Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nejméně čtené testy roku 2023: Záplava elektromobilů

Za uplynulý rok jsme otestovali celkem 186 různých aut a jejich verzí, včetně elektromobilů, plug-in hybridů, luxusních limuzín i sporťáků. Tipnete si, který test čtenáře zajímal nejméně?
Zpět na článek
25. 12. 2023 10:49
25. 12. 2023 11:35
25. 12. 2023 11:56
25. 12. 2023 16:51
25. 12. 2023 18:25
25. 12. 2023 20:30
25. 12. 2023 20:53
25. 12. 2023 21:29
25. 12. 2023 22:16
25. 12. 2023 23:03
26. 12. 2023 00:05
26. 12. 2023 08:30
26. 12. 2023 08:47
26. 12. 2023 08:56
26. 12. 2023 08:53
26. 12. 2023 08:58
26. 12. 2023 09:15
26. 12. 2023 21:31
26. 12. 2023 21:59
27. 12. 2023 07:09
27. 12. 2023 09:15
27. 12. 2023 09:30
27. 12. 2023 09:44
27. 12. 2023 09:47
27. 12. 2023 09:29
26. 12. 2023 09:40
26. 12. 2023 10:34
26. 12. 2023 11:02
26. 12. 2023 09:49
26. 12. 2023 10:35
26. 12. 2023 09:38
26. 12. 2023 10:40
26. 12. 2023 11:21
25. 12. 2023 22:03
26. 12. 2023 00:12
26. 12. 2023 08:45
26. 12. 2023 08:49
26. 12. 2023 09:41
26. 12. 2023 19:00
26. 12. 2023 09:34
26. 12. 2023 19:41
Avatar - Franta Dobro
25. 12. 2023 10:00
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - lyon667
25. 12. 2023 11:54
Re: Vánoční clickbate
Uvědomuješ si, že "nejdiskutovanější" jsou právě kvůli tobě a podobným diskusním trollům?
Avatar - Franta Dobro
25. 12. 2023 12:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Fomax
25. 12. 2023 12:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
25. 12. 2023 13:58
Re: Vánoční clickbate
Doposud multinick x debil 100:0
Avatar - Mokrous
25. 12. 2023 15:03
Re: Vánoční clickbate
Naopak. Je to proto, protože někdo na ty trotly ještě reaguje. Takže si to děláte/děláme sami.
Dokud všichni nepochopí, že defektní troll musí zdechnout na nezájem, tak to neskončí.

Bohužel jsem se tentokrát neudržel ani já.
26. 12. 2023 19:37
Re: Vánoční clickbate
Tenhle tro(t)ll je placen ACZ, jinak si to nejde vysvětlit. Redakci je šumák napadání, vulgarity, vyhrožování atd. Velmi dobře vědí kolik tu má nicků, ale asi to přináší peníze si tohoto vometáka držet.

Pak sem jednou za čas přileze někdo z redakce a diví se. Ať si ty diskuze v současném stavu nacpou do míst, kde je tma.
Avatar - Stejsn
25. 12. 2023 14:39
Re: Vánoční clickbate
a čo si predstavuješ pod takým slovom "clickbate" ty chytráku?
Avatar - Mokrous
25. 12. 2023 15:06
Re: Vánoční clickbate
Nejdiskutovanější vs Nejméně čtené.
Holinky vs Hodinky.
Pojem vs Průjem.

Inu, blb zůstane blbem i kdyby si udělal 5 humanitních vysokých škol.
Avatar - Franta Dobro
25. 12. 2023 17:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
25. 12. 2023 10:35
A jaké si z toho bere ACZ ponaučení?
A jaké si z toho bere ACZ ponaučení??
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
25. 12. 2023 15:59
Re: A jaké si z toho bere ACZ ponaučení?
žádné, bude i nadále testovat nezajímavé EV a PHEV
25. 12. 2023 16:13
Re: A jaké si z toho bere ACZ ponaučení?
Blééé! :-O :-O :-O :no:
Avatar - hugino
25. 12. 2023 10:49
Premium...
...najmenej sa čítali Premium články lebo málokto si to predplatí . Teraz u nás v niektorých oblastiach sú už dva dni bez elektriky takže miestny asi nemôžu používať BEV ak nemali nabité . Hm Pokrok / ne / zastavíííš .
Rozbalit vlákno
2
25. 12. 2023 11:35
Re: Premium...
To je pomerne podstatna informace.

V clanku chybi.

