Testy
neustále tady upozorňujeme na chyby v tabulkách. A stejně dokážete být takový lempl, který napíše MG, 1,0 TGI, objem 1995. To už hraničí z drzostí a děkuji za upozornění si strčte do zádele.
Omlouvám se za chybu, již je opravena.
A tak čteme si o Hyundai, nebo o MG ZS? K čemu jako ta tabulka je?
Je to tabulka konkurentů. Všimněte si, že tam jsou tři auta, která jsou rozvorem, délkou, kategorií, příp. dalšími parametry podobná testovanému hyundai. Zavedli jsme ji do testů před pár měsíci pro snazší srovnání s auty, která autorům testů připadají jako možní konkurenti testovaného kousku. Detailní tabulka parametrů testovaného auta je dole, jako vždy.
prvej generacie sa mi pred faceliftom naopak pozdavala, tato nova moc nie. Nepaci sa mi prevedenie hlavne zadnych blatnikov, oplastovanie je moc velke a divoke a detajl zadneho svetla na plastovom leme je fakt desivý: https😐/1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/9065097.jpg?…
Cely zadny plastovy lem aj so svetlom vypada akoby bol zobrany z privesneho vozika...
Cely zadny plastovy lem aj so svetlom vypada akoby bol zobrany z privesneho vozika...
K tomuto obskurnímu designu bych opravdu chtěl každý den přicházet a odcházet. Omlouvám se ale auto se blíží pocitem z designu Multiple. Můj názor.
Lépe bych tento divotvorný design popsat nedovedl. Kdybych chtěl potrestat manželku za všechny minulé i budoucí hříchy, tak jí koupím Kunu, vlastě Konu. Myslím že brzy by se situace vyhrotila, pokud by na tu nádheru musela denně koukat. Buď by šla z domu Kona, nebo manželka.
To opravdu někdo taková hnusná auta kupuje? U testovaného je extrahnus ty plasty kolem kol. :no: :no:
Designéři to dělají schválně? Či jaké školy studovaly? To samé BMW u nějakých modelů. MINI také.
Designéři to dělají schválně? Či jaké školy studovaly? To samé BMW u nějakých modelů. MINI také.
Který Pepa 007 je víc originál ???
https😐/moje.auto.cz/…Pepa-007-5459430
nebo
https😐/moje.auto.cz/…Pepa-007-5540204
https😐/moje.auto.cz/…Pepa-007-5459430
nebo
https😐/moje.auto.cz/…Pepa-007-5540204
Také to tak na svém Hyundai mám - má to ještě tu výhodu, že když k denním světlům přidám obrysovky, tak mi funguje reostat osvětlení budíků - jdou ztlumit. Mám ještě klasické budíky. Nevím ale, jestli je to úplně košer, protože: " světla se rozsvěcejí automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí, nebo při rozsvícení obrysových světel..."
400l kufru, trivalec a 510 000kc??
Rodinné auto? Z venku ošklivé. Palubní deska divná.
Rodinné vidím spis Octavia, i30, atd.
Rodinné auto? Z venku ošklivé. Palubní deska divná.
Rodinné vidím spis Octavia, i30, atd.
Jo přesně, máme auto s kufrem 400 l a rozhodně je to rodinné zlo. Každý aktivní víkendový výlet je boj o prostor a hledání kompromisu co vzít a co ne. Pan redaktor asi nemá rodinu, nebo to nechápu... A litrový motor do rodinného auta? Jen další zlo. Že je tahle Kona fakt hnusná je už jen můj subjektivní pocit.
Jde pořídit rakev na stŕechu.
A přívěs za auto. 🤣
Si pak člověk jako rodinný vůz může koupit Skodu Citygo, dát rakev na strechu a přívěs za auto. Easy..... 🤣😁
Jezdit celý tok s rakví není moc good (spotreba, rychlost,....). Nehledě na to, že větší věci tam nedám (kočár).
Si pak člověk jako rodinný vůz může koupit Skodu Citygo, dát rakev na strechu a přívěs za auto. Easy..... 🤣😁
Jezdit celý tok s rakví není moc good (spotreba, rychlost,....). Nehledě na to, že větší věci tam nedám (kočár).
