Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Tesla v Česku zlevnila Model 3 Highland. Stojí jen lehce přes milion

204 komentářů

Jezdec667
Tesla 3 se v podstatě srovnala s cenou dieselového superbu combi v nejnižší výbavě. Kam to půjde dál.
Rezna
Kam by to mělo jít? Tesla Supa kombi nenahradí.
nippon
Presne! Treba sa pýtať za koľko predáš 5 ročného supa a za koľko 5 ročnú Teslu.😃
Meky
ja uz cakam na tu Teslu 😄
:yes:

mnam!
MrViki
Tesla 3 ne, Tesla Y rozhodně ano.
vondry87
Taky mě to napadlo, ale zase nutno dodat, že v praxi se ten Superb prodá do fleetu s 25 % slevou, takže cenově bude výrazně níž, ale i tak je to jistě k zamyšlení..

Jinak za sebe bych spíš preferoval, kdyby Tesla cenu zachovala a přidala páčky pod volantem a klasické senzory (tzn. dešťový a ultrazvukové parkovací), pak by to pro mě asi bylo dokonalé auto a určitě bych mu před tím Superbem dal přednost.
ericn
Takže vlastně ne, protože ty podmínky co máš, Tesla není schopna splnit 😉
vondry87
Tak nehovořil jsem o podmínkách, ale preferencích, ale ano, tyhle věci mi hodně vadí a doufám, že to Tesla vyřeší. Ale reálně o TM3 v tuto chvíli neuvažuju, čekám, jak se vyvrbí situace ve firmě a pravděpodobně vezmu toho nového Superba jako služební auto, je to prostě pro mě jako pro zaměstnance výhodnější, přestože ta Tesla by pro mě byla vzhledem k zamýšlenému používání (městské auto, druhé auto do rodiny) podstatně vhodnější.
Jirka B.
A hlavne i danove, to je potreba taky rici..
traveldrive
Tak pokiaľ ide o fleet, tých firiem, čo by zvažovali Teslu, bude voči Superbu ako šafránu, takže nie je dôvod porovnávať fleetovú cenu. Na druhú stranu treba povedať, že je tam pri porovnateľnej cene rozdiel triedy; koľko ľudí radšej vezme menšie auto ako Ty? Plus pochopiteľné výhrady k ovládaniu auta alebo k servisu. Povedal by som, že napriek cene je to stále kopec kompromisov za milión.
vondry87
No faktem zůstává, že naprostá většina Superbů se prodá do fleetu za úplně jinou než ceníkovou cenu tzn. reálná "průměrná" cena Superbu je prostě o řád nižší než reálná cena Tesly. Ale je pravda, že typický zájemce o Teslu zpravidla na fleetovou slevu nedosáhne, tak má o dilema míň. Ale kdyby dosáhl, třeba by vzal něco jiného, to jsem tím myslel.

Jinak menší auto si vezme každý, kdo už doma jedno velké rodinné auto má. V mém případě by TM3 byla druhé auto do rodiny a k tomu účelu je ta velikost myslím ideální. Zrovna jsem rozvezl děti do školy/školky a 5m auto je k tomuto účelu prostě zbytečně veliké.
traveldrive
Tak zase Tesla 3 nie je žiadny drobček, aj keď je od Superba menšia...
Avatar - speedfred
speedfred
Ako píšeš, keby malo T-éčko ovládanie normálnych funkcii vozidla ako je klasika tak nad ňou silno uvažujem. Takto ale fakt nie.
Avatar - Dinar
Dinar
Pamatuju si, jak se kdysi Škodě 105s říkalo, Škoda dodo, dodělej doma, švihadla k zadním oknům, sklápění sedaček atd. Tohle je podobné, koupíš si teslu a postupně dokoupíš displej před volant, ovládací páčky atd. Docela vypovídající jsou i ty promo snímky, společné pití kávičky uvnitř auta, na displeji hořící krb, pohledy skrz střešní okno, dva mobily se nabíjí vedle sebe... Prostě všechno možné, jen nic spojeného s jízdou, s řidičem. 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak, když kupuješ bílé elektro, taky tě nikdo neláká na zážitky z toho, jak chladnička chladí, ale jak si ji mužeš nastavit přes smartfoun 😁
Avatar - Dinar
Dinar
Jj, je to taková lednička na kolečkách. Akorát je blbý, že někteří lidi pořád čekají, že dostanou auto. 😁 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Je to žabotlam na kolem s interiérem z PETky a megatabletem.

Pro pomatený milenály co předtím jeli nanejvejš v Golfu asi dobrý, s tabletem si jde hrát, to jim stačí 😄 😄 😄
Avatar - Emel
Emel
FL ten předek dost zlepšil...
https😐/www.fiches-auto.fr/sdoms/shiatsu/uploaded/model-3-ancienne-version-meilleure.jpg
Avatar - Dinar
Dinar
Ale klidně jim přiznejme, že šli trochu do sebe, mám vedle firmu jejíž majitel dělá EV přestavby přes dvacet let, teslu měl v době, kdy tu místní Hendlyové jezdili s EV tak max 1:48 a do firmy pořizoval pro zaměstnace model 3 od začátku. A ta auta byla opravdu žabotlamy s petkovým vnitřkem a gumou na sedačkách. Teď koupil dvě nové a pokrok v kvalitě tam je, žabotlam je zredukovaný, uvnitř lepší materiály, i ta umělá kůže je už na standardní úrovni, auto je výrazně líp odhlučněné a i cena už je mnohem reálnější. Každopádně to ovládání je šílenost, která to celé naprosto degraduje.
Hendly
a pritom staci jedna zkratka k pochopení - FSD
Avatar - Dinar
Dinar
Tohle nemáš jak obhájit, vzhledem k tomu rozsáhlému aftermarketu je naprosto zjevné, že i lidé, kteří teslu chtějí, rychle dospějí k tomu, že když se jim snažili namluvit, že auto se nejlíp řídí ovladačem playstationu za neustálého šilhání do prava a matlání po displeji, tak je "trošičku" vodili za nos, zřejmě ve jménu pokroku, výrobní náklady v tom určitě nehráli roli, to vůbec... 😁
Hendly
Znova
Co je podle všeho cílem Tesla? Plne nasazení FSD.
To je jejich “svatý grál” kam směřuje vse.
A to je vec ktera rozhodne svet automotiv. Podle poslednich zprav je Tesla blizko.
Avatar - Dinar
Dinar
Upřímně, osobně se na to těším a doufám, že se FSD dožiju, protože bych ve stáří opravdu nerad používal hromadnou dopravu. Ale tady jsi mimo, ostatně jako vždy, nic takového, jako příprava pro FSD za chybějícími ovládacími prvky aktuálních tesel není, nedává to žádný smysl, jak by plnému FSD ty ovládací prvky bránily? I auta s plným FSD budou mít ovládací prvky pro manuální řízení a není důvod, aby ergonomicky nejlepší řešení kvůli tomu z aut mizela, tohle playstationovatění je čistě záležitostí tesly a je za tím prosté snižování nákladů. Že to lidem nevyhovuje, viz existence masivního aftermarketu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Není právě u Tesly obrovský příplatek za tu autonomii? Základní auta to nemívala, jestli se něco nezměnilo.... a jsme tam, o čem píšeš 😁 Prostě systém pay to win 😁
Avatar - Dinar
Dinar
Netuším, s těmi příplatky, každopádně, když jsem si loni v SF objednal robotaxi, ať si to vyzkoušíme, přijelo sice s borcem za volantem, bylo to po tom průseru, co tam ta autonomní taxi měla, ale chlap neřídíl, jen tam prostě musel sedět. To auto byl jaguar i-pace, jel v plně autonomním režimu a světe div se, měl normální volant, páčky, displej před řidičem a nijak to jeho FSD režimu nevadilo. 😁 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, oceňuji tvou odvahu 😁 Já těm věcem prostě nevěřim, hlídám i adaptivní tempomat, ale jednou to asi příjde.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Člověk hlida věci a nevěří jim, které nezná. Až zjistíš, že to funguje, případně v kterých situacích hůře, tak tomu začneš věřit. Já minulý týden při cestě do Hradce zjistil, že když se vypne systém udržování v pruhu kvůli me nečinnosti, do pruhu mne vrátí systém proti opuštění jízdního pruhu a tím se znovu aktivuje systém udržování v pruhu bez mého zásahu. Jsem chtěl vyzkoušet, zda se to chová stejně jako u minulého HL, ale evidentně tne je tam posun.
Hendly
Podivej se kam směřuje design vnitřku aut posledni dobou. Svym zpusobem následují to co nastavila Tesla svym S.

