Za uplynulý rok jsme otestovali celkem 186 různých aut a jejich verzí, včetně elektromobilů, plug-in hybridů, luxusních limuzín i sporťáků. Tipnete si, který test čtenáře zajímal nejméně?
Naopak. Je to proto, protože někdo na ty trotly ještě reaguje. Takže si to děláte/děláme sami.
Dokud všichni nepochopí, že defektní troll musí zdechnout na nezájem, tak to neskončí.
Tenhle tro(t)ll je placen ACZ, jinak si to nejde vysvětlit. Redakci je šumák napadání, vulgarity, vyhrožování atd. Velmi dobře vědí kolik tu má nicků, ale asi to přináší peníze si tohoto vometáka držet.
Pak sem jednou za čas přileze někdo z redakce a diví se. Ať si ty diskuze v současném stavu nacpou do míst, kde je tma.
...najmenej sa čítali Premium články lebo málokto si to predplatí . Teraz u nás v niektorých oblastiach sú už dva dni bez elektriky takže miestny asi nemôžu používať BEV ak nemali nabité . Hm Pokrok / ne / zastavíííš .
To pořadí není překvapující, je to výběrem vozů. O EV se zajímám intenzivně, ale četl jsem pouze Renault Megane E-tech, který vyšel těsně před vánoci a souběřné s tragickou událostí v Praze. Kromě ID.Buzz jsou ostatní testované EV podprůměrná a ničím nezajímavá auta se zastaralou technikou. Pro fandu a potenciálního kupce EV je ztrátou času se takovým článkem zabývat. Zajímavé byly srovnávací testy Tesla, Kia, Hyundai, Škoda, MG, Donfeng.
Dongfeng .. 2 krat g je tam.... mne sa paci to T5 evo... a v jednom teste sa prave spominal sportage ako hlavny konkurent... a tiez by som prijal taketo vzajomne porovnanie... :yes:
Přiznám se, že nečtu moc Vaše testy, protože nejsou tolik nestranné, jako testy aut v jiných zemích, nebo i u slovenských, polských přátel. Když už si je přečtu, tak vidím "nadržování" koncernu VW, a to je bohužel hlavně škoda pro Vás. Dnes už lidé vědí, že nejlepší auto je to, do kterého se rádi vrací a nemusí Vás auto stát "majlant" jejich výplaty. Bohužel v tom nejste samy, kdo se takto podbízí, stačí sledovat Autosalon, atd. Pak vidíte, jak soused řeší poruchový motor 1,2 u Octavii, kamarád nemůže prodat Tuarega s jeho naftovým šestiválcem, protože je to problém neustálých problémů všeho, nebo Fábii HTP, kterou fakt nikdo nechce, kromě lidí, co o autech vůbec nic nevědí. Jejich problémy s produkty VW jen proto, že věřili. Pak se musím usmívat, jak se pomlouvá Dacie, která není tak bezpečná a přitom Octavie stěží dostávala 4 hvězdičky, Jak se neuváděla vysoká nedotáčivost koncernových aut, nebo prkenné Audi, které Vám vytloukly právě zaplombované zuby, atd. A když jste se občas dostali k dražším modelům "lepších" značek, tak vlastně jsme se jen dočetli nadšení a pak suché konstatování, že plečka od Škody má to a to.... Hezké Vánoce a přeji Vám, aby jste teď koncern VW neopouštěli, protože se trochu potápí, vinou vlastních chyb a problémových produktů. Teď je období pravdy a moc jin nepomůže, když se bude o tak významné firmě a jejich produktů lhát, i když si myslíte, že jejich propagace je to nejlepší na záchranu. To že neumí elektro auta ID3, ID4, ID 7, Enyag je jiná kapitála jejich problémů. Vyvážený pohled na psaní recenzí o produktech automobilek by měl převážit, už jen proto, že auta jsou Naší součástí a měly by být radost, a ne starost. Tak šťastné psaní. ID
...že nejméně čtené jsou testy vozů, které si drtivá většina čtenářů nikdy nechce kopit /zkratowozy a hybridy)! Naopak, je to naprosto logické! :-[]:-[]:-[]:-[]
...že nejméně čtené jsou testy vozů, které si drtivá většina čtenářů nikdy nechce kopit (zkratowozy a hybridy)! Naopak, je to naprosto zákonité a logické! :-[]:-[]:-[]:-[]
Obetujeme európsku ekonomiku, aby sme neekologické 1-2t autá s lokálnymi emisiami nahradili dotovanými neekologickými 2-3t autami do mesta bez lokálnych emisií a závislosťou na Číne. Navyše drahé, pre väčšinu ľudí nepoužitelné a s horšími vlastnosťami. Vďaka čomu znova vozový park zostarne a nepomôže to ničomu… jedine stranám typu AfD. 🤦♂️
Nemecká sieťová agentúra (Bundesnetzagentur) vydala rozhodnutie, ktorým zakazuje predčasné zatvorenie uhoľných elektrární. Aj preto, že krajina pristúpila k odstaveniu svojich posledných jadrových elektrární. https://www.trend.sk/…trarni-nezaobidu
Podívejme se na novodobou historii chemicko-farmaceutického průmyslu, pokud chceme vidět, jak to dopadne v Evropě díky „Green Dealu“ s průmyslem, zejména automobilovým. https://www.seznamzpravy.cz/…ka-expert-241645
Ťažko si priznať, že na rope a plyne sme závislí úplne (lieky, hnojivá, plasty, …).
Kľudne nech sa rozvíjajú elektromobily ako alternatíva. Nech sa rozvíja železničná doprava.
Ale vrhnúť sa z relatívne diverzifikovanej oblasti ako je ťažba ropy do náručia Číny, k tomu za cenu likvidácie vlastnej ekonomiky a bez pozitívneho vplyvu na svetovú klímu? Prečo by to niekto robil? 🤷♂️
Zelení.de, čo získali vo voľbách cca 14%, prikazujú každému tepelné čerpadlo a nevedia si ho dať ani ma vlastnú centrálu. Točia celou Európou najprv smerom k Rusku, teraz k Číne a donútia rozumných ľudí voliť strany typu AfD. 💆♂️
Stale dokola stejne divné argumenty.
EU ani ČR ropu nema. Jeji dovoz je jak ekonomicky, politicky tak bezpečnostní problem.
Druha vec je tve nepochopeni co se v automotiv deje. Spalovak konci. EV ho porazí v kratke dobe ve vsech ohledech. Doufat v to ze EU automotiv přežije duky spalovaku je cesta do pekla za Nokia.
Nekoukej na to pohledem dnesnich EV, ale rozdílem EV pred 5 lety, dnes a za 5 let.
Lithium mame, jde jen nezaspat vyvoj.
Jj, v brzku bude blahobyt, říkal Tonda Novotný taky.
Klidně bych si i počkal tu krátkou dobu a užíval si to ve všech ohledech lepší EV.
Tak až uběhne ta krátká doba, tak řekni. Ale asi mým vnukům, protože já už nebudu žít tak asi 20 let.
Krátká doba je relativní pojem, to může být těch 5 let, ale i 10, 20 nebo 50. Naopak všechny ohledy jsou všechny ohledy. Tak až bude k mání hezké ojeté EV vyšší střední, co jede max. 250, svede ujet na jeden šťouch 800 km, o hmotnosti 1700kg a bude za 3 kila, dej vědět. To jsou současná kritéria končícího spalováku.
Globálně prodeje EV stale stoupaji. Trh s EV roste kazdy rok cca dvojnásobkem.
Vyrobce EV Tesla je trzne nejhodnotnější vyrobce automobilu.
Myslim, ze si opet spatne davas rovnitko mezi to co lide chteji a to co kupuji.
Ad minimu. Tesla Y tento rok pravděpodobně nejprodávanější auto olanety.
Běžné obecné snížení hodnoty staršího auta ovšem neznamená, že nemůže úplně stejně, stále a dobře plnit svojí funkci, jako když bylo nové.
Uvidíme, jak budou skotačit ta současná EV po dvaceti letech a jak na tom budou na trhu ojetin se ztrátou. No, ale když počkáme tu "krátkou dobu", tak to už budou úplně jiná EV... :D
Budu čekat, čekat a čekat a pak ...................umřu.
Sorry, ale jaky rok? To opravdu chces argumentovat tímto?
Ja nejak nechapu argumentovat proti EV 20 let starým autem.
Jake EV bylo pred 20 lety? A jake dnes? Chces popírat ten neuvěřitelný pokrok behem te kratke doby?
Auto bezvadně slouží už 20 let a i po těch dvaceti letech si ta moje stará vrána strčí do kapsy v uvedených parametrech i dnes prakticky všechna nová EV.
"Ten neuvěřitelný" pokrok nepopírám a z celého srdce mu fandím a čekám, až uběhne ta "krátká doba" a ta skvělá EV konečně překonají tu mojí dvacetiletou starou vránu. Akorát času už mám já málo.
Kdyz ty napises tolik veci, ze je tezke reagovat v case ktery na tohohle hodlam věnovat.
