Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo

Poté, co se nedávno uvedlo nové BMW řady 5 G60, postoupila recenzovaná pětka šesté generace do seniorského věku. V očích nezávislých specialistů na bavoráky představuje tu lepší pětku. Navíc poprvé nabídla třetí karosářskou variantu, pětidveřový liftback Gran Turismo.
Zpět na článek
26. 4. 2024 19:15
26. 4. 2024 22:19
26. 4. 2024 19:41
26. 4. 2024 22:26
27. 4. 2024 09:25
Avatar - Jenik3
26. 4. 2024 19:15
řada F10
Což o to auto je to pěkný, ale pro laiky by bylo dobré zmínit co je to F10, F11 a kdy se vyrábělo.
Rozbalit vlákno
1
26. 4. 2024 22:19
Re: řada F10
F10 sedan, F11 kombi, F07 fastback.
Vyráběno 2009-2017.
26. 4. 2024 19:41
BMW
Pan Stealh01 by mohl vyprávět :yes:
Rozbalit vlákno
0
26. 4. 2024 21:50
Toto je bohužel asi poslední pěkná pětka...
... současná generace už je doslova designové peklo! :-O :-O :-( :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - fOE
26. 4. 2024 22:26
Nejlepsi?
Podle kohoze je pry f10 ta nejlepsi 5er a v cem nejlepsi? F10 jsem mel rad a vzdy se mi libila, ale priznejme si ze k nejlepe jezdicim 5er proste nepatrila a treba G30 ji jasne zastinila.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
27. 4. 2024 09:25
Re: Nejlepsi?
Článek je naštestí jen pro “prémiové” čtenáře, tak mi zůstane utajen.
F10 byla designově vydařená generace, zvlášť vnitřek byl pro oko, ale i na omak, doslova balzám na pětkařovu duši po E60, plus ta nová skvělá gen idrivu. Ale jízdně to bylo bohužel spíš audi než bmw, g30 jezdí výrazně líp.😉
27. 4. 2024 13:13
Opet clanek od odbornika na svem miste
Napsat o nejlepsim motoru v tomto modelu 35i hodnoceni “NEBRAT” (samozrejme neni bez chyb, ale tady plati spis mezi slepymi jednooky kralem) a o nejvetsim prusvihu BMW za dlouhe roky (ktery se objevuje snad ve vsech zebrickach nejproblemovejsich motoru poslednich 20 let, a v F10, kde se daval v nejstarsich modifikacich to plati dvojnasob) N63 “ZALEZI NA PRIORITACH” je hodne velky ulet. Proti tomu uz jsou dalsi zasadni nepresnosti a chybejici zasadni informace jen takova tresnicka na dortu nekompetentnosti autora.

Ne, chronicke problemy N63 (prehrivani, turba mezi valci, karbonovani, protekajici vstrikovace, atd urcite nevyresi olej s vyssi viskozitou. Mimochodem u oleje jsou jine a dulezitejsi specifikace, ktere ovlivnuji jeho odolnost vuci teplotnimu zatizeni.

N53 maji typicky problemy s extremne slozitym emisnim systemem (hlavne NOx), pokud motor vyhodnoti nefunkcnost, jezdi v nouzovem rezimu, kdy si o ucinnosti, ktere tyto motory dosahovaly jako nove, muze nechat zdat.

A diesely jsou kapitola sama pro sebe. Je sice hezke prejit potencialne problemove rozvody tim, ze vymena jde udelat provizorne za par desitek tisic vymenou retezu, vodicich list a napinaku. Ale bylo by take dobre zminit, ze ozubena kola, ktera se u motoru s retezovymi rozvody vzdy standardne menila s rozvody, jsou zde soucasti vacek a klikove hridele - tzn. je prakticky nemozne je vymenit (respektive uz nejspis vyjde levneji novy polomotor).

AT ZIJE PREMIUM :yes:
Rozbalit vlákno
0