Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePočet registrací v EU v červenci vzrostl o 0,2 procenta. Elektromobilům se ale nedařilo
15 komentářů
Barrichello
Kde je fejkové duo DonVito/Hendly? Pořád jste si ještě u Majkla Dejvida neobjednali cover verzi pod názvem "Když se nedaři, co se dařit má?" Měli bysme s tím pohnout soudruzi.
Jo džejguar I-pace i přes 4500 svolávaček pořád hoří, stejně jako Chevrolet Bolt. Blbé co. ELktromozky co to nakoupili prej to nemaj nabíjet doma. Kvalitka :)
Jo džejguar I-pace i přes 4500 svolávaček pořád hoří, stejně jako Chevrolet Bolt. Blbé co. ELktromozky co to nakoupili prej to nemaj nabíjet doma. Kvalitka :)
×
Sdílení komentáře
×
Věřím jen statistikám od lidí jako je Horký Rom, Hendly, xxc nebo JeanReno, kteří říkají, že o elektromobily je stále větší zájem a zcela ovládnou trh ještě před zákazem spalovacích aut v roce 2035.
Jinak je potřeba zdůraznit úspěch Škody, která v EU drží za letošek 3.místo a za celou západní Evropu (EU+EFTA+UK) 4.místo.
Přesně. Tohle není pravda!!! EV je ve všem lepší a všichni je chtějí, ne?? Navíc zlevnňují a jsou levnější než spalováky, ne?? 😄
Delat na dlouhodobe zavery z mesicnich statistik je takove… jak to rict… asi neodborne.
Odvozujes od jednoho prodejniho mesice na jednom trhu budoucnost globalniho trhu roku 2035?
Jinak pan Foltyn asi fakt uderil na spravnou klavesu a rezonuje to v troll komunite velice silne..
A) Nevím, kdo je Foltýn.
B) Mluvím samozřejmě o trhu EU, viz poznámka o zákazu spalovacích aut v roce 20335.
C) Meziroční pokles je nejen m/m, ale i YTD/YTD. 7 měsíců už je dost vypovídajících, ne?
Vysledky EU ale vyrazne ovlivnuje jeden konkretni trh.
Ani 7 mesicu neni z dlouhodobeho hlediska vypovidajici. Obvzlaste v dobe zavedeni vyraznych celnich omezeni, pri ohlasovani brzkeho uvedeni novych modelu atd.
To už to rovnou můžeš říkat, že za to může roční období. Jaro, léto, podzim, zima, vždycky si zrovna to aktuální najdeš.
Ano, Německo dotace zrušilo. Ale zase třeba Belgie, přesněji Vlámský region v Belgii, či Itálie je zavedly. Ale i tam jednou dotace skončí.
Znova. Delat dlohodoby vyhled na statistice mesicu nemuze dat dobra data.
Tak to proste je.
V dlouhodobem grafu je to nevyznamne.
Co bud dal se uvidi.
Z technickeho hlediska je EV lepsi pro osobni dopravu. Velky problem je cena coz ukazuje i houpani prodeju podle dotace a ukazuje to i zavadeni cel ktere jsou dnes kolem 40%…
Dalsi problem je neochota starych znacek k elektromobilite ktera boura jejich dlouho budovany system a zdroj penez v podobe neustaleho servisu prodanych aut.
Jak už jsem psal, dívám se i na publikovanou statistiku YTD/YTD, což nyní 7 měsíců v řadě, a tam prodeje klesají taky. Nedělám na základě toho dlouhodobý výhled, nejsem jak třeba Merkelova, která už od roku 2009 prohlašovala, že v roce 2020 bude v Německu milión elektromobilů.
Ale dělám z toho jednoznačný závěr, že se potrvrzuje, že plány politiků a automobilek pro roky 2030 a 2035 jsou mimo technickou a tržní realitu.
Nedelas dlouhodoby vyhled, ale zaroven vis, ze odhady (nejde o zadne plany) na rok 2035 jsou nerealne…
Trochu rozpor…
Ja se na to divam trochu jinak. Kolik ze je dnes clo na cinske EV? 47%?
To celkem vystihuje stav toho co se globalne v automotiv deje v pulce roku 2024 a prislo to behem poslednich 5 let.
Ale ty a ostatni trolls jedete stale linku, ze se za dalsich 11 let nic nezmeni.