Novinky
Vzhladom na to, že ekonomika ČR a SR za posledných 20 rokov skokovo narástla, tak si nemyslím, že sme na tom tak zle.
Realita je trochu iná ako ju vidíš.
Ak sa však komunistická vláda číny rozhodne dotovať výrobcov áut za účelom zlikvidovať európsku konkurenciu, tak je myslím obrana na mieste. Za mňa by tie clá mali byť ešte vyššie.
Realita je trochu iná ako ju vidíš.
Ak sa však komunistická vláda číny rozhodne dotovať výrobcov áut za účelom zlikvidovať európsku konkurenciu, tak je myslím obrana na mieste. Za mňa by tie clá mali byť ešte vyššie.
Jen doufám, že mi nezdraží veškeré průmyslové komodity (které si odtamtud vozím), jako pomstu za hlubokou moudrost našich čelních představitelů. Až naperou vývozní cla na každej "šroubek", to bude v EU veselo.
Skvěle napsané :yes:
Činští hejteři si nevidí dál než na nos.
Odplata přijde a bude tvrdá pro evropské automobilky
Činští hejteři si nevidí dál než na nos.
Odplata přijde a bude tvrdá pro evropské automobilky
Samozřejmě že zdraží a jako vše to zplatí ve finálové ceně koncový zákazník. Cílem EU je udělat ze střední třídy pracujícího žebráka, to ti ještě nedošlo? 😄
Čína není v pozici aby si házela cla jak se jí zamane. Importuje především základní suroviny a potraviny. Zároveň není v pozici aby si mohla dovolit omezit e😜ort do EU a nebo USA a tím vydělávat, protože pak pojdou hlady. Nejsou soběstační v potravinách, krmivech a hnojivech a na světě není žádná země schopná je v takové míře a kvalitě zásobovat.
Hrozí nám čínské filcky, různé zdejší morální odpady a nebo některé podniky, na které by vybrané cla měly dopad. Jako celek by jsme v pohodě takové problémy ustáli. Ostatně ustáli je v pohodě i v USA a tam byly americké cla zatraceně tvrdé. Ale Číně hlad nedovolil, aby zásobování sójou od amerických farmářů skončilo a reciproční cla z Číny jsou fuč. Rejže holt nestačí.
Hromada smajlíku tvůj příspěvek nezlepší, naopak z tebe udělá leda pitomce.
Hrozí nám čínské filcky, různé zdejší morální odpady a nebo některé podniky, na které by vybrané cla měly dopad. Jako celek by jsme v pohodě takové problémy ustáli. Ostatně ustáli je v pohodě i v USA a tam byly americké cla zatraceně tvrdé. Ale Číně hlad nedovolil, aby zásobování sójou od amerických farmářů skončilo a reciproční cla z Číny jsou fuč. Rejže holt nestačí.
Hromada smajlíku tvůj příspěvek nezlepší, naopak z tebe udělá leda pitomce.
Absolutně jsi nepochopil realitu dnesniho světa.
Podle tvého provolani jsme již dopadli tak, že jsme se stali skladištěm a montovnou, kde nás vysavaji Lidly, Kauflandy, Hyundaye.
Pokud nemáme vlastní invenci a zdroje, tak jsme jenom otroky a ještě tyto otroky nechat zaplatit pánské výpalné (clo) je opravdu dobrý vtip
Podle tvého provolani jsme již dopadli tak, že jsme se stali skladištěm a montovnou, kde nás vysavaji Lidly, Kauflandy, Hyundaye.
Pokud nemáme vlastní invenci a zdroje, tak jsme jenom otroky a ještě tyto otroky nechat zaplatit pánské výpalné (clo) je opravdu dobrý vtip
v přímém přenosu. Státní dotace v Číně způsobují pokřivení trhu 😄 😄 😄 To jako ty dotace, kterými jsou podporovány BEV v Evropě nic nekřiví 😄 😄 😄 ?
Číňani umí vyrábět velmi levně, se státní podporou jsou auta opravdu pohádkově dostupná, ale v Evropě je nabízí cenově podstřelená oproti evropským cenám jen o cca 50 tis. Mají tedy cenový polštář a ta cla nejspíš ustojí bez toho, že by s cenami museli nutně hýbat.
Horší to budou mít evropské automobilky, protože BEV, která vyrábí, jsou z docela podstatné části montovány z konponent čínské provenience, kde se dají očekávat reciproční celní opatření. Ve výsledku zůstane čínská produkce cenově na svém, kdežto ta evropská bude muset nejspíš zdražit.
