Novinky
Sleeper
0
Ta kulatá zadní část se k hranatému zbytku linie střechy moc nehodí.... A vzdáleně mi připomíná Mazdu 323 F poslední generace (9😲3).
0
Ano souhlasím....nejsem sice "Škodovkář" ale přesto této značce fandím... nicméně nová Fábia je fakt úlet ;-\
0
jj, mas pravdu..
Tak z těchto pohledů docela pěkný, spíš pěkný bez toho docela. Já vím, moderní je Fábie pomlouvat, ale já nemám nic zásadního ani proti "krátké" a combi styl se mi líbí obecně. Holt, co si budem namlouvat, chce to alespoň 15" a 195 kola. Jinak to vypadá opravdu vesele. O ceně se odmítám bavit, to je složitější problematika než si někdo myslí. Škoda ze zásady dolu jít nemůže, protože by i mírný nárůst poptávky už nepokryla (a další skokový nárůst produkce jsou obrovské náklady). To jsem se zase rozepsal. Resume. Ano, Fabia combi se mi z těchto pohledů libí!
Hmmmm.... KAzdemu se libi neco jineho, a me se nova fabia kombi libi, stejne jako Roomster. Co clovek, to nazor, a proto je tu tolik automobilek, aby si kazdy mohl vybrat....
Škodovka měla vždy pěkné kombíky. Už od Formana, o Octavii nemluvim, to je snad nejhezci kombik za poslednich X let. (O neco vic se me libi nova A6 kombi, ale to jsme pak jinde). I nová fabka je pekna, skoda jen te sirky.
sirka nevadi :yes: :yes: dobra sirka, staci :yes: :yes: 😄
Opět bez nápadu ztvárněná zadní partie, pouze vsazený jeden pár oken a je hotovo, stejně nudná světla atd. Foto pouze z profilu, aby nevynikla nesourodost výšky a šířky, celé toto mostrum působí jako pohřební auto. Snižující se linka oken v horní partii, myšlená jako optické snížení celého vozu tomu naopak ve skutečnosti velice ublížila.
ne, proste ne :no: :no: :no: :no:
ježišmarjá, co to sem zase leze za dementy bez vlastního názoru...
Nenadavaj ludom hned do dementov. Ak sa niekomu nieco nepaci, tak sa to da naozaj povedat jednym slovom. Proste je to o pocite, nemusi clovek hned vediet zadefinovat preco sa mu ta ci ona vec nepaci.
A mimochodom, mne sa nova Fabia vobec nepaci, a to ani v combi verzii. Moji dvaja znami pracuju u autorizovaneho Skoda predajcu no a stazuju sa na to, co musia predavat.
A mimochodom, mne sa nova Fabia vobec nepaci, a to ani v combi verzii. Moji dvaja znami pracuju u autorizovaneho Skoda predajcu no a stazuju sa na to, co musia predavat.
Hej Opopánku když tomu tak rozumiš tak proč nejdeš do škodovky dělat, moh bys to vymyslet líííp!!! Bych chtěl spatřit ten tvuj Patvar! To by dopadlo !!!
jinak Fabia II combi hezká, libi se mi!
jinak Fabia II combi hezká, libi se mi!
stará Fabia sa mi páči viac - ako kombi, tak aj krátka. Tvary novej generácie sú tak trochu "nesúrodé". Stará je takpovediac viac "kompaktná" v tvaroch.
Tak nevím, ale zdá se mi, že je teď předek nějak moc krátký. Opticky to působí nevyváženě. OcII kombi je designérská lahůdka, tohle na mě působí rozpačitým dojmem.
Fabia se mi docela líbí, jedinou výtku bych měl k šířce vozu (ale s tím se toho asi moc neudělá). Kdyby to auto bylo o 10 cm širší, změnil by se často kritizovaný poměr zadích partií, zlepšily by se jízdní vlastnosti a zmírnil by se důsledek vysoké stavby vozu.
No tak zpět do dob socialismu,nechápu,že nejziskovější automobilka WV musí už tak šetřit,že tam narve stejený světla jako u Fabie. Nečekal bych extravaganci,ale zase tolik šetřit na výrobních nákladech snad nebylo nutné.Ale jistě se bude prodávat jak housky na krámě stejně.
Pokud jsi akcionář,blahopřeji,budeš mít slušné dividendy.Já nejsem,teda ve Škodě,takže to neřeším.K prodejům,resp.prodejcům,seč je to asi malé OT,ale co...:zastavil jsem se u prodejce Fiatu,venku stálo jedno Bravo s 1,4 motorem,uvnitř žádné,při vstupu do prodejny jsem jako asi o 20 let starší pozdravil a mladík u počítače mlčel,asi 15 min jsem předstíral zájem o nějaká G.Punta,pak jsem to vzadal,neb stále seděl a evidentně jsem jej otravoval,zkušební jízdu nenabídl a nakonec mne odkázal na jiného prodejce.Dodací lhůta byla neodhadnutelná.Pak se nediv,že lidé jdou tam,kde je sortiment a ochota.V roce 97 se mi stalo v našem okr.městě,že jsme chtěli Mazdu 323, prodavač(byl to jen syn majitele!)mi řekl,že teď nemá čas,ať přijdu jindy,poděkoval jsem,zastavil se u Forda a ještě ten den se vzal Ford.Nicméně u Fiata mne docsela překvapil, rok 2007....Pak neprodají nic.Sorry za OT.
K tomu OT: tohle chování u Fiatů důvěrně znám, asi to bude součást podnikové kultury dealerů. Ono stačilo tuhle stavit se v průhonické Pyramidě, kde stojí seaty a fiaty na jednom šaurúmu - seatovci přišli a aspoň se snažili nějak nabídnout a zaujmout, u fiatovců pusto prázdno nezájem - v době, kdy GP bylo úplně žhavá novinka, kolem které měli tančit. Prodávat chleba, umřou lidi hlady.
Nastesti dnes nemusime nakupovat v CR. Doporucuji navstivit Dansko. Tam ziskate vozu levneji nez v CR a uroven sluzeb je jeste lepsi nez v Nemecku. Cesta do Danska dlouha neni a vylet je to krasny. Navic pro ty, kteri neumi nemecky, domluvite se tam vyborne anglicky.
Mám asi 2 km od domu prodejnu VW-Škoda,kde dostanu slevu 10% na VW v pohodě,o výbavě grátis pomlčím,nevykáme si,servis perfektní.Uznávám,že jsem líný jet pro auto moc daleko.Jinak tam jezdí nakupovat a servisovat lidé,kteří mají mateřštinu němčinu.Čím to asi tak bude?Zkusme hádat 😲
Zde jde ale o znamost. Kdyz ctes prispevky o tom jakych sluzeb se ti u ceskych prodejcu aut dostane, tak to takova slava opravdu neni. Sam mam sve zkusenosti. Napr. testovaci jizda v CR je opravdu na nic. V zahranici je to automaticke, bez prodejce a i na nekolik dnu. Zkratka uroven sluzeb je v zahranici mnohem lepsi a toho si ja cenim.
Pravda je, že v minulosti jsem taky zažil předváděčku, při které řídil jenom prodavač >😁 a trvala 5 minut. Ale ono se to postupně lepší a bude dál lepšit - kdo z dealerů nezvedne zadek, toho konkurence (včetně třeba té dánské) zadupe.
Klid, marianku. Vím, vy světoběžníci uznáváte pouze přístavy pro tankery a soukromá letiště, ale my co se pohybujeme v Česku, máme také své zkušenosti. Nikde jsem se nesetkal se špatným přístupem... ono... zpravidla akce vyvolává reakci (přečti můj blog - Jak (ne)kupovat bavoráka 😄 Já nemám problém s kvalitou služeb, s kvalitou předváděček, problém mám ovšem s prezentací jednotlivých automobilek. Například vlastně ani nevím, kde bych si měl například koupit fiata. Vedle toho snad každý už zná ty krásné prodejny VW, AUDI či Škody. Aniž by nějak výrazně reklamovali, vím přesně kde koupit bavoráka, kde Mercedes kde Porsche, kde Lexus, Volvo, Renault, Peugeot, atd, atd. Jednu z nejhorších prezentačních aktivit spatřuji v takřka nulové prezentaci Alfy Romeo, Fiat jakbysmet... z toyoty znám akorát tu opici na nájezdu u déjedna...
Hmm, to je zvlastni, ja kdyz nebudu pocitat autosalon skodovky, vedle ktereho ma muj zamestnavatel budovu, zase nevim kde bych koupil skodnou (mozna tak na vrakaci, to bych vedel) ale o Fiatech vim minimalne o dvou v okoli 10km, to je zvlastni. A neni to mily GTI treba tim, ze se kazdy koukame po tom co je nam blizsi? Vzdycky sem si myslel, ze nez neco napises, trochu zapremyslis nad tim co pises.
V tom je prave potiz, nemas s cim srovnavat. Jsi spokojeny s tim co mas, protoze nevis jake je to jinde (o kolik lepsi). Uroven sluzeb v CR je o hodne nizsi, nez uroven stejnych sluzeb jinde. Nabidka sluzeb pri nakupu noveho auta v CR je pouze jednim prikladem.
Ale to já přece vím, v čem žiji. Jenže narozdíl od tebe nepláču, že v americe ti prodejce půjčí auto na víkend... To přece neplatí jen o autech, mariánku. Jestli sis tu usmyslel, že objevíš slapskou přehradu tím, že mě tu začneš sdělovat další "novinu", že úroveň služeb je tu nižší než v Německu... asi jsi fakt přehřátej (píši to s "e").
