Testy
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít do diskuze
rohor
s telefonem a adresou řidiče, protože s magorem co za tohle dá mega by myslím chtěl pokecat ze zvědavosti každý. Mluvil bych diametrálně jinak, kdyby se to prodávalo za 350 tisíc.
Arese
I bohatá palácová myš může chtít svoje finance utratit smysluplně (např. za benzinovou pětistovku) a ne za tuto předraženou elektrickou parodii na malé auto. :-)
kruskar
Fiaty byly vždycky auta primárně pro chudé kostelní myši. Pokud chtěl Fiat zacílit do vyšších vrstev, musel se pořádně snažit. Ze záprdkem za milion fakt moc štěstí neudělá.
3_diamanty
11 rocna Panda aj 15 rocna benzinova 500vka lepsie vyzeraju ako tento elektricky napuchnuty svab....
ericn
Tak ono když máš na výběr z Litrového atmo mild hybridu 70k a pak nic, tak to je těžký… a přece jen benzinový F500 už je tu s námi 15let, tak kdo by ho chtěl ;-)
Zajímavý byl s 1.4 16V 100hp ;-) U auta do města mě ta elektrika ani neruší, jen teda ne za 869tis :no:
Zajímavý byl s 1.4 16V 100hp ;-) U auta do města mě ta elektrika ani neruší, jen teda ne za 869tis :no:
Emel
Mjo, taky si říkám, že 205/45 nejsou vyloženě nízkoprofily a spíš to musí být naladěním.
twistedTSD
Jo to se jim to na západních trzích prodává, když jim stát přihraje 200k dotaci na auto.
zlysoused
Jistě, a proto je F500e dlouhodobě v TOP5 nejprodávanějších elektromobilů v Evropě.
Mikesus
Tak ona f500 sama o sobě není levná. Za mne EV v této kategorii dává největší smysl. Malé do města, jen nějak zajistit dobíjení i na sídlištích
Barry Lyndon
Svatá prostoto, když jsou ženský schopný dát 80tis za pitomou kabelku, tak proč ne mega za auto, co je imidžovka (i když drncá).
poterienko
Mám s tímhle kouskem v top konfiguraci docela dlouhou zkušenost a zároveň jezdí v rodině. Majitelka je velmi spokojená a nemá problém s autem jezdit po celé ČR. Zkrátka si cestu naplánuje a v pohodě nabije. Z mého pohledu má to auto dva problémy. První je bídná kvalita elektrické části. Stahování oken občas blbne, rádio má zmatečné ovládání a třeba nikdy se mi nepovedlo ztišit klikání na displeji. Ale to čert vem. Nejhorší je podvozek, který je až úchylně tvrdý. Z poslední doby si to dovolím srovnat s BMW M4 Competition, který je tuhý stejně. Takže tu máme roztomilé kulaté auto, co nonstop poskakuje po silnici.
Gasoline
Měl jsem ho v hledáčku, když jsem vybíral ženě městské elektroauto. Ale ten podvozek je fakt brutálně tvrdý. Nakonec jsme skončili u Mazdy MX30.
A nekamenujte mě, že jsem za to dal mega, 2-3 roky starou ojetinu stále v záruce koupíte za půlku.
A nekamenujte mě, že jsem za to dal mega, 2-3 roky starou ojetinu stále v záruce koupíte za půlku.