Kolik z nejmene ctenych clanku je premium?
:D
25. 12. 2023 11:00
Výběr vozů do testů
To pořadí není překvapující, je to výběrem vozů. O EV se zajímám intenzivně, ale četl jsem pouze Renault Megane E-tech, který vyšel těsně před vánoci a souběřné s tragickou událostí v Praze. Kromě ID.Buzz jsou ostatní testované EV podprůměrná a ničím nezajímavá auta se zastaralou technikou. Pro fandu a potenciálního kupce EV je ztrátou času se takovým článkem zabývat. Zajímavé byly srovnávací testy Tesla, Kia, Hyundai, Škoda, MG, Donfeng.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
25. 12. 2023 12:28
Re: Výběr vozů do testů
Dongfeng .. 2 krat g je tam.... mne sa paci to T5 evo... a v jednom teste sa prave spominal sportage ako hlavny konkurent... a tiez by som prijal taketo vzajomne porovnanie... :yes:
25. 12. 2023 11:46
Nejméně čtené testy
Přiznám se, že nečtu moc Vaše testy, protože nejsou tolik nestranné, jako testy aut v jiných zemích, nebo i u slovenských, polských přátel. Když už si je přečtu, tak vidím "nadržování" koncernu VW, a to je bohužel hlavně škoda pro Vás. Dnes už lidé vědí, že nejlepší auto je to, do kterého se rádi vrací a nemusí Vás auto stát "majlant" jejich výplaty. Bohužel v tom nejste samy, kdo se takto podbízí, stačí sledovat Autosalon, atd. Pak vidíte, jak soused řeší poruchový motor 1,2 u Octavii, kamarád nemůže prodat Tuarega s jeho naftovým šestiválcem, protože je to problém neustálých problémů všeho, nebo Fábii HTP, kterou fakt nikdo nechce, kromě lidí, co o autech vůbec nic nevědí. Jejich problémy s produkty VW jen proto, že věřili. Pak se musím usmívat, jak se pomlouvá Dacie, která není tak bezpečná a přitom Octavie stěží dostávala 4 hvězdičky, Jak se neuváděla vysoká nedotáčivost koncernových aut, nebo prkenné Audi, které Vám vytloukly právě zaplombované zuby, atd. A když jste se občas dostali k dražším modelům "lepších" značek, tak vlastně jsme se jen dočetli nadšení a pak suché konstatování, že plečka od Škody má to a to.... Hezké Vánoce a přeji Vám, aby jste teď koncern VW neopouštěli, protože se trochu potápí, vinou vlastních chyb a problémových produktů. Teď je období pravdy a moc jin nepomůže, když se bude o tak významné firmě a jejich produktů lhát, i když si myslíte, že jejich propagace je to nejlepší na záchranu. To že neumí elektro auta ID3, ID4, ID 7, Enyag je jiná kapitála jejich problémů. Vyvážený pohled na psaní recenzí o produktech automobilek by měl převážit, už jen proto, že auta jsou Naší součástí a měly by být radost, a ne starost. Tak šťastné psaní. ID
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Mokrous
25. 12. 2023 15:10
Chtěl jsem napsat: Proč číslo 7?
Ale pak jsem zjistil, že to bylo to prémium. A to si mistři chyb a překlepů můžou narvat do špic.
Rozbalit vlákno
0
25. 12. 2023 16:15
Ale to přece není vůbec žádné překvapení,...
...že nejméně čtené jsou testy vozů, které si drtivá většina čtenářů nikdy nechce kopit /zkratowozy a hybridy)! Naopak, je to naprosto logické! :-[] :-[] :-[] :-[]
Rozbalit vlákno
0
25. 12. 2023 16:15
Ale to přece není vůbec žádné překvapení,...
...že nejméně čtené jsou testy vozů, které si drtivá většina čtenářů nikdy nechce kopit (zkratowozy a hybridy)! Naopak, je to naprosto zákonité a logické! :-[] :-[] :-[] :-[]
Rozbalit vlákno
0
25. 12. 2023 16:22
Neni to spis o aute nez o pohonu?
Kdy tu byl naposled test Tesla? Rok 2020 a 2016😀
Rozbalit vlákno
0
25. 12. 2023 16:51
Neprekvapuje
Obetujeme európsku ekonomiku, aby sme neekologické 1-2t autá s lokálnymi emisiami nahradili dotovanými neekologickými 2-3t autami do mesta bez lokálnych emisií a závislosťou na Číne. Navyše drahé, pre väčšinu ľudí nepoužitelné a s horšími vlastnosťami. Vďaka čomu znova vozový park zostarne a nepomôže to ničomu… jedine stranám typu AfD. 🤦‍♂️

“Politickú požiadavku na postupné vyraďovanie spaľovacích motorov považujem za neuváženú.” Oliver Zipse, CEO BMW https://www.handelsblatt.com/…ie/29365358.html

Nemecká sieťová agentúra (Bundesnetzagentur) vydala rozhodnutie, ktorým zakazuje predčasné zatvorenie uhoľných elektrární. Aj preto, že krajina pristúpila k odstaveniu svojich posledných jadrových elektrární. https://www.trend.sk/…trarni-nezaobidu

Podívejme se na novodobou historii chemicko-farmaceutického průmyslu, pokud chceme vidět, jak to dopadne v Evropě díky „Green Dealu“ s průmyslem, zejména automobilovým.
https://www.seznamzpravy.cz/…ka-expert-241645
Rozbalit vlákno
51
25. 12. 2023 18:25
Re: Neprekvapuje
Stale jsem znova a znova překvapený jak dalsi jména tu pisi o zavislosti na Cine…

Sakra kazdy km co se ujede na ropna paliva znamena 100% zavislost na ropnych státech a kolem 1kč do rozpočtu zemi jako je rusko.

Jinak aktualne uz nekolik hodin záporná cena elektriny takze na nabiti EV mate jeste zisk.
25. 12. 2023 20:30
Re: Neprekvapuje
Nějak jsi zapomněl, že v poslední době je největším dodavatelem ropy náš hlavní spojenec, USA! :-) A že hodně těží třeba i Norsko! :-)
25. 12. 2023 20:53
Re: Neprekvapuje
Ťažko si priznať, že na rope a plyne sme závislí úplne (lieky, hnojivá, plasty, …).

Kľudne nech sa rozvíjajú elektromobily ako alternatíva. Nech sa rozvíja železničná doprava.
Ale vrhnúť sa z relatívne diverzifikovanej oblasti ako je ťažba ropy do náručia Číny, k tomu za cenu likvidácie vlastnej ekonomiky a bez pozitívneho vplyvu na svetovú klímu? Prečo by to niekto robil? 🤷‍♂️

Zelení.de, čo získali vo voľbách cca 14%, prikazujú každému tepelné čerpadlo a nevedia si ho dať ani ma vlastnú centrálu. Točia celou Európou najprv smerom k Rusku, teraz k Číne a donútia rozumných ľudí voliť strany typu AfD. 💆‍♂️
25. 12. 2023 21:29
Re: Neprekvapuje
Tesat do kamene! :-) :yes:
25. 12. 2023 22:16
Re: Neprekvapuje
Stale dokola stejne divné argumenty.
EU ani ČR ropu nema. Jeji dovoz je jak ekonomicky, politicky tak bezpečnostní problem.

Druha vec je tve nepochopeni co se v automotiv deje. Spalovak konci. EV ho porazí v kratke dobe ve vsech ohledech. Doufat v to ze EU automotiv přežije duky spalovaku je cesta do pekla za Nokia.
Nekoukej na to pohledem dnesnich EV, ale rozdílem EV pred 5 lety, dnes a za 5 let.
Lithium mame, jde jen nezaspat vyvoj.
25. 12. 2023 23:03
Re: Neprekvapuje
Jsi pro kariéru v politice jako stvořenej.

Jj, v brzku bude blahobyt, říkal Tonda Novotný taky.

Klidně bych si i počkal tu krátkou dobu a užíval si to ve všech ohledech lepší EV.

Tak až uběhne ta krátká doba, tak řekni. Ale asi mým vnukům, protože já už nebudu žít tak asi 20 let.

Krátká doba je relativní pojem, to může být těch 5 let, ale i 10, 20 nebo 50. Naopak všechny ohledy jsou všechny ohledy. Tak až bude k mání hezké ojeté EV vyšší střední, co jede max. 250, svede ujet na jeden šťouch 800 km, o hmotnosti 1700kg a bude za 3 kila, dej vědět. To jsou současná kritéria končícího spalováku.

Taky divnej argument?
26. 12. 2023 00:05
Re: Neprekvapuje
:-[] :-[] :-[] Ta sedla! To byla přímo omračující dělovka do vypatlané palice elektrofanatika! :-[] :yes:
26. 12. 2023 08:30
Re: Neprekvapuje
Tak taky sezenes telefon se kterym se dovolas, je velkej jak kreditní karta, vydrzi tyden, stoji v bazaru 100kč a ma tlačítka co maji odezvu.

