Ekonomika
kuko
0
no to je jasný, protože teď už nemůžou krást technologie a peníze na marketing od Forda :-! >😒]
Přejít do diskuze
Co já vím, tak C.G. vyjednává už leta s dalším, velmi silným partnerem, což potvrzuje i část článku.
Na spadnutí byla u superaliance s GM, se kterým mj. také jedná i nadále Moc dobře ví, jakou hodnotu Rencek má, jakou bude mít a co chce. Strategický plán je být v top 3 na světě.
Tak si za tím jde.
Do budoucna, v rámci přežití to čeká všechny.
Na spadnutí byla u superaliance s GM, se kterým mj. také jedná i nadále Moc dobře ví, jakou hodnotu Rencek má, jakou bude mít a co chce. Strategický plán je být v top 3 na světě.
Tak si za tím jde.
Do budoucna, v rámci přežití to čeká všechny.
Srovnání těhle konkrétních modelů ve spolehlivosti by nejspíš skončilo pro němce těžce vydřenou remízou... 😉
Že by MB za posledních deset let neměl žádné problémy s kvalitou, to je spíš přání než skutečnost. 😐
Samozřejmě, v takové anglii M-B mají tak rádi hlavně pro jeho tu... spolehlivost, třeba předešlé E-classe >😒]
Zas tak poruchové ty VW nejsou proti Renaultům, že by těch Transporterů bylo sedm na jeden Master >😒]
Ford se stavel k prodeji Volva Cínanum vzdy pozitivne, negativne se k tomu stavela jen cast sebestredneho vedeni Volva.
Podobných zpráv už se objevilo hodně. BMW se angažuje ve společném vývoji s PSA, Audi má samozřejmě VW a pro Mercedes by mohl být logickým partnerem Renault. Obě značky se docela dobře doplňují, neopomenutelným rodinným stříbrem Renaultu jsou i elektromobily... a naopak Mercedes disponuje celou řadou "vyšších" technologií zajímavých pro Renault.
Mimochodem, v AutoTipu se nedávno objevili informace o novém supermini od Renaultu a spekulovalo se o sdílení technologií se Smartem... tak možná na tom něco bude.
Mimochodem, v AutoTipu se nedávno objevili informace o novém supermini od Renaultu a spekulovalo se o sdílení technologií se Smartem... tak možná na tom něco bude.
to je pravda, MB je vzor kvality, za posledních 10 let je to snad jediná automobilka, která neměla žádné problémy s kvalitou 😉
zatím se mluví o cca 10% akcií, což je skutečně relativně málo. Viděl bych to spíš na nějakou vzájemnou výměnu technologií, aby si je prostě nemuseli natrvdo kupovat a tím katovali kosty. Podobný podíl měl Rencek kdysi i ve Volvu a kromě dodávek nafťáků třeba pro S40 první generaci si nevybavuji nějaké hlubší propojení.
zatím se mluví o cca 10% akcií, což je skutečně relativně málo. Viděl bych to spíš na nějakou vzájemnou výměnu technologií, aby si je prostě nemuseli natrvdo kupovat a tím katovali kosty. Podobný podíl měl Rencek kdysi i ve Volvu a kromě dodávek nafťáků třeba pro S40 první generaci si nevybavuji nějaké hlubší propojení.
Já mám spíše obavy, aby se opět Daimler nespálil. Ne třeba rovnou špatným odhadem partnera, jak to bylo v případě Chrysleru, ale třeba volbou "špatné" techniky od Renaultu.
jediný, kdo se tady naparuje jseš opět ty. Nebo tady snad vidíš nějaké oslavné ódy jak Rencek přebíra MB a pod.?