Jestli se i absence pacek atd ukaze jako správná ukaze cas.
Tesla to vetsinou prezentuje jako přípravu na plne robotické rizeni s tim ze, prave packy atd přestane mit svuj smysl a je tudíž zbytecne to tam davat a tim samozrejme i ušetří.

Kdyz se podíváš na pokrok Tesla s FSD a na rychlost toho pokroku tak to zřejmě prijde driv nez kdo odhadoval.
Avatar - Emel
Emel
Já bych doufal, že automobilky v poslední době pochopily, že přestřelily a že zákazníci vnímají absenci fyzických ovládacích prvků negativně - např. nový Superb vs. nová Octavia.
gil54
Hezký vysvětlení. Tak to můžou dnes dát do hajzlu i volant a ovládat řízení displayem, protože v budoucnu nebude volant potřeba.
Hendly
Nejspis na tom ted intenzivně pracuji viz zpravy o ukončení modelu 2 a prioritní praci na robotax.
Avatar - Dinar
Dinar
Ano, to je přesné, tesla to prezentuje a truhlíci jim na to krásně naskakují. 😁 Prosté kouzlo marketingu.
Škoda, žes jenom teroretik, reální kupci tesel to vidí jinak, pokud se někomu vyplatí vyvinout a vyrábět displej před řidiče, ovládání klimy, páčky pod volant, pak to znamená jediné, velmi silnou poptávku. Takže, "až přestane dávat smysl..., je tudíž zbytečné", to je jen takové sebezáchovné plkání.
Hendly
Ridis tedy svuj nazor podle nabídky doplňku na alie😜ressu?
Podivej se na interiér prvni Tesla S a dnesnich aut. Tesla nastavila cestu.
Avatar - Dinar
Dinar
Ty řídíš svůj názor podle PR tesly, evidentně.
Tesla S měla normální kulatý volant, páčky pod volantem vč. voliče jízd. režimů, měla displej před řidičem, naprosto standardní rozvržení, tvou logikou okopírované, od jiných automobilek. Místo tehdy standardní velikosti středového displeje použila velký a do něj adaptovala fce klimatizace, ovl. světel atp., to obvyklé nebylo, celkově ale na tom nic převratného není, je to jen šetření, a po dekádě takto lidem pod rouškou modernosti vnucovaných úspor, dnes dochází k renesanci klasických ovládacích prvků klimatizace a dalších fcí, např. výstražných světel, zpět k fyzickým, protože se tato cesta ukázala naprosto neergonomickou. Jinými slovy, z tohohle žádné vizionářství neuděláš a absenci ovl. prvků u fl TM3 nemáš jak obhájit. Na alie😜resu se provádá kde co, ale pro žádnou jinou značku nebo model se neprodává nic, co by ve standardním provedení vůbec nebylo, to je unikum tesly. Nemluvě o tom, že spec. firmy na dovybavení tesel, Tesery atp., nejsou žádný alie😜res.
Hendly
Kdo mel v roce 2012 podobnou koncepci interieru jako S s absenci fyzickych ovladačů?
Avatar - Dinar
Dinar
Ty úkroky stranou jsou hezké, tady kritizujeme chybějící displej před řidičem a páčky ovládání blinkrů, voliče jízd. režimů u TM3. Co z toho model S v roce 2012 neměl?
Hendly
Tesla S v roce 2012 dala vse na display. Dnes to následuje vetsina.
Tesla 3 dala blinkry na volant. Zda to bude v budoucnu normalni ukaze cas..

Jak jednoduche.
Avatar - Dinar
Dinar
Tesla dala blinkry na volant, její kupci si kupují páčky, jak jednoduché.
Avatar - Ozzman
Ozzman
asi to nezkoušeli dost dlouho 😁
Avatar - chcíplý pes
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
Dinar
Tomu se říká síla argumentů. 😉
A multimore, pořád jsi nevysvětlil, jak můžeš mít řidičák, když nemáš občanku. 😁
Hendly
Pokavad je “argumentem” nabídka dilu na alie😜ressu přestal bych tedy pouzivat termin argument….
Nevidím duvod se dohadovat. Vse rikaji pocty prodeju.
Avatar - Dinar
Dinar
Nesnaž se být větší trouba, než jsi, argumentem není nabídka na alie😜ressu, argumentem je, že vůbec existuje nabídka něčeho, co ve standardním autě od výrobce vůbec není. A proč se ty věci vyrábějí? Protože je reální kupci tesly chtějí, říkají tím, že řešení tesly jim nevyhovuje. A ani to zlehčování alie😜resem samotným nesedí, jak ti píšu výše, v usa jsou firmy specializované přímo na úpravy tesel, které ty displeje a fyzické ovladače dodávaji a montují. Jen v Kalifornii jsou min tři velké s vlastními dílnami, jedna z nich jako dealer tesly prodává nová už upravená auta. A to je jen co vím, co jsem viděl, po státech bude takových firem x.
Hendly
https😐/www.garaz.cz/…omobily-21004617

Delat zavery na zaklade par malých firem co delaji úpravy pro model ktery se prodava v milionových sériích je hloupost.

Skoro jak argumenty Barika….
Avatar - Anonym
Anonym
Copak melounáři? Už tě nudí Kapitál? 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Milionové série zančky, která v USA neprodá ani tolik co Chevrolet, ty zase jedeš bomby Melounáři.

😄 😄 😄 😄 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Debata s ním nemá smysl, firmy nabízí produkty které nikdo nechce a prodaj na Alíku 4 ks za rok. Jasná věc.

