Ojetiny
Arese
3
... současná generace už je doslova designové peklo! 😲 😲 😒 :no:
Přejít do diskuze
Článek je naštestí jen pro “prémiové” čtenáře, tak mi zůstane utajen.
F10 byla designově vydařená generace, zvlášť vnitřek byl pro oko, ale i na omak, doslova balzám na pětkařovu duši po E60, plus ta nová skvělá gen idrivu. Ale jízdně to bylo bohužel spíš audi než bmw, g30 jezdí výrazně líp.😉
F10 byla designově vydařená generace, zvlášť vnitřek byl pro oko, ale i na omak, doslova balzám na pětkařovu duši po E60, plus ta nová skvělá gen idrivu. Ale jízdně to bylo bohužel spíš audi než bmw, g30 jezdí výrazně líp.😉
Což o to auto je to pěkný, ale pro laiky by bylo dobré zmínit co je to F10, F11 a kdy se vyrábělo.
@Dinar F10 nepovažuju za progresivní auto a i z hlediska designu to nebyla žádná hitparáda. Sorry, ale E60 byla jiná liga, mnohem nadčasovější auto. Problém F10 je, že byla špatná doslova ve všem, v čem do té doby byly pětky dobré - kvalita zpracování, motory, jízdní vlastnosti. Já až žasnu, kolik je článku kolem tak špatného auta psáno superlativ.
K tomu interiéru - na omak? F10 má proti E60 interiér doslova nekvalitní. Roztékající se madla dveří, pogumovaná tlačítka atd., tohle E60 vůbec neznala. F10 byla udělaná pouze na oko, ale kde se mohlo proti E60 ušetřit, tak tam se šetřilo a výrazně.
K tomu interiéru - na omak? F10 má proti E60 interiér doslova nekvalitní. Roztékající se madla dveří, pogumovaná tlačítka atd., tohle E60 vůbec neznala. F10 byla udělaná pouze na oko, ale kde se mohlo proti E60 ušetřit, tak tam se šetřilo a výrazně.
Napsat o nejlepsim motoru v tomto modelu 35i hodnoceni “NEBRAT” (samozrejme neni bez chyb, ale tady plati spis mezi slepymi jednooky kralem) a o nejvetsim prusvihu BMW za dlouhe roky (ktery se objevuje snad ve vsech zebrickach nejproblemovejsich motoru poslednich 20 let, a v F10, kde se daval v nejstarsich modifikacich to plati dvojnasob) N63 “ZALEZI NA PRIORITACH” je hodne velky ulet. Proti tomu uz jsou dalsi zasadni nepresnosti a chybejici zasadni informace jen takova tresnicka na dortu nekompetentnosti autora.
Ne, chronicke problemy N63 (prehrivani, turba mezi valci, karbonovani, protekajici vstrikovace, atd urcite nevyresi olej s vyssi viskozitou. Mimochodem u oleje jsou jine a dulezitejsi specifikace, ktere ovlivnuji jeho odolnost vuci teplotnimu zatizeni.
N53 maji typicky problemy s extremne slozitym emisnim systemem (hlavne NOx), pokud motor vyhodnoti nefunkcnost, jezdi v nouzovem rezimu, kdy si o ucinnosti, ktere tyto motory dosahovaly jako nove, muze nechat zdat.
A diesely jsou kapitola sama pro sebe. Je sice hezke prejit potencialne problemove rozvody tim, ze vymena jde udelat provizorne za par desitek tisic vymenou retezu, vodicich list a napinaku. Ale bylo by take dobre zminit, ze ozubena kola, ktera se u motoru s retezovymi rozvody vzdy standardne menila s rozvody, jsou zde soucasti vacek a klikove hridele - tzn. je prakticky nemozne je vymenit (respektive uz nejspis vyjde levneji novy polomotor).
AT ZIJE PREMIUM :yes:
Ne, chronicke problemy N63 (prehrivani, turba mezi valci, karbonovani, protekajici vstrikovace, atd urcite nevyresi olej s vyssi viskozitou. Mimochodem u oleje jsou jine a dulezitejsi specifikace, ktere ovlivnuji jeho odolnost vuci teplotnimu zatizeni.
N53 maji typicky problemy s extremne slozitym emisnim systemem (hlavne NOx), pokud motor vyhodnoti nefunkcnost, jezdi v nouzovem rezimu, kdy si o ucinnosti, ktere tyto motory dosahovaly jako nove, muze nechat zdat.
A diesely jsou kapitola sama pro sebe. Je sice hezke prejit potencialne problemove rozvody tim, ze vymena jde udelat provizorne za par desitek tisic vymenou retezu, vodicich list a napinaku. Ale bylo by take dobre zminit, ze ozubena kola, ktera se u motoru s retezovymi rozvody vzdy standardne menila s rozvody, jsou zde soucasti vacek a klikove hridele - tzn. je prakticky nemozne je vymenit (respektive uz nejspis vyjde levneji novy polomotor).
AT ZIJE PREMIUM :yes: