Bezpečnost
Přihlásit pro přidání komentáře
Kvalita made in China :no:
Opět se potvrzuje "kvalita" spícího obra. Koukám že Brilliance dopadla defakto stejně jako Landwind. Uvidíme jak se přizpůsobí ....
jednou dělali ve Světu motorů crash-test stare shade120 a řekl bych, že dopadla líp než tohle chinalimo 😊
to bylo keců jak čína dobude automob. trhy západu,no uvidíme co vymyslí dalšího, že by letadlo co nelítá?? >😁 >😁
Borci urcite vbehli do prvniho Volvo showroomu,koupili co jim pod ruku prislo a ted to cely okopcej a pak nam vytrou zrak
da_b0mb
auto bude mit o 3 tuny vetsi hmotnost...protoze "inzenyri" tam navarej ochranej ram z I profilu (traverz) >😁 Mozna by mohli zkusit misto strechy litinovou vanu,co myslis GTI ? To by byl High-end >😁
Litinová vana, to je jediné řešení. Tedy, pokud dá Bertoňák souhlas... 😄 :yes:
Navrhuji grafitickou litinu s vermikulárním grafitem >😁 :yes:
Teda nevim, ale já bych tam dal akrylátovou, přes litinu nejde rádio přece...>😁
jsi zapomnel na otvor pro odtok...v praxi to znamena,ze kdyz vanu otocis tak otvor bude nahore...tudis takove male stresni okno...ten signal to snad nejak poresi! A pokud bude prset,staci spunt...nejlip na retizku 😉
GTI
>😒] >😒] není to sice k smíchu... ale já se fakt rozřehtal na celé kolo - chtěl jsem totiž původně napsat, že po srážce s letícím holubem to dopadlo opravdu zajímavě >😁 Překvapení? Pro mne tedy ne. Tak jako vím přesně s čím mám jezdit, vím také přesně s čím jezdit nemám. Ostatně, proč by mě, který žije obklopen světovými automobilkami ze všech stran, měl zvedat z křesla jeden rejžovej nákyp... BRAVO EVROPA :yes:
Osobně jsem také čekal tento výsledek, ale já pořád držím vztyčený prst. Oni se kluci žlutí velmi rychle oklepou, okopírují a brzy přijdou s něčím lepším. Sic teď to nestojí za pohled, ale co tak za 10 let?
ale tak za pohled to stojí, ty auta zase nevypadají tak tragicky, nesmějí ale bourat, to je potom už velká tragédie >😁
S lepším nikdy nepřijdou. K tomu, aby jejich výrobky za něco stály, potřebují mít před sebou evropský vzor. Čili stále jen dotahují a dotahují, ale nikdy sami nic nevymyslí. Navíc se mi zdá BS6 dost předražený, nedávno byl tento kousek testovaný Autobildem. Proti němu se postavil Passat a Kia Magentis. Kia byla dokonce levnější cca 40 000 Kč. Magentis je o generaci dále ve všech směrech než BS6. Nárazový test dopadl špatně z důvodů maximálního šetření, používání nekvalitních materiálů na důležitých místech z hlediska bezpečnosti (jestli v tomhle autě použili vysokopevnostní ocel, tak já jsem čínskej papež >😁 ). Pro takový auto není na evropském trhu místo, nevyniká absolutně ničím, ani cenou.
Never tomu. Idu presne tou istou cestou ako kedysi Japonci a ako v nedavnej minulosti Korejci. A ucia sa velmi rychlo. Japonci dnes patria k svetovej spicke, pritom v zaciatkoch mnohym automobilkam ani nestali za to, aby ich zalovali za kopirovanie svojich modelov. Preslo par desiatok rokov a Japonci su kde su. Korejcom sa ich triumf dari o nieco prv, a sli na to cistejsim sposobom - formou spoluprace so svetovymi vyrobcami a nakupom licencii zavedenych modelov. Naucili sa to a dnes sa uplne vyrovnavaju ostatnym. Cinania zacali kopirovat prednedavnom. Nie je ani tak daleko doba, ked v Cine nebolo povolene vlastnictvo automobilu, a jedinymi osobnymi autami v krajine boli sluzobne auta vo fabrikach a taxiky. Dnes vyrabaju auta vo velkom, casto kopie europskych a japonskych modelov, ale od tohto trendu zacinaju upustat a snazia sa hladat vlastnu cestu. No vzhladom na to, aka kratka doba presla odvtedy, ako vobec zacali v sirsom meradle vyrabat auta, je ich pokrok obrovsky. Je naivne mysliet si, ze svet nikdy nedobehnu. Dobehnu, a velmi skoro. Ucit sa nie je problem. Vsetku najmodernejsiu techniku, know-how, vsetky technologie maju priamo pod nosom. Mnohi automobilovi giganti im ju nosia az domov v snahe odkrojit si z perspektivneho cinskeho trhu co najvacsi kus. Cinania ich v tom podporuju. Ucia sa u buducej konkurenciou, vytvaraju s nou spolocne podniky. S akym zamerom asi? Ja by som Cinu rozhodne nepodcenoval. Tisicrocna risa, ktora raketovy pohon poznala davno predtym, ako ho vo "vyspelom" svete niekto vynasiel, to obrovske mnozstvo mozgov a masy pracovnej sily uz nieco znamena.
Jen tvrdím, že budou tak dobrý, jak dobrá bude jejich konkurence. Postavit auto, prostě není jako spíchnou boty za 150. I takové automobilky jako Opel či VW svoje klenoty balancují několik generací. Můžou použít stejnou techniku, stejné dodavatele...a přesto z toho vyleze jiné auto, chce to obrovské zkušenosti, aby vše hrálo. A to jim prostě chybí. Jedinou jejich možností je spolupráce s automobilkami a přetažení lidí, kteří v automobilismu něco znamenají-designéry, inženýry.
A k těm korejským autům. Ano Ceed se opravdu povedl a nebezpečně se přiblížil konkurenci, jenže ani evropští výrobci aut nespí. A věř, že i přes velký pokrok Korejců, stále existuje dost lidí, kteří by jejich auto prostě nekoupili. Stále jejich vozy vynikají dobrým poměrem mezi cenou/užitnou hodnotou, přesto jim některé třídy zůstávají zapovězeny. Navíc, první čínské vozy, prodávané na evropském trhu nevynikaly ani cenou, byla na tom hůř než Korejci, čili není žádný důvod proč jít právě pro Brilliance.
A k těm korejským autům. Ano Ceed se opravdu povedl a nebezpečně se přiblížil konkurenci, jenže ani evropští výrobci aut nespí. A věř, že i přes velký pokrok Korejců, stále existuje dost lidí, kteří by jejich auto prostě nekoupili. Stále jejich vozy vynikají dobrým poměrem mezi cenou/užitnou hodnotou, přesto jim některé třídy zůstávají zapovězeny. Navíc, první čínské vozy, prodávané na evropském trhu nevynikaly ani cenou, byla na tom hůř než Korejci, čili není žádný důvod proč jít právě pro Brilliance.
Ano, do urcitej miery s Tebou suhlasim. S tym dodatkom, ze tak, ako Japonci v mnohom predbehli a predbiehaju europskych a americkych vyrobcov, moze sa to kludne podarit aj Cinanom. Korejci to maju v Amerike na dosah, nasledovat moze aj Europa. Azijci sa ucia na tom, co ostatny svet desatrocia krvopotne vyvijal. Pre dalsi vyvoj maju zaklad a podmienky viac-menej uz rovnake ako vsetci svetovi vyrobcovia. Ze su v tejto branzi novi, ze nevyrabaju auta 60 alebo 100 rokov, uz vobec nehra ulohu. Ak sa cee´d teraz vyrovna zavedenym rivalom, ktorych prave caka generacna vymena (a to sa az na nejake drobnosti vyrovna, alebo ich dokonca predci), dalsia generacia moze uz byt rovnocennym superom pre nove modely europskych vyrobcov. A so stupajucou kvalitou a spolahlivostou rastie aj image. Iste, vela ludi si Kiu nekupi, lebo je to Kia. Ale aj tieto zabrany postupom casu opadavaju. Korejci sli hore relativne rychle, podobne plany, myslim si, urcite maju aj Cinania. Cinania sa dostavaju teraz tam, kde boli nejakych 15 rokov dozadu Korejci a Hyundai uviedol prvy vlastny model Pony. O 10-15 rokov uz moze automobilovy trh vyzerat uplne inak...
Přesně jsi to vystih. Před 20-30 lety japonští výrobci sklízeli podobný posměšky a dneska je to tu samý japanofil. Historie se opakuje, jen s tím rozdílem, že číňanům to bude trvat mnohem kratší dobu než kdysi japoncům. Vše je jen otázka peněz, neexistují info bariéry, zpočátku kopírují, později si najmou inženýry ze západu a za pár let to tu na auto.cz bude spousta chinofilů 😢 . Chce to klid a zůstat v evropě.
Klaudius : Velmi dobře napsáno! Naprosto s tím souhlasím. Evropa si sama se.e do bot, když v zájmu hamižných zisků staví fabriky v Číně! A nebude to opravdu dlouho trvat a bude tady spousta kvalitních čínských aut ... :-!
Za deset let bude i Evropa o deset let vepředu... doufejme.
Jistěže bude. Osa Evropa - Japonsko číně jěště pár let určitě odolá, hlavně co se týče vyšších vozů. Ale protože dnešní světoví výrobci učí lidi chtít víc a víc i v malých vozech bude to mít Mao těžké 😉
Obavam se, ze evropa jiz nyni neodolava korejskym vozum. Jen si vzpomenme, co v nas pred lety evokovalo slovo hyundai. A dnes? Jen aby se to same nestalo s vozy z ciny.
No ve mně pořád evokuje to samé: levné a hnusné. Zlepšení tu je, ale nějak mě to pořád neoslovuje. A pro mě osobně to tak zůstane až do konce života - pořád budu chtít značky, které jsem obdivoval jako malý kluk.
Nedavno jsem pozoroval parkoviste pred panelakem u svych rodicu. Kdyz jsem byl maly, stalo tu par lad, spousta skod 105, 120, 100. Jeden soused mel dokonce i erko. A nyni? Stoji tu nejlevnejsi modely Kia, Hyundai, pak take 2 Thalie, 2 Fabie, Octavka z druhe ruky, a nekolik dotazenych ojetin.
To nepochybně, ale vzpomeňme, jak to bylo s japoncema...
Směr je jasnej, budou se lepšit...
GTI, přece je hlavní že to má klimu, kůži a vokna v elektrice nééé? Nějaký testíky přece čínany neberou, no nééé?
Pjenkava
To je naprostý peklo, vole!!!!! 8-s
To vies ze je. Ale Cinania nie su az tak pozadu ako by sa zdalo. Ako by v takom teste dopadla Skoda 120? A voci nej maju cinske auta predsa len kopec vybavy navyse a lepsiu techniku. Zaostavaju v bezpecnosti. Kolko rokov im bude trvat kym sa ostatnym vyrovnaju?
