Ekonomika
Arese
2
Proč zase cpou miliardy do nové lakovny pro zkratowozy, když už je dávno jasné, že drtivá většina evropských zákazníků tuto zcela nevyhovující technologií odmítá?!
Přejít do diskuze
Stale me prekvapuje, jak nakladne jsou lakovny.
Musi to byt mega komplikovany.
Nekdy by bylo fajn, kdybyste vzali nejakeho TECHNIKA co to ma cely na starosti, aby nam popsal trochu vic detailu, jak to funguje. Je tam sice nejaky know how, co si museji nechat pro sebe, ale zas tak moc ne, ono se to tolik od konkurence nelisi.
Idealne tam poslete pana Vaculika, ten ma kapacitu to pochopit a poptat se na zajimavosti.
Dik.
Musi to byt mega komplikovany.
Nekdy by bylo fajn, kdybyste vzali nejakeho TECHNIKA co to ma cely na starosti, aby nam popsal trochu vic detailu, jak to funguje. Je tam sice nejaky know how, co si museji nechat pro sebe, ale zas tak moc ne, ono se to tolik od konkurence nelisi.
Idealne tam poslete pana Vaculika, ten ma kapacitu to pochopit a poptat se na zajimavosti.
Dik.
@Ham. To jsou spíš provozní náklady. Souhlasím s Freddkou, že by to byl fajn námět na reportáž.
Co porovnání se stávající lakovnou a s lakovnami u VW?
Doufám, že půjde i navýšit produkce aut a lak bude trvanlivější.
Doufám, že půjde i navýšit produkce aut a lak bude trvanlivější.
@Freddka No náklady jsou vysoké protože ekologie, všechno odsávat, ekologicky čistit, likvidovat zbytky. A jednotlivé automobilky se v kvalitě laku liší strašně moc, některé mají tak měkké laky, že se na ně stačí zle podívat a jsou poškrábané, dámské nehty jsou pak rovnou zkáza.
A z toho se mám po-rat? Stejný humbuk tady byl když Fkoda stavěla starou lakovnu, máte tam něco zajímavějšího?
Napíšete taky něco o lakovnách jiných značek ??? 😄 😄 😄
Napíšete taky něco o lakovnách jiných značek ??? 😄 😄 😄
Mě by zajímalo srovnání kvality lakování.
Jedna věc je stálost, rychlost a spotřeba barev a laků, kde tyhle automatizované linky budou jednoznačně vrcholem.
Stejně tak kvalita je ve srovnání s běžnou lakovnou autorizovaného servisu nesrovnatelná a při jakékoliv opravě už nikdo kvalitu laku z výroby nedá.
Ale pak jsou fakt individuální lakyrníci, a tam podle mě člověk pořád vytvoří lepší lak. Proto TOP luxusní značky stále lakují ručo, protože jinak kvalita není 100%...
Jedna věc je stálost, rychlost a spotřeba barev a laků, kde tyhle automatizované linky budou jednoznačně vrcholem.
Stejně tak kvalita je ve srovnání s běžnou lakovnou autorizovaného servisu nesrovnatelná a při jakékoliv opravě už nikdo kvalitu laku z výroby nedá.
Ale pak jsou fakt individuální lakyrníci, a tam podle mě člověk pořád vytvoří lepší lak. Proto TOP luxusní značky stále lakují ručo, protože jinak kvalita není 100%...