Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
Jano- Korňa
tlieskam Mazde ze prisla na EU trh s takouto koncepciou. podla mna (a pre mna) to je velmi zmysluplny koncept :
- v podstate elektromobil cca 100kW s nie zbytocne tazkou baterkou ..... vacsine ludi to staci na denne jazdenie (vratane mna).......moznost nabijat doma (s fotovolt.)
- mala lahka spalovacia centrala s vykonom potrebnym k ustalenej 130km/h po dialnici. ked sa rozhodli pre wankel budis, ale aj "normalny" dvojvalcek by mohol byt........mala vaha spalovaku s generatorom, motor moze pracovat s vyrazne lepsou ucinnostou, jednoduchsie odhlucnenie, moznost spojit chladenie spal. motora s kurenim v kabine.
- 70-80% odjazdim na elektrike (z toho 2/3 fotovolt.), ale nemam ziaden problem ist cez weekend na 800km vylet.
- ako celok vaha okolo 2l naftaku....super.....(mimochodom tie vyse 2 tonove ciste Ev mi lezu s nazvom EKO trochu na city.)
- v podstate elektromobil cca 100kW s nie zbytocne tazkou baterkou ..... vacsine ludi to staci na denne jazdenie (vratane mna).......moznost nabijat doma (s fotovolt.)
- mala lahka spalovacia centrala s vykonom potrebnym k ustalenej 130km/h po dialnici. ked sa rozhodli pre wankel budis, ale aj "normalny" dvojvalcek by mohol byt........mala vaha spalovaku s generatorom, motor moze pracovat s vyrazne lepsou ucinnostou, jednoduchsie odhlucnenie, moznost spojit chladenie spal. motora s kurenim v kabine.
- 70-80% odjazdim na elektrike (z toho 2/3 fotovolt.), ale nemam ziaden problem ist cez weekend na 800km vylet.
- ako celok vaha okolo 2l naftaku....super.....(mimochodom tie vyse 2 tonove ciste Ev mi lezu s nazvom EKO trochu na city.)
Jano- Korňa
Příspěvek podléhá schvalování.
MazdaMXRVE
Zatím najeto jen 793 km (takže vlastně v záběhu), ale průměrná spotřeba klesla na 4,7 l/100km a 22,1 kWh/100km a stále klesá... určitě to je počtem a délkou cest (mám spíš krátké a časté cesty s dobíjením) - takže kromě ceny údržby si zmapujte svůj nájezd.
×
Sdílení komentáře
×
Znám spoustu vesničanů, co nakoupili BEV (všichni Tesly) a spokojenost.