Novinky
Je to velmi lákavá nabídka, za podobné peníze moc takto velkých aut neseženete, tady je navíc skvělý motor TCE 140, slušná výbava. Takové to normální auto, co pro většinu lidí kupujících v takové cenové bude dostatečné a poslouží lépe, než nějaký SUV Crossover B segmentu. Megan je už sice starší model, ale po faceliftu dostal moderně vypadající a fungující infotainment (pravděpodobně ten lepší s plně digitálním přístrojovým štítem bude až od té druhé výbavy, ale i tak), jízdně neurazí. Pořád asi lepší volba, než ojetá Oktávie liftback za ty peníze.
Na jak dlouho to ale vydrží v nabídce ? Pravděpodobně většina automobilek zjištuje, že sázka jen na SUV/Crossovery a to ještě ve velké míře jen elektrické, tak dobře netáhne a začínají řešit nouzově odklon zákazníků.
Já Renaultu přeji, aby přišel s Meganem 5 ve všech 3 karosářských verzí a nabídl tam mimo TCe i motory Etech, auta po vzoru Australu/Espace.
Na jak dlouho to ale vydrží v nabídce ? Pravděpodobně většina automobilek zjištuje, že sázka jen na SUV/Crossovery a to ještě ve velké míře jen elektrické, tak dobře netáhne a začínají řešit nouzově odklon zákazníků.
Já Renaultu přeji, aby přišel s Meganem 5 ve všech 3 karosářských verzí a nabídl tam mimo TCe i motory Etech, auta po vzoru Australu/Espace.
Frantíci jsou dementní... Btw je to omezování kvůli EVčkům, aby to měli všichni stejnou nevýhodu :no:
Btw o víkendu jsem frčel s MB V250 v DE po dálnici přes 180kmh a v klidu 😉
Nevidím jediný důvod, proč bych to samé nemohl dělat s tímhle Meganem? Navíc když ta 1.3TCe 103kW to v pohodě zvládne. Otázka je, jak je omezeno. Jestli jen na papíře nebo i elektronicky přes řídící jednotku a lze-li odblokovat...
Btw o víkendu jsem frčel s MB V250 v DE po dálnici přes 180kmh a v klidu 😉
Nevidím jediný důvod, proč bych to samé nemohl dělat s tímhle Meganem? Navíc když ta 1.3TCe 103kW to v pohodě zvládne. Otázka je, jak je omezeno. Jestli jen na papíře nebo i elektronicky přes řídící jednotku a lze-li odblokovat...
Myslíš že Corolla je jako sedan často ? Ona je levnější i v hybridu a nabízí se hlavně na rozíl od kombíku/hatche i s levnějšími motorizacem bez hybridu, tak možná proto.
Tak pokial viem, pri novom megane sa s fosilom vobec neratalo. Takze nech si to renault pekne vyzere 😂
Důvod bude prostý - sedan sjíždí z jiné linky, tu pro kombík obsadili něčím jiným. Souhlas, ale reálně sedan není špatný, za mne je to mnohem lepší volba, než nějaký hatch/crossover. Já se sedenem nejel, ale prý jezdí nejlíp z trojice karosérií, i diky tuhosti. Kombík trochu odskakuje na nerovnostech v zatáčce - torzka no.
Na princíp sa nejazdí. K hranici cez 170 km/h nemám najmenší dôvod vôbec auto hnať, tak nerozumiem, prečo by to malo niekomu vadiť. Takéto auto sa nekupuje na dlhé zahraničné služobky...
...je od Renaultu neuvěřitelně hloupá věc, která spoustu potenciálních zákazníků spolehlivě naštve, principiálně znechutí a vzápětí pošle ke konkurenci. A to je veliká škoda, protože jinak je tento Megane v této šílené antiautomobilové době fantastická nabídka - spousta elegance, prostoru, komfortu, výbavy pro celou rodinu a k tomu vynikající čtyřválec nezprzněný hybridizací, nabízený s manuálem a za dobrou cenu! 😄 :yes:
Háček je to, že kombík ani hatch nebude. Sedan se vozí z Turecka, kde se nic jiného než sedan nevyrábí.
Megany z Turecka můžou mít i jinou konstrukci některých částí auta, zpravidla jednodušší (což je u Renaultu spíše plus než minus).
Megany z Turecka můžou mít i jinou konstrukci některých částí auta, zpravidla jednodušší (což je u Renaultu spíše plus než minus).
Hlavni zakaznici budou/jsou taxikari, resp. poskytovatele sdilene jizdy, jak se tomu dnes rika.
