Novinky
Arese
2
Největší přínos Octavie II. spočíval v tom, že tvůrci konečně pochopili, že rodinné auto musí nabízet prostor i pro nohy zadních pasažérů. V této oblasti totiž Octavia I. tragický zklamala, i Felicia na tom byla podstatně lépe... 😟
Přejít do diskuze
@Ada je zase tady
Tak to jsem nečekal, že zde prohlásíš i pravdu o dieselu. Tentokráte s tebou musím souhlasit. Diesel od 1500 vůbec nejede.
Tak to jsem nečekal, že zde prohlásíš i pravdu o dieselu. Tentokráte s tebou musím souhlasit. Diesel od 1500 vůbec nejede.
Podstatně lépe... to zase nepřeháněj. Přínos Oktavie 2 byl, že to bylo nejlepe postavené auto Škodovky. Škoda, že řada motorizací se ukázala z dlouhodobého hlediska problémová, ale jinak to auto bylo velmi kvalitní.... @Arese
@Ada je zase tady
Dieselová Octavia Scout byla jedno z nejhorších aut, kterým jsem kdy jel. Neustále se to pohupovalo, v sebemenších zatáčkách naklánělo a celým autem neustále duněl diesel.
Dieselová Octavia Scout byla jedno z nejhorších aut, kterým jsem kdy jel. Neustále se to pohupovalo, v sebemenších zatáčkách naklánělo a celým autem neustále duněl diesel.
příš nízké, ohavně obludná kola, chybějící manuální převodovka. Designově je zcela nespolknutelný návrh na 3 obrázku. Jak odporné!
ze všech obrázků nejhezčí je ta policajtská verze. Stačí podvozek maličko přizvednout, dát možnost volby 4x4 a diesel a je to docela pěkné auto. Kde jsou kombíky?
ze všech obrázků nejhezčí je ta policajtská verze. Stačí podvozek maličko přizvednout, dát možnost volby 4x4 a diesel a je to docela pěkné auto. Kde jsou kombíky?
@Ada je zase tady
No vidíš, Ford model T tolik otáček ani neuměl. Jeho pracovní otáčky byly 500 až 1800 rpm, ideál byl kolem 900 rpm, kde byl vrchol točivého momentu. To by ti vyhovovalo, ne? A kromě benzínu uměl spalovat i petrolej nebo ethanol. Diesel samozeřejmě ne.
No vidíš, Ford model T tolik otáček ani neuměl. Jeho pracovní otáčky byly 500 až 1800 rpm, ideál byl kolem 900 rpm, kde byl vrchol točivého momentu. To by ti vyhovovalo, ne? A kromě benzínu uměl spalovat i petrolej nebo ethanol. Diesel samozeřejmě ne.
@Tomáš Hromádka
Točit (jakýkoli) motor nad 4500 RPM je projev duševního onemocnění.
Točit (jakýkoli) motor nad 4500 RPM je projev duševního onemocnění.
@Tomáš Hromádka Přesně tak. Zatímco TDI nad 2000 ožije a na 3500 začne vadnout, tak TSI ožije o 500 ot výše, ale táhne až do 5500. Rozsah použitelných otáček je daleko větší. 2.0 TSI vítězí.
@Ada je zase tady Ty motory mají dlouhý zdvih a klidně umí jet i na 1500 otáček. Prudce zrychlit ale ne. Nicméně z 1500 ti neakceleruje ani ten nafťák, taky ho musíš dostat aspoň na 2500, aby výrazněji ožil. Neboj jezdil jsem s TDI 8 let, takže vím, že když chceš předjíždět tak to na 1500 ot min nechat prostě nemůžeš.
@Ada je zase tady akceleruje velmi hezky z 2000 ale ne z celkových cca 4500 jako u Dieselu ale z celkových (rozuměj použitelných) 6500 a hlavně když půjdeme do otáček dále tak 2.0 TSI vítězí.
@Ozzman Však já vím, že z hlediska životnosti to je neuvěřitelný držák - pokud ovšem nejde o shnilý kus, kterému je pak tato nadprůměrná technická odolnost na nic. Ale hlediska jízdních vlastností to byl i ve své době spíš podprůměr...
@Ada je zase tady Hele Ado, jel si někdy v něčem jako 1,8 nebo 2,0 TSI? Ty motory mají sílu a jedou jako z praku 😉
@Lenka Čížková
dnes si vazne drsny hamuno, co tak zase stroj casu? A NeRikEj Mi KyLie
dnes si vazne drsny hamuno, co tak zase stroj casu? A NeRikEj Mi KyLie
@Ada je zase tady
Záleží, co je u tebe slabý motor a co je točit jako vysavač.
Například benzinový motor Fordu T, tedy prvního lidového auta na světě, měl maximální točivý moment při 900 otáčkách a maximální výkon při 1600 otáčkách. Zdá se ti to moc?
Záleží, co je u tebe slabý motor a co je točit jako vysavač.
Například benzinový motor Fordu T, tedy prvního lidového auta na světě, měl maximální točivý moment při 900 otáčkách a maximální výkon při 1600 otáčkách. Zdá se ti to moc?