Úravy se anbízí právě proto, že to lidi chtějí. A že je štve, že to sériovka nemá.
Avatar - speedfred
speedfred
Začína to dokupovaním páčok pod volant a skončí to tak že na aliee😜rese budeš dokupovať sedačky a volant. 😄 V tom je Elon vizionár a novátor, o tom žiadna.
gil54
😄 No, už mu toho moc nezbejvá, jenom dát na display ještě volant a dva pedály a má to kompletní. 😄

"Konečné řešení" bude, až pošle do plynový komory i ten display a každej si ten zázrak bude řídit jenom ze svýho mobilu. Pokrok nezastavíš. 😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
😁 Teslafans by fakt byli schopní to kupovat i bez volantu a odstavit to na dvacet let do kopřiv, hlavně že mají nachystané FSD.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To jsou kecy. 😁 Teslu částečně následuje Čína a posledních pár let třeba Ford. Japonci se drží klasické koncepce, v reakci na feedback někdy i navracejí ty fyzické ovladače, které odebrali. Korea je poměrně konzervativní, Renault taky, Peugeot blbne s dotykáči, ale taky se snaží najít určitý kompromis. VW slepě následoval Teslu a zákazníci dali jasně najevo, že takhle ne.

Na to, abych mohl říct, že stěrače v displeji jsou víc na ho*no než v displeji, fakt nepotřebuji prověření časem. To auto má bezpečně fungovat TEĎ, ne za 10-20 let. Až bude nějaký tvůj vybájený full FSD, desetitisíce Tesel budou ve šrotu.
Johnn
Tak FSD je stále úroveň SAE2, zodpovědnost má řidič.
Mezitím už jsou v prodeji plné autonomní auta od jiných výrobců, Ovšem tam, kde to umožňuje legislativa. Ale ani tam zatím není FSD Tesly na úrovni SAE3, nebo 4.
Hendly
Co chapu, tak Tesla jde na to opacne. Chce nasadit system, ktery bude umět řídit vsude.
Konkurence vyzobava situace kde nabídne vic, ale nejde o univerzální reseni - dalnice, zmapování mesta atd.
Johnn
Tak řízení úrovně SAE3 to je plně autonomni jízda na dálnicích nabízí Mecedes a to je zřejmě jednodušší varianta.
Úroveň SAE 4 už jsou robotaxi ve městech a to už opět nabízí více firem. A tyto zvládnou provoz všude.
Ona Tesla dala podnět pro autonomní auta, ale zkrátka ji jiní už předběhly. Vývoj jsou neustále závody s konkurencí.
Až přijme Tesla plnou zodpovědnost a nebude to tudíž na řidiči, pak srovná krok s konkurencí.
Jinak je to zatím pouhý marketing.
Efektivita- to je zatím největší síla Tesly.
Hendly
Mercedes to prave umí pouze na dalnici za ideálních podmínek.
To je naprosto odlišný pristup od Tesla ktera to resi komplexně.
Johnn
A stále ignoruješ fakt, ze autonomni taxi od jiných firem jsou už v provozu a dokonce jsou v sériové výrobě.A za všech podmínek ve složitém městském provozu.Tesla to bude také mít, ano, ale to si musíme počkat, do srpna.
No a pak schválení legislativy. Tak zatím je to pouze marketing, nic co by jsi mohl naplno využít.
Hendly
Jde ale o specialni auta ve speciálním prostredi.
Tesla pracuje o SW ktere naleje do vsech aut.
Johnn
Je dobře že o tom píšeš v budoucím čase. :yes:
Uvidíme zda do všech zpětné, to přeci není jisté.
Jde o speciální auta, ale v sériové výrobě a můžeš si ho zřejmě také objednat, použitelné také všude, ale pouze teoretický kvůli legilslativě, tož tak.
Hendly
Pisu svuj nazor na zaklade veřejných dat. Posledni videa a ohlas na novou variantu FSD jsou opravdu plne superlativů.
Zda je to opravdový průlom v robotickem rizeni se dozvíme casem.
Jestli ano, tak nas čekají velice zajimave časy v oblasti nejen automotiv.
Johnn
No právě. Chybí to nejdůležitější “ vaše auto se právě aktualizuje, a je schopno vždy všude autonomní jizdy, v případě nehody přebíráme plnou zodpovědnost a je to v souladu s platnými předpisy.”
Zdá se to jako maličkost? Mně ne.
Také píši svůj názor, nečerpal jsem z jednoho zdroje ( Tesly), ale více zdrojů. Proto můj pohled je možná kritičtejši, ale rozhodně reálnějši,
Hendly
Myslim, ze tohle ukaze cas. Jak dlouhý je otazka.
Sleduji to se zájmem a posledni varianty FSD jsou fakt dobry.
Avatar - Anonym
Anonym
Určitě, jestli má Ajlon cca 150-400 BILIONU USD na soudní výlohy, tak se do toho směle může pustit, protože až to zabije prvních 5 000 lidí, tak se toptálně nedoplatí

Utopie, totální stalinistická UTOPIE 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Pak se nemužeš divit, že lidem, co řídí rádi, to nepříjde tak dobré 😊
ericn
Hendly je evidentne neřidič a čistý teoretik, jinak by takovou blbost ze sebe nevyplodil. Argumentačně mu absence páček a obhajova autonomního řízení kulhá na obě nohy. Aktuálně to trh neakceptuje. Upřímně TM3 může klidně spadnout o 300tis níže a stejně víc zákazníků na našem trh neosloví 😉 Ten kdo jí chtěl už ji má a maximálně vymění starý model za nový, ostatní + firmy zůstanou u klasiky…
Avatar - speedfred
speedfred
No asi sa nám stará + nová doba spojili do jednej.
Páčky u Tesly len dorazili to mizerné ovládanie.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Páčky pod volant jdou dokoupit.
vondry87
Už jdou? Když jsem koukal před časem, tak to jen slibovali, že budou "available soon", ale reálně to objednat nešlo.
Avatar - Ozzman
Ozzman
😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Avatar - Anonym
Anonym
To jsou na challenger taky, za 1500 a aktivuju si to doma na diagnostice 😄 😄 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mě by zajímalo, jestli a za kolik šly ty páčky koupit do BMW tak 10 let nazpět
Avatar - kruskar
kruskar
už si jí můžeme koupit všichni.
Th0r
Jiste si ji objednala polovina redakce, kdyz je to tak vyhodny.
PowerHouse
Tak loni jsme tady psali, že letos dosáhne Tesla 3 ceny 900 000. Tak uvidíme před koncem roku.