Proc ho ale vyuziva jen minimum lidi?

Kdyz si sundas bryle nenavisti a zacnes posuzovat techniku a pohodlí tak dojedes k tomu, ze EV ma zasadni výhody.
26. 12. 2023 08:47
Re: Neprekvapuje
A proč tedy EV chce jen minimum lidí? :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] Máš to nějaké popletené! :-[] :-[] :-[] :no:
26. 12. 2023 08:56
Re: Neprekvapuje
Globálně prodeje EV stale stoupaji. Trh s EV roste kazdy rok cca dvojnásobkem.
Vyrobce EV Tesla je trzne nejhodnotnější vyrobce automobilu.
Myslim, ze si opet spatne davas rovnitko mezi to co lide chteji a to co kupuji.
Ad minimu. Tesla Y tento rok pravděpodobně nejprodávanější auto olanety.
Avatar - Barrichello
26. 12. 2023 10:49
Re: Neprekvapuje
Přesto se prodá po celém světě spalováků násobně víc jak Ev.
A ještě dlouho tomu tak bude.
26. 12. 2023 08:53
Re: Neprekvapuje
Blbě vymyšlenej demagogickej žvást s telefonem se tentokrát moc nepovedl.
26. 12. 2023 08:58
Re: Neprekvapuje
Tak mi popis to tebou vychvalování ojeté auto za 300?
Kolik na nem mel puvodni majitel ztrátu a proc ?
26. 12. 2023 09:15
Re: Neprekvapuje
Moje 545i. A je za míň než 300.

Běžné obecné snížení hodnoty staršího auta ovšem neznamená, že nemůže úplně stejně, stále a dobře plnit svojí funkci, jako když bylo nové.

Uvidíme, jak budou skotačit ta současná EV po dvaceti letech a jak na tom budou na trhu ojetin se ztrátou. No, ale když počkáme tu "krátkou dobu", tak to už budou úplně jiná EV... :D

Budu čekat, čekat a čekat a pak ...................umřu.

(Konstatování parametrů není vychvalování.)
26. 12. 2023 21:31
Re: Neprekvapuje
Sorry, ale jaky rok? To opravdu chces argumentovat tímto?
Ja nejak nechapu argumentovat proti EV 20 let starým autem.
Jake EV bylo pred 20 lety? A jake dnes? Chces popírat ten neuvěřitelný pokrok behem te kratke doby?
26. 12. 2023 21:59
Re: Neprekvapuje
Ano, přesně tím chci argumentovat.

Auto bezvadně slouží už 20 let a i po těch dvaceti letech si ta moje stará vrána strčí do kapsy v uvedených parametrech i dnes prakticky všechna nová EV.

"Ten neuvěřitelný" pokrok nepopírám a z celého srdce mu fandím a čekám, až uběhne ta "krátká doba" a ta skvělá EV konečně překonají tu mojí dvacetiletou starou vránu. Akorát času už mám já málo.

Řekneš, na oplátku, čím jezdíš ty?
27. 12. 2023 07:09
Re: Neprekvapuje
Kdyz ty napises tolik veci, ze je tezke reagovat v case ktery na tohohle hodlam věnovat.
Tve BMW stalo v roce 2004 pres 2 mil. Na dnesni ceny se bavime o aute v cene pres 4 mil…… WTF?
Jezdis 20 let starým autem a bojis se zakazu prodeje novych spalovaku v roce 2035?
27. 12. 2023 09:15
Re: Neprekvapuje
Mýlíš se. Zákazu se nebojím a nikdy jsem se nebál, protože se mě nebude týkat. Víc věcí psát teď tedy nebudu, aby pro tebe nebylo těžké reagovat.