Ja ale nepsal o pouze Nemecku. Ja psal vseobecne o sluzbach a o tom, ze ocicvidne nemas poneti o jejich rozdilech. Nemel bys poucuvat o vecech, ktere neznas. Kdybys byl starsi, asi by ti fronty pred Mototechnou taky nevadily. (Nevim jestli jsi to ted pochopil...) Mne tedy ano. Sluzby stoji penize a ja za sve penize pozaduji sluzbu na urovni. Pokud vstoupim do showroomu automobilky, chci aby se mi prodejce venoval, chci aby vedel odpovedi na me otazky, chci aby mi poskytl vuz na vyzkouseni, pokud mam zajem. Dale, pokud auto kupuji, chci aby mi vyplatil za muj ojety vuz prostrednictvim slevy nakupovaneho vozu (pokud prodavam). Samozrejmosti jsou 2 sady pneu s diskama (zimni i letni). Pokud prihlasuji vuz v zahranici, potom pozaduji, aby se prodavajici postaral o vse potrebne....Atd., atd.... O takovych vecech nemas poneti, protoze takovych sluzeb pod Ripem nedostanes. Nehraj si zde na vseznalka, protoze jim nejses, tvuj rozhled, GTI, je minimalni.
>😒] Mariánku, vem sprchu... pobavil jsi dokonale >😒] :yes:
Nehci se ne jak extra zastavat GTI ale nevim ja kdyz jsem kupoval soucasne auto tak jsem dostal v podstate vsechny sluzby co popisujes. Takze GTI je podle mne v obraze a ty by jsi mel v tom pripade zmenit prodejce- protoze v u tveho maji viditelne manyry jak za Mototechny
budes se divit, ale i u nas ti pujci auto na vikend,ale musis se kouknout jinam nez na GTI😊 vono kdyz mas zamluveny s80 a prijdes k BMW se okuknout na 750i, tak ti ji vnuti na vikend, co na tom, ze zustanes u volva... :-! takze si vybirej poradny auta a mozna ti je pujci..
Mají obrovské množství jak VW tak Škody za ceny,které nejsou ceníkové,např.Golf Plus s 1,9 TDI za 578 tis vč.digi.klimy,metalízy,litá 16" kola,kožený paket aj ptákoviny.Za tuhle cenu pro kohokoliv.Což mi nepřipadne jako přestřelené.
No jo ale co s ním, i za tuhle cenu je drahej - je to nafouknutej golf do výšky s malým kufrem - prý je podle VW pro rodinu. Haha, nedám na svou OII dopustit >😁 :yes: 😉
Rodinny vuz neznamena velky kufr. Naopak si myslim, ze Golf Plus je v Automobilce Volkswagen jednim z mala z tech povedenejsich. Naopak OII ma zbytecne velky kufr.
Je videt, že nemáš rodinu, s dvouma dětma jej v poho naplnim, stačí jet na chalupu nebo někam na týden na dovču. Rodiné auto je právě o prostoru a to nejen vevnitř, ale hlavně o kufru... až si to vyzkoušíš, tak napiš 😉
Rodinu mam a Combi nepotrebuju. Na chalupu taky jezdime (kdyz je cas). Na dovolenou vetsinou letame, autem je to jen ztrata casu. Kdyz nekame jedeme autem, tak si s sebou nebereme zbytecnosti. Myslim, ze je smesne porovnavat rodinna auta podle velikosti kufru. Mnohem dulezitejsi je velikost interieru. Neakceptuji stisneny prostor na zadnich sedackach jen proto, ze mam velky kufr. Rodinne auto je porad predevsim pro prevazeni rodiny.
nevštívil jsem několik prodejců různých značek vč. fiat a tam ta arogance a přístup lidí byl hroznej, nejlépe bych hodnotil přístup prodavače kia v brně bohunice, fakt skvělý 😉
No vidíš...pár let zpět...kdy ještě škoda měla na trhu nadpoloviční podíl jsem se zastavil ve své škodě 120 podívat na novou felicii s novou tváří...sotva jsem vešel, hned se mi prodejce věnoval...nabídl mi i zkušební jízdu, ikdyž jsem mu předem řek, že zájem mám jen platonický >😁
Byl jsem vážně překvapen, jezdili jsme asi tři čtvrtě hodiny, dostal jsem katalogy, pokecali jsme a doporučil mi bazar kamaráda, kde mi i zařídil slevu na o týden později koupeného favorita, byl jsem vážně překvapen ochotou udržet zákazníka, a to i potencionálního :-!
Od té doby co dělám ve firmě, kde pracuji jako ekonom a správce vozového parku od něho bereme všechny služební škodovky, vždy nám ochotně udělá dobré ceny.....Naopak manželce jsem kupoval minulý rok Toyotu Aygo, nelze říci, že by prodejce nebyl ochotný, ale věnoval mi asi tak dvě minuty, do ruky mi dal katalog a už se zase věnoval své práci na počítači :-!
po měsíci se aygo pokazilo, nešlo startovat...tři dny stálo v servisu jen kvůli přehrání softwaru 8-s
Až když jsem tam několikrát volal, tak to udělali...takhle si správný přístup k zákazníkovi nepředstavuji ;-\
Byl jsem vážně překvapen, jezdili jsme asi tři čtvrtě hodiny, dostal jsem katalogy, pokecali jsme a doporučil mi bazar kamaráda, kde mi i zařídil slevu na o týden později koupeného favorita, byl jsem vážně překvapen ochotou udržet zákazníka, a to i potencionálního :-!
Od té doby co dělám ve firmě, kde pracuji jako ekonom a správce vozového parku od něho bereme všechny služební škodovky, vždy nám ochotně udělá dobré ceny.....Naopak manželce jsem kupoval minulý rok Toyotu Aygo, nelze říci, že by prodejce nebyl ochotný, ale věnoval mi asi tak dvě minuty, do ruky mi dal katalog a už se zase věnoval své práci na počítači :-!
po měsíci se aygo pokazilo, nešlo startovat...tři dny stálo v servisu jen kvůli přehrání softwaru 8-s
Až když jsem tam několikrát volal, tak to udělali...takhle si správný přístup k zákazníkovi nepředstavuji ;-\
Prostě pro mne zůstává jedničkou toto:
[odkaz]
[odkaz]
FABIA II nastolila nový designový trend Škody. Že se škodovka strefila dokonale do budoucnosti, o tom snad již dnes nemá pochyby nikdo. FABIA II je jedním z nejvýraznějších, nejoosbitějších a nejstylovějších vozů v subkompaktní třídě. Punto je oproti Fabii o designovou generaci nazpět, a jedině snad Peugeot 207 dokázal z fantastického klenotu, totiž z 206ky vysochat veskrze aktuální karoserii, tedy s číslovkou 207. Takže dnešní tahouni třídy jsou P 207 a FABIA II.
Co se týká prodloužených verzí... to je vždy problém... malé auto v combi.. No, musíme Škodu pochválit za řešení zadního bočního okénka, neboť - avangardu hatchbacku odraženou zejména v zadním bočním oknu ponechává než krátké verzi a combi tak více přibližuje zájemcům o klasičtější tvary. Pokud tedy jisté negativní emoce vyvolává u krátké fabie spodní zakřivení předmětného okénka, u combi tohle (jistě správně) odpadá.
Nejsem sice příznivcem těchto minijezevčíků (viz totálně rozhozená krása v 206) ovšem FABIA II se jeví jako velmi harmonická, a s odkazem na praktičnost (velikost kufru) bude jistě i na trhu velmi úspěšná. BRAVO ŠKODA :yes:
Co se týká prodloužených verzí... to je vždy problém... malé auto v combi.. No, musíme Škodu pochválit za řešení zadního bočního okénka, neboť - avangardu hatchbacku odraženou zejména v zadním bočním oknu ponechává než krátké verzi a combi tak více přibližuje zájemcům o klasičtější tvary. Pokud tedy jisté negativní emoce vyvolává u krátké fabie spodní zakřivení předmětného okénka, u combi tohle (jistě správně) odpadá.
Nejsem sice příznivcem těchto minijezevčíků (viz totálně rozhozená krása v 206) ovšem FABIA II se jeví jako velmi harmonická, a s odkazem na praktičnost (velikost kufru) bude jistě i na trhu velmi úspěšná. BRAVO ŠKODA :yes:
Nový designový trend Škody? Doufám, že ne, protože by po velmi vydařené OII mohlo následovat stejně "krásné" monstrum jako je nová Fabia. Jistě je třeba ocenit její multikulturnost, neb vychází vstříc známé korejské designové škole stejně jako Korejci přijímají tu Evropskou. Je ovšem sporné, zda a pro koho je to přinosné... Co bylo markantní u krátké Fabie, to je ještě markantnější u Kombi. Tatam jsou vyvážené dynamické linie první generace, jsou nahrazeny odulými a nevyváženými proporcemi nového kombi, které bude možná praktičtější než svažující se zadní okno první generace, ale s ním je pryč i její kouzlo. Srovnávat s konkurencí nemá smysl, co Ty považuješ za designový skvost, považuji já za nejnepovedenější evropské vozy segmentu.
Nepřekrucuj mne - já Fabii II považuji spolu s P207 za nejpovedenější karoserie segmentu. A je jasné, že 207 plní jinou motorizační úlohu, než Fabia, proto stavím obě auta vedle sebe, každé přitom uspokoje trochu jinou klkientelu. Jinak... vyčkej rok... Fabia se vpálí do očí Evropy... o tom jsem přesvědčen. Přece bys nemohl vedle sebe dnes postavit například Fabii a GP... Fabia je udělaná s obrovským citem a obrovskou odvahou (na Škodu až šok)... ano, tam jsou ty tolik skloňované emoce.
