Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Nový Hyundai Tucson ve videotestu: Prostý facelift má radikální novinku

17 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ach jo, já se ani nedodíval. Co to jako má být? Ten hlas, který představoval konkurenty byl parádní, ale ten dědula v mém věku je katastrofa. Jen si porovnejte testy Muldixe nebo Rasťo Chvály než to předal pomocnému personálu. Vlastně i pán s vesničany lépe pobaví.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@KANKUNEN
Mě teda mnohem víc vydilo to, že video se neuvěřitelně sekalo. V podstatě nesledovatelné...
Jinak novinář mi nevadil. Jasně, Hrubis, Chvála, Karpat, Martin, Muldix a další jsou jinde. Ale zase tady je to primárně novinář co doteď psal pro SM a nemyslím, že by byl špatný. Jen to chce ještě hodně praxe. Hodně seká věty, to mi vadí nejvíc.

Ale rozhodně je mi milejší Leoš, než nějaká Nikča nebo jak se jmenovala... ;-)
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Další potvrzení nesmyslnosti těchto hybridů.

VAG vyrábí 2.0 diesely, které EU zakazuje a které jezdí pod 7 na 100, zatímco se vyrábí tyhle užrané krámy, co reálně jzdí za 8,5 ...
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol
Jestli diesel jezdi pod 7 v takto středně velkém suv, tak by je měli zakázat hned jak navrhuješ. Je to zaostalé. Takhle zbytečně užrané je děs. Až to bude jezdit v o třídu větším suv se 7 lidmi za 5.5-6, tak se můžeme bavit. Jo a vlastně diesel má větší hustotu a emise o 10%, takže za 5-5.5. I kodiaq, o tridu mensi než je moje auto, si vzal na zkušební trase dlouhé cca 30km, kde bylo 50% dalnice a 50% primestsky provoz, víc než moderní hybrid. A ještě k tomu ta "silnejsi" nafta byla děsně líná a rozhodně na 147kw nejela.
webpaja
@Mikesus Nevím o čem píšeš. Jestli o Highlanderovi, tak teď jsem cca dva dny jezdil. Z kladů je potřeba vyzdvihnout opravdu pohodlný podvozek a prostornost. S tím prvním bohužel souvisí skládání se do zatáček jako naložený Tranzit.

Jinak spotřeba 8,3. Poměrně hlučný motor, e-CVT funguje stát stejně. O jeho lenosti ani nepíšu. Srovnání s 200HP Kodiaqem je mimo mísu.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@webpaja
Každý kdo jel s HL a měl zkušenosti z jiných HSD potvrdil, že se chová jinak a fakt není hlučnej. Ano do zatáček jde jako parník na řece. Spotřeba 8.3 je naprosto nereálná v běžném provozu. Ani při 130 není nad 8l, vyzkoušeno do Brna a zpět, kdy jsme skončilu na celkových 6.8. Tam byl volnej provoz a z Prahy jsem měl průměrnou rychlost 128km/h a spotřebu 7.9. Zpět už to bylo horší s průměrkou 98 a spotřebou 5.7.
Preferuji zkuseboati z reálného provozu než z předváděcích jízd s kopytem na plynu.
https://ibb.co/rF13GyX
https://ibb.co/9NLhsGt
https://ibb.co/WyMT10g
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus

Každý evidentně ne. Ať nechodím daleko, např. webpaja že....😅
Rasto
@Mikesus https://zeperfs.com/…el9186-12254.htm

Nejako je ten highlander vo všetkom pomalší okrem 80-120.
Nebuď fanatik.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Rasto
Nejsem, mám realne zkušenosti a prime srovnání. Až budeš mít nějaké zkušenosti tak napiš. Na zepfers je i camry hybrid s akceleraci na 200 při jejím owmzovaci na 188 velice věrohodné. Preferuji realne zkusenosti a auta vyzkouším za stejných podmínek, než se dohadovat o teoretických papírových hodnotách.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Rasto
Jo a viděl jsi těch nevylhaných 910l v kpdoaqu oproti 580l v toyote?
https://ibb.co/4RC7rHY
https://ibb.co/wr7NbdZ
https://ibb.co/HHQ80HK
První 2 fotky jsou kufru o velikosti 910l. K těm koloběžka už těžko něco přidám. Poslední fotka je kufru o velikosti 580l. O cca 40% menší kufr a dám tam mnohem víc věcí. Pak něco mluv o papíru a reálu.
Než budeš že sebe dělat trubku, jdi si to nejdřív vyzkoušet, pokud chceš srovnavat. HL má milion nedostatků, ale rozhodně dynamika v tomto konkretnim srovnání to není.
Rasto
@Mikeus

Takže si meral s nejakou meracou technikou? Čo si teda nameral?

Ja som teda jazdil s Rav4 HSD keď som hľadal nástupcu za Passata a že by bola pocitovo dynamickejsia ako passat to ani náhodou. Corolla 2.0hsd bola porovnateľne pocitovo dynamická, ravka mi prišla lenivejsia.

Ale stále sú to len pocity.
Nič o kufri nehovorím, tak nerob zo seba trubku.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus

Ty jsi vážně komik...
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Rasto
Ne. Měřili jsme to jízdou vedle sebe ( pár let zpět, ještě minulý kodiaq ) a teď jízdou po sobě, kdy se akcelerovalo na stejném místě a pak v daném bodě jaká byla rychlost. To neznáš, zrychlit u značky konec obce a jakou máš rychlost třeba u další dopravní značky, sjezdu z dálnice, nebo stromu?
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol
Od tebe pochvala. Baví mne,kolik lidí protestuje, kdyz mají nulovou zkušenost.

Proto jsem si udělal trasu při testování kodoaqu stejnou s HL. No a ten zazracnej diesel v menším aute byl o litr výš než benzin v o třídu větším aute. Až se naučí někdo diesel, ktery opravdu bude úsporný realne, a plnit emise i v reálném provozu, pak ho tu můžeš vytahovat. Však ti tu psal několikrát ryccardo, že diesel má problém už na první technické. To si taky vymýšlí?
Rasto
@Mikeus
Ako proste ten Kodiaq ide veľmi podobne ako HL. Takže ak je Kodiaq "děsně líny" tak aj Highlander je podobný. Proste žiadny veľký rozdiel tam nie je. A od značky po značku je to veľmi približné hlavne pri autách o podobnej dynamike. To úplne stačí, že s tým Kodiaqom "nevieš" a nepodradil si si pred tým rozbehom.

Mne sa páčia tvoje zaručené pravdy o tom, ako diesel neurobí EK po 4 rokoch 😀 .
Ubezpečujem ťa, že som za posledných 5 rokov robil 3x stk s dieselovým autom a vždy bez problémov. Chceš poslať protokol?
Moik
@Mikesus zase netrepej blbosti s tema spotrebama. Nebo jinak..spotreby mozna, ale ty rychlosti k nim ne. Manzelka ma novou Corollu GR sport 2.0.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Moik
Co s tou spotřebou. Stačí se podívat co jsem posílal. Ozzy má taky corollu a jezdi o 2 litry víc než se normalne ta trasa zajede. Protoze nechce/neumí.