V článku se nemluví o žádném výprodeji akcií Rencka, ale o vzájemné výměně (podobně jak to mají s Nissanem). Asi je to nad tvé chápaní, ale věř mi, že je v tom rozdíl. Abych ti dal příklad, který snad pochopíš, asi jako mezi zvukem TDI-PD a dCI 😉
V článku se nemluví o žádném výprodeji akcií Rencka, ale o vzájemné výměně (podobně jak to mají s Nissanem). Asi je to nad tvé chápaní, ale věř mi, že je v tom rozdíl. Abych ti dal příklad, který snad pochopíš, asi jako mezi zvukem TDI-PD a dCI 😉
Je usmevne, jak se rendlikovci naparuji z nepotvrzene zpravy spoluprace s Mercedesem. Jaksi jim najednou nemecke penize a nemecka technika nesmrdi. >😒]
Holt je na case priznat, ze firma rendlik a syn jde pod vodu a jeji podily jsou na prodej. Nicmene si nemyslim, ze zrovna MB bude za rendlikovce nekdy tahat kastany z ohne >😁
Holt je na case priznat, ze firma rendlik a syn jde pod vodu a jeji podily jsou na prodej. Nicmene si nemyslim, ze zrovna MB bude za rendlikovce nekdy tahat kastany z ohne >😁
Obávám se, že to byla ještě verze s PD ne-li rotačním čerpadlem. Bohužel jsem nestačil vytasit foťák
Pak to byl určitě Transportér s common-railem a kelímky. Pédéčku s normální přístrojovkou by se to nestalo.
Ádo, mám pro tebe hrozně špatnou zprávu.
Včera jsem šel tak po ulici a co to nevidím. Renault Master táhl za sebou na laně VW Transporter. Chtěl jsem to vyfotit, ale jaksi jsem nestihl, ale pokud bys po tom chtěl pátrat, tak to byly oba vozy cestovní kanceláře Victoria 😉
Včera jsem šel tak po ulici a co to nevidím. Renault Master táhl za sebou na laně VW Transporter. Chtěl jsem to vyfotit, ale jaksi jsem nestihl, ale pokud bys po tom chtěl pátrat, tak to byly oba vozy cestovní kanceláře Victoria 😉
Je to jasna blbost a nic z toho nebude. :-!
Rendliku by ale nemecky management jen prospel.
Rendliku by ale nemecky management jen prospel.
chyba "komsomolec".. prepáčtě herr súdruh pan general som z toho volaký zmetěný..
(v hovorové mluvě rozuměj ten, který kdáká tu pravdu, která mu přihrává kešeni do šrajtofle.. například takový modrý komsomolec budiž mirek ševčík z liberálního institutu)
(v hovorové mluvě rozuměj ten, který kdáká tu pravdu, která mu přihrává kešeni do šrajtofle.. například takový modrý komsomolec budiž mirek ševčík z liberálního institutu)
Ako si prišiel na myšlienku nemeckého velenia vo francúzskej automobilke? To Ťa mohlo (na vyrovnanie šancí) hneď napadnúť aj opačne...ale to b bola istá Ádova smrť...
Mimochodom, poslednú vetu si si mohol odpustiť. Nie je pekná. 😉
Mimochodom, poslednú vetu si si mohol odpustiť. Nie je pekná. 😉
"Analytici se k možnosti vlastnického propojení Daimleru a Renaultu staví spíše skepticky. "Vzhledem k akciovému spoluvlastnění mezi Renaultem a Nissanem by bylo dost obtížné integrovat ještě třetího tak velkého výrobce," řekl listu Emmanuel Bulle z firemní divize ratingové agentury Fitch Ratings."
aneb přání je otcem myšlenky u nepřejícího konsomolce..
nicméně se stále nic neděje, takže bych tyhle kachny bral raději s rezervou..
až to příjde tak to příjde >😒]
aneb přání je otcem myšlenky u nepřejícího konsomolce..
nicméně se stále nic neděje, takže bych tyhle kachny bral raději s rezervou..
až to příjde tak to příjde >😒]
jak z pr někdo řekne,že se k tomu staví negativně,nebo že je to nepravděpodobné,tak už je to většinou upečené 😉
Až si to přečte, klepne ho z toho. Anebo že by chtěl Mercedes zlikvidovat pro změnu nějakou evropskou automobilku? S Chryslerem se mu to skoro povedlo. Nicméně představa Daimlera a Renaulta je docela úsměvná. Francouzský klenot pod německým velením. Skoro jako když Němci za druhé světové války pochodovli pod Vítězným obloukem.
Aby se nám příště nespojil BMW třeba s Fiatem... >😁 a nebo, nedejbože - s FauVé - to by zase vedlo k mrtvici u Wolffa. No, ale to by tady nikoho asi nemrzelo.
Aby se nám příště nespojil BMW třeba s Fiatem... >😁 a nebo, nedejbože - s FauVé - to by zase vedlo k mrtvici u Wolffa. No, ale to by tady nikoho asi nemrzelo.