Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Fiat 500 Electric 3+1 – Jen krásný být nestačí

18 komentářů

Avatar - Franta Dobro
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
rohor
s telefonem a adresou řidiče, protože s magorem co za tohle dá mega by myslím chtěl pokecat ze zvědavosti každý. Mluvil bych diametrálně jinak, kdyby se to prodávalo za 350 tisíc.
Arese
I bohatá palácová myš může chtít svoje finance utratit smysluplně (např. za benzinovou pětistovku) a ne za tuto předraženou elektrickou parodii na malé auto. :-)
Avatar - Franta Dobro
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kruskar
kruskar
Fiaty byly vždycky auta primárně pro chudé kostelní myši. Pokud chtěl Fiat zacílit do vyšších vrstev, musel se pořádně snažit. Ze záprdkem za milion fakt moc štěstí neudělá.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
11 rocna Panda aj 15 rocna benzinova 500vka lepsie vyzeraju ako tento elektricky napuchnuty svab....
ericn
Tak ono když máš na výběr z Litrového atmo mild hybridu 70k a pak nic, tak to je těžký… a přece jen benzinový F500 už je tu s námi 15let, tak kdo by ho chtěl ;-)

Zajímavý byl s 1.4 16V 100hp ;-) U auta do města mě ta elektrika ani neruší, jen teda ne za 869tis :no:
Avatar - Mikesus
Mikesus
To je cca 20%, to není zle.
ericn
Vidíš a takových magorů se letos našlo 40. Zbylých 153ks je benzín ;-)
Avatar - Emel
Emel
Mjo, taky si říkám, že 205/45 nejsou vyloženě nízkoprofily a spíš to musí být naladěním.
Avatar - kruskar
kruskar
Tak kolik jich prodal?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Jo to se jim to na západních trzích prodává, když jim stát přihraje 200k dotaci na auto.
zlysoused
Jistě, a proto je F500e dlouhodobě v TOP5 nejprodávanějších elektromobilů v Evropě.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak ona f500 sama o sobě není levná. Za mne EV v této kategorii dává největší smysl. Malé do města, jen nějak zajistit dobíjení i na sídlištích
Avatar - Emel
Emel
V Evropě 31.340 za prvního půl roku.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Svatá prostoto, když jsou ženský schopný dát 80tis za pitomou kabelku, tak proč ne mega za auto, co je imidžovka (i když drncá).
Avatar - poterienko
poterienko
Mám s tímhle kouskem v top konfiguraci docela dlouhou zkušenost a zároveň jezdí v rodině. Majitelka je velmi spokojená a nemá problém s autem jezdit po celé ČR. Zkrátka si cestu naplánuje a v pohodě nabije. Z mého pohledu má to auto dva problémy. První je bídná kvalita elektrické části. Stahování oken občas blbne, rádio má zmatečné ovládání a třeba nikdy se mi nepovedlo ztišit klikání na displeji. Ale to čert vem. Nejhorší je podvozek, který je až úchylně tvrdý. Z poslední doby si to dovolím srovnat s BMW M4 Competition, který je tuhý stejně. Takže tu máme roztomilé kulaté auto, co nonstop poskakuje po silnici.
Avatar - Gasoline
Gasoline
Měl jsem ho v hledáčku, když jsem vybíral ženě městské elektroauto. Ale ten podvozek je fakt brutálně tvrdý. Nakonec jsme skončili u Mazdy MX30.
A nekamenujte mě, že jsem za to dal mega, 2-3 roky starou ojetinu stále v záruce koupíte za půlku.