Jaký jasnější důkaz euroblbství ještě potřebujeme?
Číňani umí vyrábět velmi levně, se státní podporou jsou auta opravdu pohádkově dostupná, ale v Evropě je nabízí cenově podstřelená oproti evropským cenám jen o cca 50 tis. Mají tedy cenový polštář a ta cla nejspíš ustojí bez toho, že by s cenami museli nutně hýbat.
Horší to budou mít evropské automobilky, protože BEV, která vyrábí, jsou z docela podstatné části montovány z konponent čínské provenience, kde se dají očekávat reciproční celní opatření. Ve výsledku zůstane čínská produkce cenově na svém, kdežto ta evropská bude muset nejspíš zdražit.
Jaký jasnější důkaz euroblbství ještě potřebujeme?
tady se pred Ruskem nebo Cinou plazi kazdej druhej bohuzel. Spolecnej jmenovatel je strach z osobni budoucnosti (viz barik nebo mokrous). Takze vlastne vystraseny ovce..
skokově narostlo co? HDP ano, ale je potřeba se podívat, kde končí zisky. Že se tady zaplatí daně a montážníci je fajn. Ale stát jako takový chudne, protože zisky, ze kterých je financován další rozvoj končí úplně jinde.
A to je zásadní rozdíl mezi vlastní výrobou a montovnou
A to je zásadní rozdíl mezi vlastní výrobou a montovnou
V čem bude tvrdá? Jakože Čína bude tvrdá na automobilku SAIC-Volkswagen, tzn. šlápne do vlastního? Historicky si vynutili, že všechny světové automobilky jsou na čínském trhu ve spoluvlastnictví lokálních firem (které dále podléhají přímo státu). Teď ty 100% čínské přímo stát dotuje aby se chytili u nás a vytlačili konkurenci, tzn. zlikvidovali lokální automobilky a ekonomiku. Je to normální ekonomická válka. Rusové dělaj humbuk a válku schovávaj za speciální operaci. Ale aspoň tak nějak víš na čem jsi. To co dělá Čína je že ti s úsměvem krade židli pod zadkem a ještě se tu najdou užiteční i...i, kteří jim u toho budou tleskat.
Cinske automobilky veselo posobia na Ruskom trhu (vratane DongFeng, SAIC(MG) a pod.) a dokonca tam vyrabaju. EU by mala uvalit sankcie na vsetky automobilky, ktore posobia v Rusku.
Cina a niektore Cinske statne a sukromne firmy otvorene podporuju Rusku vojnu na Ukrajine a veselo Rusku dodavaju vyrobky urcene pre armadne pouzitie.
Cinske satelitne firmy dokonca Rusku dodali satelitne snimky Ukrajiny.
Dodnes Cinske firmy neodsudili Rusku agresiu.
Taktiez niektore Cinske firmy vyuzivaju otrocku nutenu pracu mensin a dodavaju technologie pre porusovanie ludskych prav a sledovanie mensin krajinam ako Iran, Rusko, KLDR a pod.
Niektore Cinske firmy si myslia, ze budu podporovat Rusku agresiu, porusovanie ludskych prav a zaroven svoje Cinske vyrobky budu predavat v Europe.
Cinsky statny hackeri uz dlhe roky utocia na EU/USA/JP/KR vlady, ministerstva, firmy, neziskove organizacie a aktivistov a kradnu knowhow.
Dokonca Cinsky statny hackeri zautocili na Slovensku europoslankynu Miriam Lexmann (KDH).
Cina mala dlhe roky dovozne cla na auta 25% + dalsie prekazky, takze realne clo bolo ovela vyssie. Pokial chceli EU/USA/JP/KR automobilky v Cine predavat tak museli povinne zalozit joint-venture podnik 50:50 s cinskym partnerom, ktory nasledne casto ukradol know-how. Niektore Cinske aj statne automobilky a ich dodavatelia nasledne zakladali fabriky na vyrobu okopirovanych komponentov. Samozrejme, za kopirovanie aut a komponentov neboli Cinske firmy v podstate nikdy potrestane. Dotacie na elektroauta v Cine sa vztahovali len na auta vyrobene v Cine.
Dotacie na elektroauta v Europe sa vztahuju aj na auta vyrobene v Cine.
Cina ma dnes neobmedzene financne zdroje a vyuziva zapadne socialne siete na sirienie propagandy, hoaxov a dezinformacii a po celom svete prenasleduje aktivistov.