Mas pravdu, fabii a GP bych vedle sebe postavit nemohl. Nevyvazene proporce u F2 jsou videt na prvni pohled uz jenom z pomeru sirka/vyska, naproti tomu GP ma neco do sebe, kazda linka je dotazena do konce, a stejnou merou jako se mi pri pohledu na fabii zveda zaludek me GP pokazde kdyz jej na ceste potkam nadchne. Pro mne ma GP jedinou vadu a to, ze je o metr kratsi a 20 cm uzsi nez je pro mne idealni vozik.
PS: neprekrucuje, ma jiny nazor, tak ho laskave nenapadavej.
PS: neprekrucuje, ma jiny nazor, tak ho laskave nenapadavej.
To jsem fakt nevěděl, že Fabia 2 evokuje nějaké emoce, u mě, když jí spatřím, navozuje spíše smíšené pocity. (nebo směšné?) GP je jiná třída, nebo použiji termín pana GTI "GP je jiná liga".
Nikde Tě nepřekrucuji, pouze jsi mě dezinterpretoval. Ty Fabii považuješ za nejpovedenější. Jak ukazují výsledky ankety uvedené v nedalekém příspěvku, nejsem se smíšenými pocity z FII ani zdaleka osamocen. Proto se obávám, že se mi Fabia vpálí do očí, pouze pokud mi její řidič nedá na přechodu přednost. Považuji ji za designově silně nevyvážené auto, na čemž nezmění nic fakt, že je plná solidní a relativně spolehlivé techniky z FI. Nerad bych tu zabředl do srovnání s dalšími vozy, ale chápu cos chtěl říci, Fabia se mi líbí, GP ne. Ovšem nelze to vydávat za objektivní pohled, je to jen názor.
"...o tom snad již dnes nemá pochyby nikdo. FABIA II je jedním z nejvýraznějších, nejoosbitějších a nejstylovějších vozů v subkompaktní třídě" - nehul tolko tej travy. Taketo socialisticko-marketingove kecy neznasam. Realita je vsak ina😒br />
Líbí se vám Škoda Fabia II?
Ano, další hezká škodovka - 20%
Ne, je to rána vedle - 63%
Nevím, osobní kontakt ukáže - 18%
Hlasovalo 3344 lidí
Líbí se vám Škoda Fabia II?
Ano, další hezká škodovka - 20%
Ne, je to rána vedle - 63%
Nevím, osobní kontakt ukáže - 18%
Hlasovalo 3344 lidí
GTI taktne mlci, totiz prianie a realita je rozdiel. (minimalne sa nepaci citatelom autorevue.cz odkial si vzal tu anketu >😒])
vsak to je pravda. ta nova fabka teda krasny opravdu moc nepobrala. kombik vypada teda lip ale stale to neni zadny zazrak. ta anketa hovori za vse...
To vypovídá také hodně o těch, kteří volili: 20% nekonvenčích, kteří dovedou vidět i dopředu. 63% konvenčních, nebo zatrpklých, že nemají ani na novou Škodovku. 18% nemastných neslaných. Z psychologického hlediska je již dávno známo, že výpověď o něčem se týká mnohem více té osoby, která hodnotí, než věci samé. Proto se při čtení některých příspěvků docela pobavím.
nová fabie je jeden z nejhorších paskvilů co jsem viděl , ahoj
Myslím, že tvou úroveň tu každý odečte již z tvého nicku... ani nemusíš více psát.
Takze kdyz je nekdo antiskoda, ma podle tebe jakou uroven? GTI, kurna vzpamatuj se chlape, psaval jsi lepsi namitky, nez takoveto bezduche osocovani. ;-\
No, musím trvat na svém horním názoru... Nebo ty snad chápeš člověka s nickem "antifiat"? Já ne. Jsou auta... a my.
Chapu, proc bych nechapal, myslim, ze podpis vyjadruje postoj uplne stejne jako nazor pod nim, pokud mu na to staci jedno slovo, tak je snad jedno do ktere kolonky to napise, ne? A jinak vlastne mas uplnou pravdu, jeho postoj jsme poznali uz z nicku, jenze malokdo je tak dusevne obdaren, ze svuj postoj doplni komentarem. Nekdo je zase tak moc dusevne ochuzenen, ze pise komentar i tam, kde nema paru o cem mluvi. 😉
(PS soukrome: proc mam pocit, ze ve vsech diskuzich na me prispevky neodpovidas? Jsou pro tebe prilis vecne nebo prilis pravdive?)
(PS soukrome: proc mam pocit, ze ve vsech diskuzich na me prispevky neodpovidas? Jsou pro tebe prilis vecne nebo prilis pravdive?)
Ahoj GTI, hele 207 se mi moc nelíbí, ikdyž uznávám, že se prodává a prodávat bude, vůbec nový styl francouzkého lva mi nesedí. No nicméně s tebou souhlasím s designem nové Fábky, vůbec s ním nemám problém, naopak se mi velmi líbí. Jsem příznivce Škodovek, mám hned 2 doma, Fabii Combi I v Eleganci s motorem 1,9TDi a Octavii II v tom samým a musím říct, že s obouma absolutní spokojenost. Zatím tu vidíme jen pohled z boku, ale po zkušenostech s I, bych se rozhodně II nebál, vždyť bude zas o kousek větší (ikdyž jen podélně). Přibudou litříky v kufru a ty 4mm méně šířky, na který všichni žehrají, stejně nikdo nepozná 😄Takže jak to píšeš? BRAVO ŠKODA - jen tak dál, ještě aby někoho napadlo udělat MPV, třeba na základě OII a nemusím hledat jinde 😄 😉
Fakt že mohla být širší o pár čísel...když vidím stále dokola omývanou reklamu na fabii, vypadá v televizi mnohem lépe, nezdá se býti tak vysoká.....známí si koupil novou fabku, má ji v nejlepší výbavě na litých 16" a vypadá fajn...pak jsem taky viděl modrou dynamic v základní výbavě na 14" plecháčích ,pocity jsou rozporuplné ;-\
Rozhodně novou fabku neodsuzuji, měl jsem už několik škodovek a doma mám dvě spolu s toyotou...ale zkrátka si na ni budeme muset zvykat :-!
Rozhodně novou fabku neodsuzuji, měl jsem už několik škodovek a doma mám dvě spolu s toyotou...ale zkrátka si na ni budeme muset zvykat :-!
No o té šířce si to myslím taky, ale i tak vypadá dobře. FI mám na Alu 15" a je to fajn, je pravda že FII by na menších kolech ne 15" být neměla... 16" je OK, v černý metalíze vy padá dost dobře, škoda ještě, že nejsou k dispozici Xenony, na FI je mám a svítí super... 😉
Podle jednoho pohledu nelze dělat předčasný závěry,podle mě to nebude dizajnově špatný auto,už sem si na HB zvyknul,sice pořád mi to nějak rozměrově nesedí,mám pocit,že to je stejná koza jako fáčko,jenže náklady,úspory,trvalý zlepšování,six sigma atd rozhodujou,chápu,musej si schovat něco do rukávu na další roky,takže výsledek,jo,proč ne,fandím škodovce a všem dodavatelům už jenom proto,kolika lidem dává práci,tak přeju dobrou prodejnost a rozumnou cenovou úroveň :yes:
Hoši tak to je bomba. Dovoluju si říct, že toto je nejlepší motor v nabídce škody octavie, co se týče cena - výkon - spotřeba. Je tomu prostě tak. Ať chcete nebo ne, všimněte si, kolik octávek tour má 1.8, a teď nemyslím octávie jen s označením tour, ale i ty, když ještě nebyla nová nádherná octávka. Pokud je tomu skutečně tak, jak se píše v testu, tak je ten motor co se týče ve srovnání s konkurencí jednoznačně nejlepší. Váha vozu mu očividně sedí, hraje si s ním. A tak to má být. Ktomu je šetrný k peněžence. Je to úžasné :yes: . Co se týče spotřeby, mám i octávku 1.8T 20V, a ve městě dokážu jezdit i za 7,6 litru, když se chovám dobře k plynu, takto se mi na palubním počítači odvděčí čísilka spotřeby. A to mám na mysli jen městský provoz. A jelikož nový 1.8 TSI je určitě úspornější motor, bude ta spotřeba u nové octávie stejná, neli menší. Takže se těším na reakce řidičů, kteří si tento motor koupí. V neposlední řadě to bude taky dobrá varianta pro ty, kteří chtějí mít scouta v benzinu, protože jak již bylo řečeno, ten dvoulitr je opravdu šmejdský motor, který mi spíše připomíná 1.8 20V bez turba, který skoro nejel, ale žral průměrně 11 litrů. No tak to je asi tak vše, co jsem chtěl říci, a jen vám s klidem mohu doporučit tuto variaci octávie, protože dle mě se jedná o nejlepší možnou nabídku. To, co ušetříte u tohoto benzinu, si vklidu můžete projet s pocitem, že nafta - ano, je sice extra úsporná, i když se dusí, ale rozhodně vám nedá takovou radost ze řízení, jako tento švihák, a ušetřené peníze vklidu investujte do benzinu. Věřte, že toho nikdy nebudete litovat, protože octávie s benziny mizí nebývalou rychlostí, a taky pro to, že když někde pojedete, bude vás hřát klid toho, že máte jeden z nejmodernějších, skoro nehučných, spotřebově příznivých a výkonově perfektních motorů na světě. V záplavě těch dieselů všude kolem vás...je to jasná volba. :yes: :yes: Škoda -Auto , udělali jste správnou věc. Děkuji. :yes:
Motor vypadá správně takhle >😁
[odkaz]
[odkaz]
ja som pocul, ze ten motor priamo benzin este do nadrze vyraba a na pumpu sa chodi potom len vypustat nadrz ked je plna. Toz je to pecka, tato skodofka...
