Novinky
Arese
2
Největší přínos Octavie II. spočíval v tom, že tvůrci konečně pochopili, že rodinné auto musí nabízet prostor i pro nohy zadních pasažérů. V této oblasti totiž Octavia I. tragický zklamala, i Felicia na tom byla podstatně lépe... 😟
Přejít do diskuze
Mikesus
@Ada je zase tady
Tak to jsem nečekal, že zde prohlásíš i pravdu o dieselu. Tentokráte s tebou musím souhlasit. Diesel od 1500 vůbec nejede.
Tak to jsem nečekal, že zde prohlásíš i pravdu o dieselu. Tentokráte s tebou musím souhlasit. Diesel od 1500 vůbec nejede.
Ozzman
Podstatně lépe... to zase nepřeháněj. Přínos Oktavie 2 byl, že to bylo nejlepe postavené auto Škodovky. Škoda, že řada motorizací se ukázala z dlouhodobého hlediska problémová, ale jinak to auto bylo velmi kvalitní.... @Arese
Tycoon
@Ada je zase tady
Dieselová Octavia Scout byla jedno z nejhorších aut, kterým jsem kdy jel. Neustále se to pohupovalo, v sebemenších zatáčkách naklánělo a celým autem neustále duněl diesel.
Dieselová Octavia Scout byla jedno z nejhorších aut, kterým jsem kdy jel. Neustále se to pohupovalo, v sebemenších zatáčkách naklánělo a celým autem neustále duněl diesel.
Ada je zase tady
příš nízké, ohavně obludná kola, chybějící manuální převodovka. Designově je zcela nespolknutelný návrh na 3 obrázku. Jak odporné!
ze všech obrázků nejhezčí je ta policajtská verze. Stačí podvozek maličko přizvednout, dát možnost volby 4x4 a diesel a je to docela pěkné auto. Kde jsou kombíky?
ze všech obrázků nejhezčí je ta policajtská verze. Stačí podvozek maličko přizvednout, dát možnost volby 4x4 a diesel a je to docela pěkné auto. Kde jsou kombíky?
Tycoon
@Ada je zase tady
No vidíš, Ford model T tolik otáček ani neuměl. Jeho pracovní otáčky byly 500 až 1800 rpm, ideál byl kolem 900 rpm, kde byl vrchol točivého momentu. To by ti vyhovovalo, ne? A kromě benzínu uměl spalovat i petrolej nebo ethanol. Diesel samozeřejmě ne.
No vidíš, Ford model T tolik otáček ani neuměl. Jeho pracovní otáčky byly 500 až 1800 rpm, ideál byl kolem 900 rpm, kde byl vrchol točivého momentu. To by ti vyhovovalo, ne? A kromě benzínu uměl spalovat i petrolej nebo ethanol. Diesel samozeřejmě ne.
Ada je zase tady
@Tomáš Hromádka
Točit (jakýkoli) motor nad 4500 RPM je projev duševního onemocnění.
Točit (jakýkoli) motor nad 4500 RPM je projev duševního onemocnění.
Ada je zase tady
@Tycoon
Točit jako vyssavač jsou otáčky motoru 2800 RPM a výše.
Točit jako vyssavač jsou otáčky motoru 2800 RPM a výše.
ryccardo
@Tomáš Hromádka Přesně tak. Zatímco TDI nad 2000 ožije a na 3500 začne vadnout, tak TSI ožije o 500 ot výše, ale táhne až do 5500. Rozsah použitelných otáček je daleko větší. 2.0 TSI vítězí.
ryccardo
@Ada je zase tady Ty motory mají dlouhý zdvih a klidně umí jet i na 1500 otáček. Prudce zrychlit ale ne. Nicméně z 1500 ti neakceleruje ani ten nafťák, taky ho musíš dostat aspoň na 2500, aby výrazněji ožil. Neboj jezdil jsem s TDI 8 let, takže vím, že když chceš předjíždět tak to na 1500 ot min nechat prostě nemůžeš.
Tomáš Hromádka
@Ada je zase tady akceleruje velmi hezky z 2000 ale ne z celkových cca 4500 jako u Dieselu ale z celkových (rozuměj použitelných) 6500 a hlavně když půjdeme do otáček dále tak 2.0 TSI vítězí.
Ada je zase tady
@ryccardo
opak je pravdou Z nějakých 1500RPM to vůbec neakceleruje . fuj
opak je pravdou Z nějakých 1500RPM to vůbec neakceleruje . fuj
Arese
@Ozzman Však já vím, že z hlediska životnosti to je neuvěřitelný držák - pokud ovšem nejde o shnilý kus, kterému je pak tato nadprůměrná technická odolnost na nic. Ale hlediska jízdních vlastností to byl i ve své době spíš podprůměr...
ryccardo
@Ada je zase tady Hele Ado, jel si někdy v něčem jako 1,8 nebo 2,0 TSI? Ty motory mají sílu a jedou jako z praku ;-)
Radovan Pastucha
@Lenka Čížková
dnes si vazne drsny hamuno, co tak zase stroj casu? A NeRikEj Mi KyLie
dnes si vazne drsny hamuno, co tak zase stroj casu? A NeRikEj Mi KyLie
Tycoon
@Ada je zase tady
Záleží, co je u tebe slabý motor a co je točit jako vysavač.
Například benzinový motor Fordu T, tedy prvního lidového auta na světě, měl maximální točivý moment při 900 otáčkách a maximální výkon při 1600 otáčkách. Zdá se ti to moc?
Záleží, co je u tebe slabý motor a co je točit jako vysavač.
Například benzinový motor Fordu T, tedy prvního lidového auta na světě, měl maximální točivý moment při 900 otáčkách a maximální výkon při 1600 otáčkách. Zdá se ti to moc?
Ada je zase tady
@Tycoon
Auto se slabým benzínovým motorem zase nejede, dokud se motor netočí jako vysavač. Zlatý diesel!
Auto se slabým benzínovým motorem zase nejede, dokud se motor netočí jako vysavač. Zlatý diesel!