Pravda, všude mají omezení na 130. U nás se uvažuje o 150. A Německo? Ta malá země na západ od nás? Těch pár km dalnic kde mají neomezenou nikdo přeci neřeší, ne? Ať jsou lidi rádi, že jim do auta neprší a topí to.
Za mne je to špatně a vlastně tak omezují zákazníka. Snad to pujde deaktivovat.
Za mne je to špatně a vlastně tak omezují zákazníka. Snad to pujde deaktivovat.
Naposledy som realne pozeral talisman kombi a bolo za cenu passata/ superba co mi v nasich vodach nedava zmysel. A potom tie predaje aj tak vyzerali.
To záleží, co sháníš za typ auta. Já jsem ty nové vyzkoušel, pokud bych potřeboval mainstreamové SUV, tak ten Austral je hodně dobrý s interiérem nejlepším v mainstreamu a zdá se že i funkčním hybridem, byť né tak dobrým jako HEV, ale zase řadí a nemá vysavač efekt. Stejně jako bych asi vzal v potaz Clio při shánění B segmentu. U Citroenu bych si nevybral dnes nic.
Já mám Renault rád, tak mne to trochu mrzí, nicméně v rodině zaujal Austral, tak uvidíme, třeba ještě chvíli fanouškem zustanu 😁
Nie, nie. Nic sa napravat nebude. Mam uz otvorene pukance a celkom dobre sa bavim. Chcem to vidiet az do konca. Aj sportovy tim alpine je celkom sranda
To nelze rozporovat, jenže tě ten sedan často limituje při aktivnějším životě. Sedan této třídy častěji potkáš před Kauflandem než na dálnici. Hlučnost v autě stejně nejvíc ovlivňuje kvalita asfaltu. Stačí sledovat poměr Coroll.
99 procent uživatelů nebude mít reálný problém s tím, že se nejedná o kombi. Sedan je nejlepší typ auta z hlediska aerodynamiky a hlučnosti.
Sedan je taková ubohá volba, pro kombík by byla klientela trojnásobná. Tu pachuť Thalie se jen tak nesmaže.
To je blbost, že by mu nestíhal podvozek, já s kombíkem jel jen na krátkém úseku 170 a to auto bylo uplně v pohodě, náš starej Megan 2 180-200tkou jede naprosto bezproblemu a to mu je 16 let...Proč by ta auta teda nedala 200-210 ?
Taky by mě to z principu hrozně vytáčelo. 😁 Jinak je to dobrý kup. Za 550 docela solidně vybavený i motorizovaný kompakt v automatu? Wow.
Jo, nový stál hodně, ke konci zvláště (ze začátku ale bylo takové auto s Dci 1,6 snad kolem 600 tisíc, co mne nabízeli), nevím jakou uměli nabídku ke konci výroby, ale jako ojetina je to třeba fakt zajímavé auto, kamarád to v loni koupil s 1.6Dci a je s tím hrozně spokojen. Problém Talismanu byl, že měl málo motorů ze začátku, které nemohly konkurovat 2.0 dieslum
Třeba ten Austral Etech ve střední výbavě nově do výroby mne nabídli před dvěma týdny za 856 tisíc s DPH. To je za takové auto dle mne hodně solidní, největší konkurent pro náš výběr je Corolla Cross, která je za tyto peníze trochu vybavená jen s 1.8 HSD a má mnohem horší interiér. Poptávali jsme ještě Sportage HEV a tam je to od 900 výše. Jediné, co je ještě lákavější, je Kuga HEV 4x4 za stejné peníze, ale ta se otci nevejde do nové garáže 😁
Třeba ten Austral Etech ve střední výbavě nově do výroby mne nabídli před dvěma týdny za 856 tisíc s DPH. To je za takové auto dle mne hodně solidní, největší konkurent pro náš výběr je Corolla Cross, která je za tyto peníze trochu vybavená jen s 1.8 HSD a má mnohem horší interiér. Poptávali jsme ještě Sportage HEV a tam je to od 900 výše. Jediné, co je ještě lákavější, je Kuga HEV 4x4 za stejné peníze, ale ta se otci nevejde do nové garáže 😁
Pamätám časy, keď sedanmi jazdila väčšina motoristov. Kombíkov bolo pomenej, obvykle Wartburgy, Dacie a Lady, a nezohnal ich každý kto ich chcel. Takže na všetko poslúžil sedan, u škodovky dokonca s motorom vzadu a kufrom vpredu, takže ešte horšie použiteľný. Prišla iná doba a odvykli sme si, ale sedan, to bývala v našich končinách samozrejmosť.
