Novinky
Zpět na článek
Opel Astra dostal koncernový tříválec s mild-hybridem, který umí jezdit na elektřinu
19 komentářů
KANKUNEN
5
@W.O. PRSCLEY Taky jsem měl blbé kecy, než jsem zkusil 1,0 TSI a pak přestoupil do 1,6ky atmo.
Přejít do diskuze
KANKUNEN
@Tycoon Myslíš ten rozdíl, jak blbě jede 1,6ka Toyoty 98kW a jak dobře jede Mazda 88 kW.
W.O. PRSCLEY
A všichni jásají a už tam běží vystát si frontu na benzínový 3-válec. O elektru nebudu vůbec mluvit, sám momentálně reklamuji lithiovou baterii do elektrického vozíku, která najela přesně 5 km v průběhu 15 měsíců ....
Mikesus
@Jenik3
Ty 2-3km asi dají, ale nelze to říct paušálně. Třeba u Toyoty jsem schopen na baterku dát 10km, nebo jen 500m. Záleží má reliéfu trasy, provozu,teplotě, stavu baterky atd. Tady to bude podobné. Na 3km bych si nevsadil ani u Toyoty i kdyz neni vyjimecne se dostat i k tem 10, protoze vždy najdu extrémní situaci, kde to prostě nepůjde.
Mne by stačilo, kdyby to umelo jet na elektřinu těch 50km/h v provozu a udržet rychlost na ni nejen z kopce.
Ty 2-3km asi dají, ale nelze to říct paušálně. Třeba u Toyoty jsem schopen na baterku dát 10km, nebo jen 500m. Záleží má reliéfu trasy, provozu,teplotě, stavu baterky atd. Tady to bude podobné. Na 3km bych si nevsadil ani u Toyoty i kdyz neni vyjimecne se dostat i k tem 10, protoze vždy najdu extrémní situaci, kde to prostě nepůjde.
Mne by stačilo, kdyby to umelo jet na elektřinu těch 50km/h v provozu a udržet rychlost na ni nejen z kopce.
Mikesus
@Jenik3 skoro jakýkoliv HEV, který jsem mohl jet déle. Takze auris, corolla 2.0, camry, yaris 4g, yaris cross, Highlander. Yaris 3g, ten ne, tam jsem víc než 5km nedal nikdy a Corolla 1.8 nebo minula rav4 taky ne.
Frfla
Tak to bych sel radeji do toho 3valce bez mildHybridu. Co v aute neni, to se nemuze pokazit a prinos pro majitele vozu temer zadny. Mild hybrid je absolutni zbytecnost vyuncena Bruselem.
Anonym
@Tycoon
Myslím porovnat 1.0 TSI 85 kW a 2.0 Skyactive 88 kW. Jinak Mazda jde opravdu svou vlastní cestou, když do Mazdy 3 nyní jako základní motorizaci dává 2.5 Skyactive 103 kW.
Myslím porovnat 1.0 TSI 85 kW a 2.0 Skyactive 88 kW. Jinak Mazda jde opravdu svou vlastní cestou, když do Mazdy 3 nyní jako základní motorizaci dává 2.5 Skyactive 103 kW.
praptak
Pokud chcete tuto kombinaci, tak to máte lepší bez hybridu, tam jí najdete.
JirkaVejrazka
@Jenik3 A v jake situaci je podstatne, kolik s hybridem dojedes ciste na baterku? Resp. v cem je rozdil, jestli ujedes 3 km a pak auto dele baterku dobiji jizdou, nebo ujedes 3x 1km s adekvatne zkracenymi intervaly dobijeni?
Jsou situace, kdy se dlouhy provoz na baterku hodi (podzemni garaze, dlouhe kolony, ...) ale v realnem zivote tech celkem zarucenych par stovek metru az kilometr ciste elektrickeho dojezdu vetsinou v pohode staci.
Jsou situace, kdy se dlouhy provoz na baterku hodi (podzemni garaze, dlouhe kolony, ...) ale v realnem zivote tech celkem zarucenych par stovek metru az kilometr ciste elektrickeho dojezdu vetsinou v pohode staci.
Pepa_007
Hybrid.....? Proč ne, když bude rozumně naladěný. Dát jej v kombinaci 4 válce a manuální převodovka a bude to fajn auto.
Anonym
@Frfla Mildhybrid nebrat. Je to tak jak píšeš. To už raději benzín. A já tedy ještě raději spolehlivý plnohodnotný hybrid.
Jenik3
Kolik km ujedou ty jednotlive motory na elektrinu?
Kdyby to bylo s jistotou 2-3 km, tak parada. A stacilo by do rychlosti 40-50kmh.
Chci moc?
Kdyby to bylo s jistotou 2-3 km, tak parada. A stacilo by do rychlosti 40-50kmh.
Chci moc?
Anonym
@KANKUNEN
A kdybys přestoupil z 1.0 TSI do 2.0 atmo? Ono záleží, s jakým motorem to srovnáváš.
A kdybys přestoupil z 1.0 TSI do 2.0 atmo? Ono záleží, s jakým motorem to srovnáváš.