Elektromobilita
@Ericn
Diskuzní “nikdy” pri dnesnim technologickem pokroku vydrizi mnohdy jen nekolik mesicu.
Diskuzní “nikdy” pri dnesnim technologickem pokroku vydrizi mnohdy jen nekolik mesicu.
@Del42sa
To si ale zase ty neuvedl k cemu je ten údaj vztažený.
Jedna se o 100% dalnicni provoz pri 130km/h
To si ale zase ty neuvedl k cemu je ten údaj vztažený.
Jedna se o 100% dalnicni provoz pri 130km/h
@ericn
“ 21.4kWh/100km na dálnici”
Naprosto super hodnota.
“ Reálný dálniční dojezd tohoto vozu je proto v nejhorším možném scénáři okolo 380”
“ 21.4kWh/100km na dálnici”
Naprosto super hodnota.
“ Reálný dálniční dojezd tohoto vozu je proto v nejhorším možném scénáři okolo 380”
@ericn
Až na to, ze dalncie s dojezdem nemají vůbec nic společného. Ano. Některé papirove hodnoty též ne. Ale u motoru se též nikdo nepozastavuje nad tím, že na dalnici mají vyšší spotrebu než papírovou. Oni Teda povětšinou mají i běžnou spotřebu vyšší než papírovou, narozdil od EV, který jsem měl možnost zkusit.
Až na to, ze dalncie s dojezdem nemají vůbec nic společného. Ano. Některé papirove hodnoty též ne. Ale u motoru se též nikdo nepozastavuje nad tím, že na dalnici mají vyšší spotrebu než papírovou. Oni Teda povětšinou mají i běžnou spotřebu vyšší než papírovou, narozdil od EV, který jsem měl možnost zkusit.
@ del42sa
Milý ericne, ve spěchu jsi opět zapomněl přepnout mezi svými multiúčty, teď mi odpovídáš z účtu del42sa.
Buď prosím pozornější, spěch je na místě jen při chytání blech 😋
Milý ericne, ve spěchu jsi opět zapomněl přepnout mezi svými multiúčty, teď mi odpovídáš z účtu del42sa.
Buď prosím pozornější, spěch je na místě jen při chytání blech 😋
@ericn
Testik Peugeotu e-3008 GT s baterkou 73kWh.
Co tam máš dál 😆
https😐/fdrive.cz/…ho-dojezdu-13034
Testik Peugeotu e-3008 GT s baterkou 73kWh.
Co tam máš dál 😆
https😐/fdrive.cz/…ho-dojezdu-13034
Super kára.
10 minut pauzička na výbornou kávičku u Humpolce každých 100 km se dá přece vydržet. Potom je dojezd nepodstatný údaj. Stačí 250 km na cesty kolem komína a nemusíš kupovat káru s velkou drahou a těžkou baterkou, kterou stejně většinou jen zbytečně vyvážíš na výlet. A jezdíš levným ekonomickým lehkonohým šikovným elektrickým autíčkem.
Pokud se někdo musí vypravit někam dál, než je akční rádius jeho fotoelektrárny s bateriovým úložištěm komplet tak třeba za 3 - 5 mega, má podepsané smlouvy alespoň se třemi, čtyřmi poskytovateli elektřiny a platí nějaké ty paušály, aby se cenově přiblížil alespoň přibližně k ceně benzínu a má růženec s čipy pro různé nabíječky, pak je to fajn. Dá si sedm káviček a je třeba i v Kolíně nad Rýnem. Žádný problém, ideál.
Pokrok jde mílovými kroky kupředu. Už dnes je všechno levné, jednoduché, pohodlné, ekonomické..
Napsal jsem to správně?
(Jo a hlavně o tom natočit video.)
10 minut pauzička na výbornou kávičku u Humpolce každých 100 km se dá přece vydržet. Potom je dojezd nepodstatný údaj. Stačí 250 km na cesty kolem komína a nemusíš kupovat káru s velkou drahou a těžkou baterkou, kterou stejně většinou jen zbytečně vyvážíš na výlet. A jezdíš levným ekonomickým lehkonohým šikovným elektrickým autíčkem.
Pokud se někdo musí vypravit někam dál, než je akční rádius jeho fotoelektrárny s bateriovým úložištěm komplet tak třeba za 3 - 5 mega, má podepsané smlouvy alespoň se třemi, čtyřmi poskytovateli elektřiny a platí nějaké ty paušály, aby se cenově přiblížil alespoň přibližně k ceně benzínu a má růženec s čipy pro různé nabíječky, pak je to fajn. Dá si sedm káviček a je třeba i v Kolíně nad Rýnem. Žádný problém, ideál.