Bohuzial Cinsku propagandu a obhajovanie Ruskej agresie je vidiet co raz viac aj na SK/CZ forach.
Cina a niektore Cinske statne a sukromne firmy otvorene podporuju Rusku vojnu na Ukrajine a veselo Rusku dodavaju vyrobky urcene pre armadne pouzitie.
Cinske satelitne firmy dokonca Rusku dodali satelitne snimky Ukrajiny.
Dodnes Cinske firmy neodsudili Rusku agresiu.
Taktiez niektore Cinske firmy vyuzivaju otrocku nutenu pracu mensin a dodavaju technologie pre porusovanie ludskych prav a sledovanie mensin krajinam ako Iran, Rusko, KLDR a pod.
Niektore Cinske firmy si myslia, ze budu podporovat Rusku agresiu, porusovanie ludskych prav a zaroven svoje Cinske vyrobky budu predavat v Europe.
Cinsky statny hackeri uz dlhe roky utocia na EU/USA/JP/KR vlady, ministerstva, firmy, neziskove organizacie a aktivistov a kradnu knowhow.
Dokonca Cinsky statny hackeri zautocili na Slovensku europoslankynu Miriam Lexmann (KDH).
Cina mala dlhe roky dovozne cla na auta 25% + dalsie prekazky, takze realne clo bolo ovela vyssie. Pokial chceli EU/USA/JP/KR automobilky v Cine predavat tak museli povinne zalozit joint-venture podnik 50:50 s cinskym partnerom, ktory nasledne casto ukradol know-how. Niektore Cinske aj statne automobilky a ich dodavatelia nasledne zakladali fabriky na vyrobu okopirovanych komponentov. Samozrejme, za kopirovanie aut a komponentov neboli Cinske firmy v podstate nikdy potrestane. Dotacie na elektroauta v Cine sa vztahovali len na auta vyrobene v Cine.
Dotacie na elektroauta v Europe sa vztahuju aj na auta vyrobene v Cine.
Cina ma dnes neobmedzene financne zdroje a vyuziva zapadne socialne siete na sirienie propagandy, hoaxov a dezinformacii a po celom svete prenasleduje aktivistov.
Bohuzial Cinsku propagandu a obhajovanie Ruskej agresie je vidiet co raz viac aj na SK/CZ forach.
Tak to dopadá, když někdo nechápe dotace A, B a C. U nás jsou dotovány prodeje EV, čili prodeje jakéhokoli EV včetně toho čínského. Nejsou dotovány selektivně jednotlivé továrny pouze evropských výrobců.
Čína umí vyrábět levně, ale o tom tyto cla jaksi nejsou, nauč se číst. Jsou o nekalých hospodářských praktikách, kdy výrobci dostávají selektivní dotace. Evropské automobilky a i ta Tesla tam dotace na pozemky rozhodně nedostane.
Vstupy mají všichni v Číně stejné a je jedno, zda Číňan, nebo evropská automobilky a nebo Tesla. Jenže i přes to z nějakého důvodu i ta pokroková Tesla není schopna vyrábět až tak levně a to spousta čínských EV je nedále rozhodně zaostalejší (=dražších) než třeba VW v procesu výroby.
Asi patříš mezi ty, co rádi vohnou hřbet a plazí se před Čínou a vůbec ale vůbec mu nevadí, že Čína má dlouhodobě vyšší cla na evropské auta...
Čína umí vyrábět levně, ale o tom tyto cla jaksi nejsou, nauč se číst. Jsou o nekalých hospodářských praktikách, kdy výrobci dostávají selektivní dotace. Evropské automobilky a i ta Tesla tam dotace na pozemky rozhodně nedostane.
Vstupy mají všichni v Číně stejné a je jedno, zda Číňan, nebo evropská automobilky a nebo Tesla. Jenže i přes to z nějakého důvodu i ta pokroková Tesla není schopna vyrábět až tak levně a to spousta čínských EV je nedále rozhodně zaostalejší (=dražších) než třeba VW v procesu výroby.
Asi patříš mezi ty, co rádi vohnou hřbet a plazí se před Čínou a vůbec ale vůbec mu nevadí, že Čína má dlouhodobě vyšší cla na evropské auta...
