Tak to je kec! V Evropě je 300 milionů aut, ale jezdí jich jen malá část. Většinou jsou někde zaparkované a majitelé je používají jen zřídka. Je to tím, že vlastnictví auta je relativně levná záležitost. A tak se vyplatí držet auto třeba jen občasný výlet na víkend. V některých státech každý majitel každoročně zaplatí silniční daň. Na příklad v Rakousku to činí 20 000Kč na naše peníze. To by snad u nás některé odradilo od vlastnictví málo používaného vozu. Obzvláště, když se jedná o druhý nebo třetí vůz v rodině.
Hlavně aby každý psychopat mohl mít zbrojní arzenál a bojového psa. Normální lidi co dřou za 1/4 německého platu je potřeba ztlouct a zašlapat. Hlavně ty, co se dopravuji do práce autem. Do MHD patří socky jedny špinavé desolatni.
no, vlastnictví auta je právo, nikoliv zákonný nárok. Také tu máme právo na kvalitní nezávadné prostředí, máme právo volit, máme právo vlastnit téměř cokoliv, ale nemáme právo, nikdo, ničit zdraví ostatních, ani nedbalostně, ani úmyslně. To je jeden z příkladů, abys mně nebral za slovo, že se to točí jen kolem tohoto. Právo na zbraň má taky každý, ale musí splnit zákonné požadavky a i když je splní, pořád to neznamená, že tu zbraň si musí koupit. Jen může.
Takže když je podle tebe přijatelné platit za auto 2,7 procenta hrubého ročního příjmu tak ja jsem pro tě vzít za slovo. Pro kazdeho, 2,7 procenta hrubého ročního prijmu.
je to asociální bolševicý fanatik, který by nechal lidi zdechnout hlady jen aby mu někdo nesmrdel u jeho zaprděné haluzny do voken emise, nic horšího sem ve svém životě ještě nazžil, totalni dno, nula lidskosti, nulová empatie, sociální cítění nikde, odakzy předků, tradice a historie nula, všechno zlikvidovat a hlavně chrlit tuny moderních ekopicovin a vše staré zlikdivodat
CHCE SE MI BLEJT hoooooooooodn ale hodne moooc ser mi dneska chce bletjt, protože tohgle je TOTALNI DNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I poslední bezdomovec na ulici je hodnotnější člověk pro společnost
když vidím někdy ty zaparkované vraky, tak si myslím, že tohle by bylo docela varianta. Proč by měly platit silniční daň jen firmy, když vlastnit auto může kdokoliv? Firma není nijak zvýhodněná DPH na tomto, takže nikdo nemůže říct, že to bude mít soukromá osoba dražší. Všem stejně, neměl bych s tím vůbec problém. Klidně i fyzické osobě to dát levněji.
v rakousku prý 20k, při průměrném platu 2386EUR ( 60500 Kč ), by to tedy klidně mohlo při průměrném platu u nás 40320 Kč být 13tis ročně a bylo by to srovnatelné.
dále je potřeba zlikvidovat veškerá ZOO a parky zvířata utratit, prdí metan nebo zavést vstupné, kde rodinné vstupné do pražské zoo včetně emisní daně bude za 4700 kč
dále je potřeba zdanit chov dom ácích zvířat - za 10 koček doma roční dan 110 000 kč, za 10 psů 250-700 000 kč, za 30 papušků 40-100 000 kč atd
Něco ti prozradím. Ten uhlík, který se teď uvolňuje spalováním fosilních paliv, také není nový. On tady byl a do těch paliv se uložil. Bůh to tak chtěl.
Ano, uhlik z fosilnich paliv je uhlik zachycení v prubehu stovek milionu let. My ho ted vypoustime spalovanim fosilnich paliv zpatky v prubehu desitek let. A to se ukazuje jako problem.
Malé tajemství pro ty, co chyběli ve škole: nový uhlík netvoří zvířata, ani nikdo jiný. Vznikl štěpením a fúzí, stejně jako ostatní prvky v raných fázích vesmíru. Ale jestli věříš tomu, že se uhlík vyrábí, můžeš to zkusit se švestkama. Patláma paprťála.
A ten uhlik v metanu sebere ta kráva podle tebe kde?
Neni to nahodou z toho co sni? Takze rostlina zachytí ze vzduchu uhlik pomoci fotosyntézy. Tu rostlinu sežere kráva a vyprdí uhlik v podobe metanu do ovzduší kde se po +-10 letech rozpadá.
Tak to fungovalo stovky milionu let.
A proč chtěl zelení fantici teda omezovat chovy když najednou je metan OK? Jednak je to větší svinstvo něž nějaké CO2, jedna se ho denně uvolnuje stovky tun na sibiři a nikdo s tím nic nedělá a dělat nebude
a kdo má víc jak 2 děti - dan za třetít dítě ve výši 110 MILIONU KČ za obodobí jeho života od 0 do 18 let?
Nemá?, 60 let natvrdo v base :-):-):-):-):-):-):-):-):-)
Pokud by si tohle vážně chtěl, tak si vážně magor ;-) Zabiješ tím ty, kteří bydlí na vesnicích a jezdí "těmi vraky" každý den do práce a na jiné prostě nemají. Viz Vysočina. Zkus si ji projet (vesnice) a uvidíš realitu OI/FI/G4/Logan a pod. a ani nezkoušej tvrdit něco o MHD, tam jezdí autobus 2-3x denně a to v úterý a v květnu. Napsal si hodně asociální příspěvek :no:
znamej ma asi 6 polovraku, ktery mu hnijou na dvore a kape z nich olej
vsechny na cislech
chapal bych, kdyby je lepil dohromady a prodaval
chapal bych kdyby pro sebe mel 3 ruzny auta
chapal bych, kdy mel 3 stejny auta kazdy v jiny barve
ale 6 +- podobnejch polovraku ktery obcas preparkuje, to je asi nejaka uchylka
treba by prisel na to, ze mu staci jedno normalni auto a prislo by ho to levnejc
Je potřeba zavést na domy starší roku 2000 energetickou dan 150-900 000 ročně, a na historické soukrém budovy , zámky hrady, muzea atd dan ve výši 55-600 milionů kč ročně.
Kdo nebude platit, tomu to zbourat, bolsevický utopisto
Z jiného článku.....V našich končinách totiž naštěstí nejsou žádné daně ani registrační poplatky, jejichž výše se odvíjí od stáří vozu. Zjednodušeně řečeno si automobil může dovolit i relativně chudý člověk, což zejména na západně od našich hranic nebývá zvykem. https://www.auto.cz/…moc-dobre-151806