Novinky
Je fajn, kdyz je pod troleji. Ne kdyz se mari spousta energie jen na jeji pohyb v aute. To se nevyresi nikdy. Nebo tedy rozhodne ne v pristich desitkach let. Stejne jako komfort pri tankovani behem par vterin. Vytvareni poli nabijecek je neekonomocke a neekologicke. Ale fanaticky lobotomove to nepochopej.
Je skvele, ze se pani specialistka poprodejniho odd. tesi na rozsireni elektro site v CR.
Trochu agitka, tedy trochu vic, vlastne hodne.
Ma to Toyota za potrebi?
Trochu agitka, tedy trochu vic, vlastne hodne.
Ma to Toyota za potrebi?
Těžko si dokážu představit, jak se maří energie jen na její pohyb.Ačkoli totálního proruského noka jsem si taky dřív neuměl představit a ejhle - on existuje a sere písmenka.
Přesně tak, ta paní sice řekla "A" (výhody elektromotoru), ale "taktně" pomlčela o tom rozhodujícím "B" - současná úroveň baterií nesahá nádrži plné benzínu či nafty ani po kotníky! 😄
Problem je s baterii, nebo tedy sireji se zdrojem elektriny pro nej.
Pamatuju doby, kdy v prodejne Toyoty v Hradci Kralove prodavalo devce s nejhezcima nohama na okrese, kraji... kdo vi, jestli ne ve vesmiru.
Znam spoustu chlapu, co si pravidelne chodili Toyoty prohlizet... a ona to vedela, a chapave nosila sukne.
Ale stale jeste dustojne sukne.
Timto ji zdravim.
😄