Čína se těší až nápalí v odvetné akci cla na všechno so dodává ve výši 50-350%
Nemá jediný důvod to neudělat, nemáte to kde jinde koupit LOJZIKU 😄 😄 😄 😄 😄 Nikdo jiný to endodává a nikde jinde nestojí fabriky co to vyrábí a nikdo jiný nemá kontakty a koncese a smalouvy na suroviny s Afrikou, Jižnhí amerikou a Ruskem, od kterých Čína bere.
Krach EU se blíží, výplata 35 000 Kč čistého a náklady na běžný život 45-70 tis
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Již brzy u VáS DOMA
Nemá jediný důvod to neudělat, nemáte to kde jinde koupit LOJZIKU 😄 😄 😄 😄 😄 Nikdo jiný to endodává a nikde jinde nestojí fabriky co to vyrábí a nikdo jiný nemá kontakty a koncese a smalouvy na suroviny s Afrikou, Jižnhí amerikou a Ruskem, od kterých Čína bere.
Krach EU se blíží, výplata 35 000 Kč čistého a náklady na běžný život 45-70 tis
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Již brzy u VáS DOMA
Jenže pro ty, který nechápou, proč se cla zavádí, jaké jsou zavedené a nadále radši označují podobné žblebty jako skvělé...
Invenci a zdroje mají ti, který maj prachy a jsou velcí. To rozhodně nejsme a v následujících desetiletích nebudeme. Největší invenci má Čína a USA, protože maj lidi a prachy. Západní státy a asijští draci maj prachy a nelze je dohnat ani ve střednědobém hledisku. S tím se prostě musíme smířit. Máme tu pár firem, které jsou schopné se dostat daleko, jenže to nejsou firmy, které zaměstnávají desetitisíce, ale desítky lidí.
Takže pokud chceš žrát, tak s bude vyrábět tu a jedno co.
A kdo nemá v hlavě totálně nasr áno, tak snad chápe, že lokální výroba je VŽDY zásadní výhoda z důvodu soběstačnosti.
Takže pokud chceš žrát, tak s bude vyrábět tu a jedno co.
A kdo nemá v hlavě totálně nasr áno, tak snad chápe, že lokální výroba je VŽDY zásadní výhoda z důvodu soběstačnosti.
Ať čína ty sankce dá, aspoň ten pitomcům tady dojde že EV auta nebudou když nejsou komponenty. Lithium tu máme dost a ať se tedy rozhodnou zda ničit krajinu pro lithium a postaví tady doly a fabriky ( jako to je nejlepší řešení pro EU ekonomiku ať se líbí nebo ne) a mít EV auta nebo nestavit fabriky. Zachovat si EU trh, mít věci z číny je dobé ale není dobré mít z číny všechno...... Vždyť dneska jsou z číny i brčka, kolíčky... to je absurdní
jaký v tom je rozdíl, postav tady fabriku, zaměstnávej evropský lid a nemám žádný problém, ale vyrábět levně v číně a pak úmyslně ničit Evropský trh tak to ne, Já jsem za ty cla rád a dal bych je klidně ještě vyšší
Krmiva a hnojiva jim rádo dodá Rusko, které je spolu s Běloruskem jedním z největších výrobců hnojiv na světe 😄 Stále je nakupuje i EU, mimochodem.
https😐/www.hrot24.cz/…m-dovozu-z-ruska
Potravin maj taky přebytky, dlouhodobě patří mezi TOP 3 světové e😜ortéery pšenice a dalších obilovin (aktuálně dodávaj Kimovi a Africe)
Takže si bohužel na velkém omylu. Další potraviny dodá ráda jižní amerika, např. Argentina, Brazílie, Chile atd
https😐/www.hrot24.cz/…m-dovozu-z-ruska
Potravin maj taky přebytky, dlouhodobě patří mezi TOP 3 světové e😜ortéery pšenice a dalších obilovin (aktuálně dodávaj Kimovi a Africe)
Takže si bohužel na velkém omylu. Další potraviny dodá ráda jižní amerika, např. Argentina, Brazílie, Chile atd
Určitě, hlavně třeba elektromotor do DUmperu nebo težkého nákladáku a k tomu 5 tun baterek 😄 😄 😄
To je také lákavé, niekoho označiť urážlivo a tým je dodebatované. To je (použijúc Tvoju taktiku) ako zo smeráckeho manuálu pre internetových trollov. Prísť, vygrcať sa, uraziť a bez argumentácie odísť.
P.S. Ale ako pozerám tvoje posledné príspevky, to je tvoj štýl, jednovetné výkriky, nič viac. Takže zbytočná snaha.