Hoši tak to je bomba. Dovoluju si říct, že toto je nejlepší motor v nabídce škody octavie, co se týče cena - výkon - spotřeba. Je tomu prostě tak. Ať chcete nebo ne, všimněte si, kolik octávek tour má 1.8, a teď nemyslím octávie jen s označením tour, ale i ty, když ještě nebyla nová nádherná octávka. Pokud je tomu skutečně tak, jak se píše v testu, tak je ten motor co se týče ve srovnání s konkurencí jednoznačně nejlepší. Váha vozu mu očividně sedí, hraje si s ním. A tak to má být. Ktomu je šetrný k peněžence. Je to úžasné . Co se týče spotřeby, mám i octávku 1.8T 20V, a ve městě dokážu jezdit i za 7,6 litru, když se chovám dobře k plynu, takto se mi na palubním počítači odvděčí čísilka spotřeby. A to mám na mysli jen městský provoz. A jelikož nový 1.8 TSI je určitě úspornější motor, bude ta spotřeba u nové octávie stejná, neli menší. Takže se těším na reakce řidičů, kteří si tento motor koupí. V neposlední řadě to bude taky dobrá varianta pro ty, kteří chtějí mít scouta v benzinu, protože jak již bylo řečeno, ten dvoulitr je opravdu šmejdský motor, který mi spíše připomíná 1.8 20V bez turba, který skoro nejel, ale žral průměrně 11 litrů. No tak to je asi tak vše, co jsem chtěl říci, a jen vám s klidem mohu doporučit tuto variaci octávie, protože dle mě se jedná o nejlepší možnou nabídku. To, co ušetříte u tohoto benzinu, si vklidu můžete projet s pocitem, že nafta - ano, je sice extra úsporná, i když se dusí, ale rozhodně vám nedá takovou radost ze řízení, jako tento švihák, a ušetřené peníze vklidu investujte do benzinu. Věřte, že toho nikdy nebudete litovat, protože octávie s benziny mizí nebývalou rychlostí, a taky pro to, že když někde pojedete, bude vás hřát klid toho, že máte jeden z nejmodernějších, skoro nehučných, spotřebově příznivých a výkonově perfektních motorů na světě. V záplavě těch dieselů všude kolem vás...je to jasná volba. Škoda -Auto , udělali jste správnou věc. Děkuji.
Nedávno jsem se díval na článek o vývoji Fabie I a velice mně zaujal, zejména pak fotogalerie. Myslím si, že designový potenciál první generace byl dostatečně silný a druhá generace mohla být o poznání pohlednější a dynamičtější.
Tím se dostávám k nadpisu - VW to má totiž promyšlené do posledního detailu ( 8-s ). Kdyby Škodovka mohla jít podobnou cestou jako Fiat (Grande Punto) a s příchodem nových generací zvětšovat ve všech směrech, tedy v tomto případě postavit novou Fabii na podvozek golfu (tím ji samozřejmě dotlačit do nižší střední třídy), Octavii postavit na podvozek Passatu (střední třída) a zbavit se Superbu, pak by jsme se možná divili, jak krásné auto by Fabia mohla být.
To by také umožnilo příchod naprosto nového modelu v kategorii malých aut, a všichni víme, že Škodovka by takové vozítko měla, myslím, že se jmenuje Joy. To se ovšem pohybujeme v kategorii snů. Koncern VW má už tak dost problémů s konkurencí (nepočítám Seat) a přihodit "apoštolovi TVÝCH snů" do arény dalšího konkurenta, navíc z vlastní stáje - "apoštola NAŠICH snů" na to prostě nemá VW nervy.
Takže Fabia bude pořád nestylové prdítko se zastaralými motory a Oktávka bude pořád jenom Golf
Závěrem můj vzkaz koncernu VW: "Děte se vycpat!!!"
Tím se dostávám k nadpisu - VW to má totiž promyšlené do posledního detailu ( 8-s ). Kdyby Škodovka mohla jít podobnou cestou jako Fiat (Grande Punto) a s příchodem nových generací zvětšovat ve všech směrech, tedy v tomto případě postavit novou Fabii na podvozek golfu (tím ji samozřejmě dotlačit do nižší střední třídy), Octavii postavit na podvozek Passatu (střední třída) a zbavit se Superbu, pak by jsme se možná divili, jak krásné auto by Fabia mohla být.
To by také umožnilo příchod naprosto nového modelu v kategorii malých aut, a všichni víme, že Škodovka by takové vozítko měla, myslím, že se jmenuje Joy. To se ovšem pohybujeme v kategorii snů. Koncern VW má už tak dost problémů s konkurencí (nepočítám Seat) a přihodit "apoštolovi TVÝCH snů" do arény dalšího konkurenta, navíc z vlastní stáje - "apoštola NAŠICH snů" na to prostě nemá VW nervy.
Takže Fabia bude pořád nestylové prdítko se zastaralými motory a Oktávka bude pořád jenom Golf
Závěrem můj vzkaz koncernu VW: "Děte se vycpat!!!"
Tak já nikdy nebyl zastáncem škody, ale ohledně líbivosti se mi líbí Superb a Octávka vše v sedanu. Styl Fábie mě nikdy nenadchl, ale to co vytvořili ted je pro mne doslova hrůza . Na tak malé auto moc hrubé a hranaté prostě, nehezké . Je pravda,že kombík je pěknější ,ale i tak hrůza.Možná,že tento styl opravdu zaujme do budoucna primát, ale osobně doufám ,že se tvary budou ubírat jiným směrem.Fábie II jedno z nejškaredších aut na trhu :no: :no: :no: :no: :no: :no:
plně s tebou souhlasím, hlavně mě rozčilují známé srovnávací testy kdy je oktávie porovnávána s mondeem mazdou 6 atd. a vychází jim jak je strašně levná - pěkná hovadina
Takze GP by stalo na podvozku Stila, Bravo na podvozku Cromy a Croma by vypadla. Pandu by sme dali na podvozok Punta. Fakt super. Lupo na Polo, Polo na Golf, Passat na Phaeton a Phaeton prec. Fajn, uz sme posunuli vsetko, zburali sme identitu modelov...atd. Daj si to patentovat. Toto nerobil vo svete aut este nikto. Mozno by to slo. Podstatne je, ze by to pomohlo predaju a ja by som mal doma uz 5 aut. >😁
Myslím si, že právě Fabia by si posun, nebo alespoň přiblížení k nižší střední třídě zasloužila. Zejména mi šlo o to, že by to umožnilo nástup nového modelu a podle ohlasů by Joy neměla mít problém s odbytem.
Tím by se Golfu, Astře a Focusu konečně mohla postavit plnohodnotná konkurence z českých luhů a hájů - klasický hatchback nižší střední třídy - nová Fabia. Takový model Škodovka v portfoliu nemá a je to škoda.
Tím by se Golfu, Astře a Focusu konečně mohla postavit plnohodnotná konkurence z českých luhů a hájů - klasický hatchback nižší střední třídy - nová Fabia. Takový model Škodovka v portfoliu nemá a je to škoda.
pokud by se přiblížila k nižší střední třídě, tak by taky mohla stát 300000, nezlob se na mě, ale sám si snad domyslíš jaké by byly prodeje :-!
Fabia je tradiční malý hatchback, od dob favoritu se zvětšila dostatečně....takže můj názor zní...veliká je dost(až na šířku) ;-\
Fabia je tradiční malý hatchback, od dob favoritu se zvětšila dostatečně....takže můj názor zní...veliká je dost(až na šířku) ;-\
Souhlasím, prodeje Fabie by zřejmě klesly, ale pokud by přišel nový model nahrazující současnou Fabii v segmentu, tak se prodeje rozloží mezi dva modely a troufám si tvrdit, že ve výsledku se prodeje markantně zvýší. Prostě čím větší nabídka, tím vyšší poptávka. A navíc nový model vždy zčeří vody více, než nová generace současného modelu.
Časem bychom se třeba mohli projet v novém kupéčku nebo SUV od Škody auto. Proč ne? 😉
Časem bychom se třeba mohli projet v novém kupéčku nebo SUV od Škody auto. Proč ne? 😉
Proč ne??Protože VW nikdy nedovolí, aby mu škoda přerostla přes hlavu ;-\
A co by se tím vyřešilo??Škoda by měla malé auto a pak větší..a co segment B??Zkrátka tady musí mít škoda zástupce...kdybys zvětšil fabii, k čemu by byla oktávka??A na čem by fabia stála??Na podvozku golfu??Vždyť je to úpný nesmysl...
A co by se tím vyřešilo??Škoda by měla malé auto a pak větší..a co segment B??Zkrátka tady musí mít škoda zástupce...kdybys zvětšil fabii, k čemu by byla oktávka??A na čem by fabia stála??Na podvozku golfu??Vždyť je to úpný nesmysl...
Zkus otočit tím kolečkem, co máš mezi těma tlačítkama na myši směrem od sebe a přečti si, na co to vlastně původně reaguješ. Mluvím tam o kategorii snů a naprosto souhlasím, že VW by tohle nikdy nedovolil. Píšu o tom, jak bych si já představoval budoucí modelovou politiku Škodovky a ano, skutečně by se mi líbilo, kdyby Joy mohla konkurovat Polu, Fabia Golfu a Octávka Passatu. Nebo si myslíš, že by na to škodovka neměla, kdyby mohla? A co by se tím vyřešilo?? Zkus zase použít to kolečko. Čím větší modelová nabídka, tím větší poptávka. Na čem by Fabia stála?? Proč ne na podvozku Golfu?? Proč ne na vlastním podvozku?? Opravdu ti to připadá jako totální nesmysl?
