Novinky
ericn
4
Souhlas, radarů je až moc, většinou dost na zbytečných místech = jen vybírání peněz :no:
Přejít do diskuze
Radary neřeší bezohlednost, ale plnění obecní pokladny. Rychlost je totiž jediná veličina, kterou lze takto snadno měřit a postihovat, často cíleně pomocí zbytečného omezení.
Ještě jsem neviděl radar v nějakém nebezpečném úseku. Obvykle jsou jen na přehledných rovinkách
Ja mam pocit že v ITA má na starosti vyberanie pokút súkromná firma (tak mi bolo povedané) a žiadne oficiality len ti pošlú obyč dopis a ciao.
Limity mi prídu nezmyselne nízke (70) aj po nádherných okreskách
Limity mi prídu nezmyselne nízke (70) aj po nádherných okreskách
misto toho, aby urednici sli do podnikatelsky sfery, kde je uplne vymeteno (nejsou lidi), tak sedej po uradech a rozdavaj odpustky za casto nicotny prekroceni rychlosti
na mnohych uradech dopravy skoro polovina lidi vybira odpustky
a firmy nemaj lidi na praci
na mnohych uradech dopravy skoro polovina lidi vybira odpustky
a firmy nemaj lidi na praci
Konkrétnejší asi nebudem pretože len min rok som bol s moto niekoľko krát v ITA a občas sme sa divili na speed limit ale samozrejme strážených radarom.
Z nejakej krásnej okresky smer Ancona (70km/h) som platil pokutu snáď po 5 rokoch.
Z nejakej krásnej okresky smer Ancona (70km/h) som platil pokutu snáď po 5 rokoch.
Souhlas, například úplně zbytečné radary na výjezdech z Prahy nebo na Pražském okruhu…. jako proč? :no:
Tvl to sou mamrdi.
A pak si řekni, k čemu dnes má člověk potřebovat nadupanou káru, když máš všude nervy, jestli jsi na úsekovým nejel o 3 km/h víc. I 150 koní je pak vlastně moc.
Před pár lety mi to napařili v Třebovicích 2x za sebou. Jel jsem vyzvednout lidi na nádraží a vzali mě cestou tam i zpět. Bylo to po půlnoci, nikde ani živáčka a já jel taky tak nějak podobně.
Jedna jízda 53 a druhá 56 a rovnou dva flastry během půlhodiny.
A pak si řekni, k čemu dnes má člověk potřebovat nadupanou káru, když máš všude nervy, jestli jsi na úsekovým nejel o 3 km/h víc. I 150 koní je pak vlastně moc.
Před pár lety mi to napařili v Třebovicích 2x za sebou. Jel jsem vyzvednout lidi na nádraží a vzali mě cestou tam i zpět. Bylo to po půlnoci, nikde ani živáčka a já jel taky tak nějak podobně.
Jedna jízda 53 a druhá 56 a rovnou dva flastry během půlhodiny.
Bezohladnost sa z velkej casti prejavuje prave rychlou jazdou, radar a pokuty odradzaju od toho, myslim ze to pekne funguje. Ze niekomu vadi plnenie statnej kasy je asi vedlajsie, nech jazdi podla predpisov... Tie musia byt zmysluplne nastavene, tak aby nebrzdili zbytocne, tu musi byt odvedena kvalitna praca.
Priklanal som sa k radarom tam kde maju ludia domovy a nadmerne rychla jazda ohrozuje ludi a klid. Netvrdim, ze na vsetkych okreskach treba mat max 70 kmh s radarmi.
Priklanal som sa k radarom tam kde maju ludia domovy a nadmerne rychla jazda ohrozuje ludi a klid. Netvrdim, ze na vsetkych okreskach treba mat max 70 kmh s radarmi.
Pri vjazde do obce ano, pretoze tam pride prva dodavka a pojde tam 80 po prvu krizovatku, alebo kym ho nezastavi daco ine... typicky vjazdy do Melníka na priklad.
Na druhej strane rezignacia pocetnej casti obyvatelov na bezpecnost a ohladuplnost voci ostatnim by demokraticky posvatila rezignaciu... musia byt iste mantinely, pravo na zdrave a bezpecne prostredie vyplyva zo zakladnych prav.
Niekedy si prajem aby radarov bolo viac, pretoze mnoho vodicov vystavuje riziku okolie a to nie len pripadnou koliziou, ale aj hlukom. Keby ludia brali viac ohlad na ostatnich, radary nie su potrebne, realita je taka, ze potrebne su hlavne v obci, v meste. Pre vacsinu debYlkov je turovanie a frajerenie jediny dovod, preco jazdia po meste a v obciach ako ***i, pripadne ine komplexy a poruchy... tych co sa realne ponahlaju je minumum (otazka planovania), v meste aj tak nic nedozenu. Tolerancia +5km by mala byt standard v obci, pokutovat 53kmh je nezmysel samozrejme.
Na okreskach byt stacionarne radary nemusia az na nejake vynimocne pripady... skor by si mohli posvietit na podplatene emisie a konecne to merat a zabavit.
Na okreskach byt stacionarne radary nemusia az na nejake vynimocne pripady... skor by si mohli posvietit na podplatene emisie a konecne to merat a zabavit.
Ted ještě vymyslet robota, co nacpe do Spisové služby za den 400 dokumentů včetně příloha a zařadí je do správných spisů a dalšího robota co sám zveřejněnuje smlouvy do registru smluv a milion dalších agend, co si stát vymyslel a co tam úředníci denně buší vid 😄 😄 😄 😄
V demokracii ti zbývá jen demokratická cesta. Pokud určitou věc občané masově nechtějí, pak by se toho logicky měla ujmout některá s politických stran a prosazovat tuto věc ve volební kampani. Je zde také možnost stát se aktivistou, shromáždit kolem sebe dostatečný počet lidí a organizovat akce na podporu svých požadavků.
Ale s radary je to mooooc složité, protože bezpečnost silničního provozu je už dlouhou dobu jakousi modlou, za kterou se dá "schovat" spousta opatření, které přivádí do státní nebo obecní kasy velké peníze a proti kterým se těžko argumentuje. 😒
Ale s radary je to mooooc složité, protože bezpečnost silničního provozu je už dlouhou dobu jakousi modlou, za kterou se dá "schovat" spousta opatření, které přivádí do státní nebo obecní kasy velké peníze a proti kterým se těžko argumentuje. 😒
Karabiniéři opravdu nejsou "elitní policie". Oni především nejsou policie. Oni jsou prostě Arma dei Carabinieri; nejbližší českej ekvivalent k nim by bylo četnictvo.
Ukazal si, na co su dobre tie radary, tam kde je, spomalis, vsade inde aj vdaka antiradaru porusujes.
To je blbe, na druhej strane 56 je tacho 60... takze ta namerali a hned o chvilu si isel zase 60 😁
Zalezi ako je to zakrutene, siroke, povrch, okolie (skaly) a kto vsetko tam jazdi spolu s autami. Na sirokej rovnej ceste to snad nemaju, to by asi ani goverment sam nechcel... Budes konkretnejsi ?
Aj tak furt zavodia, chceju jazdit rychlo a potrebuju zlikvidovat radary.. Ze by jazdili aspon niekedy podla predpisov je utópia, pretoze vzdy je este moznost ojebávať.
Přitom by to šlo krásně robotizovat, celý proces - od změření po exekuci - personální náklady 0 Kč 😁 :yes: