Elektromobily
Přihlásit pro přidání komentáře
kruskar
už si jí můžeme koupit všichni.
PowerHouse
Tak loni jsme tady psali, že letos dosáhne Tesla 3 ceny 900 000. Tak uvidíme před koncem roku.
Cena Tesly 3 dále hodně poklesne jakmile se objeví nový Y.
Cena Tesly 3 dále hodně poklesne jakmile se objeví nový Y.
apoho
ošklivý plzeňák
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To autoforum snad nemyslíte vážně, ne? Pokud ne, tak dobrej vtip a pokud jo, tak je mi vás líto. Jestli máte nějaké psychické problémy, prosím kontaktujte odborníky.
Jean Reno
O víkendu jsem jezdil Corollou 2.0 hybrid GR sport. Na tomhle autě za 1.000.000 Kč jsem si uvědomil, jak dobrá nabídka Modelu 3 za stejný peníze je. Když uvážím možnost si nechat přispět 200tis od státu, asi není o čem.
suhlasim.
Spalovaky tak velmi zdrazeli, ze v Cesku si len hlupak nekupi Teslu.
Setris pri nakupe, setris pri prevadzke, setris pri servise.
:yes:
Vykon, vybava a jazdne vlastnosti su uz len ceresnicka na torte.
Spalovaky tak velmi zdrazeli, ze v Cesku si len hlupak nekupi Teslu.
Setris pri nakupe, setris pri prevadzke, setris pri servise.
:yes:
Vykon, vybava a jazdne vlastnosti su uz len ceresnicka na torte.
Blbost - s dotací, kterou nedostane každý je to zajímavé, ale NEDOSTANE ji každý..... soukromník vůbec. Obě auta jsou pořád drahá, ale nesrovnatelná. Když už, tak interiér TM3 bohužel nemá ani na naprosto mainstreamovou a ještě japonskou automobilku (kde je kolikrát estetika podřízena funkčnosti a trvanlivosti), Corollu (a dosaď si tam jakékoliv jiné auto podobné ceny, třeba Superb/Passat) muže provozovat každý bez omezení, né jen ti, kdo má možnost nabíjet výhodně (neprodraží se ti to, jako u TM3), Corolla (sup/passat) má za ty peníze směrovky 😉
? Ja som y a 3 pred fl a po, s plaid riadil, a nie je to ziadna jazdecka nirvana tak netaraj
Anonym
Některé ovládací prvky se nikdy nesmějí vypustit, tedy pokud chceš prodávat masám a ne jenom nadšencům. Jinak namísto Prius 5 bych dnes raději Teslu. Když už v Toyotě zahodili HUD a vytvořili pro mě nepřijatelný panel přístrojů, tak raději tu Teslu za stejné peníze.
Jak zahodili HUD ?U velké části auta je, jen si ho nemužeš dát ke všem výbavám, já ho tam mít nemohl, ale mam digitální přístrojovku s možností individualizace jak na chytrém telefonu. Prius má pak tu přístrojovku vystrčenou jak HUD, ten sem nezkoušel, ale to elektro Toyoty, ktery ma stejny interier ano a přišlo mi to stejné jako HUD
HUD pro mě znamená projekci na čelní sklo. Chci vidět ta data přímo před očima zároveň s vozovkou. To umí jen projekce a čelní sklo.
Ok, ja bez toho dokazu zit, porad lepsi, kdyz mas volant a packy a dobijes to na benzince 😊 Moja volba mezi tema dvema by byla jasna, navic Prius neni jediny auto v te cenove
Chápu, je to divný pocit když projíždíš v Tesle okolo benzínky 😄 Možná bych nakonec vzal přece jen ten Prius ale naštvali mě s tím. Jinak mě ale žádná jiná auta neoslovují. Vždy bych volil v současné době mezi Prius a TM3 a neříkám, že musí být nové.
Tak když už miluješ tu Toyotu a chceš HUD, tak ho má Corolla/Corolla Cross, Ravka...
Mne se líbí jízda na elektro, ale pořád k tomu mám alespoň ten motor a nemusím se stresovat, jak moc na to pak šlápnu a kam dojedu a kde nabiju. TM3 je zajímavá, ale já bych si ji nekoupil. Prius 5 vypadá docela dobře, může být i 4x4 (to mne na Corolle chybí) ale pro mé účely je taková karoserie horší...
Mne se líbí jízda na elektro, ale pořád k tomu mám alespoň ten motor a nemusím se stresovat, jak moc na to pak šlápnu a kam dojedu a kde nabiju. TM3 je zajímavá, ale já bych si ji nekoupil. Prius 5 vypadá docela dobře, může být i 4x4 (to mne na Corolle chybí) ale pro mé účely je taková karoserie horší...
Nevím, jak dlouhé trasy běžně jezdíš. Pro mě byl víkend s Teslou absolutně bez obav, kam dojedu. LR skutečně na jedno nabití dalo 480-520 km a trasy se pohybovaly okolo 200km tam a 200 zpět. Nabito u Kaufu za necelé 2 hodiny.
Já mám vozy dva, jedním ujedu tak 400 za týden, nabíjím ho 1x týdně na čerpačce a druhým ujedu za týden 0-stovky či tisíce, dle toho, kam jedem na výlet/dovolenou. Nabíjím ho podle potřeby, teď ho zajíždím, tak s ním jezdím více i běžné cesty, ale jinak třeba nabiju 1x plnou za pár minut a pak je připraven měsíc a kdykoliv s ním lze jet 😊
No ale bez rejpani - prave proto je EV v nejakych situacich dobry jako druhy auto do rodiny. Mas nejaky na naftu nebo benzin jako hlavni a EV jako druhy. Klidne takovahle zakladni Tesla 3 s lifepo baterkou co je realne nesmrtelna a muzes ji klidne nabijet do 100% a nevadi to.
To je vsechno fajn, jen to proste stoji mega. Mega za druhy auto do rodiny je dost i na zapade. A za 600 tisic nikdy nic slusnyho elektrickyho nebude.
To je vsechno fajn, jen to proste stoji mega. Mega za druhy auto do rodiny je dost i na zapade. A za 600 tisic nikdy nic slusnyho elektrickyho nebude.
(stačilo jednou, ale redakce má jiný názor)
Nevím, jak dlouhé trasy běžně jezdíš. Pro mě byl víkend s Teslou absolutně bez obav, kam dojedu. LR skutečně na jedno nabití dalo 480-520 km a trasy se pohybovaly okolo 200km tam a 200 zpět. Nabito u Kaufu za necelé 2 hodiny.
Nevím, jak dlouhé trasy běžně jezdíš. Pro mě byl víkend s Teslou absolutně bez obav, kam dojedu. LR skutečně na jedno nabití dalo 480-520 km a trasy se pohybovaly okolo 200km tam a 200 zpět. Nabito u Kaufu za necelé 2 hodiny.
Emel
Je to super. Ten základní model je velmi dobrá nabídka. Evropské automobilky budou muset začít něco dělat.
Je to auto o třídu menší než Superb, je to sedan, dojezd je do nějaké míry limitující, interiér a ergonomie je tragédie... ale pořád ten poměr techniky (hnací řetězec + podvozek) a ceny je sakra dobrý.
Je to auto o třídu menší než Superb, je to sedan, dojezd je do nějaké míry limitující, interiér a ergonomie je tragédie... ale pořád ten poměr techniky (hnací řetězec + podvozek) a ceny je sakra dobrý.
Je to jako typická amerika, "levná" a s výkonem, nic ostatního tam není.
To úplně pravda není, TM3 má celkem na výši i podvozek.
Souhlas, jak odhlučnení tak odpružení je u fl TM3 výrazně lepší. Za milion v základu už by se to jako auto na poskakování kolem komína dalo pořídit, akorát je opravdu třeba investovat ještě pár tisíc a koupit aftermarket displej/budíky, páčky pod volant a panel s kolečkem ovládání klimy. Je to sice dodo za mega, ale dnešní autosvět je plný kompromisů. 😉
No a to je ten problém, že to je auto do města a okolí, má v základu kolik, 300 koní? 😁 To asi není ani tak potřeba, kdyby radši mělo 150 koní a volant a páčky...
...a dešťový senzor a parkovací senzory a čtení značek....
Problem je, ze znacky co delaji EV s packama, senzorama atd v prodejich stale za Tesl zaostavaji.
Takze nechcete to nechat na Tesla?
Takze nechcete to nechat na Tesla?
A tobě to příjde v pořádku ? To, že se prodává Tesla vlastně nemusí o kvalitách vůbec nic říkat, protože stejně jako Apple si dokázala vybudovat takový specifický kult a lidi ji chtějí, protože je to Tesla, nebo proto ,že chtějí elektromobil ?
Tato skupina lidí je omezena, mají omezene kapacity, ale kdyby nabídli normálnější EV, budou ukrajovat z koláče ještě více..
Já nemám problém s tím, že to někomu nevadí, ale sakra ať řekne "nevadí mi" že je to jiné, vyhovuje mi to, ale chápu, že to nevyhovuje všem a nebudu pořád chodit prudit do diskuzí, že je to tak srpávně ...
Tato skupina lidí je omezena, mají omezene kapacity, ale kdyby nabídli normálnější EV, budou ukrajovat z koláče ještě více..
Já nemám problém s tím, že to někomu nevadí, ale sakra ať řekne "nevadí mi" že je to jiné, vyhovuje mi to, ale chápu, že to nevyhovuje všem a nebudu pořád chodit prudit do diskuzí, že je to tak srpávně ...
To je otazka na koho?
Přeci na tebe
Ve vlákne to neni jasne.
Plany Tesla neznam. Muzu odhadovat z veřejných informaci. Jestli je to spravne pro to je jedine měřítko. Prodeje.
Kdyz jde o tema kultu tak z meho pohledu dve veci.
Prvni existence kultu nenavisti k EV mnohdy zosobněny v Tesle😀
A druha, ted uz vazne. “Kult” prece buduje každá znacka, nekdo kult kvality, nekdo kult spolehlivosti, nekdonkult sportovního náčiní atd
Vse je to vlastne reklamní obálka toho, ze vyrabi smejd s pohonem přední nápravy s příčnými motorem.
A z toho mam asi nejvetsi smutek. Kazdy mluvi o zážitku z rizeni, ale kupuje SUV a koncern… a nadává na EV
Plany Tesla neznam. Muzu odhadovat z veřejných informaci. Jestli je to spravne pro to je jedine měřítko. Prodeje.
Kdyz jde o tema kultu tak z meho pohledu dve veci.
Prvni existence kultu nenavisti k EV mnohdy zosobněny v Tesle😀
A druha, ted uz vazne. “Kult” prece buduje každá znacka, nekdo kult kvality, nekdo kult spolehlivosti, nekdonkult sportovního náčiní atd
Vse je to vlastne reklamní obálka toho, ze vyrabi smejd s pohonem přední nápravy s příčnými motorem.
A z toho mam asi nejvetsi smutek. Kazdy mluvi o zážitku z rizeni, ale kupuje SUV a koncern… a nadává na EV
S tím kultem je to pravda, prodává to, jen tím chci říct, že pak takovému autu ledasco odpustíš i když je to objektivně né zrovna dobré.
Já s tím problém nemám, pokud to napíšeš, jak říkám... že to někomu vyhovuje, je jeho věc, ale musí akceptovat, že to nevyhovuje ostatním.
To je krásný příklad ten Apple, má to spousty argumentů proti, ten je navíc i drahý, za každou blbost tam platíš nesmyslnné peníze, jen aby to mělo jejich logo a velká část lidí to mají jako kult a otravují s tím druhý tábor, že je to nej i když není.... (sámto používám, abys viděl, že dokažu být objektivní)
S tím koncernem je to pravda, dříve tu bývala komunita, která ten koncern brala jako něco víc, vše co bylo jinak bylo špatně a to mne vadilo uplně stejně (koneckonců to ve mne zanechalo stopu, že i když už jsem dnes jinde, tak pořád mám lehkou averzi vyměnit své peníze za koncernové auto, nicméně to lidem nevymlouvám a kvality těch aut tam jsou).
No vidíš, a já jsem i nadále odolal a SUV mne neláká a koupil si kombík zase, bohužel jsem v menšině.
Já s tím problém nemám, pokud to napíšeš, jak říkám... že to někomu vyhovuje, je jeho věc, ale musí akceptovat, že to nevyhovuje ostatním.
To je krásný příklad ten Apple, má to spousty argumentů proti, ten je navíc i drahý, za každou blbost tam platíš nesmyslnné peníze, jen aby to mělo jejich logo a velká část lidí to mají jako kult a otravují s tím druhý tábor, že je to nej i když není.... (sámto používám, abys viděl, že dokažu být objektivní)
S tím koncernem je to pravda, dříve tu bývala komunita, která ten koncern brala jako něco víc, vše co bylo jinak bylo špatně a to mne vadilo uplně stejně (koneckonců to ve mne zanechalo stopu, že i když už jsem dnes jinde, tak pořád mám lehkou averzi vyměnit své peníze za koncernové auto, nicméně to lidem nevymlouvám a kvality těch aut tam jsou).
No vidíš, a já jsem i nadále odolal a SUV mne neláká a koupil si kombík zase, bohužel jsem v menšině.
A ted se podivej co jsi napsal a pak na diskuse pod clanky o EV?
Je to tak, ze pod každým clankem o spalovaku je 10 jmen co jedou kritiku spalovaku a cpou EV?
A nebo pod každým clankem o EV stale stejna skupina jmen co jedou stale stejny hate na EV?
Je to tak, ze pod každým clankem o spalovaku je 10 jmen co jedou kritiku spalovaku a cpou EV?
A nebo pod každým clankem o EV stale stejna skupina jmen co jedou stale stejny hate na EV?
Ano, jsou takoví pod spalovákem, hlavním bojovníkem je Donvito, který si to neodpustí tu Teslu cpát všude a otravovat s tím život, pak brečí, jak jsou diskuze vyhrocené, ale on je hlavním aktérem a důvodem, proč třeba i já si do EV, hlavně do Tesly, rád rýpnu a je pro mne tím stejným, který mi tu automobilku znechutil, jako dříve již bývalí diskutéři ten VW. Jen se podívej níže, i on to největší negativum Tesly neuzná a bagatelizuje to..
A ano, i z řad spalováků jsou tu tací, ale velká část jsou anonymové či trollové (Áda třeba)
A ano, i z řad spalováků jsou tu tací, ale velká část jsou anonymové či trollové (Áda třeba)
Takze jeden Donvito vs x nicku jako Arese, Barik, Rohypnol a spousty dalsich pod každým clankem o EV.
To pláčeš na špatném hrobě, s nimi já v řadě věcí také vedu spory a diskuze 😉 A ano, Arese mi znechutil manual...
Pod každým clankemno EV stale stejna jména jedou hate.
Kouknu pod clanek o Lancia a kupodivu nikdo EV netlaci..
Ale tobe to neprijde divné…
Kouknu pod clanek o Lancia a kupodivu nikdo EV netlaci..
Ale tobe to neprijde divné…
Kdo jsem já, abych to soudil ? Já ti říkám, že stejně, jako tady prudí Don, prudí i někteří z těch tebou zmíněných a když jsem v té diskuzi, tak jim kolikrát i něco napíšu... já nejsem majitel diskuze, ani její správce, mě je to jedno 😁 Já sem tu sám za sebe
k tomu SUV už nikdo nemá druhý auto nebo případně třetí, pátý , 37 a všechno sou to SUV
😄 😄 😄 😄 😄
Jedeš bomby, ale neskutečný
😄 😄 😄 😄 😄
Jedeš bomby, ale neskutečný
Já teda rozhodně nejsem člen Tesla kultu, ale stejně o Tesle uvažuju, protože co naplat, EV technologii a infotainment mají vyřešené nejlépe. Pořád trochu doufám, že Y Juniper přinese nějaké ústupky (třeba zachová páčky) a novinky (HUD), přinejhorším to vyřeším pomocí sexy buttons
Ale ať si to tesla dělá jak chce, to je její věc, jak to souvisí s tím, že jako motorista, uživatel aut někdo jejich produkt srovnává s jinými nebo kritizuje? Ty jsi skutečně pacient, doufám, že za to teslí ambasadorství aspoň něco máš, protože jinak by to tvé teoretické nadšenectví bylo opravdu jen projevem prostého ducha.
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ok, ale k čemu ti to je u auta, které není moc řidičsky zaměřené 😁
Dobrý podvozek se přece počítá i u cesťáku, ne?
Já to nevidím tak, že by Tesla 3 byla nutně jen auto pro neřidiče... pokud se budeme bavit o tom, že stojí stejně jako Passat 1.5TSI FWD, tak jako řidič takhle od stolu beru jako řidičtější volbu tu Teslu.
Já to nevidím tak, že by Tesla 3 byla nutně jen auto pro neřidiče... pokud se budeme bavit o tom, že stojí stejně jako Passat 1.5TSI FWD, tak jako řidič takhle od stolu beru jako řidičtější volbu tu Teslu.
Tesla ma sofistikovanejsi predni napravu nez napr. jeji primy konkurent od BMW.
Asi tak o "neridicskem" aute.
Uroven zdejsi (emocni) diskuze je tragicka.
Asi tak o "neridicskem" aute.
Uroven zdejsi (emocni) diskuze je tragicka.
No, já beru řidičštější auto to, které má odezvu a dává mi tu emoci. I když bude mít tabulkově horší parametry či technická řešení.
A není ta emoce jen taková výmluva? Opravdu máš pocit, že odezva a emoce jsou u Tesly 3 zásadně horší než u relevantních spalováků s polovičním výkonem?
Mne třeba největší emoce dával hothatch s atmosférou... má mnohem horší odezvy a výkon, ale to mne na tom baví. Pro mne ta emoce z elektriky, která vše dělá okamžitě a lehce prostě není. Na běžnou jízdu je to asi fajn. Tohle je subjektivní, já to nikomu necpu. Sám mám už auto, které umí jezdit i na EV a trochu se tím přibližuje, ale pořád mám větší emoce, když vytočím tu starou atmosféru v tom starém Meganu 😁
Jenze o tom to je.
Existovala super auta s emocí, ale jak to dopadlo? Silnice plne diesl SUV.
Ale zde se nadává, ze za to muzou EV…
Ne, za to, ze v nabídce je naproste minimum poctivých aut muze jenom to, ze je skoro nikdo nekupoval.
Existovala super auta s emocí, ale jak to dopadlo? Silnice plne diesl SUV.
Ale zde se nadává, ze za to muzou EV…
Ne, za to, ze v nabídce je naproste minimum poctivých aut muze jenom to, ze je skoro nikdo nekupoval.
Ty poctivá auta zlikvidovaly emisní normy, zelená politika, ceny a o***ní se lidí co má soused a tím že musím mít to co je zrovna "IN".
Naštěstí s nima pořád dost lidí jezdí coby ojetinami
Naštěstí s nima pořád dost lidí jezdí coby ojetinami
S tím souhlasím... já teď auto vybíral a je to opravdu šíleně osekaná nabídka, nicméně to neznamená, že mne více emocí způsobí vytočený benzinový motor, než sekačka na trávu 😉 ať je jak chce rychlá.
Nabídka neni zas tak osekana.
Problem je spis v tom, ze málokdo je ochoten platit.
A me aktualni emoce u rizeni jsou dane ne pohonem, ale provozem.
Problem je spis v tom, ze málokdo je ochoten platit.
A me aktualni emoce u rizeni jsou dane ne pohonem, ale provozem.
Opravdu ? V nižší střední a střední mainstramové už toho moc nezbylo, když chceš tedy kombík/ nebo alternativně liftback- aby to uvezlo rodinu, obešel jsem toho více...
Tak ale taky porovnej realne ceny dnes a drive…
Podle toho je nabídka.
Podle toho je nabídka.
Však cenu vyšší jsem akceptoval, ale motorizace tříválce, končí modely a tak... o to jde. U velké části mainstreamu už nemáš za co připlatit
Zrovna minulého tyden tady test A4 v TDI 150kW za 1,2.
Nabídka je, jen za poslednich 20 let sla realna cena aut tak dolu, ze to najednou vypada drahe.
PS: projdi diskuse pod tim testem. Je tam nekdo kdo cpe EV?
Nabídka je, jen za poslednich 20 let sla realna cena aut tak dolu, ze to najednou vypada drahe.
PS: projdi diskuse pod tim testem. Je tam nekdo kdo cpe EV?
Píšu o mainstreamu, ta A4 je už na mne a muj nájezd zbytečně drahá, tolik bych za auto nyní nedal i když je to skvělá nabídka, navíc jsem nechtěl diesel.
No ale o tom to cele je.
Dnes jsou realne ceny daleko níže nez driv, ale musis se spokojit s orezanou nabídkou. Kdyz akceptujes reálnou cenu ktera byla drive daleko vetsi tak mas výběr.
Chtit nizkou cenu a nadavat na nedostatečný výběr proste je hloupost.
Dnes jsou realne ceny daleko níže nez driv, ale musis se spokojit s orezanou nabídkou. Kdyz akceptujes reálnou cenu ktera byla drive daleko vetsi tak mas výběr.
Chtit nizkou cenu a nadavat na nedostatečný výběr proste je hloupost.
No promin, ale to jsi trochu jinde, když mainstreamové automobilky nemají ty modely a motory, tak tě to nutí jit jinam, až do prémie ? Co je reálná cena ? takový pojem neznám. Chceš říct, že auta zdražila, to ano, a že se platy zvýšily, to taky platí, ale dříve si za ty reálné peníze měl větší výběr u více automobilek, dnes to nabízí až prémie, kde je cenový odstup. NAvíc i ty osekané verze končí a nejdou objednat, nebo přichází o motorizace. Kdybych chtěl naftové SUV, tak mám výběr větší i když jsem socka a vybíral jsem jen do cca 900
Takovy hodne zjednodušené vysvětlení plne nepřesnosti co přirovnání prinasi, ale popisující o co jde.
Zatímco pred 20 lety jsi mel za cenu bytu kombik stredni velikosti. Dnes mas kombik za cenu dřevěné budky bez pozemku.
Kritizovat ze za tuhle cenu neni tak široký výběr je prehlizeni teto skutečnosti.
Zatímco pred 20 lety jsi mel za cenu bytu kombik stredni velikosti. Dnes mas kombik za cenu dřevěné budky bez pozemku.
Kritizovat ze za tuhle cenu neni tak široký výběr je prehlizeni teto skutečnosti.
To neni nic zjednodušeného, ty za ty peníze auto koupíš, když to bude SUV, protože kombík střední velikosti už pomalu a jistě přestávají nabízet ve většíně případů a přetrvává v nabídce prémiovek, které byly a jsou s cenovým odstupem, protože ty lepší verze mainstreamu zmizely a dříve si je za příplatek koupil. Třeba u Fordu Fokus si nemužeš připlatit už za nic nad tříválec (vyjma ST, které snad už ani nejde objednat) a dojíždí výroba, stejně v Renaultu, už nekoupíš jiny motor, než TCE140 a ani nejde zadat do výroby nový... Nesrovnávejme to s bydlením, to vyrostlo uplně jinou dynamikou.
Vetsina chce SUV (trend IMHO tlaci automobilky) pak logicky je mensi nabidka v segmentu mimo tuhle kategorii.
Zcela logická vec.
Nemusis to srovnávat s bydlením, klidne použij median mzdy nebo jine měřítko. Vychazi to podobne.
Zcela logická vec.
Nemusis to srovnávat s bydlením, klidne použij median mzdy nebo jine měřítko. Vychazi to podobne.
Ano, proboha o čem se tu bavíme? Začal si tuhle část vlákna tím, že lidi mudrují a kupují SUV, já ti řekl, že jsem teď vybíral a nechci SUV a proto díky těmto lidem nemam na výběr moc a ty si do toho začal tahat prémii a že chci za mych malo peněz hodně a že to tak bylo vždy, až jsme se dostali zpět k tomu, že v mainstreamu ty normální auta nejsou, protože lidi kupují SUV 😁 😁 To já přeci vím, proto si stěžuju..
Mozna jsem te spatne pochopil.
Nic to ale nemeni na tom, ze to, ze nejsou řidičsky zajimava auta a motory je důsledek reálného nezajmu o tyto auta.
Nic to ale nemeni na tom, ze to, ze nejsou řidičsky zajimava auta a motory je důsledek reálného nezajmu o tyto auta.
určitě, takovej 2020 Jeep Grand Cherokee stál s 5,7 V8 1,6 mega.
Tolik stojí současný.https😐/www.sauto.cz/…erokee/206453217
A to má jen 3,6 V6
Ale auto zlevnují, o tom žádná 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Tolik stojí současný.https😐/www.sauto.cz/…erokee/206453217
A to má jen 3,6 V6
Ale auto zlevnují, o tom žádná 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
To je špatný příklad, zvedly se mzdy a parita a tak, takže dejme tomu, že tehdy si dosáhl na 1.6M na V8 a dnes za nominálně stejné peníze koupíš horšího Jeepa s V6 a ten s V8 stojí kolik, 2 M ?, ale já mluvím o situaci, že si došetřím ty 2M, ale já toho Jeepa nekoupím, protože ho nenabízí už a musím si připlatit třeba ještě 30 % navíc, abych měl alespoň adekvátní auto u jiného výrobce s tím V8. To je jiná věc.
Mně největší emoce (z mých vlastních aut) dávala zadokolka s turbem a samosvorem... a měl jsem předtím úplně stejnou zadokolku s atmosférou, tak mám srovnání 1:1.
Jasně, kdyby ta atmosféra měla třeba 250k... jenže neměla.
Když si vzpomenu na naše letiště... blbé bávo v naftě s automatem... a jaká s ním byla na mokru sranda.
A naopak - třeba Civic 1.8i - jako jo, já uznávám že se to řídí hezky, ještě třeba na nějaký slalom fajn... ale v realitě běžného provozu mi to nic nedává.
Jasně, kdyby ta atmosféra měla třeba 250k... jenže neměla.
Když si vzpomenu na naše letiště... blbé bávo v naftě s automatem... a jaká s ním byla na mokru sranda.
A naopak - třeba Civic 1.8i - jako jo, já uznávám že se to řídí hezky, ještě třeba na nějaký slalom fajn... ale v realitě běžného provozu mi to nic nedává.
No a ten mne nebral, byl rychlej, hezkej, ale mne více bavila třeba tvoje Insi. Mne se tam nejvíc líbila asi dvojice Alf (myslím obě letiště teď, nebyli spolu).
Co tě nebralo? BMW 330d? Insi se zdaleka tak hezky neklouže...
Giu QV je samozřejmě o dva levely jinde... no, to je ta zadokolka + samosvor + silný turbo + manuál 😄
Giu QV je samozřejmě o dva levely jinde... no, to je ta zadokolka + samosvor + silný turbo + manuál 😄
Mluvíme o té zábavě, bylo to rychlé, zadokolka, na smyky dobry na letiště, do realného života bych si to nevybral 😁 Jo, QV je jiny svět, ale mě se líbila i ta otova giulietta s 1.4T a manualem, mam taková auta rád. Jak říkám, tohle máme každej jinak.
No v běžném životě právě obvykle mám v autě posádku a nemusím nutně točit motor do červeného ani hledat limity pneumatik... ale silnej motor mi udělá radost vždycky. Pokud se bavíme o řidičském autě, tak nepochybuju o tom, že to 3er bylo (je) více řidičské, než ta Insignia (a můžeme to omlouvat velikostí auta atd., ale tohle je fakt).
Beru že to máme jinak a nic proti tomu 😄
Beru že to máme jinak a nic proti tomu 😄
To je v pořádku, sám mám normální auto na denní jízdu, jen nebudu diskuzně psát, jak ve mne budí ty správné řidičské vášně a emoce 😁 I když podvozkově je překvapivě schopné s dobrou odezvou a pomalé uplně také ne (ale to se zase rodině nelíbí) 😁
Ty jo, na každodenní poježdění s rodinou mi stačí, když to nedrncá, v zatáčkách se moc nenaklání a nejsou v tom cítit poryvy větru na dálnici. Řidičské auto na to fakt nepotřebuju...
Záleží čemu říkáš řidičské zaměření. Troufnu si říci, že s TM3, kterou používá manželka na městské a příměstské poskakování ujedu na křivoklátských silničkách s prstem v nose libovolnému sériovému HH. Podvozek je totiž velmi dobře postavený, čtyřkolka má má slušnou trakci, těžiště je nízko, hmotnost není extrémní, potud je vše OK. Na druhou stranu musím říci, že trvanlivost toho podvozku je tragická, dvakrát jsem měnil přední ramena kvůli vyžvejkaným silentblokům a teprve náhrada za aftermarket snad pomohla (auto má pouze 60tkm najetých stylem "paní radová"). A zároveň je pravda, že interiér je ještě větší tragédie, materiály, ovládáním, prostě vším, takové socíkovské umakartové panelákové jádro, kde navíc nepřizpůsobivý spoluobčané ukradli vodovodní baterie, splachování a el. vypínače, z tohoto pohledu je to auto zcela "antiřidičské".
Vsadil bych si na HH... a ať tak či tak, prst v nose bych při takovém tempu neměl 😄
křivoklátsko je úzké, znám to tam dobře, tak ja taky sázím na malý HH, tam stačí auto v protisměru a máš co dělat na určitých úsecích 😁 Za cenu te TM3 je YAGR4, s tim by Tesla měla problém
Já bych si asi vsadil na nějaký TypeR... pro suchý kvalitní povrch je 4x4 zbytná věc a rychlost je do velké míry souboj pneumatik s váhou auta... a Civic má pokud si pamatuju nějaké 265 bo co... 😄
Nový TypeR je ale už dost velké a široké auto, no někdy přijeď, ja ti to tam ukážu. Na to byl ideální Woodyho Swišť, zkoušel sem tam ale i ten YAGR4.
DonVito
Kolik z vas zkouselo blinkry na volantu?
Jak casto potrebujes sledovat rychlost s autopilotem? A jak casto na okresce?
Pochlubte se.
Jak casto potrebujes sledovat rychlost s autopilotem? A jak casto na okresce?
Pochlubte se.
...a kolik z těch, co ty blinkry na volantu vyzkoušeli, řekli, že je to fajn? Včetně všech YouTube testérů profi, poloprofi nebo i amatérských?
Na to, že je věž v Pise šikmá, tam nemusím jet a běhat po jejím ochozu s olovnicí.
Na to, že je věž v Pise šikmá, tam nemusím jet a běhat po jejím ochozu s olovnicí.
Že si tady slepě obhajoval poslední dobu elektromobily, to ještě umím pochopit, že jsi ublížený a cpeš je všem okolo, i to chápu, ale že se budeš zastávat nejdebilnější věci na té Tesle, kterou kritizují i testeři, profíci a většina lidí, co to vyzkoušela, to je už fakt diagnóza... pořád si říkám, že trollíš schválně, že ani ty nejsi takový hlupák, ale ty jsi duvod, proč je tady tolik hejtu na Teslu... už ti to řeklo více lidí, přidávám se k nim.
Klesl jsi na absolutni diskuzni dno.
Skoda.
Asi dieselove emise nicici mozkove bunky...
Tahni
Skoda.
Asi dieselove emise nicici mozkove bunky...
Tahni
Vzdy jsem znova prekvapen, jak v diskusích plných technickych nesmyslu, urážení, trolleni atd si kritici vyberou jednoho clovek ktereho soudí…
On bagatelizuje ty směrovky, viz výše, kdyby napsal.. "mne to neva, ale chápu, že to lidem na Tesle vadí", tak mlčim a ještě ho možná pochválím, že je objektivní...
Já sem vždycky v úžasu, jak se fajekové nicky doplnují vid, jeden člověk DonVito a Hendly, naprosto shodný styl psaní atd atd
Si trapnější jak Hammuna a jeho 5000 fake nicků
Si trapnější jak Hammuna a jeho 5000 fake nicků
Don vito není fake, toho známe osobně, bohužel, tedy ten starý donvito nebyl takhe fanatický, možná mu někdo ukradl profil.
A seš si 100% jistý že Hendly není donVito? 😄
No, tak do soukromí jim nevidím, ale dlouhodobě hodnotím, že s Hendlym se dá lépe mluvit věcně, jako dříve s Donem, ale Don nemá Teslu.
V každém případě jsou s tím neustálým adorováním, přesvědčováním a omlouváním různých failů elektromobility trapní a úpřímně dost otravní. Btw ale ještě to nedosahuje Hamuny a jeho X nicků, ale ty nejhorší už naštěstí nevidím 😉
Všetko dotykové na volante stojí za prd a smerovky tomu dávajú korunu, o dalších pre mňa ergonomických prešlapoch ani písať nejdem.
Spoliehať sa na autopilota nechcem, mne aj po okreskách uplne stači obyč tempomat.
T 3 sa mi vcelku páči cena už hodne slušná ale cez toto u mňa vlak nejde.
Spoliehať sa na autopilota nechcem, mne aj po okreskách uplne stači obyč tempomat.
T 3 sa mi vcelku páči cena už hodne slušná ale cez toto u mňa vlak nejde.
Doporucuju vyzkouset, nejlepe delsi dobu.
Volant ma velmi strmy prevod.
Kdyz ridis spravne, obe ruce na volantu, vetsinou neni treba ruckovat a jen pohnes palcem...
Osobne mne vadi vic displej vpravo nez absence pacek.
Volant ma velmi strmy prevod.
Kdyz ridis spravne, obe ruce na volantu, vetsinou neni treba ruckovat a jen pohnes palcem...
Osobne mne vadi vic displej vpravo nez absence pacek.
Odmietam si zvykať pretože na jednom z áut mám podobné ovládanie a tam som už odignoroval smerovky. Tam je to skôr nutnosť ako šetrenie nákoladov, a myslím že to má ešte strmšie riadenie.
Neumím si představit na okresce zapnout tempomat.
Já to zapnu 3x do roka někde v AT na dálnici s IGL omezením a když si chci protáhnout dřevěnou nohu a třeba se napít a chvilku se nesoustředit na 100, ale jen 99%.
Jinak celoročně vypnuto. A to mám špičkový Travel Assist High
Já to zapnu 3x do roka někde v AT na dálnici s IGL omezením a když si chci protáhnout dřevěnou nohu a třeba se napít a chvilku se nesoustředit na 100, ale jen 99%.
Jinak celoročně vypnuto. A to mám špičkový Travel Assist High
No vidíš, ja bez tempomatu nedám "ani meter" a prepínam podľa situacie normál/adaptív.
A na co teda máš ARQV ??? Nebo jiná výkonná auta.
To sis mohl koupit hybridní Corollu a nebo Octavii 1.0 TSI, ne?
To sis mohl koupit hybridní Corollu a nebo Octavii 1.0 TSI, ne?
Keď sa idem zviezť tak nepoužívam ale na obyč presuny ktoré sú absolútna nuda zapnem.
Asi bych se zbláznil, kdyby za mě řídilo auto na okresce.
Bez predikce by jelo pořád 90, nebo bych musel stále na volantu měnit tempo, nebo brzdit a pak zase aktivovat a tak pořád do zblbnutí.
S predikcí to 5x brzdí do zatáček moc a 2x málo, takže to je taky na howno.
No, prostě to nechápu.
Ale každýho asi baví něco jinýho. Nikomu to neberu, jen to nechápu.
Bez predikce by jelo pořád 90, nebo bych musel stále na volantu měnit tempo, nebo brzdit a pak zase aktivovat a tak pořád do zblbnutí.
S predikcí to 5x brzdí do zatáček moc a 2x málo, takže to je taky na howno.
No, prostě to nechápu.
Ale každýho asi baví něco jinýho. Nikomu to neberu, jen to nechápu.
Já sem na tempomat nejel tak 12 let 😄 Po dálnicích skoro nejezdím a k čemu mi je na okresce a ve městě a vesnici tempomat 😄
No za mě naprosto k hownu.
Jak jsem psal, já to zapnu někdy v AT na IGL a jen si protáhnu nohy a dám třeba tyčinku, nebo vodu a nechám to chvilku jet rovně samo a po chvíli už mě to tak se.re, že to zase vypnu.
Kdybych chtěl jet autobusem, nebo vlakem, nemusel jsem si kupovat auto. Já auto řídím.
Jak jsem psal, já to zapnu někdy v AT na IGL a jen si protáhnu nohy a dám třeba tyčinku, nebo vodu a nechám to chvilku jet rovně samo a po chvíli už mě to tak se.re, že to zase vypnu.
Kdybych chtěl jet autobusem, nebo vlakem, nemusel jsem si kupovat auto. Já auto řídím.
Gvick2
by určitě měli počkat a nyní nekupovat, protože brzy bude za polovic. V březnu evropské prodeje Tesly spadly o rekordních 35% i přes předchozí slevy, navíc Model 3 padá v prodejích rychleji než Y, takže je jasné, že pád cen TM3 bude rychle pokračovat.
Tesla Berlín v únoru 2 tydny odstávka.
Nedělejme ukvapene nazory
Nedělejme ukvapene nazory
Tesla nemá problém s výrobou, ale s poptávkou, na to nemusí být člověk Einstein když vidí, že fajruje 10% lidí a snižuje ceny. Kdyby měla výpadek výroby a velkou poptávku, tak naopak ceny zvyšuje a lidi nabírá.
Prouposteni lidi i snižování cen uz proběhlo nekolikrat.
Pro posouzení trendu bych počkal na delsi časový úsek.
Odstavka byla dana nedostatkem dilu.
Pro posouzení trendu bych počkal na delsi časový úsek.
Odstavka byla dana nedostatkem dilu.
Dufajme, ze sa nedozijeme dna, ked to bude elon sam skladat na tri smeny 🤣
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mokrous
Dokud to bude e😜erimentální krávovina místo plně funkčního automobilu, tak mne cena nezajímá.
Zde vcelku realistická recenze od člověka, který fandí EV a moderně😒br />
https😐/youtu.be/fLLxx1--pFQ?si=O-DfEYykDfcV__ek
Klidně mohl Elon TM3 zdražit o 50 tisíc, ale měl do ní přidat parkovací senzory, senzory stěračů, páčky blinkrů, světel, řazení, funkční kamery, kapacitní volant, normální a funkční ambientko, normální budíky, otvor do kufru, atd... A mohl by si sebou vzít klidně prdící hry, střešní okno i prudící jakobyautopilot.
Ano, mohl bych mít na firmu TM3 s dotací už za cca 660 tisíc bez DPH, ale nechci. LFP s kapacitou okolo 55 kWh (po pár letech) na delší trase v režimu 10-80% dá max. 40 kWh a to znamená v horším počasí 200 km na dálnici normálním předpisovým tempem.
Zde kapacita baterie po 3 letech od uživatele, který nebyl denně otrokem péče o baterii😒br />
https😐/youtu.be/LZbI6PQmDCo?si=-kWPNPG5XNEwSMLO
Zde reálná spotřeba od v poslední době fanatického propagátora EV a nadšeného majitele TM3 LR😒br />
https😐/youtu.be/nsiRoAyxxfg?si=pxwdcti2kJ9aRGIn
Ano, místy jel i těch 130, ale většinu času pomaleji. A trochu pršelo a foukalo. Ale to se tak někdy stává, že?
Zde vcelku realistická recenze od člověka, který fandí EV a moderně😒br />
https😐/youtu.be/fLLxx1--pFQ?si=O-DfEYykDfcV__ek
Klidně mohl Elon TM3 zdražit o 50 tisíc, ale měl do ní přidat parkovací senzory, senzory stěračů, páčky blinkrů, světel, řazení, funkční kamery, kapacitní volant, normální a funkční ambientko, normální budíky, otvor do kufru, atd... A mohl by si sebou vzít klidně prdící hry, střešní okno i prudící jakobyautopilot.
Ano, mohl bych mít na firmu TM3 s dotací už za cca 660 tisíc bez DPH, ale nechci. LFP s kapacitou okolo 55 kWh (po pár letech) na delší trase v režimu 10-80% dá max. 40 kWh a to znamená v horším počasí 200 km na dálnici normálním předpisovým tempem.
Zde kapacita baterie po 3 letech od uživatele, který nebyl denně otrokem péče o baterii😒br />
https😐/youtu.be/LZbI6PQmDCo?si=-kWPNPG5XNEwSMLO
Zde reálná spotřeba od v poslední době fanatického propagátora EV a nadšeného majitele TM3 LR😒br />
https😐/youtu.be/nsiRoAyxxfg?si=pxwdcti2kJ9aRGIn
Ano, místy jel i těch 130, ale většinu času pomaleji. A trochu pršelo a foukalo. Ale to se tak někdy stává, že?
LOL to je snůška nesmyslů, že to ani nejde komentovat. Ale tak v pořádku, EV si nekupuj a je to.
Jasně, všechno jsou to nesmysly. Zejména všechno co se Vám nehodí do krámu. Klasické bolševické kdo nejde s námi je nepřítel lidu 😄
Známe - opakujete se.
Natření na zeleno nepomáhá.
A naštěstí to taky nikdo nekupuje, jenom svědci Elonovy 😄
Známe - opakujete se.
Natření na zeleno nepomáhá.
A naštěstí to taky nikdo nekupuje, jenom svědci Elonovy 😄
:yes:
mnam!