Jak dopadla Skoda 120 bylo pred nedavnem ve Svete motoru - prakticky stejne, jenom to sklo se vysypalo...
Š 100/110, včetně R se homologovaly v roce 1972 v ÚVMV za kontroly UTAC podle EHK 12. Náraz torza do volantu a posuv volantu při nárazu rychlostí 30 mil = 48,3 km/h do pevné bariéry o hmotnosto 90 tun. Obě části zkoušky splnily, druhou s 20% rezervou. Předpis byl 127 mm, skutečný posuv myl necelých 100 mm. Š 105/120 se homologovala 1976 podle EHK 11 = pevnost zámků dveří, 12 = viz výše, 14 = kotvení pásů, 16 = pásy, 17 = pevnost sedadel a jejich upevnění, 21 = deformační oblasti hlavy v interiéru, 25 = pevnost a geometrie opěrek hlavy, 32 = pevnost karosérie při nárazu zezadu rychlostí 36 km/h, 32 = pevnost karosérie při nárazu zepředu rychlostí 48,3 km/h, 34 = únik paliva po nárazech (32 a 33). Tehdy byly všechny zkoušky splněny. Ohánět se dnes, po 30 letech (i rezavění), tím že auto, které už tenkrát, bylo za komunální cenu, neplní dnešní světové standardy bezpečnosti, je směšné.
Smiešny si Ty. Prečítaj si najprv, v akej súvislosti to spomínam. Chcel som tym nazacit, na akej urovni su Cinania dnes, hoci pred nedlhou dobou auta takmer nevyrabali. Vobec som tym nepoukazoval na to, ze vtedajsie skodovky neplnia sucasne limity. Aj ked tych skodoviek dnes este jazdi mraky...
Ptát se, ...Ako by v takom teste dopadla Skoda 120? ... je opravdu směšné. Ale zaútočit osobní invektivou na názor, proč nemá smysl, srovnání konstrukce Š 105/120 podle EHK předpisů, z doby před 30 lety, s dnešními zkouškami, je politováníhodné.
:no:
Hlavne, že mala byť dobrá bezpečnosť! >😁 Na druhej strane ak si uvážime bezpečnosť ich iných brakov je to ozaj pre ních bezpečné!!! >😁 >😁 8-s
Hlavne, že mala byť dobrá bezpečnosť! >😁 Na druhej strane ak si uvážime bezpečnosť ich iných brakov je to ozaj pre ních bezpečné!!! >😁 >😁 8-s
milic
Ideální služebák pro naše poslance, senátory a ministry.
DanieliDesign
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nebo je taky docela možné, že Číňani chtějí tímto způsobem pomoct Evropě. Nechaj v těch popelnicích se zabít pouze ty slabé a defektní jedince co si to auto koupí a všichni plnohodnotní Evropští občané zůstanou bez úhony..... ADAC jim plány překazil, škoda - západní sousedé nepochopily dobrá Čínská srdce 😊
Inak aby som povedal pravdu, ten crashtest ADACu sa mi az tak nepaci. Auto dopadlo priam fatalne. Prebehol test regulerne, alebo bol schvalne urobeny tak, aby auto totalne prepadlo? Vieme, ze tlak zo strany europskych vyrobcov (a najma nemeckych) je, aby sa cinske vozy vobec nedostali do Stareho sveta. Zeby ti Cinania boli az taki blbi a az tak zle kopirovali? Ved ked okopirujem auto, spravim ho aj s jeho bezpecnostnou strukturou, spravim testy na materialy a nebudem ho lepit z materialov o polovicu sklabsich, aby som pri narazovej skuske prepadol...Nezastavam si Cinanov (mna to kopirovanie dost irituje, nastastie uz od neho pomaly upustaju), ale toto je prinajmensom na zamyslenie. Ci ten test ADAC-u trochu nesmrdi. Ked ADAC zvozi napriklad nejaky model francuzskej automobilky a vychvali do neba nemecke auto, tak vsetci kricia aky je neobjektivny, pronemecky a tendencny. Ak ide o Cinana, vsetci su ticho a do bodky mu veria... :-!
Obávám se, že si tu někdo nevidí ani na špičku nosu, že? Žádný učený z nebe nespadl. Akorát, na rozdíl od evropanů, tam číňani dokázali poslat svého kosmonauta a ve své raketě. A taky mu dokázali zajistit návrat na zem. Pokud se zaměří se stejným úsilím na konstrukci aut, může vám chlapci, ten úsměv ***a, docela zatuhnout. Všechno je jen otázka času a volby, k čemu využít násobně větší potenciál, než má Evropa.
jen se podivej odkud meli know how na cestu do kosmu. Evropa uz tam mohla v 60letech nekoho poslat jen zadna vlada neni ochotna uvolnit miliardy. Jsem si ale jisty ze do 5 let budou vyrabet auta na korejske urovni
Je to tak, dve tri generace stejneho modelu a zacnou byt konkurenceshopni i v Evrope a US. Oni sou hodne flexibilni a prizpusobi se vrtochum jednotlivych trhu. Nakonec i v Evrope si bohuzel spousta lidi vybira vuz podle libivosti karoserie a interieru, to jakej maji ram, rozlozeni hmotnosti, brzdy, motor... vetsinou moc neresi. Pak neni tezky na tak povrchni trh proniknout. Musite jen znat jeho vrtochy a podbizet se jim.