Doby kdy si škoda sama vyvíjela podvozky jsou dávno pryč..pokud by na to bez koncernu měla peníze,lidi a potřebnou technologii proč ne...sen je to krásný...nic neřešíš, jen posouváš o jednu kategorii výše, fabia by byla joy, z oktávky fabia hatchback, ze superbu oktávka...čím větší modelová nabídka, tím větší poptávka, to ano...ale také tím vyšší náklady spojené s výrobou a vývojem...I Klement předstihl svou dobu, když pochopil že je potřeba nabídnout několik typů vozů masové produkce a ne několika kusové série jednotlivých modelů ;-\
Pokud automobilka prezentuje na mezinárodním autosalonu nějaký koncept (funkční), říká tím, ano, toto jsme schopni vyrábět, nebo tohle jsme vymysleli a co vy na to. Alespoň tak to chápu já. Jak u Tudoru, tak u Joy byla škoda, že se nedostali do sériové výroby, měli by jistě úspěch. To by ovšem znamenalo udělat z Fabie trochu jiný typ auta. To co z ní je teď mně vůbec neoslovuje. Radši měli respektovat celosvětový trend zvětšování a rozvést designovou linii předchozího modelu, která měla podle mě budoucnost. Tohle to do půl roku vyšumí.
Myslíš že bude joyster stejný jako studie?Pokud se dostane do výroby, tak se z něj stane obyčejné malé třídveřové auto :-!
Studie jsou potřeba, automobilka se tím neustále připomíná, cvičí se a zkouší design a řešení které může později převést do výroby, neznamená to, že když automobilka představí studii, že půjde do výroby ;-\
A Tudor nešel do výroby z prostých důvodů, zkrátka by se to nevyplatilo. Při tehdější základní ceně superbu 689900, by mohla cena kupé být okolo 800000 a sám uznáš kolik lidí by si takové auto koupilo... 8-s
Studie jsou potřeba, automobilka se tím neustále připomíná, cvičí se a zkouší design a řešení které může později převést do výroby, neznamená to, že když automobilka představí studii, že půjde do výroby ;-\
A Tudor nešel do výroby z prostých důvodů, zkrátka by se to nevyplatilo. Při tehdější základní ceně superbu 689900, by mohla cena kupé být okolo 800000 a sám uznáš kolik lidí by si takové auto koupilo... 8-s
s tim se nekam dostanem !!! .... jinak to neni mozny
:-!
:-!
Fabia II. hatch je podle me takova nepodarena slatanina, narychlo udelana, ktera by se dala nazvat spis nepovedenym faceliftem, nez novou generaci uspesneho auta. Verze Combi je vsak z tohoto jedineho uhlu prekvapive vkusna. Designe vsak stale pokulhava za uzasnymi vytvory italu (Grande Punto, Linea) a mozna srovnava krok s francouzi (207). Roomster nastavil novou latku designu ve Skode a myslim, ze spravnou cestou.
Z bocneho profilu to vyzera naozaj vkusne, nenasilne predlzeny zadok vyzera elegantne. Na mna trochu negativne posobi stale sa zmensujuce tretie bocne okno, dalsia generacia uz asi ani nebude vyzerat ako kombik ale len trosku dlhsi hatchback. Ale to na veci nemeni nic, zboku to vyzera velmi dobre. Este uvidime ako pojdu dokopy vsetky proporcie, narazam najma na nedobre zvoleny pomer sirky a vysky. Na kratkej to vyzera hrozne, snad na kombiku to bude o kvapku lepsie.
Jedine, co je zboku zvlastni je nevyvazenost proporci. Kapota je na delku tohoto auta az moc kratka. Jeste trochu kratsi kapota a muzeme mluvit o nizke dodavce. Jinak je to O.K.
Tak jako pěkná je, hodně věcí se do ní vleze, ale pokud už krátká Fabia II je kritizována za výšku a malou šířku, jak asi bude ohodnoceno něco co je stejně úzké a vysoké ale ještě o kus delší? myslím že to bude krok zpět k Felicii, ale přál bych si aby to tak nebylo
No ten zadek mi příde jak Kia Rio.
Zapomněl jsi napsat: Kia Rio do roku 2005. I když srovnávat sice takhle povrchově můžeme, ale o samotném autě to neříká vůbec nic. Tyhle asymetrické zadní lampy s cípem zaříznutým do boku nejsou vynález ani Kie ani Škody, je to zas jen další designový prvek, co se potlouká sem tam světem. Podstatný bude pohled na FII kombi v dalších pohledech, alespoň odzadu ze 3/4 a z mírného nadhledu "stojícího člověka". Pak se uvidí, jak vlastně Škoda zvládla dlouhou úzkou truhlu a její olepení okrasami tohoto druhu. Zatím vidíme jen počítačově opracovaný profil téměř z žabí perspektivy, kdoví zda s poněkud neupraveným poměrem stran - takhle v životě to auto nikdo pozorovat nebude. 😄
Ja si myslím že design Fabie II. combi se jim povedl !! Souhlasím ale o většinou že fabia ma malý rozvor a ze zadu bude vypadat jako dvoupatrový autobus !! S tou výškou ašířkou naprav by měla Boleslav něco udělat ale bojím se že to pro ně bude tak zásadní změna že se toho nedočkáme !! Měl sem možnost na jiných stránkách nahlédnout do interieru. Interier byl super jako u všech škodovek se mi moc líbí ale newim jak to bude s prostředním panelem !! U fabie II. combi snad nebude ten problem že dřete nohou po středním panelu.. Ale stejně musím jí pochválit jsme celkem malý stát a na to že jsme tak malý z našimy modely slavíme v zahraničí velké uspěchy takže mužeme byt na naši automobilku pyšní a být rádi že máme naplnění automobilový trch a přestanou se k nám vozit vozy ze zapadních zemí ..!!!
Stara dobra fabia I combi prosim vrat sa. Toto je ulet :no:
Nejhezčí kombík je Bmw e30 Touring
Kde jste nahrabali ty fotky nového kombíka fabie, škodovka nic nezvěřejnila takže by mě to moc zajímalo...díky
Lukáši, fotografie je zveřejněna na media.skoda-auto.com.
Tak tohle se mladoboleslavským povedlo. U hatchbacku mi stále něco neštimuje a těch "novátorských" vlastností má jaksi příliš. U Fabie I to bylo fifty:fifty, hatch i kombi bylo pěkné. Ale tady je kombi jasná volba. Je to zejména dynamicky tvarovaný zadní sloupek a plynule ukončené okno, co řadí kombi daleko před hatch s jeho "pravoúhlým" horním rohem okna a poněkud rozporuplným dojmem z celé této části. Nerad bych se mýlil, ale i optika zadních světel působí příjemněji, lehčeji. Kdo počkal s koupí hatchbacku, myslím, že má o čem přemýšlet.
Chybka se vloudí a anketa v polštině zmizí. 😉 BTW. nezdá se mi, že by mělo kombi výše položenou hranu oken. Přední dveře zůstanou určitě shodné, takže změna bude jen u zadních. Bylo by tedy lépe napsat že má jiný "průběh" hrany oken. Nebo tak nějak.
Skodovka je neuveritelna! cpat nam HTTP HTP 1,2 1,0, turbodiesly 1.4 (upozornuji 3vlacové) výkony prumerne kolem 45kw!!! proboha to uz Korea nas predhani Kia Ceed je jako mercedes mezi skodovkama Fabiema. Motor 1.6 TDI (88kw! 240Nm ! to ma vic jak nase sluzební octavie 1.9 TDI 81kw ! Me dalsi auto se bude odvijet od vybavy a ceny a zde vede jednoznacne KONKURENCE!
Výkon průměrně 45 kW asi ne, viď, když nejslabší motor má 44kW... KIA Ceed je jako Mercedes mezi Škodovkami??? >😁 >😁 >😁 . Tobě se toho plete víc než jen ta matematika, co???
Jsem alergický na motor HTP - je to problém koncernu VW... Odchází, je nespolehlivý, při jeho max. výkonu neskutečně žere a zvuk má jak sousedova sekačka na trávu. Jinak pěkné auto, strohé po tendu VW, ale určitě kvalitní (vyjma "sekačky" HTP). HTP je *... To si raději koupím i toho "korejce", protože cenová politika VW (Škody) u pro mě případných motorů je hrozivá... Nejsme blázni, raději šáhneme po větších a levnějších autech, to pochopili nejen v Korei, ale i státní automobilka ve Francii a pod...
Možná HTP zbytečně odsuzuješ...moje služební je z roku 2002, najeto má 155000km bez jediný poruchy...jezdil jsem s ní v Česku, Slovensku, Německu, Polsku.....ve firmě je takových "Haťapek" asi dalších 20 a nejsou s nima nejmenší problémy :-!
Dobrá, připouštím, ale opravdu do dnešního provozu vnášet motory o špičkovém výkonu pod 55kW je hazard, byť někdo namítne, jak jsou v rozjezdu hbitá, ta HTPčka... Ale jak hbitě končí, to je další a dost důležitá otázka, někde kolem 100- 110 km/h. se z nich stává slimák a tak na dálnici jsou fakt v rukou nerozumných šílenců zbraní č.1... Stačí předjížděcí manévr v kopci, kde TIRák s přibývajícími metry má výkonově a rychlostně jaksi na víc, než to HTPčko co ho předjíždí... Pak taková zhrzený HTPéčkář si stěžuje, jaký jsou ti TIRáci za hovada - bacha z jakých zbraní pálí... Nejsem TIRák a nemám HTPčko - zaplať Pán Bůh....
