Novinky
Kolik km ujedou ty jednotlive motory na elektrinu?
Kdyby to bylo s jistotou 2-3 km, tak parada. A stacilo by do rychlosti 40-50kmh.
Chci moc?
Kdyby to bylo s jistotou 2-3 km, tak parada. A stacilo by do rychlosti 40-50kmh.
Chci moc?
@Jenik3
Ty 2-3km asi dají, ale nelze to říct paušálně. Třeba u Toyoty jsem schopen na baterku dát 10km, nebo jen 500m. Záleží má reliéfu trasy, provozu,teplotě, stavu baterky atd. Tady to bude podobné. Na 3km bych si nevsadil ani u Toyoty i kdyz neni vyjimecne se dostat i k tem 10, protoze vždy najdu extrémní situaci, kde to prostě nepůjde.
Mne by stačilo, kdyby to umelo jet na elektřinu těch 50km/h v provozu a udržet rychlost na ni nejen z kopce.
Ty 2-3km asi dají, ale nelze to říct paušálně. Třeba u Toyoty jsem schopen na baterku dát 10km, nebo jen 500m. Záleží má reliéfu trasy, provozu,teplotě, stavu baterky atd. Tady to bude podobné. Na 3km bych si nevsadil ani u Toyoty i kdyz neni vyjimecne se dostat i k tem 10, protoze vždy najdu extrémní situaci, kde to prostě nepůjde.
Mne by stačilo, kdyby to umelo jet na elektřinu těch 50km/h v provozu a udržet rychlost na ni nejen z kopce.
@Mikesus Ktera Toyota?
@Jenik3 A v jake situaci je podstatne, kolik s hybridem dojedes ciste na baterku? Resp. v cem je rozdil, jestli ujedes 3 km a pak auto dele baterku dobiji jizdou, nebo ujedes 3x 1km s adekvatne zkracenymi intervaly dobijeni?
Jsou situace, kdy se dlouhy provoz na baterku hodi (podzemni garaze, dlouhe kolony, ...) ale v realnem zivote tech celkem zarucenych par stovek metru az kilometr ciste elektrickeho dojezdu vetsinou v pohode staci.
Jsou situace, kdy se dlouhy provoz na baterku hodi (podzemni garaze, dlouhe kolony, ...) ale v realnem zivote tech celkem zarucenych par stovek metru az kilometr ciste elektrickeho dojezdu vetsinou v pohode staci.
Hmm.
Z Opelu se postupne stava nejlepsi dostupny Peugeot.
😒
Z Opelu se postupne stava nejlepsi dostupny Peugeot.
😒
Tak to bych sel radeji do toho 3valce bez mildHybridu. Co v aute neni, to se nemuze pokazit a prinos pro majitele vozu temer zadny. Mild hybrid je absolutni zbytecnost vyuncena Bruselem.
Hybrid.....? Proč ne, když bude rozumně naladěný. Dát jej v kombinaci 4 válce a manuální převodovka a bude to fajn auto.
A kdybys přestoupil z 1.0 TSI do 2.0 atmo? Ono záleží, s jakým motorem to srovnáváš.
Myslím porovnat 1.0 TSI 85 kW a 2.0 Skyactive 88 kW. Jinak Mazda jde opravdu svou vlastní cestou, když do Mazdy 3 nyní jako základní motorizaci dává 2.5 Skyactive 103 kW.