Stydíš se přiznat se ke svému autu?
Avatar - Franta Dobro
27. 12. 2023 09:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 12. 2023 09:30
Re: Neprekvapuje
Jake dalsi jména tu asi ma..?
Avatar - Franta Dobro
27. 12. 2023 09:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
27. 12. 2023 11:22
Re: Neprekvapuje
Jediný kdo tady někomu vyhrožoval jsi byl ty, Hammuno. Jsi nahlášen :-)
27. 12. 2023 09:44
Re: Neprekvapuje
Asi bude lepší, když si budete psát spolu, rád vám přenechám prostor.
27. 12. 2023 09:47
Re: Neprekvapuje
Nejdriv tu argumentuješ autem ktere by dneska stalo pres 4 mil a pak se urazis….
27. 12. 2023 09:29
Re: Neprekvapuje
Klidne pis.
Rad bych pochopil na jakem zaklade se zde neustale nejen od tebe objevuje kritika EV založena na opravdu divnych argumentech.
Avatar - Mikesus
26. 12. 2023 09:40
Re: Neprekvapuje
A ten spalovak nebude produkovat jedy, protoze emise které plnil jako nový plní stále, že?
Nebo je to jen vrak pro bezohledneho jedince, který si ho chce honit při pohledu na 250km/h na tachometru?
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2023 09:47
Re: Neprekvapuje
Budeš se divit, ale jestliže Euro6 chceš mít v provozu delší dobu, tak každé 2 roky musíš splnit emise. Z toho jednoznačně vyplývá, že i 10 let starý Euro6 bude furt emisně ok a nebude to žádný jedomet jak se tady demagogicky snažíš podsouvat.
Avatar - Mikesus
26. 12. 2023 10:34
Re: Neprekvapuje
To je dobrej vtip po dieselgate a také to, jak se dělají úpravy před a po ME. A 10 let starý auto rozhodně nemá emis ejako nové. V euro6 mělo dodržovat 5 let v reálném provozu a jak moc bylo breku, kdyz do euro7 se chtělo dát 10 let a kde kdo, včetně nejspíš i tebe tu rvalo, že to není reálné.
26. 12. 2023 11:02
Re: Neprekvapuje
Nesmysl. Mereni STK neměří emisni nároky EURO norem.
PS: stale dokola. kritici EV nemaji zakladni technicke znalosti.
26. 12. 2023 09:49
Re: Neprekvapuje
Plní. Kdyby neplnil, neprošel by STK.

Pořád lepší vrak než hnusná krabice co nejde a na silnici se kymácí, když se tedy budeme uchylovat k osobním urážkám a urážkám garáže toho druhého.

(Asi moc vaječňáku.)
Avatar - Mikesus
26. 12. 2023 10:35
Re: Neprekvapuje
Neplní. Ukázka je jednoduchá z posledních let. Diesely z euro5, kdy měli i 10x verši emise než na papíře a přes ME prošly. Jak je to možné, když by neměly projít?
Avatar - Barrichello
26. 12. 2023 10:50
Re: Neprekvapuje
Po 300milionté ne každej jezdí diselem, trolle :-)
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2023 18:16
Re: Neprekvapuje
Plní. Na moderním dieselu to dávno není tak že tam vrátíš DPFko z jiného auta nebo zaslepíš EGR a tralá...
Avatar - Barrichello
26. 12. 2023 10:47
Re: Neprekvapuje
Dovoz všeho s z číny je taky bezpečnostní problém a EU nemá 95% surovbin které potřebuje.

Blbý co :-)
Avatar - Mikesus
26. 12. 2023 09:38
Re: Neprekvapuje
A proto je nesmysl ji palit v autech zbytečně, kdyz je alternativa.
Dále další nesmysl, a to závislost na Číně. Lépe řečeno, v čem konkrétně budeme závislí na Číně? Protože zatím vše, co tu vždy zaznělo bylo snadno vyvraceno, ale pořád tu jsou někteří, kteří toto tvrdí.
Nebo jsi take jako arese, že svoji dojmologii pokladas za fakta?
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2023 09:54
Re: Neprekvapuje
Opět lžeš. Alternativa NENÍ. Neexistuje cenově dostupný elektromobil jako alternativa ke spalováku. Neexistuje možnost dobíjení pro masově rozšířené EV. Neexistuje zdroj na výrobu dostatečného množství elektřiny.
Jediné co tu je, je technologická alternativa pro bohatou skupinu. To je celé. A paradoxem pak je, že chudých 90% naopak doplácí těm bohatým 10% na jejich EV. Přitom společnost socioekonomicky solidární má fungovat zcela opačné! Tj. bohatí mají mít vyšší míru zatížení. Ať se to komu líbí nebo ne. A nejde o to jestli si toto myslím já. Jde o to, že na tomto principu fungují všechny vyspělé společnosti. Koneckonců i spousta bohatých u nás si toho je vědoma a podporuje různými formami chudší.
Avatar - Mikesus
26. 12. 2023 10:40
Re: Neprekvapuje
Existuje alternativa, kdyz brecis kvuli cene. MHD, veřejná doprava.
Nebo tu máš hybridy. Kdo mi jak doplácí na EV? Teď tu lzes ty, dotace na EV nejsou, zjišťoval jsem si to, abys mi mohl přidat na moje auto.
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2023 18:12
Re: Neprekvapuje
Alternativa v podobě MHD??? Spadni laskavě z višně... Určitě pojedu MHD na chatu s rodinou, psem, a lyžemi nebo sáňkami či koly že... Protože nějakej trouba Mikesus mi řekl, že to je alternativa...
Avatar - rohYpnol
26. 12. 2023 18:14
Re: Neprekvapuje
Probůh kde jsi byl zas na dotacích?? Já o nějaké dotaci nikde neřekl ani slovo!
26. 12. 2023 11:21
Re: Neprekvapuje
Pro predstavu.
Pro provoz vsech aut v ČR na elektrinu staci vyuzit dnesni export energie z ČR.
V tom zasadni problem neni.
Avatar - Barrichello
26. 12. 2023 10:51
Re: Neprekvapuje
altenatviva pro kterou není infraskturura, kde přebudování přenosové sítě je za deítky miliard a kde to není v zimě čím nabíjet :-) :-) :-) :-)
25. 12. 2023 22:03
Re: Neprekvapuje
Zase spatne.