To hodnocení designu pod článkem, pokud je, alespoň jak polská otázka napovídá, univerzální pro všechny tři jazykové mutace webu, asi nebude fungovat, když v Polsku je nejlepší známkou jednička...
Prijde mi ze Fabie vzdy vyvola rozporuplne emoce a designem rozdeli pozorovatele na dva silne vyhranene tabory: absolutni odpurci a absolutni priznivci. Urcite je to zamer.
Co se tyce kombi - bocni pohled je pekny, urcite lepsi nez kratka varianta. Uvidime dal.
Fandim skode. Nicmene problem vidim v motorech - tam je slabina, na kterou by se mela automobilka zamerit.
Co se tyce kombi - bocni pohled je pekny, urcite lepsi nez kratka varianta. Uvidime dal.
Fandim skode. Nicmene problem vidim v motorech - tam je slabina, na kterou by se mela automobilka zamerit.
Jak se mi nová krátká moc nelíbila, tak tohle aspoň z profilu nevypadá marně. Mám ale obavy, jak to bude vypadat zepředu a zezadu. Nic proti double-decker designu... Ale já preferuji pětimístné vozy, takže s touhle šířkou u mě bohužel neuspěje.
A hlavně ještě uvidíme, jak se bude jevit naživo.
A hlavně ještě uvidíme, jak se bude jevit naživo.
PORAT JE TO JEN EMBECKO 😉
Tak nevím, co tím myslíš? Někdy kolem roku 1965 byl v tehdejším západoněmeckém časopisu Hobby, test embéčko versus renda 8. Jasně, MB bylo druhé, ale asi jen o 8 bodů z nějakých cca 100. Což v kontextu tehdejší třídy motorů vzadu (Hillman Imp, Simca 1000, Fiat 850, R 8, VW 1200, NSU Prinz, BMW 700...), nebylo vůbec špatné.
Tenkrat pred lety byli jen dve moznosti,bud se spojit s Renaultem a ten by ze Skodovky udelal pouze montaz na svuj model Twingo nebo se spojit s VW.
..., ktory nie ze len znacku zachoval, ale vratil ju medzi uznavanych svetovych hracov. :yes:
Nebyt toho, ze som musel ist k zubarke, pisal by som sem tiez. Ale cestou som videl novu Fabiu v oranzovej metalize a vyzerala fakt velmi, velmi dobre. Bola v pohybe, ale asi mala tie 16-palcove pekne disky. Oranzovu by som sice nebral (odtiene tejto farby velmi podliehaju mode), ale Skoda to novou Fabiou naozaj trafila. Skoda nastolila design originalny, no nadcasovy zaroven a to je uz samo o sebe umenim.
A nove combi? Nehodnotim. Tak nejak sa to ocakavalo, podstatnejsie budu ine pohlady. To je ako obrazok z rozmeroveho nacrtku. Pozrite si prospekty, ktore auto na rozmerovom nacrte vyzera fakt dobre? Tolko teda. Som zvedavy na stvarnenie zadku a za "zado-bocny" pohlad. A teda najma na objem batozinoveho priestoru. Co myslite, bude nad 500 (l)? Dufajme, ze hej, to by bolo super!
A nove combi? Nehodnotim. Tak nejak sa to ocakavalo, podstatnejsie budu ine pohlady. To je ako obrazok z rozmeroveho nacrtku. Pozrite si prospekty, ktore auto na rozmerovom nacrte vyzera fakt dobre? Tolko teda. Som zvedavy na stvarnenie zadku a za "zado-bocny" pohlad. A teda najma na objem batozinoveho priestoru. Co myslite, bude nad 500 (l)? Dufajme, ze hej, to by bolo super!
to sa mi paci. Ked sa na nieco neda pozerat, tak sa to nazve "nadcasovym designom". Podla mna je to mackopes, spojenie perzskeho kocura a jazvecika by vyzeralo nejako podobne...
Nadcasovy? mozna, kdyz to tak nekdo citi, je problem, originalni? Pokud vezmeme ze je to Design VW, tak z pohledu na cely koncern se da v jistem slova smyslu mluvit o originalite, ikdyz mi to moc pres hubu nejde. Ale pekny ten design neni ani omylem.
Nova Fabka moze byt cimkolvek, len nie dizajnovym skvostom. Ma mozno nadcasove tvary, ktore hned tak nezostarnu, ale to je vsetko. Pri pohlade na nu mam chut otocit sa a nie pohladit ju, ako sa to pri naozajstnych dizajnovych sperkoch stava. Aj s tym kufrom by som asi trochu brzdil. 500 litrov , to si trochu prehnal, nie? Realnejsie bude cislo okolo 450, nie?
450 je realnejsie, ale pri Skode je aj 500 pravdepodobnych. Kolko maju sedany Thalia, Logan? Vyse 500. Su to sedany, ale nie je to nemozne ani pri Combi.
Bezesporu nejlepší kombi na trhu - harmonie mezi prostorem, výkonem, cenou a kvalitou. Go VW Go !
Skoda = * :yes: :yes: :yes:
...zmizelo to hnusné okno zadních dveří, díky kterému hatch vypadal jak žehlička 😲 Takže hatch dostává 5 a kombi zatím za 3, protože se hrozím pohledu zezadu, jestli to bude stejný hnus jak u té krátké...
Tak to si přečti. Žádná lobotomie :yes: poctivý škodovácký řemeslo. Jo, Octavia má přesahy do vyšších sfér. Za to se platí. Tedy, za to platí ti, kteří na to mají. BRAVO TEST :yes: Jo, a nezapomeň se podívat na grafy. Budeš koukat na světový motor...
podle mě je to marný. škoda, octII vypadá už jako dospělý auto, ale u té fabieII je to katastrofa !!!
Sice to sem nepatří, ale jak se GTI ohání poctivou prací Škody, tak můj námět k debatě. Dnes jsem jel škodou rúmstr a doufám že zase dlouho nebudu muset. Výborně se do něj nasedá, to je pravda. Překonal jsem odpor, nasedl a pro jistotu dal sedadlo co nejníž, abych mě radši nikdo nepoznal (ne, mám vyšší post.). Takže první dojem, palubka je docela vysoko (je to o zvyku) jinak interiér docela v poho. Jede to docela fajn na popojíždění, akorát mám dosud otlačenou pravou nohu vo ten blbý plast, čili : je to * úzké ! Zezadu je dobrý přístup, jinak by člověk od tohoto typu auta čekal vzadu víc prostoru. No a potom jsem otevřel dekl od motoru a ejhle. Kua to auto je snad z ukrajiny ! Hned jsem vzpomněl na 105-ku , tam když člověk mrkl na motor , tak hluboká propast a dóle se něco krčilo. Nejvíc mě dojaly ty svazky drátů omotané dohromady izolačkou. Ale jak říká GTI : poctivý škodovácký řemeslo .
Sice to sem nepatří, ale jak se GTI ohání poctivou prací Škody, tak můj námět k debatě. Dnes jsem jel škodou rúmstr a doufám že zase dlouho nebudu muset. Výborně se do něj nasedá, to je pravda. Překonal jsem odpor, nasedl a pro jistotu dal sedadlo co nejníž, abych mě radši nikdo nepoznal (ne, mám vyšší post.). Takže první dojem, palubka je docela vysoko (je to o zvyku) jinak interiér docela v poho. Jede to docela fajn na popojíždění, akorát mám dosud otlačenou pravou nohu vo ten blbý plast, čili : je to kua úzké ! Zezadu je dobrý přístup, jinak by člověk od tohoto typu auta čekal vzadu víc prostoru. No a potom jsem otevřel dekl od motoru a ejhle. Kua to auto je snad z ukrajiny ! Hned jsem vzpomněl na 105-ku , tam když člověk mrkl na motor , tak hluboká propast a dóle se něco krčilo. Nejvíc mě dojaly svazky drátů omotané dohromady izolačkou. Jak říká GTI : poctivý škodovácký řemeslo .
Tak jsem se konečně dočkal , 1.8 TSI. Konečně pořádný zážehový motor ( když nepočítám 2.0 TFSi ). Už se těším na předváděcí jízdu a hodně O2 1.8 TSI uvažuji. Octavia s tímhle motorem půjde nadračku.
Bravo ŠKODA...
Bravo ŠKODA...
Podle týhle fotky to zatím vypadá docela slibně.Moc se mi líbí.
Jsem zvědavej na další fotky jak to bude vypadat zezadu a taky na nějaký čísla(kufr,místo vzadu a tak) a taky na cenu.... 😄
Jsem zvědavej na další fotky jak to bude vypadat zezadu a taky na nějaký čísla(kufr,místo vzadu a tak) a taky na cenu.... 😄
1.8TFSi super motor bez debat (8,1s se neztrati s zadnym autem (ani V6 ji neujede) maximalka 223 take staci stejne se vice jak 220 neda na nasich dalnicih jezdit.