Cena Tesly 3 dále hodně poklesne jakmile se objeví nový Y.
traveldrive
Alebo bude Y proste drahší, že.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Kdyby naše prosperující Koruna nebyla vůči Dolaru, Euru, Zlotému i Forintu tak v řiti, tak by ta TM3 už mohla těch 9 kil stát...
Avatar - apoho
apoho
Avatar - ošklivý plzeňák
ošklivý plzeňák
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Adam Auťák
To autoforum snad nemyslíte vážně, ne? Pokud ne, tak dobrej vtip a pokud jo, tak je mi vás líto. Jestli máte nějaké psychické problémy, prosím kontaktujte odborníky.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Fakt tam u cybertrucku píšou o "plynovém" pedálu? 😊
Avatar - Jean Reno
Jean Reno
O víkendu jsem jezdil Corollou 2.0 hybrid GR sport. Na tomhle autě za 1.000.000 Kč jsem si uvědomil, jak dobrá nabídka Modelu 3 za stejný peníze je. Když uvážím možnost si nechat přispět 200tis od státu, asi není o čem.
Meky
suhlasim.
Spalovaky tak velmi zdrazeli, ze v Cesku si len hlupak nekupi Teslu.
Setris pri nakupe, setris pri prevadzke, setris pri servise.
:yes:

Vykon, vybava a jazdne vlastnosti su uz len ceresnicka na torte.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Blbost - s dotací, kterou nedostane každý je to zajímavé, ale NEDOSTANE ji každý..... soukromník vůbec. Obě auta jsou pořád drahá, ale nesrovnatelná. Když už, tak interiér TM3 bohužel nemá ani na naprosto mainstreamovou a ještě japonskou automobilku (kde je kolikrát estetika podřízena funkčnosti a trvanlivosti), Corollu (a dosaď si tam jakékoliv jiné auto podobné ceny, třeba Superb/Passat) muže provozovat každý bez omezení, né jen ti, kdo má možnost nabíjet výhodně (neprodraží se ti to, jako u TM3), Corolla (sup/passat) má za ty peníze směrovky 😉
Kuraprox
:yes: :yes: :yes:
ptr078
? Ja som y a 3 pred fl a po, s plaid riadil, a nie je to ziadna jazdecka nirvana tak netaraj
Avatar - Anonym
Anonym
Některé ovládací prvky se nikdy nesmějí vypustit, tedy pokud chceš prodávat masám a ne jenom nadšencům. Jinak namísto Prius 5 bych dnes raději Teslu. Když už v Toyotě zahodili HUD a vytvořili pro mě nepřijatelný panel přístrojů, tak raději tu Teslu za stejné peníze.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jak zahodili HUD ?U velké části auta je, jen si ho nemužeš dát ke všem výbavám, já ho tam mít nemohl, ale mam digitální přístrojovku s možností individualizace jak na chytrém telefonu. Prius má pak tu přístrojovku vystrčenou jak HUD, ten sem nezkoušel, ale to elektro Toyoty, ktery ma stejny interier ano a přišlo mi to stejné jako HUD
Avatar - Anonym
Anonym
HUD pro mě znamená projekci na čelní sklo. Chci vidět ta data přímo před očima zároveň s vozovkou. To umí jen projekce a čelní sklo.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ok, ja bez toho dokazu zit, porad lepsi, kdyz mas volant a packy a dobijes to na benzince 😊 Moja volba mezi tema dvema by byla jasna, navic Prius neni jediny auto v te cenove
Avatar - Anonym
Anonym
Chápu, je to divný pocit když projíždíš v Tesle okolo benzínky 😄 Možná bych nakonec vzal přece jen ten Prius ale naštvali mě s tím. Jinak mě ale žádná jiná auta neoslovují. Vždy bych volil v současné době mezi Prius a TM3 a neříkám, že musí být nové.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak když už miluješ tu Toyotu a chceš HUD, tak ho má Corolla/Corolla Cross, Ravka...

Mne se líbí jízda na elektro, ale pořád k tomu mám alespoň ten motor a nemusím se stresovat, jak moc na to pak šlápnu a kam dojedu a kde nabiju. TM3 je zajímavá, ale já bych si ji nekoupil. Prius 5 vypadá docela dobře, může být i 4x4 (to mne na Corolle chybí) ale pro mé účely je taková karoserie horší...
Avatar - Anonym
Anonym
Nevím, jak dlouhé trasy běžně jezdíš. Pro mě byl víkend s Teslou absolutně bez obav, kam dojedu. LR skutečně na jedno nabití dalo 480-520 km a trasy se pohybovaly okolo 200km tam a 200 zpět. Nabito u Kaufu za necelé 2 hodiny.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já mám vozy dva, jedním ujedu tak 400 za týden, nabíjím ho 1x týdně na čerpačce a druhým ujedu za týden 0-stovky či tisíce, dle toho, kam jedem na výlet/dovolenou. Nabíjím ho podle potřeby, teď ho zajíždím, tak s ním jezdím více i běžné cesty, ale jinak třeba nabiju 1x plnou za pár minut a pak je připraven měsíc a kdykoliv s ním lze jet 😊
Freddka
No ale bez rejpani - prave proto je EV v nejakych situacich dobry jako druhy auto do rodiny. Mas nejaky na naftu nebo benzin jako hlavni a EV jako druhy. Klidne takovahle zakladni Tesla 3 s lifepo baterkou co je realne nesmrtelna a muzes ji klidne nabijet do 100% a nevadi to.

To je vsechno fajn, jen to proste stoji mega. Mega za druhy auto do rodiny je dost i na zapade. A za 600 tisic nikdy nic slusnyho elektrickyho nebude.
Avatar - Anonym
Anonym
(stačilo jednou, ale redakce má jiný názor)
Nevím, jak dlouhé trasy běžně jezdíš. Pro mě byl víkend s Teslou absolutně bez obav, kam dojedu. LR skutečně na jedno nabití dalo 480-520 km a trasy se pohybovaly okolo 200km tam a 200 zpět. Nabito u Kaufu za necelé 2 hodiny.
Avatar - Emel
Emel
Je to super. Ten základní model je velmi dobrá nabídka. Evropské automobilky budou muset začít něco dělat.
Je to auto o třídu menší než Superb, je to sedan, dojezd je do nějaké míry limitující, interiér a ergonomie je tragédie... ale pořád ten poměr techniky (hnací řetězec + podvozek) a ceny je sakra dobrý.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Je to jako typická amerika, "levná" a s výkonem, nic ostatního tam není.
Avatar - Emel
Emel
To úplně pravda není, TM3 má celkem na výši i podvozek.
Avatar - Dinar
Dinar
Souhlas, jak odhlučnení tak odpružení je u fl TM3 výrazně lepší. Za milion v základu už by se to jako auto na poskakování kolem komína dalo pořídit, akorát je opravdu třeba investovat ještě pár tisíc a koupit aftermarket displej/budíky, páčky pod volant a panel s kolečkem ovládání klimy. Je to sice dodo za mega, ale dnešní autosvět je plný kompromisů. 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
No a to je ten problém, že to je auto do města a okolí, má v základu kolik, 300 koní? 😁 To asi není ani tak potřeba, kdyby radši mělo 150 koní a volant a páčky...
gil54
...a dešťový senzor a parkovací senzory a čtení značek....
Hendly
Problem je, ze znacky co delaji EV s packama, senzorama atd v prodejich stale za Tesl zaostavaji.