Pokrok jde mílovými kroky kupředu. Už dnes je všechno levné, jednoduché, pohodlné, ekonomické..
Napsal jsem to správně?
(Jo a hlavně o tom natočit video.)
Modely Peugeot e-3008 a e-5008 Long Range mají novou baterku o velikosti 96,9 kWh, které na jedno nabití ujedou až 700 km 👍
https😐/www.media.stellantis.com/…-3008-long-range
https😐/www.media.stellantis.com/…-3008-long-range
@Horký Rom a ty se evidentně řídíš heslem " podle sebe soudím tebe" jinak bys nemohl psát takové blbosti a ještě to korunuješ tim, že přiložíš do vlastního postu odkaz, který potvrzuje nereálnost udávaných dojezdů
@Horký Rom tak v tvém mokrém snu. Už i pánové v fDrive prokázali, že nikoliv 😄 Průměrná spotřeba byla 16,8kWh/100km v kombinaci a 21.4kWh/100km na dálnici. Počítat snad umíš sám 😄
Btw nezapomeň na zlaté pravidlo elektromobility, aby si neničil baterku, tj 10-80% nabití, takže krát 0,7 😄 Sakra se ti ten dojezd zkrátí ....
Btw nezapomeň na zlaté pravidlo elektromobility, aby si neničil baterku, tj 10-80% nabití, takže krát 0,7 😄 Sakra se ti ten dojezd zkrátí ....
@Hendly v pořádku, ale není to 700km a nikdy nebude 😋 Řekl bych, že fDrive je důvěryhodný server a pánové už něco otestovali 👍
Průměrná hodnota spotřeby je jasná, jak v kombinaci, tak na dálnici…
Průměrná hodnota spotřeby je jasná, jak v kombinaci, tak na dálnici…
@ericn je celkom komicke, ze takuto banalitu musis rozpisovat, aby to pochopili aj ti co si zvyknu stat na vedeni. A o to viac, ze keby niet klaunov, ktori sa silou-mocou snazia vytvorit obraz EV ako auta, s ktorym je radost cestovat dlhe trasy, tak by mozno tie nizke dojazdy na dialnici elektroautam neboli tolko vycitane.
@Mikesus jj Mikeši, elektrika baští na dálnici výrazně více než ICE. S iD.3 jsem jezdil v průměru za 17kWh/100km, ale dálnice klidně i 24kWh/100km (při maximu 160kmh i přes 30kWh/100km). S OIV CNG jezdím v kombinaci pod 4 kg/100km, na dálnici max 4.4kg/100km. S Touranem 1.4TSI kombinace v klidu za 6,5-7l/100km, dálnice kolem 7.5-8l/100km (140-150kmh)… Rozdíl je v tom, že Touran zvládne i 850-900km na jednu nádrž, pak se stavíš na pumpě a za 5min máš zas plnou (stejně tak CNG), kdežto iD.3 dal lehce přes 300km a to i s velkou baterií a pak strávíš slabou hodinku na nabíječce, aby ses dohrabal z 10% alespoň na 80% (vlastní zkušenost)…
U takto velkeho auta by mel byt akumulator alespon 77 kwh standard. Ze to neni ani za priplatek je pro me vysmech. Naopak by mu slusela ta 96kWh baterka. Velke zklamani. Navic je to pořád 400V a dost drahych 400V.
@Horký Rom tys ten článek který linkuješ ani nepřečetl do konce , co ? 😆
"Z počátku testu Peugeot e-3008 GT ukazoval dojezd 496 km, ale jak ukázal tento test, ve výsledku to bylo mnohem reálnějších 330 km"
"Z počátku testu Peugeot e-3008 GT ukazoval dojezd 496 km, ale jak ukázal tento test, ve výsledku to bylo mnohem reálnějších 330 km"
Tak pochop, že je pár chudaku, kteří mají dalnici až do obýváku a tráví na ni minimálně 12 hodin denně. Zbytku s trochou inteligence dojde, že spotřeba na dalnici je naprosto nerelevantni, pokud na ni netravis celý den. Je to jako kdyby museli jet těch 130-160 a každý je nutil. Už teď při 130 potkavam spoustu řidičů, kteří jedou 100-110. A EV to nejsou v naprosté vetsine případů