Návštěvníci víkendového 57. ročníku MG International Race Meeting měli možnost jako první spatřit sportovní roadster MG TF, vyrobený pod čínskou taktovkou.
Je pár pro a proti. Čínští investoři už mají solidní zkušenosti s budováním automobilek atd., kvalita čínských výrobků, pokud se netlačí na co nejnižší cenu, může být srovnatelná a možná i lepší než u produktu z EU. Pokud by byla auta dále navrhována pro západní trh, neměl by být problém. Jenže je možné, aby byla zavřena Browns Lane? A co se zaměstnanci, pokud by se výroba přesunula do Číny a zachoval se provoz v UK, tak by se nesnížili náklady. A kupovali by aspoň stávající, konzervativní zákazníci taková auta, když už ani místo jejich vzniku není "tradiční"? Je hodně otázek a málo odpovědí.
čína ma čo chcela automobilku ,ktora sa zapísala do pamätí ľudí a to jej zaručuje určitu popularitu...ale jedno je iste ,že pokial budu robiť MG bude to stale lepšie ako nejaké okopirované
malý MG roadster bol vždy pekne auto a myslim,že tento prepracovany model môže dobre nadviazať síce je otázne čo sa stane ked potenciálny zákaznici zistia,že ide o čínu
budu drzet palce...Je to MG,neni to kopie...uvidime jak na tom budou s kvalitou ale jelikoz je to ostrovni produkt,tak verim,ze stejne jako puvodni MG...Premejslel jsem o MG ZR...(mame doma Rover 25) ale nakonec jsem to zavrhnul. Ted zacnu premyslet znova ;-)
Presne tak, majitel se sice zmeni, ale ta puvodni "receptuuura," ta zustane. :yes: O kvalitu MG si nemusime delat starost, s novym Roewe uz bych tak optimistickej nebyl... Uvidime.