Novinky
PavelK_
8
To je pro Polsko, jako pro zemi s minimální nezaměstnanosti a nedostatkem pracovních sil, opravdu tvrdá rána.
Přejít do diskuze
@Lucky85 Asi tak. Čína se svou demografií si taky nemůže moc vyskakovat. Domácí trh její výrobu nespasí...
Evropská unie si neuvědomila zásadní věc : Čína tahá za hodně delší konec provazu.
Vítězem tento ekonomické ( nesmyslné ) války myslím EU nebude
Vítězem tento ekonomické ( nesmyslné ) války myslím EU nebude
@Lucky85 Ty si z ktorej višne spadol? Otvor oči a doštuduj, máš veľmi úzky a výrazne zastaralý pohľad na svet.
Leapmotor tu vcera nebyl, ted tady je, ale za 5 let uz po nem ani pes nestekne. Automobilka s jepicim zivotem.
@Helle2 možno. A komu chce ta Cina predávať tie auta? V Rusku, v Afrike? V Indii možno nejaké úplne lacné, ale tam nemajú k tomu žiadnu infraštruktúru. Trump im Ameriku zavrie. To, že Európa stráca silu je jedna vec, ale ešte dlho to bude pre Čínu dôležitý trh 😉
jestli jim nabidnou tolik co delnikum v chine, tedy na nase cca 20tis mesicne za pracovni dobu 996, pricemz zaklad je celych cca 7500 za mesic, tak to vsichni zamestnanci vw, audi, porsche, bmw, mercedesu ... zacnou hromadne davat vypovedi, aby mohli nastoupit u chinana
To je dobre.
Tak ted jeste to B: zahajit v Polsku jinou vyrobu.
Ale popravde, o Polaky se moc nebojim.
Tak ted jeste to B: zahajit v Polsku jinou vyrobu.
Ale popravde, o Polaky se moc nebojim.
@3_diamanty hele dobrá, alespoň se tu ty EV kraksny vyrábět nebudou 😂 👍
Kdo soudný by si to taky chtěl koupit, že? 🤔
Kdo soudný by si to taky chtěl koupit, že? 🤔
@PavelK_
Tu pravdaže nejde o snahu niekomu niečo oplácať, alebo dokonca trestať. Tu ide predovšetkým o vyjadrenie postoja a odkaz hlavne pre budúcnosť.
Tu pravdaže nejde o snahu niekomu niečo oplácať, alebo dokonca trestať. Tu ide predovšetkým o vyjadrenie postoja a odkaz hlavne pre budúcnosť.
@Frfla
A čo má byť. Dnes je tu Leapmotor, zajtra bude niečo iného. Tu a teraz tu proste nejaká výroba prostredníctvom Stellantisu je, a o to ide. O nič menej ani o nič viac.
A čo má byť. Dnes je tu Leapmotor, zajtra bude niečo iného. Tu a teraz tu proste nejaká výroba prostredníctvom Stellantisu je, a o to ide. O nič menej ani o nič viac.