Nechci snímek nijak zpochybnovat ale osobne sem dva mesice chodil okolo Boleslavske linky kde se ne zrovna vyjimecne kombik dokoncoval (v Cesane neni misto) a zdalo se mi ze pouziva nejen stejne zadni svetle ale i dvere. A ty jsou na fotografii jine. Zaroven ale podotykam ze model sem prakticky nikdy nevidel hotovy (vzdy chybela nejaka mala cast), takze Vas neobvinuji... Spise sem mile prekvapen 😄
Ups.... Stacil kratky pohled na skoda-auto.cz a je mi jasno ze placam voloviny 8-s Ale mivam i horsi dny 😒
hlavne aby VW nebyl lepsi a sportovnejsi nez Audi. a aby Skoda nebyla lepsi a sportovnejsi nez VW.... a ostani automobilky Skodovce utikaji... a utikaji.... jeste, ze cesky znacky maji v Cesku tak silnou zakaznickou zakladnu. Protoze kdyby na tom bylo treba logo Hyundai, tak nevim nevim ;-\
hlavne aby VW nebyl lepsi a sportovnejsi nez Audi. a aby Skoda nebyla lepsi a sportovnejsi nez VW.... a ostani automobilky Skodovce utikaji... a utikaji.... jeste, ze cesky znacky maji v Cesku tak silnou zakaznickou zakladnu. Protoze kdyby na tom bylo treba logo Hyundai, tak nevim nevim
co k tomu dodat... ;-\
neni se o cem bavit, s "normal" motorem (ne 1.2 HTP), klimou, zkratka vybavou, ktera je u jinych znacek normalni, to bude stat 400k... tak proc se o tom drahem aute bavit 😄
Ne,ze bych byl škodovkář a Fábia 2 na mě působí všelijak,ale prosímtě mohl bys konkertizovat která že to konkurence nabídne to co zmiňuješ za normální cenu a né za 400tis.?Korejce a Logana snad nemyslíš ne??
Nebo snad Opel Corsa?Prober se a mrkni do výbav Corsy,ta je ještě víc oholená než Fábia 2!!Nebo zastaralou Fiestu nebo Polo??Tak jmenuj!Nevíš co?Tak nedělej chytrýho!!!
Nebo snad Opel Corsa?Prober se a mrkni do výbav Corsy,ta je ještě víc oholená než Fábia 2!!Nebo zastaralou Fiestu nebo Polo??Tak jmenuj!Nevíš co?Tak nedělej chytrýho!!!
tak uved jiny kombik za 400k, ktery bude tak vyrazne lepsi, ze o fabce nema smysl uvazovat...
No pokud je F2 kombi škaredá,tak jediný konkurent P 207 Break je ještě škaredší...takže z čeho chcete vybírat???Já si F2 nekoupím,ale takové řeči o cenách se mi nelíbí,protože ta pravá konkurence pro F2(Corsa,GP,Clio,207) je na tom mnohdy ješté hůř.V této třídě u mě zatím vyhrává Grande Punto,designem nepřekonatelné auto....
mluvit o cenach je sice prizemni, ale pokud chce mlada rodina noveho kombika, tak ma obvykle sve limity a pul milionu to obvykle neni. pred par lety konkuroval fabii combi pouze peugeot 206 combi, takze ted bych i veril, ze to bude 207. kvalita, spolehlivost, servisni zazemi, kufr alespon 400 litru (fabka I combi 426, fabka II combi se snad dostane pres 450) a prijatelna cena. to se pak tezko vybira.
Dal jsem si S auto, nové, kombi, klima, ABS, do 430 000,- . Vylezlo: Focus 1,6 nafta = 430 000, Focus 1,6 benzin = 396 000 až 404 809, Megane Grandtour 1,6 benzin = 382 600 až 420 400, Ceed 1,6 nafta = 429 980 Ceed 1,6 benzin = 399 980, Astra 1,4 benzin = 376 300, atd...
Jo máš pravdu,ale zapoměl jsi na to,ze třeba takovej Focus je momentálně v dost dobrý akci,což nebýval a rozhodně bývat moc dlouho nebude.Astra taky.Jsou to vozy o třídu víš.Ještě jsi neuvedl opravdového konkurenta F2 mezi malými auty...Jinak souhlas že do 400tis.je nejlepší volba Focus 1.6 benzín.
Jenže dost lidí včetňe mě by za malé auto typu Fabie 400tis.nedali,to raději toho Focuse...Za auto typu Fabie jsem ochoten dát max tak 320-350tis.A za ty peníze se dá už zase koupit třeba Kia Cee´d v základu
Jenže dost lidí včetňe mě by za malé auto typu Fabie 400tis.nedali,to raději toho Focuse...Za auto typu Fabie jsem ochoten dát max tak 320-350tis.A za ty peníze se dá už zase koupit třeba Kia Cee´d v základu
vyber to je pekny, ale pri srovnatelne vybave to bude cenova relace 400-450 kKc. nektere ceny bych totiz odhadoval na zakladni vybavu (viz ceed). fabka bude treba zacinat na 350 kKc (1.4, klima) a to proste rozdil je. nekdo taky nemusi francouze, jiny neveri korejcum nebo kvalite opla... nekomu dokonce staci 1.2 bez klimy za cenu do 300 kKc. v cenove relaci 450 kKc je zajimavy ten focus (benzin, stresni lyziny, metaliza, mozna lita kola) nebo ceed (benzin, rozumna vybava, metaliza), ale to je proste mimo cenovou relaci fabie. mimo nizsi tridu.
Vy co tady plivete na tenhle klenot jste nikdy v ničem podobném neseděli! Ty vaše rejžožroutské, nebo machometánskými prackami montované plečky nesahají aristoratickým vozům VW ani po kotníky!
velmi pekná velmi sa mi páči!!!!
předchozí fabie se mi ználo byli takový konzervativní, nikoho neurazili ani nenadchli a byli pro každýho...v tom si myslim že byla síla škodovky...co se mi nelíbí je předek roomsteru..fabia hatchback se mi nelíbí. Musim ale uznat že tohle ze strany nevypadá špatně
předchozí fabie se mi ználo byli takový konzervativní, nikoho neurazili ani nenadchli a byli pro každýho...v tom si myslim že byla síla škodovky...co se mi nelíbí je předek roomsteru..fabia hatchback se mi nelíbí. Musim ale uznat že tohle ze strany nevypadá špatně
Bych tak jako poznamenal, v tomto ( v CR, ne na Islandu kde zrovna jsem) parnem dni,ze designerske studio Skody, by melo pozadat o radu BRISK...pac tohle je tragedie, stejne jako Hečbreč ;-\ .Ale zakazniky si to najde urcite a o to jde.
Jen počkej pár měsíců a uvidíš jich sám stovky tam kde právě seš. Právě na islandský trh škodovka fokusuje.
moje rec. BRISK by jim z toho teprve udelal poradny auto 😊
Každému se líbí něco jiného. Čech prostě ještě nevyzrál. Vzhled nové Fabie je časován opět do osmi roků výroby. Tak, jako tomu bylo u předchozích. Proto vypadá tak, jak vypadá. Výrobní množství, ve vazbě na odbyt není stavěno tak, aby bylo možno každé tři roky dělat nové auto. Vzhled je časový, nikoliv na atraktivnost. Pro zbytek Evropy to je spotřební záležitost. Krátkočasové ojetiny skončí opět na východě. Mrzí mně pouze jedna věc. Zkuste si sject s VW Polem a Fabií osazené motorem 1,2 HTP. Nechápu, proč ten rozdíl ve prospěch Pola. Ještě ta cena.
