Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
rohYpnol
Další potvrzení nesmyslnosti těchto hybridů.
VAG vyrábí 2.0 diesely, které EU zakazuje a které jezdí pod 7 na 100, zatímco se vyrábí tyhle užrané krámy, co reálně jzdí za 8,5 ...
VAG vyrábí 2.0 diesely, které EU zakazuje a které jezdí pod 7 na 100, zatímco se vyrábí tyhle užrané krámy, co reálně jzdí za 8,5 ...
@rohYpnol
Jestli diesel jezdi pod 7 v takto středně velkém suv, tak by je měli zakázat hned jak navrhuješ. Je to zaostalé. Takhle zbytečně užrané je děs. Až to bude jezdit v o třídu větším suv se 7 lidmi za 5.5-6, tak se můžeme bavit. Jo a vlastně diesel má větší hustotu a emise o 10%, takže za 5-5.5. I kodiaq, o tridu mensi než je moje auto, si vzal na zkušební trase dlouhé cca 30km, kde bylo 50% dalnice a 50% primestsky provoz, víc než moderní hybrid. A ještě k tomu ta "silnejsi" nafta byla děsně líná a rozhodně na 147kw nejela.
Jestli diesel jezdi pod 7 v takto středně velkém suv, tak by je měli zakázat hned jak navrhuješ. Je to zaostalé. Takhle zbytečně užrané je děs. Až to bude jezdit v o třídu větším suv se 7 lidmi za 5.5-6, tak se můžeme bavit. Jo a vlastně diesel má větší hustotu a emise o 10%, takže za 5-5.5. I kodiaq, o tridu mensi než je moje auto, si vzal na zkušební trase dlouhé cca 30km, kde bylo 50% dalnice a 50% primestsky provoz, víc než moderní hybrid. A ještě k tomu ta "silnejsi" nafta byla děsně líná a rozhodně na 147kw nejela.
@Mikesus Nevím o čem píšeš. Jestli o Highlanderovi, tak teď jsem cca dva dny jezdil. Z kladů je potřeba vyzdvihnout opravdu pohodlný podvozek a prostornost. S tím prvním bohužel souvisí skládání se do zatáček jako naložený Tranzit.
Jinak spotřeba 8,3. Poměrně hlučný motor, e-CVT funguje stát stejně. O jeho lenosti ani nepíšu. Srovnání s 200HP Kodiaqem je mimo mísu.
Jinak spotřeba 8,3. Poměrně hlučný motor, e-CVT funguje stát stejně. O jeho lenosti ani nepíšu. Srovnání s 200HP Kodiaqem je mimo mísu.
@webpaja
Každý kdo jel s HL a měl zkušenosti z jiných HSD potvrdil, že se chová jinak a fakt není hlučnej. Ano do zatáček jde jako parník na řece. Spotřeba 8.3 je naprosto nereálná v běžném provozu. Ani při 130 není nad 8l, vyzkoušeno do Brna a zpět, kdy jsme skončilu na celkových 6.8. Tam byl volnej provoz a z Prahy jsem měl průměrnou rychlost 128km/h a spotřebu 7.9. Zpět už to bylo horší s průměrkou 98 a spotřebou 5.7.
Preferuji zkuseboati z reálného provozu než z předváděcích jízd s kopytem na plynu.
https://ibb.co/rF13GyX
https://ibb.co/9NLhsGt
https://ibb.co/WyMT10g
Každý kdo jel s HL a měl zkušenosti z jiných HSD potvrdil, že se chová jinak a fakt není hlučnej. Ano do zatáček jde jako parník na řece. Spotřeba 8.3 je naprosto nereálná v běžném provozu. Ani při 130 není nad 8l, vyzkoušeno do Brna a zpět, kdy jsme skončilu na celkových 6.8. Tam byl volnej provoz a z Prahy jsem měl průměrnou rychlost 128km/h a spotřebu 7.9. Zpět už to bylo horší s průměrkou 98 a spotřebou 5.7.