Nedávno jsem jí viděl zezadu a jó vypadá ještě hůře.Jestli je toto rodinné auto tak fabia může být klidně taky.U známého jsem jednou otevřel kufr-něco jsem vytahoval z o3 liftback a to on jako majitel zafiry říkal že by to stačilo na to jejich kočárek atd.
Za mňa vidím ako problém práve stredovú opierku rúk.
Som zvyknutý na vw riešenie - stredová opierka výsuvná a výškovo nastaviteľná.
Testeri to nespomínajú, ale lakťová opora v kone je hrozná. Na úrovni 90 rokov. Absolútne nepoužiteľné.
Kone tiež chyba nejaký úsporný motor.
Som zvedavý na podladenu 1.6 - uvidíme ako pôjde a čo zožerie.
Za mňa je deal breaker isa a lakťová opierka.
Som zvyknutý na vw riešenie - stredová opierka výsuvná a výškovo nastaviteľná.
Testeri to nespomínajú, ale lakťová opora v kone je hrozná. Na úrovni 90 rokov. Absolútne nepoužiteľné.
Kone tiež chyba nejaký úsporný motor.
Som zvedavý na podladenu 1.6 - uvidíme ako pôjde a čo zožerie.
Za mňa je deal breaker isa a lakťová opierka.
To by mělo být v rámci šetřeni auto pro všechny statni úředníky a statni zaměstnanci od ministerstev dole mimo policie atd .A samozřejmě vhodné pro všechny pracující v europarlamentu co používají auta ?Co tak začít u SEBE místo u důchodců
Su auta ktore su vyslovene pekne... atraktivne... potom su auta ktore nie su pekne ale nie su zase ani skarede... su take akoby neutralnec ... nicim vizualne nekricia ani neprovokuju... no a potom su auta ktore su dosliva skarede ... vizualne disproporcne a pod... no a tato kona to je vuzualne neskutocny humac ... pritom ako som uz spominal.. predosla kona obzvlast po facelifte bola nakoniec celkom pekne auto ... zbavila sa nechutneho preplastovania a jej buggy styling nal celkom smrnc... no ale tato nova sopa na kolesach... proste otrasny look... urcite super kvalitka ok .. super
motor ok... super podvozok ok... ale co z toho ked sa na to auto neda ani pozerat... nepochybujem pritom ze nejaky T roc tu nebude horsim autom a je pritom omnoho krajsi a smrncovnejsi...
motor ok... super podvozok ok... ale co z toho ked sa na to auto neda ani pozerat... nepochybujem pritom ze nejaky T roc tu nebude horsim autom a je pritom omnoho krajsi a smrncovnejsi...
Litrovy trivalec jako rodinne auto - no potes. Mozna to opravdu jede z A do B, ale kdo ma rad auta a nebere je jen jako premistovadlo, tak z tohoto auta nemuze byt nadseny. A pak je tu i obcasna potreba pruzneho zrychleni... tu mi toto auto neda. A co takhle 4-5 lidi v aute a plny kufr do kopce na chalupu v horach, tak to musi byt opravdu poteseni...
Kdo chce pravidelně jezdit plně naložený, připlatí si v koně za tu téměř 200k šestnáctistovku. Pokud ne, bude pravidelně trpět 😊
najal Stevie Wondera jako šéfa designu? 😲
Takhle hnusné auto jsem dlouho neviděl :no: ano ,interiér je celkem ok, má tlačítka :yes: , cena je dost vysoká na korejce na něhož se nedá dívat :-!
Prislo mi nadmieru priestranne, v porovnani so starou Konou je to o triedu vacsie.
Interier nazivo posobi lepsie ako na fotkach.
Ale ten AUTOMAT je hnus. Absolutne nepasuje k tomu litrovemu motoru - ten som soferoval v i20 s manualom a v motore problem nie je - ked ho clovek nepusta velmi do nizkych ocacok, da sa s tym velmi pekne povozit. Ked ho obcas vytoci, ten zvuk je OK az prijemny.
