová cenovka.

Můj Jaguar má 240 HP z 3,2 V8 a taky 5st automat, akorát je to rok 1997.

A silnější 4,0 dávala v XJ v té době 290 Hp, koreci s o půl litru vyšším objemem ztráceli 30 Hp.

😄 A to i po 4 letech

Podle wiki navíc tento bájný Hyundai váží o cca 250 kg víc 😄

Takže jestli byl oproti XJ levnější tak o 450-600 000 Kč, mohlo to být možná zajímavá volba, v opačném případě asi hooooodně těžku faux pas 😄 😄 😄
okoloidúci
Len zas otázne je, či Kórejci nevedeli alebo nepotrebovali (resp. nechceli) dostať z takého objemu viac.

Pozeral som parametre na automobile-catalog.com a vyzerá to, že je to skôr o otáčkach, pri ktorých je maximálny výkon dosiahnutý😒br /> Centennial 260 hp/5 000 ot: https😐/www.automobile-catalog.com/…quus_vs_450.html
XJ8 3,2 V8 233 hp/6 350 ot: https😐/www.automobile-catalog.com/…uar_xj8_3_2.html
XJ8 4,0 V8 280 hp/6 100 ot: https😐/www.automobile-catalog.com/…uar_xj8_4_0.html

Pri 5 000 ot/min, kde má Centennial maximum 260 hp, dáva XJ8 4,0 tiež cca. 260 hp: https😐/www.automobile-catalog.com/…uar_xj8_4_0.html#…
Avatar - Anonym
Anonym
Jestli chtěli dělat korejci nízkootáčkový motor ala ameriky, tak na to asi měli jít trošku jinak....
V opačném případě jim nikdo nebránil dát stejný otáčky.