Testy
100 lidí 100 chutí. Mě se puma líbí. Ale nejdůležitější je jak to jízdně funguje. Je to perfektně odladene a to už se dneska moc nevidí natož v této cenové relaci. . .
No tak to by ses divil. . . Auto chodí na požádání bokem. Plus skvělé řízení a nízká váha rovná se perfektní zábava. Na to nepotřebuješ 300koní.P.S. nevím o jakých chůdách mluvíš auto má cca 155 na výšku
Fantastická koupě.Krasny design, velký interiér, a když se povznesu nad interiér smrdící korunou, tak nemám nejmenších výhrad. Navíc ten motor je moc pěkný, neskutečné, co se dnes vytáhne z jednolitru.
S týmto má problém aj 1,2 PureTech, preto konečne pri 48V mild-hybride už prechádzajú na reťaz.
vo focuse MK3, zatial len 148tisic, ale pouzivane uz v podstate len v meste alebo na dialnici (satelit bratislavy + bratislava) pri spotrebe 6l/100...
vymenena hadicka klimatizacie a hadicka chladiaceho okruhu za 9 rokov...
zatial spokojnost...
vymenena hadicka klimatizacie a hadicka chladiaceho okruhu za 9 rokov...
zatial spokojnost...
No nevím, jestli je to s litrovým 3hrnkem na chůdách zábava, ale raději bych volil Fiestu ST s 1.5EB 😉
asi jo, podla mna na tom celkom zamakali, ked sa ten remen macany v oleji rozpadne upcha mazanie a zadre sa.. s retazou bude snad klud, karbon bude asi stale problem
Dnes som akurat ozivoval stare auto, lebo nejakemu znamemu sa zadrel 1.0 ecoboost a potreboval surne auto. Ten Ford mal udajne pravidelny autorizovany servis a 72 000 km 😄 Ale to bol ten s remenom, tieto uz budu asi spolahlivejsie.
Na rozdiel od kugy vyzera puma stale akoby prisla na trh len vcera... paci sa mi... okrem ineho aj pre svoju praktickost a jedinecny sarm aky vyzaruje. Puma je vazne cool a podarena... cenou uz je sice mimo mna ale tak clovek nikdy nevie ... inak presne v tejto modrej ju ma nas predajca teraz vystavenu v jednom nemenovanom OC a v tej modej je asi najkrajsia.. mega bugina :yes:
Teoreticky este tuhy podvozok (nemam odskusane), ST line si ho trochu vynucuje co je skoda, pretoze cennik bol co si spominam zaklad, alebo ST line. Mozno este otazna spolahlivost litríka, resp. karbón co sa tyka takmer vsetkych túrb dnes. Mimo Clio 1.0TCe.