Preferuji zkuseboati z reálného provozu než z předváděcích jízd s kopytem na plynu.
https://ibb.co/rF13GyX
https://ibb.co/9NLhsGt
https://ibb.co/WyMT10g
@Mikesus https://zeperfs.com/…el9186-12254.htm
Nejako je ten highlander vo všetkom pomalší okrem 80-120.
Nebuď fanatik.
Nejako je ten highlander vo všetkom pomalší okrem 80-120.
Nebuď fanatik.
@Rasto
Nejsem, mám realne zkušenosti a prime srovnání. Až budeš mít nějaké zkušenosti tak napiš. Na zepfers je i camry hybrid s akceleraci na 200 při jejím owmzovaci na 188 velice věrohodné. Preferuji realne zkusenosti a auta vyzkouším za stejných podmínek, než se dohadovat o teoretických papírových hodnotách.
Nejsem, mám realne zkušenosti a prime srovnání. Až budeš mít nějaké zkušenosti tak napiš. Na zepfers je i camry hybrid s akceleraci na 200 při jejím owmzovaci na 188 velice věrohodné. Preferuji realne zkusenosti a auta vyzkouším za stejných podmínek, než se dohadovat o teoretických papírových hodnotách.
@Rasto
Jo a viděl jsi těch nevylhaných 910l v kpdoaqu oproti 580l v toyote?
https://ibb.co/4RC7rHY
https://ibb.co/wr7NbdZ
https://ibb.co/HHQ80HK
První 2 fotky jsou kufru o velikosti 910l. K těm koloběžka už těžko něco přidám. Poslední fotka je kufru o velikosti 580l. O cca 40% menší kufr a dám tam mnohem víc věcí. Pak něco mluv o papíru a reálu.
Než budeš že sebe dělat trubku, jdi si to nejdřív vyzkoušet, pokud chceš srovnavat. HL má milion nedostatků, ale rozhodně dynamika v tomto konkretnim srovnání to není.
Jo a viděl jsi těch nevylhaných 910l v kpdoaqu oproti 580l v toyote?
https://ibb.co/4RC7rHY
https://ibb.co/wr7NbdZ
https://ibb.co/HHQ80HK
První 2 fotky jsou kufru o velikosti 910l. K těm koloběžka už těžko něco přidám. Poslední fotka je kufru o velikosti 580l. O cca 40% menší kufr a dám tam mnohem víc věcí. Pak něco mluv o papíru a reálu.
Než budeš že sebe dělat trubku, jdi si to nejdřív vyzkoušet, pokud chceš srovnavat. HL má milion nedostatků, ale rozhodně dynamika v tomto konkretnim srovnání to není.
@Mikeus
Takže si meral s nejakou meracou technikou? Čo si teda nameral?
Ja som teda jazdil s Rav4 HSD keď som hľadal nástupcu za Passata a že by bola pocitovo dynamickejsia ako passat to ani náhodou. Corolla 2.0hsd bola porovnateľne pocitovo dynamická, ravka mi prišla lenivejsia.
Ale stále sú to len pocity.
Nič o kufri nehovorím, tak nerob zo seba trubku.
Takže si meral s nejakou meracou technikou? Čo si teda nameral?
Ja som teda jazdil s Rav4 HSD keď som hľadal nástupcu za Passata a že by bola pocitovo dynamickejsia ako passat to ani náhodou. Corolla 2.0hsd bola porovnateľne pocitovo dynamická, ravka mi prišla lenivejsia.
Ale stále sú to len pocity.
Nič o kufri nehovorím, tak nerob zo seba trubku.
@Rasto
Ne. Měřili jsme to jízdou vedle sebe ( pár let zpět, ještě minulý kodiaq ) a teď jízdou po sobě, kdy se akcelerovalo na stejném místě a pak v daném bodě jaká byla rychlost. To neznáš, zrychlit u značky konec obce a jakou máš rychlost třeba u další dopravní značky, sjezdu z dálnice, nebo stromu?
