Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Jeep svolává 190 tisíc hybridů kvůli riziku požáru trakční baterie

23 komentářů

Avatar - Jean Reno
Jean Reno
Nechci to zlehčovat, ale nastat takový problém může u jakékoli automobilky s jakýmkoli pohonem. Čistě spalovací auta měli mnohokrát svolávací akce kvůli možnému požáru.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Jean Reno a kvůli brzdám, atd.
BEV může začít hořet ikdyz je auto dlouhodobě odstavené. Spalovací nikoli.
Avatar - Jean Reno
Jean Reno
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Pepa_007
Blbost. I odstavena spalovací auta hoří.
Nebo Nebo
@Mikesus Jasně, i narovnané dřevo u kotle hoří, i když ho nehodím do kotle.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@nebo nebo
Až vyrosteš a budeš se trochu zajímat o své okolí, nebudeš psát takové hlouposti.

https😐/www.idnes.cz/…praha-zpravy_tty

Nebo například

https😐/www.regionzapad.cz/…zar-auta-152626/

Hezké jak hateři nemají argumenty vykládají lži.
Nebo Nebo
@Mikesus Chybí mi tam příčiny. Ten 1. odkaz byl jistě umyslně, benzín/nafta nechytne, když je studený motor, ale to určitě ty nevíš. A u toho 2.? Také neznamá příčina. A přestaň si lajkovat sám příspěvky, prosím.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@@nebo nebo
Ty spíš nevíš, že i ve spalovacím aute je elektrika. Máš tam něco dal? A i když vyndas baterku, tak dokonce i to může chytnout od benzinu/nafty, kdyz bude utíkat.
Nebo Nebo
@Mikesus Od elektriky... To jsem sám viděl hořet auto od žárovky, ale to se netýká jen spalovacích aut, ale i EV, traktorů, nákladáku, elektrokol atd. A palivo za normálních podmínek z auta neutiká a nemá se sama pod autem jak vznítit/zažehnout.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@nebo nebo
No vidíš. Tady zaparkované se spalovacím motorem.

https😐/m.youtube.com/watch?…

Hoří vše, i když je to odstavene. Jen to EV hoří méně často dle statistik.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Stellantis říká že reálně ohroženo může být 10 000 aut. 10 000 potenciálních požárů.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Pepa_007
Každé auto je potenciální riziko, především ty 15+ let stáří. Tam už to roste statistický hodně.
Arese
Nezbývá mi, než zopakovat mnohokrát ověřenou pravdu: Hybridy nebrat, není nad čistě spalovací klasiku s trojicí pedálů a manuální převodovkou! 🙂👍👍👍
Avatar - praptak
praptak
Pod to bych se podepsal. 👍🙂
Sebbe.92
Péťo nehoří! Jednou provždy, NEHOŘÍ!
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Na Jeep fóru na FB řeší teď majitelka compase 4xe jiný problém a to vypínání elektromotoru v převodovce, baterie je nabítá a vypíná se elektromotor a auto padá do nouzáku, samozřejmě ofiko servis neví co s tím, jak by taky věděl když neumí ani elektriku na normálním autě servisovat viz moje problémy s Renegade 4x4...
Stejný systém co je v Jeepu je i u Citroenu, Peugeot, Opel...
Lempl Klaun
@Martin911Turbo Proč jsi to všechno napsal právě sem?
Z lítosti k majitelce, k sobě samému, nebo snad jako kopanec do Stellantisu?
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
@Lempl Klaun Proč, protože je to k tématu a ano Steelantis neumí vyrobit kvalitní hybrid, sám jsm se v Renegade 4xe projel a je to parodie na 4x4 jízdu, spotřebu a efektivitu
A paní lituji, že autorizovaný servis nemá proškolený personal v Itálii na servis aut
ericn
No jo no. Takže stačí nekupovat 4xe verzi a je klid. Dovozců z US je dost 😋
Avatar - Anonym
Anonym
@ericn Přesně tak, pořád jde koupit Wrangler s 3,6 V6 Pentastar a je klid.
ericn
@Barrichello jo pokud bych chtěl Wranglera, koupil bych klasiku 😄
Avatar - dummy
dummy
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - praptak
praptak
Trakční baterie, další součástka, která se v autě může pokazit.