Takze nechcete to nechat na Tesla?
gil54
Jistě, pokud je s tím někdo ochoten každý den žít, tak žádný problém.
Avatar - Ozzman
Ozzman
A tobě to příjde v pořádku ? To, že se prodává Tesla vlastně nemusí o kvalitách vůbec nic říkat, protože stejně jako Apple si dokázala vybudovat takový specifický kult a lidi ji chtějí, protože je to Tesla, nebo proto ,že chtějí elektromobil ?

Tato skupina lidí je omezena, mají omezene kapacity, ale kdyby nabídli normálnější EV, budou ukrajovat z koláče ještě více..

Já nemám problém s tím, že to někomu nevadí, ale sakra ať řekne "nevadí mi" že je to jiné, vyhovuje mi to, ale chápu, že to nevyhovuje všem a nebudu pořád chodit prudit do diskuzí, že je to tak srpávně ...
Hendly
To je otazka na koho?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Přeci na tebe
Hendly
Ve vlákne to neni jasne.
Plany Tesla neznam. Muzu odhadovat z veřejných informaci. Jestli je to spravne pro to je jedine měřítko. Prodeje.

Kdyz jde o tema kultu tak z meho pohledu dve veci.
Prvni existence kultu nenavisti k EV mnohdy zosobněny v Tesle😀

A druha, ted uz vazne. “Kult” prece buduje každá znacka, nekdo kult kvality, nekdo kult spolehlivosti, nekdonkult sportovního náčiní atd

Vse je to vlastne reklamní obálka toho, ze vyrabi smejd s pohonem přední nápravy s příčnými motorem.
A z toho mam asi nejvetsi smutek. Kazdy mluvi o zážitku z rizeni, ale kupuje SUV a koncern… a nadává na EV
Avatar - Ozzman
Ozzman
S tím kultem je to pravda, prodává to, jen tím chci říct, že pak takovému autu ledasco odpustíš i když je to objektivně né zrovna dobré.

Já s tím problém nemám, pokud to napíšeš, jak říkám... že to někomu vyhovuje, je jeho věc, ale musí akceptovat, že to nevyhovuje ostatním.

To je krásný příklad ten Apple, má to spousty argumentů proti, ten je navíc i drahý, za každou blbost tam platíš nesmyslnné peníze, jen aby to mělo jejich logo a velká část lidí to mají jako kult a otravují s tím druhý tábor, že je to nej i když není.... (sámto používám, abys viděl, že dokažu být objektivní)

S tím koncernem je to pravda, dříve tu bývala komunita, která ten koncern brala jako něco víc, vše co bylo jinak bylo špatně a to mne vadilo uplně stejně (koneckonců to ve mne zanechalo stopu, že i když už jsem dnes jinde, tak pořád mám lehkou averzi vyměnit své peníze za koncernové auto, nicméně to lidem nevymlouvám a kvality těch aut tam jsou).

No vidíš, a já jsem i nadále odolal a SUV mne neláká a koupil si kombík zase, bohužel jsem v menšině.
Hendly
A ted se podivej co jsi napsal a pak na diskuse pod clanky o EV?

Je to tak, ze pod každým clankem o spalovaku je 10 jmen co jedou kritiku spalovaku a cpou EV?

A nebo pod každým clankem o EV stale stejna skupina jmen co jedou stale stejny hate na EV?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano, jsou takoví pod spalovákem, hlavním bojovníkem je Donvito, který si to neodpustí tu Teslu cpát všude a otravovat s tím život, pak brečí, jak jsou diskuze vyhrocené, ale on je hlavním aktérem a důvodem, proč třeba i já si do EV, hlavně do Tesly, rád rýpnu a je pro mne tím stejným, který mi tu automobilku znechutil, jako dříve již bývalí diskutéři ten VW. Jen se podívej níže, i on to největší negativum Tesly neuzná a bagatelizuje to..

A ano, i z řad spalováků jsou tu tací, ale velká část jsou anonymové či trollové (Áda třeba)
Hendly
Takze jeden Donvito vs x nicku jako Arese, Barik, Rohypnol a spousty dalsich pod každým clankem o EV.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To pláčeš na špatném hrobě, s nimi já v řadě věcí také vedu spory a diskuze 😉 A ano, Arese mi znechutil manual...
Hendly
Pod každým clankemno EV stale stejna jména jedou hate.
Kouknu pod clanek o Lancia a kupodivu nikdo EV netlaci..
Ale tobe to neprijde divné…
Avatar - Ozzman
Ozzman
Kdo jsem já, abych to soudil ? Já ti říkám, že stejně, jako tady prudí Don, prudí i někteří z těch tebou zmíněných a když jsem v té diskuzi, tak jim kolikrát i něco napíšu... já nejsem majitel diskuze, ani její správce, mě je to jedno 😁 Já sem tu sám za sebe
ptr078
Don vito si tu vychoval svoj fanklub tak zrazu neplac
Avatar - Mokrous
Mokrous
"Arese mi znechutil manual..."

😁 😁 😁 😁 😁
Avatar - Anonym
Anonym
k tomu SUV už nikdo nemá druhý auto nebo případně třetí, pátý , 37 a všechno sou to SUV

😄 😄 😄 😄 😄

Jedeš bomby, ale neskutečný
kozakm
Já teda rozhodně nejsem člen Tesla kultu, ale stejně o Tesle uvažuju, protože co naplat, EV technologii a infotainment mají vyřešené nejlépe. Pořád trochu doufám, že Y Juniper přinese nějaké ústupky (třeba zachová páčky) a novinky (HUD), přinejhorším to vyřeším pomocí sexy buttons
Avatar - Mokrous
Mokrous
Nejlépe? No nevím...

https😐/youtu.be/fLLxx1--pFQ?si=O-DfEYykDfcV__ek
kozakm
Nevidím tam nic zásadně kritického kromě blinkrů, stěračů a Tesla Vision.

A plno věcí je otázkou SW updatu, který Tesla narozdíl od konkurence dostává často.
Avatar - Dinar
Dinar
Ale ať si to tesla dělá jak chce, to je její věc, jak to souvisí s tím, že jako motorista, uživatel aut někdo jejich produkt srovnává s jinými nebo kritizuje? Ty jsi skutečně pacient, doufám, že za to teslí ambasadorství aspoň něco máš, protože jinak by to tvé teoretické nadšenectví bylo opravdu jen projevem prostého ducha.
Avatar - chcíplý pes
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
Dinar
A kde docházejí nicky, založí se další chcíplý cigoš, že... 😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To je určitě proto, že Tesla nedává páčky a senzory. 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ok, ale k čemu ti to je u auta, které není moc řidičsky zaměřené 😁
Avatar - Emel
Emel
Dobrý podvozek se přece počítá i u cesťáku, ne?
Já to nevidím tak, že by Tesla 3 byla nutně jen auto pro neřidiče... pokud se budeme bavit o tom, že stojí stejně jako Passat 1.5TSI FWD, tak jako řidič takhle od stolu beru jako řidičtější volbu tu Teslu.
DonVito
Tesla ma sofistikovanejsi predni napravu nez napr. jeji primy konkurent od BMW.

Asi tak o "neridicskem" aute.

