Novinky
Zpět na článek
Volkswagen Multivan konečně se čtyřkolkou. Na trh přichází eHybrid 4Motion
23 komentářů
Ham.
6
@KANKUNEN No třeba schopnost tahat těžké přívěsy, tenhle pajda zvládne maximálně 1600kg, což je na tak velké auto a čtyřkolku směšná hodnota.
Přejít do diskuze
ericn
@Ham. Tak pořád lepší než nic, ale je fakt, že 2.0TDI 142kW 4mot by se prodávalo asi až moc 🤣🤣🤣 a VW šetří…
topten
@Ham.
dneska z nemecka auta na kare tahaj uz jen looseri a pro tahani lodi vw neni cilova skupina
dneska z nemecka auta na kare tahaj uz jen looseri a pro tahani lodi vw neni cilova skupina
Ham.
Škoda, že tam nedali plnohodnotnou čtyřkolku, ale šidítko s elektrickým zadkem, tohle devět z deseti zájemců o 4x4 bude ignorovat.
topten
@KANKUNEN
presne tak
sanci vyskrabat se (z) domu i v zime a nemuset mit klasickou 4kolku v kazdym aute
me by pro tenhle ucel stacilo mit i jen 20kW na zadku
presne tak
sanci vyskrabat se (z) domu i v zime a nemuset mit klasickou 4kolku v kazdym aute
me by pro tenhle ucel stacilo mit i jen 20kW na zadku
kesumb
@Ham.
Trandak tahal extra mizerne a to i v manualu a bitdi, zlatej kodiaq vedle toho
Trandak tahal extra mizerne a to i v manualu a bitdi, zlatej kodiaq vedle toho
KANKUNEN
@Ham, co čekáš od Multivanu? Já rozjezd na sněhu a vyhrabat se na horách ze sempertiny,když je sníh. To ta elektrika stačí. Ale v boudě chceš TDI 200 koní
kesumb
@othelo:
tak to dik za objasneni, mel se dojem ze to slo priradit natvrdo, takze neslo. diky
tak to dik za objasneni, mel se dojem ze to slo priradit natvrdo, takze neslo. diky
Germanec
@Othello Asi narážíš na to že to byl halddex. Víš vůbec že ten podle tebe neplnohodnotný Haldex je v případě Transportera extra schopný (protože dobře naladěný) a navíc mohl být dodáván i s uzávěrkou zadní nápravy?
Othello
@kesumb
Viskózní spojka prokluzuje vždy a žije přitom vlastním životem s poněkud nečitelnými vlastnostmi
Viskózní spojka prokluzuje vždy a žije přitom vlastním životem s poněkud nečitelnými vlastnostmi
kesumb
@othelo:
no ale kdyz se to priradilo bylo to natvrdo 4x4 jako u pickupu ne? Prokluz to neumelo..
Ale jestli to neuznavas tak ok:)
no ale kdyz se to priradilo bylo to natvrdo 4x4 jako u pickupu ne? Prokluz to neumelo..
Ale jestli to neuznavas tak ok:)
Othello
@Germanec
Občas jezdím s Transporterem T6 4Motion a souhlasím že je slušně naladěný, o nějaké extra schopnosti se ale mluvit nedá. Závěrka vzadu by samozřejmě schopnosti vylepšila ovšem stále je to jen připojovací systém, nikoliv plnohodnotné 4x4
Občas jezdím s Transporterem T6 4Motion a souhlasím že je slušně naladěný, o nějaké extra schopnosti se ale mluvit nedá. Závěrka vzadu by samozřejmě schopnosti vylepšila ovšem stále je to jen připojovací systém, nikoliv plnohodnotné 4x4
Othello
@kesumb
T3 syncro mělo pohon dopředu přes viskozní spojku. To bych plnohodnotným 4x4 asi nenazval
T3 syncro mělo pohon dopředu přes viskozní spojku. To bych plnohodnotným 4x4 asi nenazval
Ham.
@Ham. Caravelle tenhle problém sice vyřeší (i když ne zcela, 2400kg pořád není žádný zázrak), ale v deseti jiných věcech zase proti T7 ztrácí.
Othello
@kesumb
Kam a jakou ? Torsen, nebo jiný fulltime? O žádném takovém nevim
Kam a jakou ? Torsen, nebo jiný fulltime? O žádném takovém nevim
Othello
@Ham.
Plnohodnotnou čtyřkolku nedávali do Transporterů a Multivanů nikdy. Nicméně pokud je skutečně do 65 km/h nebo v režimu S zadek poháněný stále, je to zatím asi nejlepší řešení. Ještě chybí informace jestli to všema čtyřma i motorově brzdí resp. rekuperuje
Plnohodnotnou čtyřkolku nedávali do Transporterů a Multivanů nikdy. Nicméně pokud je skutečně do 65 km/h nebo v režimu S zadek poháněný stále, je to zatím asi nejlepší řešení. Ještě chybí informace jestli to všema čtyřma i motorově brzdí resp. rekuperuje