Řiká ti něco jméno Wernher von Braun... Tenhle člověk stál u samého počátku vývoje raket a prvních vesmírných letů, V-2 byla technicky nejvyspělejší zbraní druhé světové války.....Po válce se von Braun rozhodl, že se vzdá Američanům do zajetí i s přední pětistovkou vědců, společně s plány. Nevybral si Američany náhodou, ale čistě prakticky, neboť byli kromě SSSR jedinými, kdo měli dostatek kapitálu na raketový výzkum. Po zajetí bylo okamžitě Peenemünde prozkoumáno Američany a bylo odvezeno na 100 raket V-2 do Ameriky a komplex byl po prozkoumání vyhozen dvěma e😜lozemi do vzduchu, aby Sověti nemohli získat další informace. Těm se však podařilo zajmout část vědců von Brauna. Prostě jednoduše řečeno, jeho práci okopčili Američané, Rusové, a naposledy Číňani.....
To jsi napsal dobře. V rámci objektivity ale musíme zmínít i Sergeje Koroljova... Ale hlavním raketovým geniem minulého století byl von Braun, to je pravda.
Hele, vy dva chytrolíni, v každé slušnější encyklopedii, si můžete najít, že první historicky doložitelné rakety, tehdy plněné střelným prachem, použili již počátkem 13. století číňani, jako účinnou zbraň proti mongolským nájezdníkům na obranu Pekingu. A dneska není ani tak důležité, kdo co vynalezne, jako kdo to dokáže zobchodovat, kapišto jelimánci?
My se tady, ale nebavíme o zabavní pyrotechnice, nýbrž o letech do vesmíru, kapišto Evičko...
Někde se začít muselo. Ty si taky napřed pindíkem jen čůral, ale byla to jen otázka času, kdy s ním někoho ojedeš. Kapišto Falco?
To co vymysleli Čiňani, to je spíš předchůdce dnešního náboje do pistole... Raketový motor je úplně o něčem jiném...Kapišto Evičko?
Hlavně si nepleť, co je motor a co je dopravní prostředek. Raketa nepřestane být raketou, ať spaluje palivo pevné nebo kapalné. Dokonce byla raketou i střela V 1 s pulzním spalováním a bude raketou i kosmická loď s fotonovým pohonem. Lokomotiva taky nepřestane být lokomotivou, ať jí pohání pára, diesel, dieselelektrika nebo je jen elektrická. No jdi už radši spát brouku, vidím že to byl dneska záhul na tvé mozkové závity. Na oba, ty můj chudáčku, viď?
Já mám pocit, že si to pleteš ty! my se tady celou dobu bavíme o raketových motorech, protože dnešní vstupenka do vesmíru je právě raketový motor a kvůli vesmíru tady diskutujeme!!!
...no, ona V1 raketa zcela určitě nebyla. Byl to letoun(bo spíše letounová střela). Mělo to i svoji pilotovanou verzi (Fieseler Fi-103 tušim) ale samozřejmě jen jako projekt. (ha! jsem se zase vyžil 😄
Zapomněl jsi na Ciolkovského, Goddarda a Obertha když už bereš počátky výzkumu vesmíru a raketové techniky. A první kdo dostal umělý objekt do vesmíru byl Koroljov a ne von Braun.
Souhlas... nemám potřebu tento "vůz" hájit... ale co není bezpečné a špičkové teď, může být za pár let... a jsem si téměř jistý, že bude... tak jen doufám, že "tradiční" výrobci neusnou a nenechají se převálcovat... ;-\
Ale notak, Evičko, vzala jste si už svoje sedativa? >😒] Myslím, že úsměv ***a nám ještě nějaký čas vydrží, protože Evropa je na naprosté špičce co se týče automobilismu. Mluvíš o kontinentě, kde se dělají Ferrari, Jaguar, Mercedes-Benz, BMW, Aston Martin a desítky dalších značek, kterým se Čínská auta v následujících padesáti letech ani nepřiblíží. Oni možná mají lidský potenciál (který ovšem už využívají i evropské automobilky), ale na to, aby mohli dělat legendy, to nestačí. Na to potřebuješ hlavně něco, co by se dalo nazvat "kulturní potenciál", a ten je především tady.
???nejlepsi a hlavne nejkvalitnejsi auta delaji japonci ty ferari 😄 zadny evropsky auto se nevyrovna lexus!!!kdyz vydim tady v americe lexus a mercedes a bmw,vedle toho lexe vypadaji jak dva chcipaci!!
Kulturny potencial? Ty si spadol z Mesiaca? Cinska risa existovala uz davno predtym, ako sa ukludnili a usadili dive hordy v Europe. A Ty napises, ze tisicrocna risa nema "kulturny potencial", nadivo... :no:
Ty jsi chuj jak lampa jenomže nesvítíš. Číňani okopírujou a ojebou kde co a teď se to znovu projevilo. Je to celá ta východní filozofie obchodu - musí to vypadat kdo ví jak ale ojebané to musí být na maximum aby to nic nestálo a na prodejnách to bylo levné 😄 Když tak si v tom kosmonautu klidně jezdi ale moc netřískej dveřma aby sis je nepokřivil.
Ty jsi chuj jak lampa jenomže nesvítíš. Číňani okopírujou a ojebou kde co a teď se to znovu projevilo. Je to celá ta východní filozofie obchodu - musí to vypadat kdo ví jak ale ojebané to musí být na maximum aby to nic nestálo a na prodejnách to bylo levné 😄 Když tak si v tom kosmonautu klidně jezdi ale moc netřískej dveřma aby sis je nepokřivil.