Uroven zdejsi (emocni) diskuze je tragicka.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, já beru řidičštější auto to, které má odezvu a dává mi tu emoci. I když bude mít tabulkově horší parametry či technická řešení.
Avatar - Emel
Emel
A není ta emoce jen taková výmluva? Opravdu máš pocit, že odezva a emoce jsou u Tesly 3 zásadně horší než u relevantních spalováků s polovičním výkonem?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mne třeba největší emoce dával hothatch s atmosférou... má mnohem horší odezvy a výkon, ale to mne na tom baví. Pro mne ta emoce z elektriky, která vše dělá okamžitě a lehce prostě není. Na běžnou jízdu je to asi fajn. Tohle je subjektivní, já to nikomu necpu. Sám mám už auto, které umí jezdit i na EV a trochu se tím přibližuje, ale pořád mám větší emoce, když vytočím tu starou atmosféru v tom starém Meganu 😁
Hendly
Jenze o tom to je.
Existovala super auta s emocí, ale jak to dopadlo? Silnice plne diesl SUV.
Ale zde se nadává, ze za to muzou EV…
Ne, za to, ze v nabídce je naproste minimum poctivých aut muze jenom to, ze je skoro nikdo nekupoval.
Avatar - Anonym
Anonym
Ty poctivá auta zlikvidovaly emisní normy, zelená politika, ceny a o***ní se lidí co má soused a tím že musím mít to co je zrovna "IN".

Naštěstí s nima pořád dost lidí jezdí coby ojetinami
Hendly
Ne, byl to pouze nezájem kupcu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
S tím souhlasím... já teď auto vybíral a je to opravdu šíleně osekaná nabídka, nicméně to neznamená, že mne více emocí způsobí vytočený benzinový motor, než sekačka na trávu 😉 ať je jak chce rychlá.
Hendly
Nabídka neni zas tak osekana.
Problem je spis v tom, ze málokdo je ochoten platit.

A me aktualni emoce u rizeni jsou dane ne pohonem, ale provozem.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Opravdu ? V nižší střední a střední mainstramové už toho moc nezbylo, když chceš tedy kombík/ nebo alternativně liftback- aby to uvezlo rodinu, obešel jsem toho více...
Hendly
Tak ale taky porovnej realne ceny dnes a drive…
Podle toho je nabídka.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Však cenu vyšší jsem akceptoval, ale motorizace tříválce, končí modely a tak... o to jde. U velké části mainstreamu už nemáš za co připlatit
Hendly
Zrovna minulého tyden tady test A4 v TDI 150kW za 1,2.
Nabídka je, jen za poslednich 20 let sla realna cena aut tak dolu, ze to najednou vypada drahe.

PS: projdi diskuse pod tim testem. Je tam nekdo kdo cpe EV?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Píšu o mainstreamu, ta A4 je už na mne a muj nájezd zbytečně drahá, tolik bych za auto nyní nedal i když je to skvělá nabídka, navíc jsem nechtěl diesel.
Hendly
No ale o tom to cele je.
Dnes jsou realne ceny daleko níže nez driv, ale musis se spokojit s orezanou nabídkou. Kdyz akceptujes reálnou cenu ktera byla drive daleko vetsi tak mas výběr.

Chtit nizkou cenu a nadavat na nedostatečný výběr proste je hloupost.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No promin, ale to jsi trochu jinde, když mainstreamové automobilky nemají ty modely a motory, tak tě to nutí jit jinam, až do prémie ? Co je reálná cena ? takový pojem neznám. Chceš říct, že auta zdražila, to ano, a že se platy zvýšily, to taky platí, ale dříve si za ty reálné peníze měl větší výběr u více automobilek, dnes to nabízí až prémie, kde je cenový odstup. NAvíc i ty osekané verze končí a nejdou objednat, nebo přichází o motorizace. Kdybych chtěl naftové SUV, tak mám výběr větší i když jsem socka a vybíral jsem jen do cca 900
Hendly
Takovy hodne zjednodušené vysvětlení plne nepřesnosti co přirovnání prinasi, ale popisující o co jde.
Zatímco pred 20 lety jsi mel za cenu bytu kombik stredni velikosti. Dnes mas kombik za cenu dřevěné budky bez pozemku.
Kritizovat ze za tuhle cenu neni tak široký výběr je prehlizeni teto skutečnosti.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To neni nic zjednodušeného, ty za ty peníze auto koupíš, když to bude SUV, protože kombík střední velikosti už pomalu a jistě přestávají nabízet ve většíně případů a přetrvává v nabídce prémiovek, které byly a jsou s cenovým odstupem, protože ty lepší verze mainstreamu zmizely a dříve si je za příplatek koupil. Třeba u Fordu Fokus si nemužeš připlatit už za nic nad tříválec (vyjma ST, které snad už ani nejde objednat) a dojíždí výroba, stejně v Renaultu, už nekoupíš jiny motor, než TCE140 a ani nejde zadat do výroby nový... Nesrovnávejme to s bydlením, to vyrostlo uplně jinou dynamikou.
Hendly
Vetsina chce SUV (trend IMHO tlaci automobilky) pak logicky je mensi nabidka v segmentu mimo tuhle kategorii.
Zcela logická vec.
Nemusis to srovnávat s bydlením, klidne použij median mzdy nebo jine měřítko. Vychazi to podobne.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano, proboha o čem se tu bavíme? Začal si tuhle část vlákna tím, že lidi mudrují a kupují SUV, já ti řekl, že jsem teď vybíral a nechci SUV a proto díky těmto lidem nemam na výběr moc a ty si do toho začal tahat prémii a že chci za mych malo peněz hodně a že to tak bylo vždy, až jsme se dostali zpět k tomu, že v mainstreamu ty normální auta nejsou, protože lidi kupují SUV 😁 😁 To já přeci vím, proto si stěžuju..
Hendly
Mozna jsem te spatne pochopil.
Nic to ale nemeni na tom, ze to, ze nejsou řidičsky zajimava auta a motory je důsledek reálného nezajmu o tyto auta.
Avatar - Anonym
Anonym
určitě, takovej 2020 Jeep Grand Cherokee stál s 5,7 V8 1,6 mega.

