Novinky
traveldrive
4
Šrot, neoriginálny, nekompletný, za cenu s ustreleným deklom...Nekúpiteľný odpad, na čo poukazuje aj autor "článku" od samého začiatku. Tak sakra k čomu ten článok teda je?
Přejít do diskuze
Franta111
tak dojebanej youngtimer už jsem teda dlouho neviděl, "tuner" by potřeboval zlámat obě ruce
a češtinu v článku ani nemá smysl rozebírat
a češtinu v článku ani nemá smysl rozebírat
Zdeněk Richter
Pokud máme na mysli ty samé lidi, tak od toho co má bílou jsem kupoval svého Levina a co má červenou s tím se bavím. A je možné že by jel na sraz, který teď bude v Mohelnici :D :yes:
Robbo
Zaprvé bych chtěl podotknout k panu redaktorovi že nedokáže sklonit slovo DRIFT, nejen že věta "Keiichi Tsuchiya z ní udělal driftingovou ikonu" je špatně v pojmu češtiny (správně by bylo DRIFTOVOU IKONU) tak ani není schopný si to po sobě přečíst a zjistit si jak se to správně skloňuje, protože skloňovat od anglického DRIFTING (česky DRIFTOVÁNÍ) je debilní, skloňuje se z podstatného jména (DRIFT), ne ze slovesa (DRIFTING). Za druhé bych se chtěl vyjádřit k samotné "české" 86, jak už psali jiní, auto v tomhle stavu fakt takovou cenu nemá, ale pan prodejce si očividně myslí jakej má doma klenot, sám na sociálních sítích sleduju jedno bílou AE86 Coupe Trueno která je jako nová a stála podstatně míň a jednu červenou AE86 Hatchback Levin kterou majitel koupil, rozebral, kompletně zrenovoval a teď by si za to mohl klidně říct milion, i když to kupoval v mnohem lepším stavu jak je tahle 86, tak stále neplatil tolik. Tady je poznat že inzerát je od nějákého vychcánka co dovezl vrak, zprovoznil ho a teď za to chce majlant jen proto že je to "hachiroku".
Jan Matys
Tohle auto má cenu pouze v originálním stavu, a pisatel inzerátu je navíc ničitel českého jazyka (takový počet hrubek se nedá odpustit ani nikomu s příjmením z němčiny).
Za tuto cenu myslím v JPN koupíte i zachovalý kus, a jediným problémem tedy bude RHD. Důvod k rezivění naopak z domoviny vozu není velký, v Japonsku se totiž nesolí, a lidé mají na péči o své vozy finanční prostředky. To by tedy mohla být cesta, narozdíl od pochybného prodejce s vozem s pochybnou minulostí.
Za tuto cenu myslím v JPN koupíte i zachovalý kus, a jediným problémem tedy bude RHD. Důvod k rezivění naopak z domoviny vozu není velký, v Japonsku se totiž nesolí, a lidé mají na péči o své vozy finanční prostředky. To by tedy mohla být cesta, narozdíl od pochybného prodejce s vozem s pochybnou minulostí.