Tak si kup Brilianci a až se v ní rozsekáš a půjdeš na invalidní vozík, zatímco já se jen oklepu a půjdu dál, tak si řekni, že Číňani už byli taky v kosmu. Bude ti to hodně platný.
v nemecku rikali, ze prave cinske auto ze statniho podniku prijde za 4 roky a to uz bude vaznejsi konkurence na zacatku asi jen pro daciu, ale podobne jak korejci v 90letech se rozbehnou a potom budou mit konkurenti problemy. Z japonskych kopii se na zacatku taky kazdy smal
asi pred mesiacom som bural celne do stromu v 100 vke na octavii RS 1,vyskocil som z auta a nic mi nebolo,dakujem za europske standardy v bezpecnosti,lebo ked vidim toto do smiechu mi nie je.asi by som s toho cely nevystupil
Celne v stovke do stromu a nic sa ti nestalo, hej?
A teraz tu o cervenej karkulke, tu mam radsej...
A teraz tu o cervenej karkulke, tu mam radsej...
videl som fotografie BMW, ktore asi 10 km od mojho domu v 120 km/h vyletelo zo zakruty do stromu. Predok auta na srot, interier s miernymi poskodeniami. Posadka v poriadku okrem jedneho *, ktory sa vzadu nepriputal a skoncil s 3-nasobnou frakturou chrbtice. Asi tolko k bezpecnosti europskych aut.
videl som fotografie BMW, ktore asi 10 km od mojho domu v 120 km/h vyletelo zo zakruty do stromu. Predok auta na srot, motor odhedeny par metrov vedla auta, interier s miernymi poskodeniami. Posadka v poriadku okrem jedneho *§^˘/, ktory sa vzadu nepriputal a skoncil s 3-nasobnou frakturou chrbtice. Asi tolko k bezpecnosti europskych aut.
Rozmyslas vobec, co pises? Pri naraze na pevnu prekazku v rychlosti 120 km/h nema najmensiu sancu na prezitie vobec nikto z posadky, bez ohladu na znacku a typ auta. To co opisujes, mozu byt rychlosti tak 60-70 km/h v okamihu narazu. Fyziku neoklames. Predna deformacna zona auta je asi tak meter. Pri rychlosti 120 km/h ten jeden meter prejdes za 3 stotiny sekundy. Aj ked deformacna zona odbura velku cast narazovej energie, a znizi hodnoty spomalenia, pretazenie je stale smrtelne.
Prave dnes som videl buracku nazivo: Opel Astra to vpalil do zlava vychadzajuceho pickupu (asi Peugeot Partner, alebo Citroen Berlingo) a pokracoval dalej do betonoveho stlpu a obmurovanej rozvodnej skrinky elektro, ktoru definitivne zrusil. Ten stlp ho zastavil definitivne. Rychlost by som odhadol na 60-70kmh. Chlapik vystupil z auta, akoby sa nic nestalo. Dalsia havaria, ktora hovori o bezpecnosti a odolnosti europskych aut: Audi A4, za volantom moj byvaly sef - cestny pirat, pred nim autobusova zastavka (dedina - zastavka typu 4ks ocelovych I-profilov a vlnity plech). Vpalil to tam neznamou rychlostou, ktora sa da odhadnut z nasledkov: 1.stlp (I-profil) bol doslova odrezany cistym rezom, 2.stlp zohnuty do horizontalnej polohy. Audi A4 sa dalo spoznat jedine podla zadnych svetiel. Sofer sa z auta dostal sam s malym sokom z havarie. A o cervenej karkulke bude nabuduce...
no a takoví jako ten v A4 by měli jezdit právě v těch čínských autech (vzkazují ti co zrovna nečekali na autobus). Znám také jednoho takového co má snad sedm životů, jen měl v oblibě BMV a Porsche než to všechno rozbil...
Ricardo
No žádná sláva. Ale taky co jsme mohli čekat po loňském testu SUV Landwind. Na druhou stranu stačí vyjít před dům a podívat se, kolik podobně (ne)bezpečných aut po našich silnicích jezdí. A nebo načíst stránky Euro NCAP a podívat se jak dopadl třeba Chevrolet Aveo nebo Fiat Seicento - netroufám si odhadnout jestli byly lepší než Brilliance nebo ne, ale každopádně dopadly taky špatně.
Nevidím žádný problém. Místo Recaro tam dám Martin Baker a bezpečnosti je habaděj.
Ted me tak napada...videl nekdo vcera Na vlastni oci a tu reportaz o "bezpecnejch" Superbech? 😄 Dobrej business 😉
Proc tam davaj AIRBAGy , kdyz mas po narazu motor na hlave a strechu pod nohama >😒] ???
Ano, teď jsem na to přišel. Brilliance BS6 je odpověď na přelidněnou Čínu. Je jich jak mravenců, jeden číňan sem druhej tam, tam se na nějaký hvězdičky od NCAP nehraje >😁 Jen nechápu o co se snaží tady u nás v Evropě :no:
Co dat tyhle auta cikanum, misto podpory :-! ....ale aspon 7mimistny.. 😉
v Číně jsem těch bouraček moc neviděl a když tak jen ťukance, takže tady je ta odpověď co s tím v Evropě, někam se ti mravenci rozlézt musí...