Ale ten automat v kone sa snazi motor v kuse podtacat a cuka to s celym autom - opak plynulosti. Matne si spominam, ze po prepnuti do sportoveho rezimu to bolo lepsie, ale ta kombinacia liter a automat je katastrofa, zhadzuje cele inak celkom zaujimave auto. A este to agresivne pipanie pri prekroceni rychlosti o 1 km...
Interier nazivo posobi lepsie ako na fotkach.
Ale ten AUTOMAT je hnus. Absolutne nepasuje k tomu litrovemu motoru - ten som soferoval v i20 s manualom a v motore problem nie je - ked ho clovek nepusta velmi do nizkych ocacok, da sa s tym velmi pekne povozit. Ked ho obcas vytoci, ten zvuk je OK az prijemny.
Ale ten automat v kone sa snazi motor v kuse podtacat a cuka to s celym autom - opak plynulosti. Matne si spominam, ze po prepnuti do sportoveho rezimu to bolo lepsie, ale ta kombinacia liter a automat je katastrofa, zhadzuje cele inak celkom zaujimave auto. A este to agresivne pipanie pri prekroceni rychlosti o 1 km...
Myslíte,že máte všichni ten jediný správný vkus?
První Kona byla nejprodávanější Hyundai v Evropě, než přišel nový Tuscon.
Nějaká i30 na západě nikoho nezajímá.
Design první Kony dělal nějaký Holanďan.
SsangYong designuje nějaké studio v Itálii (Giorgetto Giugiaro).
První Kona byla nejprodávanější Hyundai v Evropě, než přišel nový Tuscon.
Nějaká i30 na západě nikoho nezajímá.
Design první Kony dělal nějaký Holanďan.
SsangYong designuje nějaké studio v Itálii (Giorgetto Giugiaro).
... oznacit auto s litrovym motorom za rodinne. Ked sa do toho nalozi rodina na rodinny vikendovy vylet na chalupu, tak pruznost klesne pod bod mrazu a spotreba bude atakovat 8/100, pretoze kazda poziadavka vykonu bude znamenat 4000 a viac otacok. Tieto male motory su ako atmosfery - v nizkych a strednych otackach este netahaju a nad 4000 uz netahaju. Ich 150- 160 Nm je na urovni atmosferickych jedna-sestiek, tie ale mali o polovicu kratsie prevody, takze v konecnom dosledku sli lepsie. A za menej.
Nie, dik, toto nechcem.
Nie, dik, toto nechcem.
Přesto s tím rodina, pro kterou je auto užitková věc, normálně dojede.
V mojom okoli dost vela ludi pokupovalo prave taketo auta. Vsetci vo vidine, ze usetria na benzine. Opak bol pravdou, spotreby im vacsinou sli hore. Dalej prakticky vsetci povedali, ze tak slabe auta uz radsej nie. A polovica z nich to po skonceni zaruky ci splatkoveho kalendara predala a kupili dalsie, s motorom o 30-50 koni silnejsim.
Byvaly kolega kupil Clio s 0.9TCe 90 HP. Ze jemu to staci, pretoze predtym mal nejaku 75 konovu atmosferu. Ked som ho po roku stretol, stazoval sa, ze to papierovo silnejsie Clio jazdi horsie, ako ta atmosfera, lebo ma natiahnute prevody a musi radit podstatne castejsie, co od turba vobec necakal. Jazdil na tom 5 rokov, teraz ma i30 1.5TGDI mHEV a je spokojny.
Byvaly kolega kupil Clio s 0.9TCe 90 HP. Ze jemu to staci, pretoze predtym mal nejaku 75 konovu atmosferu. Ked som ho po roku stretol, stazoval sa, ze to papierovo silnejsie Clio jazdi horsie, ako ta atmosfera, lebo ma natiahnute prevody a musi radit podstatne castejsie, co od turba vobec necakal. Jazdil na tom 5 rokov, teraz ma i30 1.5TGDI mHEV a je spokojny.
Hyundai býval levnější než konkurence?jako kona je proti kamiqu né karoqu jak je v článku.Tam kde za 680 kona začíná dostanete kamiq s 1.5tsi dsg a Monte Carlu
edit: Jde ! Díky 😊