USA tezi hlavne pro svou spotrebu. V žebříčku největších exportérů ropy Norsko ani USA nejsou. Rusko tam je.

V pripade ČR je rusko hlavni dodavatel. V dnešním svete absurdni a ostuda.
Takze mame moznost omezit dovoz ropy z ruska, ale ty jsi pro rusko.
26. 12. 2023 00:12
Re: Neprekvapuje
Ne, já jsem pro normální tržní hospodářství. A pokud už se EU chtělo odstřihnout od těžby ropy, mělo už dávno pracovat na zavedení masové výroby klimatický neutrálního syntetického benzínu. Ano, je sice dražší, ale ušetřily by se bilionové investice do přestavby fabrik, budování milionů nabíječek a posilování přenosové soustavy. A hlavně - evropský automotive by nadále vyráběl to, co umí nejlépe na světě - auta se skvělými spalovacími motory, tedy vozy řidičsky zábavné a vrcholně univerzální a praktické! A neohrožovaly by se miliony pracovních míst!
26. 12. 2023 08:45
Re: Neprekvapuje
Trh - myslis kartel OPEC? Kde ma podstatný hlas rusko?
Arese to neni trh. Proc mas stale radikální nazory kdyz nemas znalost?

Syntetická paliva maji kolika násobne mensi efektivitu nez EV? 10x? Jak to ma teda trzne fungovat?
26. 12. 2023 08:49
Re: Neprekvapuje
Rozhodně daleko, daleko lépe, než nařizovaná elektrodebilita! :-)
Avatar - Mikesus
26. 12. 2023 09:41
Re: Neprekvapuje
Vozi řidičský zábavné....a sedl do suv od škody :-[]
26. 12. 2023 19:00
Re: Neprekvapuje
Nikoliv, sedl do Seatu Leon, nebo Alfy 156. Co tam máš dál, plácale? :-[] :no:
Avatar - Mikesus
26. 12. 2023 09:34
Re: Neprekvapuje
Je smutné, jak tu někteří stále melou své dojmy jako fakta a přitom jsou naprosté nesmysly.
Jak jsme u areseho zvyklí, nic neví a bez jediného podkladu a argumentů svoje výmysly pokládá za realitu. Letos je dovoz ropy z Ruska cca 65%. Pro areseho, maximum je 100%, ne to jak jsi zvyklý, že jste plnili plány na 120%. To zde opravdu nefunguje.

https://echo24.cz/…ho-plynu-kovanda
Avatar - Barrichello
26. 12. 2023 10:52
Re: Neprekvapuje
Od ruska kupuje suroviny půlka světa, at přímo, nebo nepřímo přes prostředníky ala Čína, které zpracují ruské suroviny.

Takže bez Ruska to nepůjde :-) I kdyby ses na plaici postavil, Rusko je jedna ze světových velmocíc a země s největšími zásobami nerostných surovin na světe.
26. 12. 2023 19:41
Re: Neprekvapuje
Rusko má surovin obrovské množství, jen se je za století nenaučilo bez západních technologií zpracovávat. ;-)
Avatar - Barrichello
27. 12. 2023 11:24
Re: Neprekvapuje
Ono si může dovolit ty technologie koupit, bud napřímo nebo přes překupníky.

Vždycky se najde někdo kdo rád dodá, peníze nesmrdí :-)