MeSiL
Ano, mozna je to u nejakeho uhlu pohledu zabavne, ale kolik lidi vybira auto podle bezpecnosti. Jo Jardo v prvni lavici, ty se nehlas. Ano, i o tobe Marceli vim, ale co ti, co se o auta nezajimaji a maji jen jako "prevazedlo"? Tech je podle me vetsina. Reknou si, vypada to hezky, je to velky-takze i bezpecny a ta cena? Beru hned dva. Takze ja mam spis obavy z lidi, co si to koupi a tech kvuli cene bude asi dost. Ano, za par desitek let do Šikmooky dotahnou, ale kolik to bude zmarenejch zivotu na silnici? ;-\ 😒 😢 :no:
Nepochybuju o tom, ze Cinani se jednou dostanou na uroven, ktera je beznym standardem, ale nerozumim, proc se nyni vubec snazi prodavat takove krapy v Evrope? Prece museli vedet jak ta popelnice v crash testu dopadne a ze si akorat trhnou ostudu. At mi nikdo nerika, ze si nezkusili sami aspon jedno tohle "auto" poslat proti stene, vzdyt to neni problem, na to nemusi slohnout know-how.
Čistý štít a dobrou pověst máme každý jen jednou a to na začátku. Když přišel na náš trh Hyundai, tak u některých modelů byly v novinářských testech uděleny jen dvě hvězdičky s výrokem "raději nenasedat" Trvalo déle jak 10 let než se korejcům podařilo vše dohnat a dostat se s kvalitou alespoň na evropský průměr. Nemyslím si, že by korejci byli jako asijská rasa v něčem charakterově odlišnější od číňanů. Jak je z obrázků patrné, nepoučili se z chyb svých sousedů a vydali se na jejich cestu. Čeká je tedy 10 let snažení, aby se dostali na akceptovatelnou kvalitu a bezpečnost. Zvrátit situaci by jim pomohlo jen to, kdyby opravený model dostal ve všech směrech maximum hvězdiček (v nárazových testech) a bylo prokázáno, že to nejsou speciální kusy jen pro tento účel a seriové vozy budou stejně odolné. Věřte ale někomu ze státu, kde vláda vyrobí jednu jedinou dalekonosnou raketu, aby jí v zápětí vystřelila a začala řvát, že má v šachu půl světa...
Je videt, ze o nich moc nevis. Charakterove jsou safra odlisni. Je to stejne jako rict ze cesi a britove jsou stejni, pac jsou to vsichni evropani...
Myslíte, že to číňani udělaj stejně jako Škodovka s Roomsterem? Upraví ten model, který půjde na test a to, co už je vyrobené nechají být? :no:
kdo by chtěl jezdit v pojízdný rakvi >😒] ?!? myslim,že podle testú by cena auta musela klesnout tak na 200tisíc,abych vůbec začal uvažovat o koupi takovýho šitu :yes: to aby si člověk obědnal ochranou klec,protože i náraz do králíka,či ptáka zruší totálně celý auto >😁 Tohle je snad pokus o snížení lidské populace ne?!
...prostě bezpečné (a kvalitní) auto, dnes nevyrobíte míň jak za částku okolo 200 000,- Ale možná, že když se Čína poučí, nabídne auto za nižší částku. Je hodně lidí co radši koupí nové než ojeté auto ikdyž třeba o třídu níž, Každopádně reálná částka se pod 120 000,- nevejde - a to v Indii nejde (jak bylo deklamováno auto za 3000 dolarů) - to budou jatka!
No mě to přijde taky jako 120tka ale pouze s tim rozdílem že to má dva airbagy.Ovšem zůstává otázkou jestli tam k nečemu jsou když se sloupek řizení zarazí až do řidičovy opěrky 😢
Veškeré spotřební zboží, domácí potřeby, obuv, textil, elektronika atd. všechno laciný komunistický šmejd. Kvalitní značkový výrobek vyráběný v civilizované Evropě, za patřičnou cenu, by člověk s lucernou hledal. Auta jsou vyjímkou, výběr je dostatečný, produkováno v Evropě, kvalita vynikající, bezpečnost špičková, v tomto oboru nemá čínský šmejd šanci.
Vážení, možná to nevíte, ale po tomhle autě je obrovská sháňka a podle dealera jsou vyprodaní na jeden a půl roku dopředu. Když se pídili po příčině, zjistili, že značný počet tchýní dostane pod stromeček a na narozeniny nové auto. 😉 Taková bába tutovka 😊
Evropa zatím mistrně uniká čínským plagiátům. Pasivní bezpečnost karoserie je pro Evropu jedním z důležitých kritérií. Druhým kritériem budou brzdy: evropští novináři vezmou čínský vůz na alpské průsmyky, a po několika zabrždění se "uvaří" brzdy. A pár dramatických fotek k tomu... A potom přijde na řadu ekologie provozu (splodiny) a později ekologie výroby daného vozu. Jistě bude mnoho evropanů, kteří si nekoupí čínské auto proto,že uvidí fotografii čoudící továrny, kde se čínská auta vyrábí. Něco zkopírovat jde lehce (hračky,nábytek,...), ale něco zkopírovat je dost obtížné (třeba auta). Pokrok v automobilovém průmyslu je za posledních 10 let obrovský a stále se zrychluje. Proto si myslím, že Čína během následujících 15-ti let nebude mít v Evropě větší než 5-ti% podíl trhu. Vím, že i to je dost. Čínské vozy se budou prosazovat zatím jen v Asii. Tam zbohatnou, a budou kupovat zkrachovalé evropské automobilky i s vývojovými odděleními. A to bude konec...za 25 let.
Ach ta čínská ocel, ta nic nevydrží, to je známý >😒] ... Jak tohle vůbec mohli dát na trh... 8-s
někdy si skoč do velkoskladu se železem koupit třeba ocelovou trubku a schválně se zeptej odkud ji mají...
Dopadlo to tak ako som cakal, tak ako LANDWIND, v ktorom volant v podstate zabil vodiča a tu skoro to isté...Čínania sa majú, čo učiť uvidíme ako dlho im to bude trvat...