Tolik stojí současný.https😐/www.sauto.cz/…erokee/206453217
A to má jen 3,6 V6

Ale auto zlevnují, o tom žádná 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je špatný příklad, zvedly se mzdy a parita a tak, takže dejme tomu, že tehdy si dosáhl na 1.6M na V8 a dnes za nominálně stejné peníze koupíš horšího Jeepa s V6 a ten s V8 stojí kolik, 2 M ?, ale já mluvím o situaci, že si došetřím ty 2M, ale já toho Jeepa nekoupím, protože ho nenabízí už a musím si připlatit třeba ještě 30 % navíc, abych měl alespoň adekvátní auto u jiného výrobce s tím V8. To je jiná věc.
Avatar - Emel
Emel
Osekané je to všude... i BMW 5 třeba.
Avatar - Emel
Emel
Mně největší emoce (z mých vlastních aut) dávala zadokolka s turbem a samosvorem... a měl jsem předtím úplně stejnou zadokolku s atmosférou, tak mám srovnání 1:1.
Jasně, kdyby ta atmosféra měla třeba 250k... jenže neměla.
Když si vzpomenu na naše letiště... blbé bávo v naftě s automatem... a jaká s ním byla na mokru sranda.
A naopak - třeba Civic 1.8i - jako jo, já uznávám že se to řídí hezky, ještě třeba na nějaký slalom fajn... ale v realitě běžného provozu mi to nic nedává.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No a ten mne nebral, byl rychlej, hezkej, ale mne více bavila třeba tvoje Insi. Mne se tam nejvíc líbila asi dvojice Alf (myslím obě letiště teď, nebyli spolu).
Avatar - Emel
Emel
Co tě nebralo? BMW 330d? Insi se zdaleka tak hezky neklouže...
Giu QV je samozřejmě o dva levely jinde... no, to je ta zadokolka + samosvor + silný turbo + manuál 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mluvíme o té zábavě, bylo to rychlé, zadokolka, na smyky dobry na letiště, do realného života bych si to nevybral 😁 Jo, QV je jiny svět, ale mě se líbila i ta otova giulietta s 1.4T a manualem, mam taková auta rád. Jak říkám, tohle máme každej jinak.
Avatar - Emel
Emel
No v běžném životě právě obvykle mám v autě posádku a nemusím nutně točit motor do červeného ani hledat limity pneumatik... ale silnej motor mi udělá radost vždycky. Pokud se bavíme o řidičském autě, tak nepochybuju o tom, že to 3er bylo (je) více řidičské, než ta Insignia (a můžeme to omlouvat velikostí auta atd., ale tohle je fakt).
Beru že to máme jinak a nic proti tomu 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je v pořádku, sám mám normální auto na denní jízdu, jen nebudu diskuzně psát, jak ve mne budí ty správné řidičské vášně a emoce 😁 I když podvozkově je překvapivě schopné s dobrou odezvou a pomalé uplně také ne (ale to se zase rodině nelíbí) 😁
kozakm
Ty jo, na každodenní poježdění s rodinou mi stačí, když to nedrncá, v zatáčkách se moc nenaklání a nejsou v tom cítit poryvy větru na dálnici. Řidičské auto na to fakt nepotřebuju...
Záleží čemu říkáš řidičské zaměření. Troufnu si říci, že s TM3, kterou používá manželka na městské a příměstské poskakování ujedu na křivoklátských silničkách s prstem v nose libovolnému sériovému HH. Podvozek je totiž velmi dobře postavený, čtyřkolka má má slušnou trakci, těžiště je nízko, hmotnost není extrémní, potud je vše OK. Na druhou stranu musím říci, že trvanlivost toho podvozku je tragická, dvakrát jsem měnil přední ramena kvůli vyžvejkaným silentblokům a teprve náhrada za aftermarket snad pomohla (auto má pouze 60tkm najetých stylem "paní radová"). A zároveň je pravda, že interiér je ještě větší tragédie, materiály, ovládáním, prostě vším, takové socíkovské umakartové panelákové jádro, kde navíc nepřizpůsobivý spoluobčané ukradli vodovodní baterie, splachování a el. vypínače, z tohoto pohledu je to auto zcela "antiřidičské".
Avatar - Emel
Emel
Vsadil bych si na HH... a ať tak či tak, prst v nose bych při takovém tempu neměl 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
křivoklátsko je úzké, znám to tam dobře, tak ja taky sázím na malý HH, tam stačí auto v protisměru a máš co dělat na určitých úsecích 😁 Za cenu te TM3 je YAGR4, s tim by Tesla měla problém
Avatar - Emel
Emel
Já bych si asi vsadil na nějaký TypeR... pro suchý kvalitní povrch je 4x4 zbytná věc a rychlost je do velké míry souboj pneumatik s váhou auta... a Civic má pokud si pamatuju nějaké 265 bo co... 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nový TypeR je ale už dost velké a široké auto, no někdy přijeď, ja ti to tam ukážu. Na to byl ideální Woodyho Swišť, zkoušel sem tam ale i ten YAGR4.
Avatar - Anonym
Anonym
srovnávat Teslu s typickou amerikou je urážka všech spalovacích amerik 😄
DonVito
Kolik z vas zkouselo blinkry na volantu?

Jak casto potrebujes sledovat rychlost s autopilotem? A jak casto na okresce?

Pochlubte se.
gil54
...a kolik z těch, co ty blinkry na volantu vyzkoušeli, řekli, že je to fajn? Včetně všech YouTube testérů profi, poloprofi nebo i amatérských?

Na to, že je věž v Pise šikmá, tam nemusím jet a běhat po jejím ochozu s olovnicí.
Avatar - Anonym
Anonym
Ta sedla :yes:
Ale melounář si stejně pojede svoje, neboj
Avatar - Mokrous
Mokrous
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Že si tady slepě obhajoval poslední dobu elektromobily, to ještě umím pochopit, že jsi ublížený a cpeš je všem okolo, i to chápu, ale že se budeš zastávat nejdebilnější věci na té Tesle, kterou kritizují i testeři, profíci a většina lidí, co to vyzkoušela, to je už fakt diagnóza... pořád si říkám, že trollíš schválně, že ani ty nejsi takový hlupák, ale ty jsi duvod, proč je tady tolik hejtu na Teslu... už ti to řeklo více lidí, přidávám se k nim.
DonVito
Klesl jsi na absolutni diskuzni dno.
Skoda.

Asi dieselove emise nicici mozkove bunky...

Tahni
Avatar - Ozzman
Ozzman
skoro 3 týdny už dieslové auto nemám 😉 ubožáku...
gil54
Profesor diskuzní etiky napíše: "Úroveň zdejší (emoční) diskuze je tragická" a potom o pár příspěvků dál vystříkne slovem "Táhni". 😁 😁 😁
Avatar - Anonym
Anonym
😄 😄 😄 😄 Co chceš od zeleného svázáka svědka sekty Elonovy
Hendly
Vzdy jsem znova prekvapen, jak v diskusích plných technickych nesmyslu, urážení, trolleni atd si kritici vyberou jednoho clovek ktereho soudí…
Avatar - Ozzman
Ozzman
On bagatelizuje ty směrovky, viz výše, kdyby napsal.. "mne to neva, ale chápu, že to lidem na Tesle vadí", tak mlčim a ještě ho možná pochválím, že je objektivní...
Avatar - Anonym
Anonym
Já sem vždycky v úžasu, jak se fajekové nicky doplnují vid, jeden člověk DonVito a Hendly, naprosto shodný styl psaní atd atd

Si trapnější jak Hammuna a jeho 5000 fake nicků
Avatar - Ozzman
Ozzman
Don vito není fake, toho známe osobně, bohužel, tedy ten starý donvito nebyl takhe fanatický, možná mu někdo ukradl profil.
Avatar - Anonym
Anonym
A seš si 100% jistý že Hendly není donVito? 😄
Hendly
Myslim, ze mam daleko vice pravopisných chyb nez Donvito😀
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, tak do soukromí jim nevidím, ale dlouhodobě hodnotím, že s Hendlym se dá lépe mluvit věcně, jako dříve s Donem, ale Don nemá Teslu.
ericn
V každém případě jsou s tím neustálým adorováním, přesvědčováním a omlouváním různých failů elektromobility trapní a úpřímně dost otravní. Btw ale ještě to nedosahuje Hamuny a jeho X nicků, ale ty nejhorší už naštěstí nevidím 😉
Avatar - speedfred
speedfred
Všetko dotykové na volante stojí za prd a smerovky tomu dávajú korunu, o dalších pre mňa ergonomických prešlapoch ani písať nejdem.
Spoliehať sa na autopilota nechcem, mne aj po okreskách uplne stači obyč tempomat.
T 3 sa mi vcelku páči cena už hodne slušná ale cez toto u mňa vlak nejde.
DonVito
Doporucuju vyzkouset, nejlepe delsi dobu.

