Ekonomika
Zpět na článek
Magna Steyr a budoucnost: S koncem produkce Jaguarů a BMW se obrací na Čínu
8 komentářů
KANKUNEN
rohYpnolku, co bys rád, makal jako číňan 10 hoodin denně a sobotu zdarma? Já teda tak makat nechci. A co myslíš jaka bude další čínská generace. Opakuje se to stále dokola. I ty myši z blahobytu nakonec pochcípaly. Jen rusácko má recept, věčnou bídu.
Lenka Čížková
@rohYpnol jasan, placený redakční diskusní roztleskávači nenávisti a multiúčtový provokatéře.
rohYpnol
Tak co eurohujeři, už nám ten rozklad evropské automotive začíná!!!
Doníčci, hendlíčci, mikešové, jste jen eurohujeři.
Doníčci, hendlíčci, mikešové, jste jen eurohujeři.
Th0r
Cina se na zchudlej a malej trh EU zvysoka... Japonci to pochopili uz pred lety a pomalu se stahli nebo stahujou.Snad vyjma Toyoty. Asie, Afrika 6 miliard, EU 440 milinou, xx jazykovych verzi, omezeni, narizeni, prikazy. Kdyz jeste dodaj do Australie, tak je pidi EU trh netankuje. Zebrota v EU preseda tak akorat do Dacii. To je realita.
rohYpnol
@Mikesus
Víš proč vyráběly firmy ve Stayeru? Protože jim výrobní kapacity nestíhaly.
Nyní stíhají, proto stahují výrobu k sobě.
To, že stíhají, znamená buď zvýšení vlastních kapacit, což se neděje. Nebo primárně zvýšení efektivity, což se ve významné míře neděje vyjma průběžné práce na efektivitě.
Stryer nemá co vyrábět. VAG zvažuje rušení závodu. Ford Béma co vyrábět.
Nevím kolik dalších důkazů potřebuješ k tomu, aby ti došlo že evropský automotive jde do kopru.
Víš proč vyráběly firmy ve Stayeru? Protože jim výrobní kapacity nestíhaly.
Nyní stíhají, proto stahují výrobu k sobě.
To, že stíhají, znamená buď zvýšení vlastních kapacit, což se neděje. Nebo primárně zvýšení efektivity, což se ve významné míře neděje vyjma průběžné práce na efektivitě.
Stryer nemá co vyrábět. VAG zvažuje rušení závodu. Ford Béma co vyrábět.
Nevím kolik dalších důkazů potřebuješ k tomu, aby ti došlo že evropský automotive jde do kopru.
rohYpnol
@KANKUNEN
Nevím co tím chceš říct. Že v další generaci Čína ztratí konkurenceschopnost pro zhýčkanost další generace? Nebo co?
Nevím co tím chceš říct. Že v další generaci Čína ztratí konkurenceschopnost pro zhýčkanost další generace? Nebo co?
No má problém výrobní hala, která se zamerovala na ně příliš oblíbené modely. Tak hledají někoho jiného. Jestli to nebude tím, že automobilky raději si vyrábějí samy a nechávají si zisk. Žádný rozpad tam tedy nevidím. Jen firmu, která se teprve začíná snažit přizpůsobit moderní době.