Ja bych na ne uvalil embargo. Nic nekupovat. Uz slysim keci typu - kdyz nic nekoupime, ani neprodame...tj. blbost. Protoze oni nas potrebujou, my je ne..
Ja myslim, ze by to Cinani meli vyresit tak, ze volant daji az na zadni sedadla a vpredu by se smel prevazet jen nakup z hypermarketu atp. Mam takove tuseni, ze timhle navrhem by nepohrdli, je to jejich "berlickovej" styl. Nevim, jestli by jim tohle proslo, ale kdyz jim prochazeji jine zhovadilosti, ktere se k nam ve velkem distribuuji... (viz elektronika... jestli delate do elektroniky a videli jste nekdy neco cinskeho zevnitr, tak vas urcite uz taky nejednou zamrazilo).
Beersheva
K smichu to je jen ted! Pockejte za par let. Kdo si dnes vzpomene na prvni Hyundai Pony, Kia Sephia, Skodu Favorit? Osobne pisu na notebooku Lenovo (btw.jsem spokojen), muj mobil prijima signal z vysilacu giganta ZTE a nad hlavou nam krouzi cinsky vojensky druzice. Pokud umi vyvinout a rozvijet tyto spickovy technologie, tak JE JEN OTAZKOU CASU nez se nauci delat auta...
marianek
Nedavno jsem v jedne diskusi videl prispevek, ktery pripomnel dalsi katastroficky narazovy test dalsiho cinskeho vozu, LANDWIND. Take dopadl primo priserne. Pozoruhodna byla pote novinarska a PR propaganda nemeckych vyrobcu ohledne nebezpecnosti cinskych aut. Nemecti vyrobci aut se na tomto vysledku doslova pasli. Vyzdvihovali bezpecnost svych aut do nebes a zaroven zatracovali ostatni (styl GTI). Jak vsichni vime, narazove testy (ADAC a ostatni) se delaji v nemecku. Po testu LANDWINDU se tento vuz stahl z automobiloveho trhu a dnes se prodava s urcitym vylepsenim. Toto vylepseni ale nebylo vubec potrebne. Vyslo najevo, ze nemci pri testu podvadeli a vyslali testovany vuz proti zdi v rychlosti znacne prevysujici testovaci rychlost. Bezpaterni?? Ano, toto dela strach. Strach, ze nekdo dokaze vyrabet a prodavat vyrobek podobne kvality za lepsi cenu, kterou nikdy nebudu moci vyrovnat. Kvalita cinskych vyrobku je stale otazkou. Vetsina lidi zde na diskusi zatracuje kvalitu vyrobku vyrobenych v cine. Kdyz se ale rozhledneme kolem sebe, i ten pocitac na kterem pisu tento prispevek je z valne casti vyroben v Cine. Ze zkusenosti s mentalitou nemcu ohledne dominance v tom ci onom, je dosti podobne, ze se historie opakuje a i tento test je pouhym PR podvodem.
Nechce se mi s tebou rozebirat vsechno co jsi napsal, ale prosimte, pro priste si ujasni rozdil mezi cinskym vyrobcem a produkty JEN vyrabenymi v Cine jinou nez cinskou firmou. Nejsem si totiz momentalne vedom nejakeho cinskeho vyrobce, ktery by vyrabel komponenty do PC. V Cine jsou tak maximalne fabriky jinych vyrobcu za ucelem snizeni nakladu na vyrobu (pracovni sila, nulova ekologie), ale zavod jako takovy je s technikou, postupy a kontrolou vyrobce, ktery si jej tam postavil.
Pises hlouposti. Potom by hamburger prodany v CR byl stejne americky jako ten v USA, protoze je namichany podle stejneho receptu. Nebo nabytek z IKEA by byl svedsky i kdyz je vyrabeny v Rumunsku nebo na Slovensku. Skoda je potom take kompletne nemecka, i kdyz je kompletovana a z velke casti vyrabena v CR. Otevri oci, nebud taka zarytym odpurcem ciny a zacni myslet
Toto je masirovanie ega pre Daciu, ci Ladu. Po tomto myslim mozu zabudnut na vsetky svoje komplexy😊 A ja * som cely nanic, ze mi na Megane piska lava predna brzda...😊))
Ctu tady nazory, ze cina bude za nedlouho to sami jak japonsko a nak se mi to nelibi. Musite vzit v potaz jednu vec, Cina je komunistickej stat, kde je vsechno tak trouchu pozadu a chut investovat tam jako zapad se ji nelibi, takze podle me se Cina nedostane na uroven ani Japonska, ani Evropy, protoze si to predstavte, ze miliardova cina, kde normalni lidi delaj spis nekde v hadrarne bude delat super rudohvezdy auta...
Cinske pojeti komunismu je znacne rozdilne, nez pojeti komunismu pred lety u nas. V cine je rozsirene podnikani (u nas bylo zakazane), cina vita zapadni kapital (u nas az v 80.letech), atd. atd... Pamatuj, ze cina je technicky vyspela, nebrzdi ji vymenny obchod ani regulace z Moskvy. Nejvetsim rozdilem je snazivost. Cinsky clovek je neuveritelne houzevnaty a snazivy (u nas naposledy za cisare pana). Cinsky HDP roste rok od roku, nas uz predbehli a verim, ze brzo budou na spicce. Nemluvim zde o lidskem pravu, ten je v Cine na urovni CSSR v 50. letech. Cinane jsou ohrome prijemni a sympaticti lide se kterymi se vyborne obchoduje (po vyreseni vsech byrokratickych veci). Ocividne toho o Cine mnoho nevis, ani o komunismu. Zde to ale neni o politice, ale o autech. Cina je v tomto odvetvi stale dosti nova, tak si jeste pockejme. Dobre to pro Evropu ale nevypada.