Volant ma velmi strmy prevod.
Kdyz ridis spravne, obe ruce na volantu, vetsinou neni treba ruckovat a jen pohnes palcem...

Osobne mne vadi vic displej vpravo nez absence pacek.
Avatar - speedfred
speedfred
Odmietam si zvykať pretože na jednom z áut mám podobné ovládanie a tam som už odignoroval smerovky. Tam je to skôr nutnosť ako šetrenie nákoladov, a myslím že to má ešte strmšie riadenie.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Neumím si představit na okresce zapnout tempomat.
Já to zapnu 3x do roka někde v AT na dálnici s IGL omezením a když si chci protáhnout dřevěnou nohu a třeba se napít a chvilku se nesoustředit na 100, ale jen 99%.
Jinak celoročně vypnuto. A to mám špičkový Travel Assist High
Avatar - speedfred
speedfred
No vidíš, ja bez tempomatu nedám "ani meter" a prepínam podľa situacie normál/adaptív.
Avatar - Mokrous
Mokrous
A na co teda máš ARQV ??? Nebo jiná výkonná auta.

To sis mohl koupit hybridní Corollu a nebo Octavii 1.0 TSI, ne?
Avatar - speedfred
speedfred
Keď sa idem zviezť tak nepoužívam ale na obyč presuny ktoré sú absolútna nuda zapnem.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Asi bych se zbláznil, kdyby za mě řídilo auto na okresce.
Bez predikce by jelo pořád 90, nebo bych musel stále na volantu měnit tempo, nebo brzdit a pak zase aktivovat a tak pořád do zblbnutí.
S predikcí to 5x brzdí do zatáček moc a 2x málo, takže to je taky na howno.
No, prostě to nechápu.
Ale každýho asi baví něco jinýho. Nikomu to neberu, jen to nechápu.
Avatar - Anonym
Anonym
Já sem na tempomat nejel tak 12 let 😄 Po dálnicích skoro nejezdím a k čemu mi je na okresce a ve městě a vesnici tempomat 😄
Avatar - Mokrous
Mokrous
No za mě naprosto k hownu.

Jak jsem psal, já to zapnu někdy v AT na IGL a jen si protáhnu nohy a dám třeba tyčinku, nebo vodu a nechám to chvilku jet rovně samo a po chvíli už mě to tak se.re, že to zase vypnu.

Kdybych chtěl jet autobusem, nebo vlakem, nemusel jsem si kupovat auto. Já auto řídím.
Gvick2
by určitě měli počkat a nyní nekupovat, protože brzy bude za polovic. V březnu evropské prodeje Tesly spadly o rekordních 35% i přes předchozí slevy, navíc Model 3 padá v prodejích rychleji než Y, takže je jasné, že pád cen TM3 bude rychle pokračovat.
Hendly
Tesla Berlín v únoru 2 tydny odstávka.
Nedělejme ukvapene nazory
Gvick2
Tesla nemá problém s výrobou, ale s poptávkou, na to nemusí být člověk Einstein když vidí, že fajruje 10% lidí a snižuje ceny. Kdyby měla výpadek výroby a velkou poptávku, tak naopak ceny zvyšuje a lidi nabírá.
Hendly
Prouposteni lidi i snižování cen uz proběhlo nekolikrat.

Pro posouzení trendu bych počkal na delsi časový úsek.
Odstavka byla dana nedostatkem dilu.
ptr078
Dufajme, ze sa nedozijeme dna, ked to bude elon sam skladat na tri smeny 🤣
Avatar - chcíplý pes
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hendly
Tak to je myslim Elona cil.
Plne roboticka montáž.Proto ma ve vývoji i robota.
ericn
Tak to bude ještě větší průser než teď 😉 Btw aby měl v tu dobu co vůbec montovat 😒]
Kuraprox
elektrobláboly :no:
Avatar - chcíplý pes
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Dokud to bude e😜erimentální krávovina místo plně funkčního automobilu, tak mne cena nezajímá.

Zde vcelku realistická recenze od člověka, který fandí EV a moderně😒br />
https😐/youtu.be/fLLxx1--pFQ?si=O-DfEYykDfcV__ek

Klidně mohl Elon TM3 zdražit o 50 tisíc, ale měl do ní přidat parkovací senzory, senzory stěračů, páčky blinkrů, světel, řazení, funkční kamery, kapacitní volant, normální a funkční ambientko, normální budíky, otvor do kufru, atd... A mohl by si sebou vzít klidně prdící hry, střešní okno i prudící jakobyautopilot.

Ano, mohl bych mít na firmu TM3 s dotací už za cca 660 tisíc bez DPH, ale nechci. LFP s kapacitou okolo 55 kWh (po pár letech) na delší trase v režimu 10-80% dá max. 40 kWh a to znamená v horším počasí 200 km na dálnici normálním předpisovým tempem.

Zde kapacita baterie po 3 letech od uživatele, který nebyl denně otrokem péče o baterii😒br />
https😐/youtu.be/LZbI6PQmDCo?si=-kWPNPG5XNEwSMLO

Zde reálná spotřeba od v poslední době fanatického propagátora EV a nadšeného majitele TM3 LR😒br />
https😐/youtu.be/nsiRoAyxxfg?si=pxwdcti2kJ9aRGIn

Ano, místy jel i těch 130, ale většinu času pomaleji. A trochu pršelo a foukalo. Ale to se tak někdy stává, že?
MrViki
LOL to je snůška nesmyslů, že to ani nejde komentovat. Ale tak v pořádku, EV si nekupuj a je to.
Avatar - Anonym
Anonym
Jasně, všechno jsou to nesmysly. Zejména všechno co se Vám nehodí do krámu. Klasické bolševické kdo nejde s námi je nepřítel lidu 😄
Známe - opakujete se.

Natření na zeleno nepomáhá.

A naštěstí to taky nikdo nekupuje, jenom svědci Elonovy 😄
MrViki
Tak urážet umíš, ale argumenty nikde.
Avatar - Anonym
Anonym
To nejsou urážky, to je čistý popis faktu. Já nemůžeu za to že se někdo stydí za to že je zelený bolševik a nazývá se liberál. Nazývjeme věci skutečnými jmény 😄
MrViki
Asi si mě s někým pleteš. Popis absolutně nesedí.