P.S. Ale ako pozerám tvoje posledné príspevky, to je tvoj štýl, jednovetné výkriky, nič viac. Takže zbytočná snaha.
Problém je že má z veľkej časti pravdu. Skús namiesto urážok protiargumentovať, zrovna Ty na to máš.
jo ty myslis tohle, to je stejnak nejaka kopie johndeera jako obvykle. vsecky tydle russacky srace furt stejnej pribeh.
A jinak ano, zdroje nemame stejne jako cina, mozna jich mame i vic. Nemae tricka za korunu, sprchace za 100euri a pitomosti. Kdyz je sem nedovezou tak tu slunicko vyjde rano stejne.
Jinak pro tvoji informaci v12 se delaly u nas v t111, mercedes davno pred tim. To te to nekde ozralej muzik umi nalejt aby to s ucinnosti 1/2 johndeera fungovalo je pekny, ale budoucnost je elektro!
A jinak ano, zdroje nemame stejne jako cina, mozna jich mame i vic. Nemae tricka za korunu, sprchace za 100euri a pitomosti. Kdyz je sem nedovezou tak tu slunicko vyjde rano stejne.
Jinak pro tvoji informaci v12 se delaly u nas v t111, mercedes davno pred tim. To te to nekde ozralej muzik umi nalejt aby to s ucinnosti 1/2 johndeera fungovalo je pekny, ale budoucnost je elektro!
Ty si pekne povysavany slnieckar.
Dokonca Cinsky statny hackeri zautocili na Slovensku europoslankynu Miriam Lexmann (KDH).
Kto uz by zautocil na tuto parohatu,slnieckarsku nulu co sa hra na krestanku??? 😁 😁 😁
Dokonca Cinsky statny hackeri zautocili na Slovensku europoslankynu Miriam Lexmann (KDH).
Kto uz by zautocil na tuto parohatu,slnieckarsku nulu co sa hra na krestanku??? 😁 😁 😁
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
EU má všechny zdroje, není zvisálá na číně a díky GD střední třída zbohatne víd
https😐/oenergetice.cz/…ovat-i-v-nemecku
Už chybí jen ta, jak ožralej mužík neumí vyrobit matičku
PS: Pozdravuje tě Kirovec 😄
https😐/www.youtube.com/watch?…
A YMZ s novým V12
https😐/www.youtube.com/watch?…
EU má všechny zdroje, není zvisálá na číně a díky GD střední třída zbohatne víd
https😐/oenergetice.cz/…ovat-i-v-nemecku
Už chybí jen ta, jak ožralej mužík neumí vyrobit matičku
PS: Pozdravuje tě Kirovec 😄
https😐/www.youtube.com/watch?…
A YMZ s novým V12
https😐/www.youtube.com/watch?…
Aha, a pročpak ta cla Čína má? Není to třeba proto, že se tam produkce evropských automobilek prodává za ceny, o kterých si tady můžeš nechat jen zdát?
Nikdo před Čínou hřbet neohýbá, jenom je více než jasné, že akce vyvolává reakci a že nám to Čína nějakou formou vrátí.
Nikdo před Čínou hřbet neohýbá, jenom je více než jasné, že akce vyvolává reakci a že nám to Čína nějakou formou vrátí.
Cla jsou především směšné a nezmění nic. Zavádět cokoliv pod 50 % nemá smysl a jen to hraje do karet Číně, aby si mohla začít dělat problémy s dodávkami surovin např pro výrobu EV.
S jejím chováním nemá vůbec cenu uvažovat nad antidumpingovými cly, ale nad prohibitivními. Jednání čínského státní aparátu nás k tomu jednoznačně směřuje.
Ale evropští připosránkové si rádi nechávají kálet na hlavu a nemají problém vohnout hřbet a hlavně jim chybí koule. A tím nemyslím jen politiky, ale běžné občany. Ostatně stejné filcky jsou i zde v této diskuzi.
S jejím chováním nemá vůbec cenu uvažovat nad antidumpingovými cly, ale nad prohibitivními. Jednání čínského státní aparátu nás k tomu jednoznačně směřuje.
Ale evropští připosránkové si rádi nechávají kálet na hlavu a nemají problém vohnout hřbet a hlavně jim chybí koule. A tím nemyslím jen politiky, ale běžné občany. Ostatně stejné filcky jsou i zde v této diskuzi.
musíme umět vyrobit BEV skoro za polovinu ve srovnání s ICEV, jako Čína.
Poku ne, cla jsou nutná.