Elektromobilita
a na co? Přece součástí elektromasírky je, že na EV se nemá co pokazit 😒] 😒]
Servis = chrám svědků Elonových, konečně si mají dávat kde ta tvá kafíčka a meditovat o technologické nadvládě, než jim to polorozpadlý počítač na kolech dají dohromady 😒]
Nepřišlo mi, že by se ty auta nějak sypaly.
Spíš narážka na doby minulé, sem tam upadlo kolo, volant, střecha a tak 😉 I když pořád se k zákazníků chová spíš jako Startup než seriózní automobilka. Tesla je závislá na vrtoších svého majitele... :no:
A odkiaľ čerpáš svoj pohľad na vec? Realná skúsenosť, alebo jedna babička povedala?Americké J.D Power tvrdia uplne niečo iné.Celkovo rozbíjajú názor ev fanúšikov,že ich vozidlá sú menej problematické.
https😐/www.jdpower.com/…uality-study-iqs
Proponents of battery electric vehicles (BEVs) often state these vehicles should be less problematic and require fewer repairs than gas-powered vehicles since they have fewer parts and systems. However, newly incorporated repair data shows BEVs, as well as plug-in hybrid electric vehicles (PHEVs), require more repairs than gas-powered vehicles in all repair categories. “Owners of cutting edge, tech-filled BEVs and PHEVs are e😜eriencing problems that are of a severity level high enough for them to take their new vehicle into the dealership at a rate three times higher than that of gas-powered vehicle owners,” Hanley said.
Gas- and diesel-powered vehicles average 180 PP100 this year, while BEVs are 86 points higher at 266 PP100. While there are no notable improvements in BEV quality this year, the gap between Tesla’s BEV quality and that of traditional OEMs’ BEV quality has closed, with both at 266 PP100. In the past, Tesla has performed better, but that is not the case this year and the removal of traditional feature controls, such as turn signals and wiper stalks, has not been well received by Tesla customers.
https😐/www.jdpower.com/…uality-study-iqs
Proponents of battery electric vehicles (BEVs) often state these vehicles should be less problematic and require fewer repairs than gas-powered vehicles since they have fewer parts and systems. However, newly incorporated repair data shows BEVs, as well as plug-in hybrid electric vehicles (PHEVs), require more repairs than gas-powered vehicles in all repair categories. “Owners of cutting edge, tech-filled BEVs and PHEVs are e😜eriencing problems that are of a severity level high enough for them to take their new vehicle into the dealership at a rate three times higher than that of gas-powered vehicle owners,” Hanley said.
Gas- and diesel-powered vehicles average 180 PP100 this year, while BEVs are 86 points higher at 266 PP100. While there are no notable improvements in BEV quality this year, the gap between Tesla’s BEV quality and that of traditional OEMs’ BEV quality has closed, with both at 266 PP100. In the past, Tesla has performed better, but that is not the case this year and the removal of traditional feature controls, such as turn signals and wiper stalks, has not been well received by Tesla customers.
i do druhého největšího českého města. ...? Hmm...já dodnes myslel, že Brno je největší moravské město, ne druhé největší české..... 😲 Druhé největší české město je snad Plzeň, ne? 😲
Brno je město ?
Narodil jsem se a vyrostl asi 20 metrů od bývalé zemské hranice (ano, na té moravské straně). Nikdy v životě jsem nepochopil a nepochopím toto vaše nesmyslné špičkování. Ani jako sranda to není nic moc.
Tak jdem rýpat do Škodovky, to máš rád ne ? 😁 To je uplně stejně hloupé
Co že je město? 😒]
U nás se říká Br co ? 😁
Kde je to u nás, hňupe? 😒]
V Prahé a okolí 😁
Naštěstí k0k0ty e😜ortujeme do Prahy. Bohužel, z té Prahy pak často vládnou i nám na Moravě...
Tím narážíš na mě ? Já jsem se narodil u Prahy a jsem tu celý život 😉 Já za tvuj po**j život nemužu, to muže FYJALA a BRUSEL 😁 Už sis to dostudoval ?
Na blbé pražácké kecy naštěstí stačí reagovat jedním slovem: Hřib. :-!
Nu, Tesla patří mezi EV, u kterých bych zvažoval koupi. Bohužel jí do karet nehraje nedostatek Superchargerů, což je jedním z hlavních taháků Tesly. Nejbližší je hodinu daleko a ještě k tomu jen 150 kW.
Nicméně nečekal jsem pobočku ve velkovesnici tak brzy.
Nicméně nečekal jsem pobočku ve velkovesnici tak brzy.
Myslíš, že na Superchargeru nabiješ rychleji, než u Kaflandu? Ne. Zkoušeli jsme. Supercharger nejdražší a v lepším případě plus minus stejně rychlý (nebo pomalý, vyber si). Ano, právě v Brně jsme to zkoušeli.
Ty už máš z HR značný mindrák, že. Dobře si tě vodí a ty skvěle funguješ. Pusť nám zase nějaké video z Priusem, jak jedeš po tom parkovišti, to byla zábava.
No samozřejmě jste zkoušeli. Kaufland prostě se svými 50 kW nabije stejně jako 150 kW Supecharger.
Není to tak ,že ten supercharger to pustí jen na prvních pár minut na plno a pak výkon snižuje ?
To záleží hlavně na autu, kolik si do sebe nechá pustit. Mou Teslu s LFP je schopen ještě v 85% ládovat 80kW a v 95% tam jde 55kW (maximum mám cca 140kW, baterka má kapacitu 55kWh).
Pokud je auto s maximálním dobíjecím výkonem 40-50kW, tak je samozřejmě asi jedno, jestli se to nabíjí na 50kW nabíječce nebo superchargeru.
Pokud je auto s maximálním dobíjecím výkonem 40-50kW, tak je samozřejmě asi jedno, jestli se to nabíjí na 50kW nabíječce nebo superchargeru.
Renoo
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ale ono se celkem obrátilo. Ta nenávist odpůrců přešla v ubohost. A obzvlášť chudáci jsou ti, co už v autě tu baterku mají.
Ty nemáš v autě baterku ? 😁 Jak startuješ ?
Prvním dvěma větám rozumím a souhlasím. Problém mám s tou 3. větou. Četl jsem už asi 7x ale pořád neumím porozumět, co jsi vlastně chtěl sdělit.
Neschovávej se pod sukní nějaké poběhlice 😒] 😒]
Ty Ska a Xka nějak nikdo nekupuje, Hammuno 😄