Jinak za sebe bych spíš preferoval, kdyby Tesla cenu zachovala a přidala páčky pod volantem a klasické senzory (tzn. dešťový a ultrazvukové parkovací), pak by to pro mě asi bylo dokonalé auto a určitě bych mu před tím Superbem dal přednost.
Jinak menší auto si vezme každý, kdo už doma jedno velké rodinné auto má. V mém případě by TM3 byla druhé auto do rodiny a k tomu účelu je ta velikost myslím ideální. Zrovna jsem rozvezl děti do školy/školky a 5m auto je k tomuto účelu prostě zbytečně veliké.
Pro pomatený milenály co předtím jeli nanejvejš v Golfu asi dobrý, s tabletem si jde hrát, to jim stačí 😄 😄 😄
https😐/www.fiches-auto.fr/sdoms/shiatsu/uploaded/model-3-ancienne-version-meilleure.jpg
Co je podle všeho cílem Tesla? Plne nasazení FSD.
To je jejich “svatý grál” kam směřuje vse.
A to je vec ktera rozhodne svet automotiv. Podle poslednich zprav je Tesla blizko.
Jestli se i absence pacek atd ukaze jako správná ukaze cas.
Tesla to vetsinou prezentuje jako přípravu na plne robotické rizeni s tim ze, prave packy atd přestane mit svuj smysl a je tudíž zbytecne to tam davat a tim samozrejme i ušetří.
Kdyz se podíváš na pokrok Tesla s FSD a na rychlost toho pokroku tak to zřejmě prijde driv nez kdo odhadoval.
Škoda, žes jenom teroretik, reální kupci tesel to vidí jinak, pokud se někomu vyplatí vyvinout a vyrábět displej před řidiče, ovládání klimy, páčky pod volant, pak to znamená jediné, velmi silnou poptávku. Takže, "až přestane dávat smysl..., je tudíž zbytečné", to je jen takové sebezáchovné plkání.
Podivej se na interiér prvni Tesla S a dnesnich aut. Tesla nastavila cestu.
Tesla S měla normální kulatý volant, páčky pod volantem vč. voliče jízd. režimů, měla displej před řidičem, naprosto standardní rozvržení, tvou logikou okopírované, od jiných automobilek. Místo tehdy standardní velikosti středového displeje použila velký a do něj adaptovala fce klimatizace, ovl. světel atp., to obvyklé nebylo, celkově ale na tom nic převratného není, je to jen šetření, a po dekádě takto lidem pod rouškou modernosti vnucovaných úspor, dnes dochází k renesanci klasických ovládacích prvků klimatizace a dalších fcí, např. výstražných světel, zpět k fyzickým, protože se tato cesta ukázala naprosto neergonomickou. Jinými slovy, z tohohle žádné vizionářství neuděláš a absenci ovl. prvků u fl TM3 nemáš jak obhájit. Na alie😜resu se provádá kde co, ale pro žádnou jinou značku nebo model se neprodává nic, co by ve standardním provedení vůbec nebylo, to je unikum tesly. Nemluvě o tom, že spec. firmy na dovybavení tesel, Tesery atp., nejsou žádný alie😜res.
Tesla 3 dala blinkry na volant. Zda to bude v budoucnu normalni ukaze cas..
Jak jednoduche.
A multimore, pořád jsi nevysvětlil, jak můžeš mít řidičák, když nemáš občanku. 😁
Nevidím duvod se dohadovat. Vse rikaji pocty prodeju.
Delat zavery na zaklade par malých firem co delaji úpravy pro model ktery se prodava v milionových sériích je hloupost.
Skoro jak argumenty Barika….
😄 😄 😄 😄 😄
Úravy se anbízí právě proto, že to lidi chtějí. A že je štve, že to sériovka nemá.
"Konečné řešení" bude, až pošle do plynový komory i ten display a každej si ten zázrak bude řídit jenom ze svýho mobilu. Pokrok nezastavíš. 😁
Na to, abych mohl říct, že stěrače v displeji jsou víc na ho*no než v displeji, fakt nepotřebuji prověření časem. To auto má bezpečně fungovat TEĎ, ne za 10-20 let. Až bude nějaký tvůj vybájený full FSD, desetitisíce Tesel budou ve šrotu.
Mezitím už jsou v prodeji plné autonomní auta od jiných výrobců, Ovšem tam, kde to umožňuje legislativa. Ale ani tam zatím není FSD Tesly na úrovni SAE3, nebo 4.
Konkurence vyzobava situace kde nabídne vic, ale nejde o univerzální reseni - dalnice, zmapování mesta atd.
Úroveň SAE 4 už jsou robotaxi ve městech a to už opět nabízí více firem. A tyto zvládnou provoz všude.
Ona Tesla dala podnět pro autonomní auta, ale zkrátka ji jiní už předběhly. Vývoj jsou neustále závody s konkurencí.
Až přijme Tesla plnou zodpovědnost a nebude to tudíž na řidiči, pak srovná krok s konkurencí.
Jinak je to zatím pouhý marketing.
Efektivita- to je zatím největší síla Tesly.
To je naprosto odlišný pristup od Tesla ktera to resi komplexně.
No a pak schválení legislativy. Tak zatím je to pouze marketing, nic co by jsi mohl naplno využít.
Tesla pracuje o SW ktere naleje do vsech aut.
Uvidíme zda do všech zpětné, to přeci není jisté.
Jde o speciální auta, ale v sériové výrobě a můžeš si ho zřejmě také objednat, použitelné také všude, ale pouze teoretický kvůli legilslativě, tož tak.
Zda je to opravdový průlom v robotickem rizeni se dozvíme casem.
Jestli ano, tak nas čekají velice zajimave časy v oblasti nejen automotiv.
Zdá se to jako maličkost? Mně ne.
Také píši svůj názor, nečerpal jsem z jednoho zdroje ( Tesly), ale více zdrojů. Proto můj pohled je možná kritičtejši, ale rozhodně reálnějši,
Sleduji to se zájmem a posledni varianty FSD jsou fakt dobry.
Utopie, totální stalinistická UTOPIE 😄
Páčky u Tesly len dorazili to mizerné ovládanie.