Globálně nejprodávanější automobil za loňský rok přijíždí ve variantě s pohonem zadních kol a větším akumulátorem, která by podle oficiálních údajů měla zvládnout 600 kilometrů na jedno nabití.
První článek, který jste dal jako důkaz, je jen nepochopení celého problému. Ukončování provozu uhelných elektráren a následný "výpadek elektřiny", bude nahrazen či už je nahrazován právě obnovitelnými zdroji elektřiny. Do posilování a modernizace energetické infrastruktury by se investovalo i bez těchto kroků. Většina našich sítí je zastaralých a je nutná její modernizace. Co se týká druhého článku, tak to je plagiát opatřený lží. Nedostatek elektřiny není způsoben tepelnými čerpadly či elektro auty, nýbrž rozvojem města a špatným územním plánováním. Na internetu je k vidění originál článku, se kterým si autor ani nedal tu práci ho nějak přepsat a jen ho dolhal. https://www.bz-berlin.de/…ht-der-strom-aus
V ČR stabilními zdroji nejsou nahrazovány vůbec. Větrníky se staví minimálně a budou se stavět minimálně. Na a jelikož nemáme moře, tak můžeme zapomenou na solidní a docela trvale dodávky z větrníků v moři a nebo alespoň na pobřeží. A když chybí toto:
tak budeme lokajové okolních států. Už nyní je jasné, že v zimě nebudeme soběstační. Supr nápad, když bude na elektriku všechno, co je dnes, a k tomu teplo a auťáky.
Já články celkem chápu ale spíš se pozastavuji nad tím, že za 35 let od sametu proběhlo několik kotrmelců v ČEZu i ČEPSu a ceny za výstavbu a obnovu přenosových sítí jsou obsaženy v ceně elektřiny od výrobce a tak se ptám, co tyto firmy dělali mimo toho, že prožíraly výnosy a dělili si tučné dividendy a platy?
Teď najednou, když cítí šanci, že společnost je vystavená umělému tlaku na spotřebu elektrické energie, tak ihned se šéfové správně zorientovali a řekli - zaplať, nebo budeš bez proudu a jiná, alternativní cesta energie v podstatě neexistuje
Občasné (ano skutečně soudruhu nejde o Obnovitelné ale o Občasné) Zdroje Energie nikdy, OPAKUJI SLOVO - N I K D Y - Nemohou nahradit uhelené ani jaderné ani plynové lektrárny, nebot jsou ZCELA, a to skutečně ZCELA závislé na VYKYVECH POCASI.
A jelikož zelený neostalinistických bolševický utopista stále větru a slunci poručit neumí, tak to nefunguje nebo stylem že jedenu uhelku musí nahradit a to zejména v podmínkách čr cca 125 větrníků nebvo 320 000 FV panelů
Problém je v tom, že to vyrábí v době kdy není potřeba a v době kdy je potřeba energie nejvíc, tj v zimě to nic nedává, takže se to musí púředimenzovat
Absolventům speciálních škol to přeložím na příkladu pro mateřinku - Mam zadarmo ocel, ale ta je vysoce korozivní, ale když to bude jezdit jenom někde kde je celej rok +8 až +45, tak pohoda.chci z ní vyrábět auta.
Ale protože tu káru chci prodávat i ve Švédsku a v Rakousku kde jezdí po horách a solí, musím plech místo tlouštky 0,3 mm udělat v tlouštce 1,7 cm :-):-):-):-)
Copak Hamunáku, schíza už púokročila tolik že se nepoznáváš a tvrdíš že to nejsi ty? To už je fakt vážný, to už cchce 700 léků denně :-):-):-) A 30 nových doktorů, psychiatrů
Ked sa auta porovnavaju podla dojazdu. Nikdy otto nebolo, nikoho skoro nezaujimalo, dnes sa na tuto temu robia mnohopocetne testy a jutuby zahnojuju stovkami hodin videi.
Doteraz okrem sutaznych ekojazd nikto nepotreboval testovat auto do uplneho vycerpania nadrze.
Riesi sa max. "kolko ti to zere", kedze 1.9TDI naftu vyraba a ostatni musia tankovat.
Eko bolo vzdy extremny sport.
Ale nie kam az dojdem, ked pojdem na vypary a potom si z PET flasky dolejem 2litre na prijazd k pumpe.
Na NEDC norme sa klamalo kdecim, ale nikto nejak neriesil ani odpor vzduchu cx, teraz je z toho sport, kto da menej.
Aj bezne krabice ako sKodiak sa zaobluju a novy spadol z 0.32 na 0.28. Len takych 5 rokov dozadu to nikoho velmi netrapilo.
Tak je to oblíbené téma. Přitom pro většinu lidi vcelku málo významný.
U předchozího spalováku jsem měl dojezd 600 km a teď mám 700 km a je mi to úplně jedno. Stejně tankuji 2x mesíčně :-) . A na cestě na dovolenou na benzince trávím min. 20 minut, abych se protáhl a dal kafe. A to zastavuji i když nemusím tankovat :-) .
Takže jestli nějaký EV ujede 300 km po dálnici a pak se dobije za 20 minut, tak mi to bohatě stačí.