Hlučnosť závisí od kvality asfaltu, ale aj od kvality pneumatík, hlavne tých zimných. Je to asi choroba napriek celým spektrom mainstreamových značiek, ale väčšine súčasných modelov je odhlučnenie od kolies dosť úbohé. Neviem prečo, ako keby tento zdroj hluku v aute ani nebrali v úvahu.
Hlučnosť závisí od kvality asfaltu, ale aj od kvality pneumatík, hlavne tých zimných. Je to asi choroba napriek celým spektrom mainstreamových značiek, ale väčšine súčasných modelov je odhlučnenie od kolies dosť úbohé. Neviem prečo, ako keby tento zdroj hluku v aute ani nebrali v úvahu.
Tiez som mal rad bmw a na clanok o m5 sa bojim kliknut 😂. Renault tak ako citroen su pre mna roky 90te. Vtedy som ich mal rad. Dnes su frantici pre mna mrtvi
Občas jezdím do Německa. Třída V s dvoulitrem 240 koní jede 225km/h na 18/19" kolech úplně v pohodě. I Vito SELECT 119CDI s poněkud slabším motorem 190 koní na levných 17" kolech je do 180km/h stabilní jako kámen. A na 210 se rozjede občas také.
U auta co má výkon na 200km/h+ by mě umělé omezení na 175km/h asi štvalo, byť na rovinu. 95% lidí by to štvalo pouze z principu, protože přes 160 se nedostanou ani při předjíždění na dálnici.
Škoda ke konci docela povedeného dieselu 1,5dCi, uměl v sedanu průměr do 4,5L/100km. Byť i tento 4!!! válcový benzín je vynikající a velice úsporný.
U auta co má výkon na 200km/h+ by mě umělé omezení na 175km/h asi štvalo, byť na rovinu. 95% lidí by to štvalo pouze z principu, protože přes 160 se nedostanou ani při předjíždění na dálnici.
Škoda ke konci docela povedeného dieselu 1,5dCi, uměl v sedanu průměr do 4,5L/100km. Byť i tento 4!!! válcový benzín je vynikající a velice úsporný.
Kto vie, čo na svojich autách ošulili iní, len o tom nevieš a ďalej jazdíš 180 a nevieš, kedy ti to pod riťou prdne...
Ja som napísal "možno"... 😉 Ale skôr som narážal na pánov šoférov, ktorých umeniu je aj 130 veľa, A tých šetrivých, čo jazdia diaľnicami sotva stovkou, aby to veľa nežralo...
No třídvéřové kombi není zrovna tradiční karoářská varianta kombíku.....
V británii se tomu říkalo Clubman u Mini 😄
V británii se tomu říkalo Clubman u Mini 😄
Přesně tak, když 180kmh bez problémů zvládne Octávka, Hyiundai i30 a dokonce i ten stejný Megane s výrobou před 2023, tak proč by nemohl ten “nový”. Jen hloupá politika firmy Renault…
Prečo nie s Meganom? No možno preto, že to nie je prémia a v tej rýchlosti už podvozok nebude celkom stíhať. Preto, že v tej rýchlosti už bude motor žrať aj trávu pri ceste. Preto, že je to ekonomické auto, nie diaľničný stíhač. Na "180 v klidu" si naozaj radšej kúp to BMW. Jejda, on je ten bavorák trochu drahší? No holt, keď na to nemáš, nemôžeš jazdiť 180... 😒]
Nevím, jestli to tu zaznělo, ale tento sedan má větší kufr než ekvivalentní kombík (je také o trošku delší) a vedle nejlepší tuhosti karosérie má i nejlepší jízdní vlastnosti z Meganů.
tak nějak, dřív většina aut sedany, kombajny byly jen Žiguly, Moskviče, Dacie, Wartasy a pár Volh. A ještě traboš, ale to byl v podstatě hatchback.
A ještě bylo i pár západních kombi, ale taky moc ne, většinou Renaulty, pár Fordů Granada, pár Mercedesů ....
A všichni v tom drandili, na hory, na chaty, do NDR, Polska, Jugošky atd.
Zhýčkaný lidi musí mít dneska kombíky a SUV a pak v tom vozíd prázdnej vzduch 😄
A ještě bylo i pár západních kombi, ale taky moc ne, většinou Renaulty, pár Fordů Granada, pár Mercedesů ....
A všichni v tom drandili, na hory, na chaty, do NDR, Polska, Jugošky atd.
Zhýčkaný lidi musí mít dneska kombíky a SUV a pak v tom vozíd prázdnej vzduch 😄
Další verze bude na 140. A výkon motoru omezen na 55kw.