Ne. Měřili jsme to jízdou vedle sebe ( pár let zpět, ještě minulý kodiaq ) a teď jízdou po sobě, kdy se akcelerovalo na stejném místě a pak v daném bodě jaká byla rychlost. To neznáš, zrychlit u značky konec obce a jakou máš rychlost třeba u další dopravní značky, sjezdu z dálnice, nebo stromu?
@rohYpnol
Od tebe pochvala. Baví mne,kolik lidí protestuje, kdyz mají nulovou zkušenost.
Proto jsem si udělal trasu při testování kodoaqu stejnou s HL. No a ten zazracnej diesel v menším aute byl o litr výš než benzin v o třídu větším aute. Až se naučí někdo diesel, ktery opravdu bude úsporný realne, a plnit emise i v reálném provozu, pak ho tu můžeš vytahovat. Však ti tu psal několikrát ryccardo, že diesel má problém už na první technické. To si taky vymýšlí?
Od tebe pochvala. Baví mne,kolik lidí protestuje, kdyz mají nulovou zkušenost.
Proto jsem si udělal trasu při testování kodoaqu stejnou s HL. No a ten zazracnej diesel v menším aute byl o litr výš než benzin v o třídu větším aute. Až se naučí někdo diesel, ktery opravdu bude úsporný realne, a plnit emise i v reálném provozu, pak ho tu můžeš vytahovat. Však ti tu psal několikrát ryccardo, že diesel má problém už na první technické. To si taky vymýšlí?
@Mikeus
Ako proste ten Kodiaq ide veľmi podobne ako HL. Takže ak je Kodiaq "děsně líny" tak aj Highlander je podobný. Proste žiadny veľký rozdiel tam nie je. A od značky po značku je to veľmi približné hlavne pri autách o podobnej dynamike. To úplne stačí, že s tým Kodiaqom "nevieš" a nepodradil si si pred tým rozbehom.
Mne sa páčia tvoje zaručené pravdy o tom, ako diesel neurobí EK po 4 rokoch 😀 .
Ubezpečujem ťa, že som za posledných 5 rokov robil 3x stk s dieselovým autom a vždy bez problémov. Chceš poslať protokol?
Ako proste ten Kodiaq ide veľmi podobne ako HL. Takže ak je Kodiaq "děsně líny" tak aj Highlander je podobný. Proste žiadny veľký rozdiel tam nie je. A od značky po značku je to veľmi približné hlavne pri autách o podobnej dynamike. To úplne stačí, že s tým Kodiaqom "nevieš" a nepodradil si si pred tým rozbehom.
Mne sa páčia tvoje zaručené pravdy o tom, ako diesel neurobí EK po 4 rokoch 😀 .
Ubezpečujem ťa, že som za posledných 5 rokov robil 3x stk s dieselovým autom a vždy bez problémov. Chceš poslať protokol?
@Mikesus zase netrepej blbosti s tema spotrebama. Nebo jinak..spotreby mozna, ale ty rychlosti k nim ne. Manzelka ma novou Corollu GR sport 2.0.
@Moik
Co s tou spotřebou. Stačí se podívat co jsem posílal. Ozzy má taky corollu a jezdi o 2 litry víc než se normalne ta trasa zajede. Protoze nechce/neumí.
Co s tou spotřebou. Stačí se podívat co jsem posílal. Ozzy má taky corollu a jezdi o 2 litry víc než se normalne ta trasa zajede. Protoze nechce/neumí.
×
Sdílení komentáře
×
Mě teda mnohem víc vydilo to, že video se neuvěřitelně sekalo. V podstatě nesledovatelné...
Jinak novinář mi nevadil. Jasně, Hrubis, Chvála, Karpat, Martin, Muldix a další jsou jinde. Ale zase tady je to primárně novinář co doteď psal pro SM a nemyslím, že by byl špatný. Jen to chce ještě hodně praxe. Hodně seká věty, to mi vadí nejvíc.
Ale rozhodně je mi milejší Leoš, než nějaká Nikča nebo jak se jmenovala... ;-)