Nas uz prebehli v HDP??? Jejich HDP na hlavu je radove asi 10x nizsi nez u nas, navic jiz ted se u nich zacinaji objevovat zasadni problemy s ekologii, ktere jiz za chvili muze ten jejich rust hodne ohrozit. Nehlede na neskutecne socialni tlaky, kdy mala cast populace se ma pomerne dobre a vetsina zbytku dre jak otrok za mrzky (ci zadny) peniz. Situace se s dalsim rustem jenom zhorsi, cekal bych brzo vyznamne socialni boure, ty jsou mimochodem v Cine bezne jiz dnes, jenom se to diky cenzure a velikosti zeme ztrati.
Nerozčiluj se, jak jsem napsal - blbost je věčná...
Průměrná měsíční mzda v Česku - 20 000 kč
Průměrná roční mzda v Číně - 22 000 kč
Průměrná měsíční mzda v Česku - 20 000 kč
Průměrná roční mzda v Číně - 22 000 kč
Nesouhlasim, to auto je pomerne pekny a docela vybaveny, porovnej to s Cinou pred 5 lety, tam jezdily napodobeniny Zigulu. Tohle auto ma sice mizernou bespecnost atd. ale pokud pouzijou kvalitni veci a par dobrych postupu, tak udělaj solidni auto stredni tridy, ktery bude sice pro cinany nedostupny, ale pro evropu pohoda, ale kdyz sezenou dobryho investora, nebo je nekdo koupi, tak maj docela sanci. Vemte si zacatek novych dacii typu supernova atd. hrozny kraksny a to uz byly docela zajisteny...
Za par let bude tyhle auta na kvalite Renaultu. Tedy ma kvalite sice nic moc, ale nekterymi jedinci s ohledem na cenu akceptovatelne. A najednou Cina spolecne s Indii bude mit vetsi spotrebu ropy, nez USA.
A potom uz v v Evrope zadna nova auta nebudeme potrebovat. 8-s
A potom uz v v Evrope zadna nova auta nebudeme potrebovat. 8-s
Navzdory všem ústrkům a problémům, bohužel tihle lidičkové pronikají do všech oborů našeho činění . A jsou to opravdu obory nečekané, jsou schopni v mém oboru vyhrát atypickou zakázku s cenou nižší o 40% . No a investor, ten vidí jen cenu. Jistě domů by si to nekoupil, ale .... . Tak jen doufejme , že nás jejich umíněnost nepřivede do záhuby .
DanieliDesign
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To prave nie je iste. Taky fatalny vysledok. Ved by ti Cinania museli byt totalne blbi. Nepochybujem, ze oni sami robia vlastne crashtesty s autami, ktore chcu vyvyzat, ved vedia, co svetz vyzaduje. myslim, ze vysledok tohto testu prekvapil aj ich samych. Mam podvedomy pocit, ze tu nieco kvapku smrdi....ADAC nie je zrovna premiantom spolahlivosti a nestrannosti...
Tak jednak Cinani vyvijeji auta primarne pro svuj trh, takze teorie s pokusem, jestli to projde i jinde, nemusi byt vubec licha. Jestli sami nejake crashtesty delaji, je otazka 😄 , pro domaci trh zrejme nemuseji (viz crashtesty ostatnich jejich znacek jinde, leda by to bylo zfalsovane globalne uplne vsechno, coz asi nebude). A za druhe z toho crashtestu jsou videa, takze vyssi najezdova rychlost by se musela vychytat i na videu.
To nebolo tvrdenie, skor otazka. Samozrejme nemozno len tak obvinit ADAC z nejakeho podvodu. Len mi je az tak spatny vysledok proste podozrivy. Cinania su vo vyvoji nejaku tu desiatku rokov pozadu, ale hlupaci tiez nie su. Pokial nie je potrebne testovat bezpecnost pre domaci trh, urcite to robia v snahach o e😜ort. Ako vravim, boli by blbi. A co sa tyka toho, ze ten crshtest nemusel byt celkom cisty (zastupcovia automobilky zrejme neboli pritomni na skuske?), nemuselo ist zrovna o vyssiu najazdovu rychlost (aj ked aj 2-3 km/h, ktore vizualne tak lahko nezistis by urobili tiez svoje), moznosti na upravu vysledku je urcite dost. Napriklad nalozit mrtvu zataz, odtranit nejake vystuhy z karoserie, odvrtat nejake nosiky...ber to ale vsetko v rovine teoretizovania, nemam na to ziadny podklad. 😉
Do tohohle auta by se nemely davat pasy, je lepsi umrit hned, nez pak 3 dni v bolestich po prevozu..
Hlavní je spolehlivost a užitná hodnota auta. BEZPEČNOST mě nezajímá >😁 , já bourat nehodlám. Když do mě najede nezodpovědný *** 160-kou, 5 hvězdiček mi nepomůže!!! 8-s
chlapi,nejsem ani Číňan, ani japanofil....jen říkám, bacha na ně.... k***y žluté dobře vědí...a mohl by o tom povidat Franta Šťastný, kdyby chudák ještě žil, jak ho Honda a Suzuki i Yamaha prosili(y) o to, jen aby se na jejich motorkách svezl a řekl co a jak mají udělat jinak.... a to byla Jawa no. 1.... pro neznalé doporučuji knihu Šťastný František... že je to mimo téma??? Nene panáčci, oni nám totiž ještě ukážou...... bojimbojimbojim......
sak to nema ani deformacne zony...