roomster sa mi najviac páči dizajnovo,len sa mi zdá nízky podvozok
1,4 staronový motor 16vent v jednom teste priemerná spotreba7,4l
aj1,2 HTP máva vyššiu spotrebu ceny od 400 000&sk až po 600 000Sk
Oktavka začína na cca 500 000 sk-pomaly si za to kupim 2 autá aj sklimatizáciou.Tiež som čital že slováci si kupujú obyčajne drahšie autá než potrebujú a v Cechách je to asi podobne ev aj cena prestíže.Nie hocijako sa mipáčia povedzme Kia ceed ev I30
zostaneme pri triedach A ev B Aj spotreba je nižšia ked aj o liter tak pri 100 000km to činí úsporu 40 000 Sk !!Roomster aj keby bol lacný akože nie je amal nízku spotrebu tak ho nekúpim,lebo jednoducho nepotrebujem také auto etc....fabie sú robené skôr pre rodiny s malými detmi-tí sa usadia vzadu aj nová" fabia kombi má rázvor len 2460 cm !!! 😉
1,4 staronový motor 16vent v jednom teste priemerná spotreba7,4l
aj1,2 HTP máva vyššiu spotrebu ceny od 400 000&sk až po 600 000Sk
Oktavka začína na cca 500 000 sk-pomaly si za to kupim 2 autá aj sklimatizáciou.Tiež som čital že slováci si kupujú obyčajne drahšie autá než potrebujú a v Cechách je to asi podobne ev aj cena prestíže.Nie hocijako sa mipáčia povedzme Kia ceed ev I30
zostaneme pri triedach A ev B Aj spotreba je nižšia ked aj o liter tak pri 100 000km to činí úsporu 40 000 Sk !!Roomster aj keby bol lacný akože nie je amal nízku spotrebu tak ho nekúpim,lebo jednoducho nepotrebujem také auto etc....fabie sú robené skôr pre rodiny s malými detmi-tí sa usadia vzadu aj nová" fabia kombi má rázvor len 2460 cm !!! 😉
roomster sa mi najviac páči dizajnovo,len sa mi zdá nízky podvozok
1,4 staronový motor 16vent v jednom teste priemerná spotreba7,4l
aj1,2 HTP máva vyššiu spotrebu ceny od 400 000&sk až po 600 000Sk
Oktavka začína na cca 500 000 sk-pomaly si za to kupim 2 autá aj sklimatizáciou.Tiež som čital že slováci si kupujú obyčajne drahšie autá než potrebujú a v Cechách je to asi podobne ev aj cena prestíže.Nie hocijako sa mipáčia povedzme Kia ceed ev I30
zostaneme pri triedach A ev B Aj spotreba je nižšia ked aj o liter tak pri 100 000km to činí úsporu 40 000 Sk !!Roomster aj keby bol lacný akože nie je amal nízku spotrebu tak ho nekúpim,lebo jednoducho nepotrebujem také auto etc....fabie sú robené skôr pre rodiny s malými detmi-tí sa usadia vzadu aj nová" fabia kombi má rázvor len 2460 cm !!! 😉 Cenzura
1,4 staronový motor 16vent v jednom teste priemerná spotreba7,4l
aj1,2 HTP máva vyššiu spotrebu ceny od 400 000&sk až po 600 000Sk
Oktavka začína na cca 500 000 sk-pomaly si za to kupim 2 autá aj sklimatizáciou.Tiež som čital že slováci si kupujú obyčajne drahšie autá než potrebujú a v Cechách je to asi podobne ev aj cena prestíže.Nie hocijako sa mipáčia povedzme Kia ceed ev I30
zostaneme pri triedach A ev B Aj spotreba je nižšia ked aj o liter tak pri 100 000km to činí úsporu 40 000 Sk !!Roomster aj keby bol lacný akože nie je amal nízku spotrebu tak ho nekúpim,lebo jednoducho nepotrebujem také auto etc....fabie sú robené skôr pre rodiny s malými detmi-tí sa usadia vzadu aj nová" fabia kombi má rázvor len 2460 cm !!! 😉 Cenzura
roomster sa mi najviac páči dizajnovo,len sa mi zdá nízky podvozok
1,4 staronový motor 16vent v jednom teste priemerná spotreba7,4l
aj1,2 HTP máva vyššiu spotrebu ceny od 400 000&sk až po 600 000Sk
Oktavka začína na cca 500 000 sk-pomaly si za to kupim 2 autá aj sklimatizáciou.Tiež som čital že slováci si kupujú obyčajne drahšie autá než potrebujú a v Cechách je to asi podobne ev aj cena prestíže.Nie hocijako sa mipáčia povedzme Kia ceed ev I30
zostaneme pri triedach A ev B Aj spotreba je nižšia ked aj o liter tak pri 100 000km to činí úsporu 40 000 Sk !!Roomster aj keby bol lacný akože nie je amal nízku spotrebu tak ho nekúpim,lebo jednoducho nepotrebujem také auto etc....fabie sú robené skôr pre rodiny s malými detmi-tí sa usadia vzadu aj nová" fabia kombi má rázvor len 2460 cm !!! 😉 na čo máte vypísané pepíku potom že neregistrovaný &Imbecil
1,4 staronový motor 16vent v jednom teste priemerná spotreba7,4l
aj1,2 HTP máva vyššiu spotrebu ceny od 400 000&sk až po 600 000Sk
Oktavka začína na cca 500 000 sk-pomaly si za to kupim 2 autá aj sklimatizáciou.Tiež som čital že slováci si kupujú obyčajne drahšie autá než potrebujú a v Cechách je to asi podobne ev aj cena prestíže.Nie hocijako sa mipáčia povedzme Kia ceed ev I30
zostaneme pri triedach A ev B Aj spotreba je nižšia ked aj o liter tak pri 100 000km to činí úsporu 40 000 Sk !!Roomster aj keby bol lacný akože nie je amal nízku spotrebu tak ho nekúpim,lebo jednoducho nepotrebujem také auto etc....fabie sú robené skôr pre rodiny s malými detmi-tí sa usadia vzadu aj nová" fabia kombi má rázvor len 2460 cm !!! 😉 na čo máte vypísané pepíku potom že neregistrovaný &Imbecil
Nejhnusnejsi cast spousty novejch aut jsou ted svetla. Trictvrtemetrovej kus plastu vytazenej pres zlom kapoty a uprostred toho 3 mrnavy cocky. Cela leta s tim automobilky bojovaly, aby tuto cast mohly elegantne zmensit, a ted, kdyz muzou, tam delaji takovy umyvadla ;-\ Nejhorsi je, kdyz je to vepredu u Peugeota apod. vetsi , nez kolo. Uz aby to vyslo z mody. Jednou se tomu budou nasi potomci smat >😁
Krátka fabča sa mi moc nepáči ale kombi...to už je iná vec.O 100 percent krajší "look" ako hatchback.Ale iba z boku!!!Oba modely majú totiž ABSOLUTNE NECHUTNY A HNUSNY predok a lá roomster.
Většinou platí čím novější tím "hezčí" auto. Ovšem v tomto případě je to pravý opak!!! Starší Fabie (i kombik) je nesrovnatelně nádnehrá oproti novému přírůstku... je to fialový hnus !!!!
Mne sa nová generácia fábie nepáči... ALE!... pri nezávislom hodnotení foto je pohľad na kombi ovela, ovela krajší ako na krátku f. Mimochodom, minulý rok som si kupil fábiu kombi a som nadmieru spokojný. Súčastný predok a lá roomster-to je niečo na čo si NIKDY nezvyknem. Brrr!
Já si prostě nemůžu pomoct. Nová Fabia (i kombi) nesahá té staré ani po kotníky ...
No nevím, ať v té Boleslavi dělají co dělají, tak to vidím pořád jako embéčko. Za moc peněz málo muziky. Sem zvědavý kdy na to příjdou a začnou konečně vyrábět AUTA (vyjímkou je snad Superb 2,5 TDI)
Môj názor je taký že na kombi sa mali vykaslat keď už majú roomster, z roomstra je civil ale s praktikom sa mohli viac vyhrať-posúvne bočne dvere a zadný náraznik zarovno kufra.Kombi a Roomster-cenovo to nebude asi velký rozdiel... VW+MbB mohli viac ušetriť a viac zarobiť a o to ide :-!
vypada to hezky ale stejne to po.erou s cenou a pak budeme poslouchat jak roste objem dovezenych ojetin. 😒 Za 300 tisic to nebude a za 300 t. to bude ojetina snu ....
;-\ ;-\ ste se s tou hnusnou fabkou nejak zasekli, uz tam ta fotka strasi treti den.. bleeee.. dejte tam auto a ne tohle.. dik.. 8-s :no: :no: :no:
Felicie kombi, u toho auta mohli zůstat, obrovský kufr, levne nah.díly a provoz, fabii I a fábii II bych určitě nebral jako kombi,ale hatschbacy.
Ty seš taky dobrej "hatschbac" (pro příště-je to hatchback)jinak fábie ve mě vyvolává emoce jako fabia I.Taky se nikomu nelíbila ale čas to napravil a teď je to nenápadný auto.A tak to bude i s Fábií II,ať už kombi nebo ne.
Člověk bez vkusu si zvykne na všechno. Nejpovedenějším škodováckým autem z mého pohledu byla Octavia I, Roomster má nápad, ale Fábia? Ošklivá je stará i nová. Vedle toho je stará Škoda 100 MB krásný auto.
Je to hnus. Volkswagen naordinoval Skodovce na prvni pohled levne vypadajici auta - zacalo to Roomsterem. Stara Fabia je jeste ted mnohem hezci, u novy se povedl jen predek, zadek je fakt vodpornej!! Jenom ta nova Octavie vypada jako celek hezky.
Bože můj to se zase Češi předvedli, něco hnusnějšího na světě snad nejezdí, to i Logam v kombíku vypadá líp, než tato fóbie
Kombi hezčí než hatch. Zadek i celý profil celkem odpovídá Mazdě 323. Tak se můžeme rozhodnout: buď Suzuki Swift nebo Mazdu 323 v CZ provedení. Ale dívatelné to je. A určitě to bude prodejní trhák.
pekný
Nepochybně je Fabia plná nápadů, techniky, vychytávek a nabízí dobrý poměr cena/výkon, ale tak škaredá až to bolí. Kdyby Škoda neprodala i krabici na kolech, mohla by tlačit na design.
Právě že tlačí. Nová Fábie je designově hodně výrazná, kdyby na design kašlali tak by udělali jen facelift staré Fábie. To, že zrovna tobě se design Nové Fábie nelíbí, to už je tvůj "problém"....
Já myslím že je pěkná...ono je to tím že nejsme zvyklí na takto výrazná auta od škody, takže pořád jen hnusné, hnusné...ale co takový peugeot 207SW??To je naprostý humus...ta fabie je vedle něj královna designu :-!
z boku sa mi paci, zo zadu tiez, pred ma skaredy, je uzka na pohlad. Celkova znamka 3, pre kombi 2
Tam nahoře bude hnízdit až do Frankfurtu co? Dobrá propagace "naší značky" >😒]
predava sa uz vobec nova fabka??? ved som nevidel ani jednu. je to asi naozaj iba snový demon alebo je skutocna...kto si prvy kupi toto stvorenie a dokaze ze je to skutocnost..zial >😒]
ja si myslim ze kdyby dali foto i ze predu a ze zadu bylo by to lepsi ale i tak je to hnus a taky si mislim ze rok od zahajeni prodeje pride vybava SCOUT ktera bude mit kryty jen tak na oko
Fabia1 se mi velmi líbila,hlavně po faceliftu,ale ta nová,to je pěknej *.Poslední pěkná škodovka byla O2 pak už ten design šel z kopce.
Pozeral som fotky a parametre novej FABIE Combi, cital som viacero clankov o nej - a moj zaver, komu sa bude pacit, ten si ju kupi. Nech ale nikto nevravi, ze je to mrdka, pripadne "padělek" FIATU Stilo, atd. Jednoducho, kazde auto mozeme ohodnotit pozitivne aj negativne, uvidime casom, ked sa zacne predavat, ako ju ohodnotia ti, ktori ju budu mat, mne sa zatial pozdava...