Novinky
del42sa
3
Citroen to může rovnou zabalit, všechny kroky které vedení dělá jen vedou značku čím dál víc do kopru ...
Přejít do diskuze
@3_diamanty no a? treba zopakovať otázku?
Looking at cumulative data up to June 2024, brand-wise Renault sold 164,576 cars (+1.9😖 followed by Peugeot with 144,025 (-3😖 and Dacia with 88,162 (-6.0😖.
In fourth place Toyota -up 2 spots- with 74,589 sales (+27.5😖 ahead of Citroen -down 1 spot- with 72,287 (-2.8😖, Volkswagen -down 1 spot- with 67,350 (-2.7😖 and BMW with 38,292 (+21.5😖.
In eighth place ranked Audi -up 5 spots- with 28,374 sales (+1.6😖 followed by Mercedes -up 5 spots- with 27,883 (+12.😄 and in 10th place by Opel -up 3 spots- with 27,789 (+9.3😖.
Looking at the best selling model, widely reported in the dedicated post, the leader was still the Renault Clio (-4😖 ahead of the Dacia Sandero (+17.9😖 and Citroen C3 (+2.4😖.
Looking at cumulative data up to June 2024, brand-wise Renault sold 164,576 cars (+1.9😖 followed by Peugeot with 144,025 (-3😖 and Dacia with 88,162 (-6.0😖.
In fourth place Toyota -up 2 spots- with 74,589 sales (+27.5😖 ahead of Citroen -down 1 spot- with 72,287 (-2.8😖, Volkswagen -down 1 spot- with 67,350 (-2.7😖 and BMW with 38,292 (+21.5😖.
In eighth place ranked Audi -up 5 spots- with 28,374 sales (+1.6😖 followed by Mercedes -up 5 spots- with 27,883 (+12.😄 and in 10th place by Opel -up 3 spots- with 27,789 (+9.3😖.
Looking at the best selling model, widely reported in the dedicated post, the leader was still the Renault Clio (-4😖 ahead of the Dacia Sandero (+17.9😖 and Citroen C3 (+2.4😖.
@del42sa souhlas, v podstatě vše, co aktuálně vypouští na trh je nekoupitelné. Mimo C3, která je akceptovatelná. Několik Citroenů jsem měl, ale už bych se nevrátil 👎
@pallas to mi prozraď, proč by to del42sa nemohl komentovat? DS je mimo Francii v podstatě mrtva značka. Navíc naprosto nezajímavá, jen skládačka ze skladů Stellantisu s rádoby luxusnějším interiérem. Technikou nikam nevybočuje… tj proč za to utratit víc peněz ?
@del42sa
Já jsem spokojený se současnou naftou, sice už jen 1.5 bHdi, ale ....... dvoulitr byl lepší.
Já jsem spokojený se současnou naftou, sice už jen 1.5 bHdi, ale ....... dvoulitr byl lepší.
Jako vrcholný model by to mohli o cca 20cm protáhnout, pak by to bylo super rodinné auto.
@ericn núti konkrétne vás niekto kupovať DS?
A ku komentáru od del42sa "Citroen to může rovnou zabalit" - vymenujem tu 5 značiek, ktoré to môžu zabaliť hneď zajtra
A ku komentáru od del42sa "Citroen to může rovnou zabalit" - vymenujem tu 5 značiek, ktoré to môžu zabaliť hneď zajtra
ten plug-in hybrid by měl mít podobné parametry jako v novém Opelu Grandlan😜
195 koní
90kw elektromotor
21kW baterka / ~ 80km
DSC e7 - dual clutch (dvouspojka se 7 převodovými stupni)
195 koní
90kw elektromotor
21kW baterka / ~ 80km
DSC e7 - dual clutch (dvouspojka se 7 převodovými stupni)
@ericn to je jedno debilnější rozhodnutí za druhým, naproti tomu lejou nesmyslně peníze do DS, která je naprosto zbytečná značka na trhu, s nejmizernějším podílem a přesto ji furt mermomocí drží naživu (teď ještě jen jako EV)
Tavares je jako CEO pro Stellantis pohromou a doufám, že je to jen otázka času, kdy to akcionáři začnou řešit, ani se nedivím, že ho z Renaultu vykopli ...
Samostatná DS byl jeho nápad.
Tavares je jako CEO pro Stellantis pohromou a doufám, že je to jen otázka času, kdy to akcionáři začnou řešit, ani se nedivím, že ho z Renaultu vykopli ...
Samostatná DS byl jeho nápad.