Videa
Nebo Nebo
1
On je nadšenec do elektrických aut? To je škoda... baví mě se na něj koukat, jak mluví o normálních autech s normálními motory.
Nejlepší rozhovor Martina Vaculíka s parádním hostem: https😐/www.youtube.com/watch?… :yes:
Co je na elektrofanatikovi "parádního"? 😒] :no:
Česká klasika: projevíš jiný názor, než je žádaný, a hned tě někdo urazí, poníží nebo zesměšní.
Češi většinou nejsou schopni dialogu, placení dezinformátoři zvlášť.
Anyway ~ neodpovídej mi ani z jiného účtu.
Češi většinou nejsou schopni dialogu, placení dezinformátoři zvlášť.
Anyway ~ neodpovídej mi ani z jiného účtu.
Jaký "jiný účet" máš na mysli? Nikdy jsem tady jiný, než že kterého dlouhá léta píšu, neměl! 😒]
na hamunu sa nereaguje :yes:
Jean Reno
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Double
ucet mam zalozeny nedavno, ale diskusie sledujem uz od cias pred hamunou a jeho viac ci nenej komickych naslednych klonov a ver mi ze mam o jeho vyvoji celkom dobry prehlad
No. Ten přehled moc nebude, když napíšeš něco takového. Hamuna měl svůj "styl" a hlavně i "nejlepsi" auto, které tihle údajní hamunové mají úplně jiné ( oboje )
Fanatika ať už elektro, nebo antielektro poznáte tak, že jen a pouze chválí, nebo jen a pouze haní, pan Vaculík jako jeden z mála je schopný po testu auta ať ho pohání cokoli, zhodnotit objektivně klady i zápory a ty solidně odprezentovat, narozdíl od třeba Autofora kde se dovíte jen a pouze ze 101% že elektromobily jsou k ničemu, nepoužitelné, nebezpečné a už vlastně končí !!! to je Fanatismus v kristalicky čisté formě...
rád jsem poradil.. není zač... 😉😁😆
rád jsem poradil.. není zač... 😉😁😆
Trochu bombastický název pro krátké představení auta, ve kterém jsem se nic nedozvěděl vyjma informace, že DC nabíjení je zoufalost.
To bude asi tím, že celé to auto je zoufalost. Z původně praktického Scenicu nezbylo nic… jen logo stejné automobilky :no:
DC evidentně nehonili na výkonu z důvodu toho, že se změřili na zákazníka s možností nabíjet doma nebo v práci. Ona ta baterie je docela velká a alespoň netrpí tím, jak se jednotliví výrobci předhánějí s rychlostí nabíjení. Osobně mám ve vzdálenosti jeden a půl hodiny od místa bydliště maximální výkon na nabíječkách 150 kW a když jsem jel kolem, tak byly plné nemluvě pak o ceně za kW, která tak leda nase re.
I ten největší motač kolem komína, který většinou nabíjí doma, potřebuje jednou za uherák vyrazit na delší trasu a pak potřebuje rychlonabíjení (které baterce jednou za čas nijak neuškodí), 65 kW to je pravěk EV.
- mne sa to auto celkom páči - dizajnovo aj funkčné. Akurát je pre mňa pridrahé, ..... Možno za 5 rokov keď bude k dispozícii ako mladá jazdenka, tak si ho pôjdem pozrieť.
- keďže by som ho prevažne nabíjal doma (zo slnka) , tak ma ta rýchlosť nabíjania netrápi.
- keďže by som ho prevažne nabíjal doma (zo slnka) , tak ma ta rýchlosť nabíjania netrápi.
Cena poletí dolů závratně, protože nadšenci do EV mají prachy a tak je rádi rozhazují za předražený auta a pak vykládají, jak platí málo za paliva 😄 V tomto případě je to kombinace dvojtého zla a to EV + Rencek, takže cena za 5 let bude méně jak půl mega. Příkladem může být menší Megane, který na Mobile stojí 24 000 euro a to má 3 roky a jen 48k km a to je ten se silnějším motorem.
https😐/suchen.mobile.de/…uge/details.html?…
https😐/suchen.mobile.de/…uge/details.html?…
- mne sa to auto celkom páči - dizajnovo aj funkčné. Akurát je pre mňa pridrahé, ..... Možno za 5 rokov keď bude k dispozícii ako mladá jazdenka, tak si ho pôjdem pozrieť.
- keďže by som ho prevažne nabíjal doma (zo slnka) , tak ma ta rýchlosť nabíjania netrápi.
- keďže by som ho prevažne nabíjal doma (zo slnka) , tak ma ta rýchlosť nabíjania netrápi.
Upřímně nezávidím prodejcům Renaultu.
Hledat zákazníka pro EV je jak hledat v rybníce zlatou rybku. A naopak vysvětlit zákazníkovi nabídku Renaultu? V podstatě nereálné. Jeden nesmysl vedle druhého, všechno vypadá podobně... Tady doslova nevhodné použití názvu, který ještě před pár lety skutečně něco znamenal. Z původních hodnot modelu dnes nezbylo prakticky nic...
Zákaznící to ale Renaultu vrátí, o tom nepochybuji.
Hledat zákazníka pro EV je jak hledat v rybníce zlatou rybku. A naopak vysvětlit zákazníkovi nabídku Renaultu? V podstatě nereálné. Jeden nesmysl vedle druhého, všechno vypadá podobně... Tady doslova nevhodné použití názvu, který ještě před pár lety skutečně něco znamenal. Z původních hodnot modelu dnes nezbylo prakticky nic...
Zákaznící to ale Renaultu vrátí, o tom nepochybuji.