Logicky krok, su kapacity, kvalita je dobra, poloha automobilky tiez. A so Sportage maju uz nejake skusenosti, pri ozivovani fabriky sa v skusobnej prevadzke vyrabala prave Kia Sportage.
Kia to předem ohlásila, výroba už nějaký čas nabíhá. Nejsem zrovna fanda terénních aut na silnici a před koncertní síní, ale docela chápu, že je velmi výhodné mít platformu 4x4 přímo na místě v Evropě, připravenou k vývoji a použití pro další crossovery a spol. Docela by mě zajímalo, nakolik je použitelná (po modifikaci?) pro finální verze KND-3 (Soul) a KND-4 (Kue) - Napovědělo by nám to něco víc o tom, co Kia pro Evropu chystá.
Tak veru kia ešte chystá poriadne prekvapenie ktoré sa bude vyrábať okrem ceedov a sportage...........je sa na čo tešiť nie že by som ako zamestnanec preto chválil kiu ale ceed sa jednoducho podaril ;-)
Docela živě si vybavuji, jak jsi tady na foru vynášel do nebe Fábii II, a bylo to v době, kdy jsi ji taky ještě nemohl vidět, takže podle sebe soudim tebe, asi tak.
Re: KVIKOT POSLEDNÍ NADĚJE
Datum: 28.06. 09:45Autor: GTI
To by šlo asi těžko, vynášet něco, co jsem neviděl...
Hele už to zabal, jeden den napíšeš to co napíšeš a za dva dny to úplně popřeš, to už fakt není normální.Jinak "Do dvou let je TIGI nejprodávanější malé SUV Evropy. Můžeš tomu věřit. BRAVWO TIGI" no jako pokřik šetiletého chlapce při hádce se stejně starou dívkou to není špatný, ale zde jseš na foru o atomobilech a mezi znalci