Tve BMW stalo v roce 2004 pres 2 mil. Na dnesni ceny se bavime o aute v cene pres 4 mil…… WTF?
Jezdis 20 let starým autem a bojis se zakazu prodeje novych spalovaku v roce 2035?
A ten spalovak nebude produkovat jedy, protoze emise které plnil jako nový plní stále, že?
Nebo je to jen vrak pro bezohledneho jedince, který si ho chce honit při pohledu na 250km/h na tachometru?
Budeš se divit, ale jestliže Euro6 chceš mít v provozu delší dobu, tak každé 2 roky musíš splnit emise. Z toho jednoznačně vyplývá, že i 10 let starý Euro6 bude furt emisně ok a nebude to žádný jedomet jak se tady demagogicky snažíš podsouvat.
To je dobrej vtip po dieselgate a také to, jak se dělají úpravy před a po ME. A 10 let starý auto rozhodně nemá emis ejako nové. V euro6 mělo dodržovat 5 let v reálném provozu a jak moc bylo breku, kdyz do euro7 se chtělo dát 10 let a kde kdo, včetně nejspíš i tebe tu rvalo, že to není reálné.
Neplní. Ukázka je jednoduchá z posledních let. Diesely z euro5, kdy měli i 10x verši emise než na papíře a přes ME prošly. Jak je to možné, když by neměly projít?
A proto je nesmysl ji palit v autech zbytečně, kdyz je alternativa.
Dále další nesmysl, a to závislost na Číně. Lépe řečeno, v čem konkrétně budeme závislí na Číně? Protože zatím vše, co tu vždy zaznělo bylo snadno vyvraceno, ale pořád tu jsou někteří, kteří toto tvrdí.
Nebo jsi take jako arese, že svoji dojmologii pokladas za fakta?
Opět lžeš. Alternativa NENÍ. Neexistuje cenově dostupný elektromobil jako alternativa ke spalováku. Neexistuje možnost dobíjení pro masově rozšířené EV. Neexistuje zdroj na výrobu dostatečného množství elektřiny.
Jediné co tu je, je technologická alternativa pro bohatou skupinu. To je celé. A paradoxem pak je, že chudých 90% naopak doplácí těm bohatým 10% na jejich EV. Přitom společnost socioekonomicky solidární má fungovat zcela opačné! Tj. bohatí mají mít vyšší míru zatížení. Ať se to komu líbí nebo ne. A nejde o to jestli si toto myslím já. Jde o to, že na tomto principu fungují všechny vyspělé společnosti. Koneckonců i spousta bohatých u nás si toho je vědoma a podporuje různými formami chudší.
Existuje alternativa, kdyz brecis kvuli cene. MHD, veřejná doprava.
Nebo tu máš hybridy. Kdo mi jak doplácí na EV? Teď tu lzes ty, dotace na EV nejsou, zjišťoval jsem si to, abys mi mohl přidat na moje auto.
Alternativa v podobě MHD??? Spadni laskavě z višně... Určitě pojedu MHD na chatu s rodinou, psem, a lyžemi nebo sáňkami či koly že... Protože nějakej trouba Mikesus mi řekl, že to je alternativa...
Ne, já jsem pro normální tržní hospodářství. A pokud už se EU chtělo odstřihnout od těžby ropy, mělo už dávno pracovat na zavedení masové výroby klimatický neutrálního syntetického benzínu. Ano, je sice dražší, ale ušetřily by se bilionové investice do přestavby fabrik, budování milionů nabíječek a posilování přenosové soustavy. A hlavně - evropský automotive by nadále vyráběl to, co umí nejlépe na světě - auta se skvělými spalovacími motory, tedy vozy řidičsky zábavné a vrcholně univerzální a praktické! A neohrožovaly by se miliony pracovních míst!
Je smutné, jak tu někteří stále melou své dojmy jako fakta a přitom jsou naprosté nesmysly.
Jak jsme u areseho zvyklí, nic neví a bez jediného podkladu a argumentů svoje výmysly pokládá za realitu. Letos je dovoz ropy z Ruska cca 65%. Pro areseho, maximum je 100%, ne to jak jsi zvyklý, že jste plnili plány na 120%. To zde opravdu nefunguje.
Od ruska kupuje suroviny půlka světa, at přímo, nebo nepřímo přes prostředníky ala Čína, které zpracují ruské suroviny.
Takže bez Ruska to nepůjde :-) I kdyby ses na plaici postavil, Rusko je jedna ze světových velmocíc a země s největšími zásobami nerostných surovin na světe.